Waarom moest 't ook allemaal zo snel dan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:28 schreef Geralt het volgende:
Godver was wel mooi als ik die gemaakt had bij 100K
Hij wou mijn voorspelling te slim af zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
Waarom moest 't ook allemaal zo snel dan.
Je zat er toch een paar maanden naast; half november ofzo dacht ikquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij wou mijn voorspelling te slim af zijn.
Ja, daar heb je hard je best voor moeten doen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:34 schreef Geralt het volgende:
Je zat er toch een paar maanden naast; half november ofzo dacht ik
Nouja dat gemiddelde is ook een vertekend beeld geweest. Tenminste ik neem aan dat je dat meegeteld had in je berekening of niet? Ik ben er een paar jaar uitgeweest met dat account, dus eik is het meer zegmaar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, daar heb je hard je best voor moeten doen.
Uiteraard niet, ik gebruik altijd een realistisch uitgangspunt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:37 schreef Geralt het volgende:
Nouja dat gemiddelde is ook een vertekend beeld geweest. Tenminste ik neem aan dat je dat meegeteld had in je berekening of niet?
Er zo maar vanuit gaan dat ik alleen naar het postgemiddelde kijk.:')quote:Ik ben er een paar jaar uitgeweest met dat account, dus eik is het meer zegmaar.
Ja, als je gewoon was blijven posten zoals je in die tijd deed was het gewoon november geworden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:40 schreef Geralt het volgende:
Ow dan heb ik het dus helemaal goed mn best moeten doen om een paar maanden eerder te zijn
Ik vind al die berekeningen en dergelijke en cijfertjestopics van je geweldig, maar ik moest gewoon winnenquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, als je gewoon was blijven posten zoals je in die tijd deed was het gewoon november geworden.
Wat stond er?quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:49 schreef plopkweker het volgende:
-godver, die mestgeur tast je hersenen aan-
Wanneer postnummer 130 miljoen waarschijnlijk zou vallenquote:
Hoeveel posts komen er ongeveer op een dag?quote:
Je ziet in de OP hoeveel dagen het kost voor elke mijlpaal van 1 miljoen posts. Deel het door elkaar en je hebt je antwoord.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoeveel posts komen er ongeveer op een dag?
Gemiddeld zo'n 40.000 posts per dag.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:44 schreef Stuart het volgende:
Hoeveel posts komen er ongeveer op een dag?
Precies.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:00 schreef Bart het volgende:
Je ziet in de OP hoeveel dagen het kost voor elke mijlpaal van 1 miljoen posts. Deel het door elkaar en je hebt je antwoord.
Thanks!quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Gemiddeld zo'n 40.000 posts per dag.
Goed punt Bartquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Je ziet in de OP hoeveel dagen het kost voor elke mijlpaal van 1 miljoen posts. Deel het door elkaar en je hebt je antwoord.
Hoe doe je dat, precies op het juiste moment?quote:
Ongetwijfeld dat eerste.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:04 schreef Geralt het volgende:
Hoe doe je dat, precies op het juiste moment?
Puur geluk of een of ander scriptje of iets?
Scriptje of iets is niet mogelijk?quote:
Nooit geprobeerd, want valsspelen, maar ik denk het haast niet. Het valt niet te timen en ook met een scriptje ben je al te laat op het moment dat je het juiste moment hebt geconstateerd.quote:
Een beetje geluk, maar grotendeels timing.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, precies op het juiste moment?
Puur geluk of een of ander scriptje of iets?
Fixedquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Een beetje timing, maar grotendeels geluk.
't ligt er maar net aan hoeveel posts er per seconde gedaan worden over het gehele forum. Dat kun je niet inschatten, daar komt 't beetje geluk inderdaad bij kijken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:11 schreef Arcee het volgende:
Het is timing, maar je kunt het nooit zo timen dat je zeker goed zit. Of je goed zit is uiteindelijk geluk.
Met wat timing lukt het wel hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
't ligt er maar net aan hoeveel posts er per seconde gedaan worden over het gehele forum. Dat kun je niet inschatten, daar komt 't beetje geluk inderdaad bij kijken.
Dat zal morgenavond wel net iets anders zijn, dan is 't wel grotendeels geluk, en een klein beetje timing.
Ook wel een beetje mazzel natuurlijk. Maar het is redelijk te timen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jou wel ja, dat heb je al bewezen.
Klopt, vandaar mijn geslaagde poging op post 129.950.000 ook.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook wel een beetje mazzel natuurlijk. Maar het is redelijk te timen.
Ah dat had ik niet eens gezien.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, vandaar mijn geslaagde poging op post 129.950.000 ook.
Daar ben ik ook bang voor ja, dat ik dat ga vergeten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah dat had ik niet eens gezien.
Kunst is sowieso om er aan te denken - ik ben het al een paar keer vergeten omdat ik net even iets anders aan het doen was.
Wekker zetten rond de verwachtte tijd is ook weer zo overdrevenquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor ja, dat ik dat ga vergeten.
Wehe, zo ver ga ik dan inderdaad ook niet nee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Wekker zetten rond de verwachtte tijd is ook weer zo overdreven
Staat in de OP:quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:28 schreef Arcee het volgende:
Hover met je muis boven de link van de datum/tijd van je post om te zien in de statusbalk hoe ver we zijn of klik erop en zie de link in de adresbalk.
Welkom op FOK!quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:43 schreef BBQSausage het volgende:
Heb je zo'n mooie uitgebreide OP, leest niemand 'm.
Terechte klacht.quote:
Ik heb een beperkte selectie erin gezet, zodat de rest van de OP niet weg valt, maar aangezien die toch niet gelezen wordt heb ik even de volledige lijst er weer ingezet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:46 schreef BBQSausage het volgende:
Waarom staat er trouwens zo'n witregel in de lijst? Kan me herinneren dat die vraag eerder is gesteld.
Oh, en waarom begint de lijst niet bij de 100.000.000?
Ahh, op die fiets.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik heb een beperkte selectie erin gezet, zodat de rest van de OP niet weg valt, maar aangezien die toch niet gelezen wordt heb ik even de volledige lijst er weer ingezet.
De witregel is nu ook wel duidelijk, denk ik. Per jaar een witregel.
Heb je best wel geluk dat je het al zo vaak hebt gehad. Ik geloof ik maar één keerquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:58 schreef Arcee het volgende:
Zo is ook weer duidelijk te zien dat ik 6 miljoenenmijlpalen op mijn naam heb staan.
Timing, Stuart, timing.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:59 schreef Stuart het volgende:
Heb je best wel geluk dat je het al zo vaak hebt gehad. Ik geloof ik maar één keer
Bij Arcee was het vast geen geluk maar heel goed uitgekiend.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je best wel geluk dat je het al zo vaak hebt gehad. Ik geloof ik maar één keer
Jammer van 2006, anders had je een mooi rijtje.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:58 schreef Arcee het volgende:
Zo is ook weer duidelijk te zien dat ik 6 miljoenenmijlpalen op mijn naam heb staan.
Dat doe je wel heel goed danquote:
Ik wil het ook weer een keer hebbenquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij Arcee was het vast geen geluk maar heel goed uitgekiend.
Goed opletten en timenquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil het ook weer een keer hebben
Staat in adminforum.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doe je wel heel goed dan
Wat is er met 17 miljoen though
Als het vanavond pas is dan ben ik er nietquote:
Ja dan houdt het natuurlijk op hequote:Op maandag 12 augustus 2013 13:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als het vanavond pas is dan ben ik er niet
Gistermiddag om ħ12:00 was de stand 69.428.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als het vanavond pas is dan ben ik er niet
Dan is er misschien nog wel een kans voor me dusquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gistermiddag om ħ12:00 was de stand 69.428.
Nu zo'n beetje 25.000, dat betekent dat er zo'n 45.000 posts in 25 uur tijd gepost worden. da's 9k per 5 uur. Zou betekenen dat het nog minstens 12 uur zou duren.
Maar ik kan 't goed mis hebben natuurlijk.
Is een hele losse schatting hoor, zondag zal 't ook wel iets minder druk zijn, maar 't zou in die buurt kunnen liggen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan is er misschien nog wel een kans voor me dus
Dankquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar op de datum wijzen.
Dan zie je 'm onderin je browser;
[ afbeelding ]
Of je klikt erop, dan staat ie in je adresbalk.
Het zal er om spannen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:31 schreef Arcee het volgende:
Ik denk nog wel net voor 0:00 uur, het is 's avonds altijd druk op FOK!
Behoorlijk ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zeker.
Dit zal wel helpen, trouwens: NWS / Prins Friso overleden #2
Flink doorposten dus.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:30 schreef Karina het volgende:
Dan pas, dan lig ik misschien al in bed.
Oh die komt het komende uur nog niet he.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Eten terwijl er een miljoenenmijlpaal aankomt.
True.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die komt het komende uur nog niet he.
WK Atletiekquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:41 schreef borisz het volgende:
En er is een WK atletiek wat ook wel meehelpt
Heb ik nu opstaan. Rennende dames met dikke konten zie ik.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:41 schreef borisz het volgende:
En Bossie straks bij de maandagavond-VI. Komt helemaal goed.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:41 schreef borisz het volgende:
Je topics worden steeds populairder.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:40 schreef Arcee het volgende:
Dit topic helpt trouwens ook. Voor het eerst sinds de 100.000.000ste post, 2 jaar geleden, weer een topic dat over de 100 posts gaat.
Dat waren ze juist al wel, soms tot een #3 zelfs: GC / Post-id 64.000.000 is bijna aan de beurt! deel 3.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:52 schreef BBQSausage het volgende:
Je topics worden steeds populairder.
Ah, dan komt't langzaam terug.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat waren ze juist al wel, soms tot een #3 zelfs: GC / Post-id 64.000.000 is bijna aan de beurt! deel 3.
Jij gaat toch niet OOK meedoen hequote:Op maandag 12 augustus 2013 20:22 schreef Geralt het volgende:
Hoe laat verwacht je hem ongeveer Arcee?
Nee hoor. Ik geef niet zoveel om postcounts enzoquote:
Oh nee dat is waarquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik geef niet zoveel om postcounts enzo
Neuh hè.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik geef niet zoveel om postcounts enzo
We hebben er een aantal concurrenten bij.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee dat is waarDan gaat het tussen Arcee, BBQ en mij.
Damn. En ik merk dat mijn internet een beetje traag is... dat wordt extra goed opletten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
We hebben er een aantal concurrenten bij.
Lijkt best veel maar het gaat volgens mij wel snelquote:
quote:
Dat was m'n eerste gok.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gistermiddag om ħ12:00 was de stand 69.428.
Nu zo'n beetje 25.000, dat betekent dat er zo'n 45.000 posts in 25 uur tijd gepost worden. da's 9k per 5 uur. Zou betekenen dat het nog minstens 12 uur zou duren.
Maar ik kan 't goed mis hebben natuurlijk.
Wat ga je opstarten?quote:
Wat noem jij bedtijd ?quote:
Mijn laptop opnieuw en mijn router even gereset, heeft wel een beetje geholpen.quote:
Komt we goedquote:
ik heb er nog geen 1 op mijn naam dus ik wil hemquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
't blijft een kwestie van geluk.
Idem.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik heb er nog geen 1 op mijn naam dus ik wil hem
Dat de beste moge winnenquote:
Dat klopt we zullen zienquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:23 schreef Arcee het volgende:
Het kan ook gewoon iemand worden die volstrekt niet bezig is met deze postmijlpaal.
Vis een optie?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:23 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat de beste moge winnen
Dat was wel briljant inderdaad.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:23 schreef Arcee het volgende:
Het kan ook gewoon iemand worden die volstrekt niet bezig is met deze postmijlpaal.
Vis een optie?
Ja, dan is het eerst even speuren waar-ie gepost is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:25 schreef BBQSausage het volgende:
Dat was wel briljant inderdaad.En het is veel vaker voorgekomen, heb ik wel gezien in je OP.
Ook leuk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dan is het eerst even speuren waar-ie gepost is.
Goeie oefeningquote:
Hij was kapot jaquote:
Ik ook niet denk ik, mijn internet is nog steeds traag.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik krijg hem toch niet
Hier niet eensquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook niet denk ik, mijn internet is nog steeds traag.
Dat denk ikquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom ga je het dan niet halen denk je?
Dat is de beste methode, want een accurate methode is er gewoon niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:53 schreef BBQSausage het volgende:
Ik denk ook dat ik 'm niet ga halen, mijn methode werkt niet accuraat genoeg.
Klopt, dat is 't hem dus juist.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is de beste methode, want een accurate methode is er gewoon niet.
Zeker niet als er echt serieus op gejaagd wordt.
Vorige keer toen ik hem had ging het helemaal niet zo snel toen kon ik het best goed uitkienen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is de beste methode, want een accurate methode is er gewoon niet.
Zeker niet als er echt serieus op gejaagd wordt.
Spannend hequote:
Eerderquote:
Veel erderquote:
50 per minuutquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
Het is nu echt 1 per seconde of zo volgens mij.
Ja, maar het kan ook ineens snel gaan en dat je te laat bent.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
Vorige keer toen ik hem had ging het helemaal niet zo snel toen kon ik het best goed uitkienen.
Ja tuurlijk. En ik had 1x dat je teller even niet werkte en toen viel hij NET natuurlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, maar het kan ook ineens snel gaan en dat je te laat bent.
Dit kom niet goed hequote:
Ja want Knevel begint zo... dan gaan er weer meer posten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
En straks gaan er veel ineens posten en ben je zo maar veel te laat.
Dit denk ik ookquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je kunt beter in de AT kijken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
Ja tuurlijk. En ik had 1x dat je teller even niet werkte en toen viel hij NET natuurlijk.
Klopt, die schatting kan ik niet maken. Dit is ook maar m'n eerste poging.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik doelde op de 130M-hunters.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
Ja want Knevel begint zo... dan gaan er weer meer posten.
Nee ik heb een andere truukquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je kunt beter in de AT kijken.
Of ik pas m'n teller nog 'es aan.
Dat gaat het ookquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
Onder de 1000 gaat het opeens razendsnel lijkt wel.
Yep. Maar dan in een aparte pagina.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Jullie kijken ook naar dat plaatje uit de OP?
plusminus 15.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:09 schreef Geralt het volgende:
Hoeveel posts ervoor drukken jullie op invoeren?
Vorige keer 2. Maar nu is het langzamer bij mij dus ik denk 4.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:09 schreef Geralt het volgende:
2, dan heb je nog tijd zat.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:09 schreef Geralt het volgende:
Ik ga iets leuks verzinnenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
En wat voor woord gaat het worden denken jullie ?
Vis een optiequote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:14 schreef Faux. het volgende:
Donald DuckAbonnement dat de moeite waard is
quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dat had ik zelf nog niet gezien zeker.
URL invullen en je komt ervanzelfquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Hoe zie je nou zo snel wie hem wel had?
In de AT kijken naar de lapo's.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
![]()
Hoe zie je nou zo snel wie hem wel had?
Ow wacht even, dat kan niet, want je weet niet welk topic ID je moet hebbenquote:
Oh kut jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow wacht even, dat kan niet, want je weet niet welk topic ID je moet hebben
Dat doe je snel dan!quote:
Ik klikte bij 92 en was megareteveel te laat.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:18 schreef Geralt het volgende:
Ik had overigens op 94 op invoeren gedrukt, maar wilde eik bij 92 drukken, maar klikte mis
Beter internet aanschaffen vriend.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik klikte bij 92 en was megareteveel te laat.
Het speelt wel meer nu heb ik het ideequote:Op maandag 12 augustus 2013 23:19 schreef Arcee het volgende:
Soms probeert niemand het en ben je bij 2 nog te vroeg.:')
Kutquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan zou ik 'm vaker dan 6 keer gehad hebbe, denk je?
Ja, ze waren hier ook bezig: ONZ / [AVOND/NACHTBAGGER] FUCKYEAH BIER EN EEN LAPO DIE NIET VAN BBQ ISquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het speelt wel meer nu heb ik het idee
Des te leuker dan dat hij daar niet vielquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, ze waren hier ook bezig: ONZ / [AVOND/NACHTBAGGER] FUCKYEAH BIER EN EEN LAPO DIE NIET VAN BBQ IS
Komt omdat dit topic de hele dag al actief is, dus dan zien meer mensen het hè.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het speelt wel meer nu heb ik het idee
Vakantietijd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:22 schreef Arcee het volgende:
128.000.000 2013-06-19 19:40 23d 22u 21m Karina
129.000.000 2013-07-16 11:38 26d 15u 58m JaimyLee
130.000.000 2013-08-12 23:14 27d 11u 36m Faux.
Wel een trage dus keer.
Ik heb even een Homer Simpson momentje hier.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:22 schreef Quyxz_ het volgende:
Is helemaal niet slim om in dit topic te posten als je echt dat beruchte postnummer wilt hebben.
Oh ja, die zaten zeker WoW te spelen danquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hoax! FOK!kers gaan niet op vakantie.
Ja jong ik kom net kijken op FOK! dat weet ik toch niet?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hetzelfde als in alle vorige topics dat er naar gevraagd werd.
Staat ook wel in dit topic hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja jong ik kom net kijken op FOK! dat weet ik toch niet?
De username moet toch wel te achterhalen zijn? Dit staat niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hetzelfde als in alle vorige topics dat er naar gevraagd werd.