SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Oh ja, quoten ipv edittenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:07 schreef anna82 het volgende:
Oh ja, lijstje!
O: 2 boterhammen pindakaas
T: necatrine
L: 2 boterhammen met aardbei plus beker Milk & Fruit
T: krentenbol, appel
S: evy les 13
D: thaise curry
Bovebkant houdt warmte alleen maar tegenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:14 schreef Syrena het volgende:
Ja, maar de koelkast moet ook z'n warmte kwijt kunnen toch?
Nee hoor, maar je bent wel verantwoordelijk voor de gevolgen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Bovebkant houdt warmte alleen maar tegen![]()
O, en als het mis gaat is het niet mijn schuld, he?
Dat zou ik ook doenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:28 schreef loveli het volgende:
Aanrechtblad net niet flexibel genoeg? 't Past ook wel heel erg net niet. Als dit mij zou overkomen ging ik wsch forceren en dan ging er iets net kapot.
Ik zou gewoon gaan huilen probably. Niet dat dat het probleem oplost, maar okquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:28 schreef loveli het volgende:
Aanrechtblad net niet flexibel genoeg? 't Past ook wel heel erg net niet. Als dit mij zou overkomen ging ik wsch forceren en dan ging er iets net kapot.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:31 schreef loveli het volgende:
"If it won't go, force it. If it breaks, it needed replacement anyway.'
Dat.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:28 schreef loveli het volgende:
Hoe laat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Laminaat. Zou kunnen..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:30 schreef loveli het volgende:
Wat voor vloer zit eronder? Ondervloer weghalen een optie?
Vastgeschroefd op die latjes gok ik. Losschroeven, stukje iets tussen leggen (restjes laminaat is een optie), schroeven, kitten. Goed kitten, anders natte zooi!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:43 schreef P.F het volgende:
Ik heb de kitrand van het aanrecht blad al weggesneden maar hij zit nog ergens vast!!
no worries, er komt vast nog wel wat bijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Janies en Perruche, wat lijken die lijstjes klein, of is het misleidend?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hoe laat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zat hardop te lachen op mijn werk, oepsStay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Oe klinkt lekker! Wat zit er verder in?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:06 schreef Syrena het volgende:
Hammertiiiiime![]()
Ik ben gaar. Nog een uurtje werken en dan naar huis de supermarkt. Sla halen voor onder mijn salade met geitenkaas en spek
Hmm.. Jawel maar ik zou samen gaan maar iedereen haakt weer eens afquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:10 schreef shinydiscoball het volgende:
Piefster jij gaat niet naar de huldiging?
ik wil om 5 uur even een uurtje gaan kijkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Hmm.. Jawel maar ik zou samen gaan maar iedereen haakt weer eens af
Dacht dat het om 14.30 begon?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:20 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik wil om 5 uur even een uurtje gaan kijken
ja de bandjes enzo, gerard joling, ik wil alleen weten hoe de spelers zijnquote:
Ohquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Hmm.. Jawel maar ik zou samen gaan maar iedereen haakt weer eens af
Dat zou leuk zijn!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:23 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oh
Nou als je nog wilt kun je misschien met neen en mij gaan al zit ie nu nog in de trein.
Euh niksquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
GeeBeetjeSolly! Geniaal kattensmoelwerk he
![]()
[..]
Oe klinkt lekker! Wat zit er verder in?
Oké dan! Tot zo hèquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn!
Zul je net zien dat ze dan toch wel weer willen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, lijstje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ETEN!
Kwak
vriendin van mij werkt aan de herengracht bij een impressariaat en kan haar klanten niet meer verstaan aan de telefoon. ik denk dat t wel mee zal vallen met de rust.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:03 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden er komen? Het lijkt me zo sneu: Gaan ze door die grachten, staat er twee man en een paardenkop langs de kant.
helpt t als je hem een soort schuin eronder duwt? of idd even je aanrecht losmaken als dat lukt... of de bovenbedekking eraf (de koelte gaat via de achterkant, de warmte eruit ook)quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:09 schreef P.F het volgende:
Kan de bovenkant er niet gewoon af? Of maak ik dan alles stuk?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het moet gewoon passenEr zit zelfs een wit extra balkje, dus hij zou er zo in moeten kunnen vallen..
[ afbeelding ]
Stomme koelkast moet er onder, er komen mensen eten en ik heb anders niet genoeg plek
Past altijd. Geen dank.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
en weer in de bus..... winkelen
heb wel twee broeken waarvan 1 bij de kringloopwinkel. Voor mijn figuur zijn nauwelijks broeken te krijgen![]()
maar heb wel wat leuke truitjes en zulks. Ook geen passende motorbroek gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |