no worries, er komt vast nog wel wat bijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Janies en Perruche, wat lijken die lijstjes klein, of is het misleidend?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hoe laat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zat hardop te lachen op mijn werk, oepsStay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Oe klinkt lekker! Wat zit er verder in?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:06 schreef Syrena het volgende:
Hammertiiiiime![]()
Ik ben gaar. Nog een uurtje werken en dan naar huis de supermarkt. Sla halen voor onder mijn salade met geitenkaas en spek
Hmm.. Jawel maar ik zou samen gaan maar iedereen haakt weer eens afquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:10 schreef shinydiscoball het volgende:
Piefster jij gaat niet naar de huldiging?
ik wil om 5 uur even een uurtje gaan kijkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Hmm.. Jawel maar ik zou samen gaan maar iedereen haakt weer eens af
Dacht dat het om 14.30 begon?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:20 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik wil om 5 uur even een uurtje gaan kijken
ja de bandjes enzo, gerard joling, ik wil alleen weten hoe de spelers zijnquote:
Ohquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Hmm.. Jawel maar ik zou samen gaan maar iedereen haakt weer eens af
Dat zou leuk zijn!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:23 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oh
Nou als je nog wilt kun je misschien met neen en mij gaan al zit ie nu nog in de trein.
Euh niksquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
GeeBeetjeSolly! Geniaal kattensmoelwerk he
![]()
[..]
Oe klinkt lekker! Wat zit er verder in?
Oké dan! Tot zo hèquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn!
Zul je net zien dat ze dan toch wel weer willen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, lijstje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ETEN!
Kwak
vriendin van mij werkt aan de herengracht bij een impressariaat en kan haar klanten niet meer verstaan aan de telefoon. ik denk dat t wel mee zal vallen met de rust.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:03 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden er komen? Het lijkt me zo sneu: Gaan ze door die grachten, staat er twee man en een paardenkop langs de kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |