Eten terwijl er een miljoenenmijlpaal aankomt.quote:
Oh die komt het komende uur nog niet he.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Eten terwijl er een miljoenenmijlpaal aankomt.
True.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die komt het komende uur nog niet he.
WK Atletiekquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:41 schreef borisz het volgende:
En er is een WK atletiek wat ook wel meehelpt
Heb ik nu opstaan. Rennende dames met dikke konten zie ik.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:41 schreef borisz het volgende:
En Bossie straks bij de maandagavond-VI. Komt helemaal goed.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:41 schreef borisz het volgende:
Je topics worden steeds populairder.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:40 schreef Arcee het volgende:
Dit topic helpt trouwens ook. Voor het eerst sinds de 100.000.000ste post, 2 jaar geleden, weer een topic dat over de 100 posts gaat.
Dat waren ze juist al wel, soms tot een #3 zelfs: GC / Post-id 64.000.000 is bijna aan de beurt! deel 3.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:52 schreef BBQSausage het volgende:
Je topics worden steeds populairder.
Ah, dan komt't langzaam terug.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat waren ze juist al wel, soms tot een #3 zelfs: GC / Post-id 64.000.000 is bijna aan de beurt! deel 3.
Jij gaat toch niet OOK meedoen hequote:Op maandag 12 augustus 2013 20:22 schreef Geralt het volgende:
Hoe laat verwacht je hem ongeveer Arcee?
Nee hoor. Ik geef niet zoveel om postcounts enzoquote:
Oh nee dat is waarquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik geef niet zoveel om postcounts enzo
Neuh hè.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik geef niet zoveel om postcounts enzo
We hebben er een aantal concurrenten bij.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee dat is waarDan gaat het tussen Arcee, BBQ en mij.
Damn. En ik merk dat mijn internet een beetje traag is... dat wordt extra goed opletten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
We hebben er een aantal concurrenten bij.
Knap hoor, om nu nog te gokken.quote:
Lijkt best veel maar het gaat volgens mij wel snelquote:
quote:
Dat was m'n eerste gok.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gistermiddag om ħ12:00 was de stand 69.428.
Nu zo'n beetje 25.000, dat betekent dat er zo'n 45.000 posts in 25 uur tijd gepost worden. da's 9k per 5 uur. Zou betekenen dat het nog minstens 12 uur zou duren.
Maar ik kan 't goed mis hebben natuurlijk.
Wat ga je opstarten?quote:
Wat noem jij bedtijd ?quote:
Ai, weer 2 ernaast.quote:
Mijn laptop opnieuw en mijn router even gereset, heeft wel een beetje geholpen.quote:
Komt we goedquote:
ik heb er nog geen 1 op mijn naam dus ik wil hemquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
't blijft een kwestie van geluk.
Idem.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik heb er nog geen 1 op mijn naam dus ik wil hem
Dat de beste moge winnenquote:
Dat klopt we zullen zienquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:23 schreef Arcee het volgende:
Het kan ook gewoon iemand worden die volstrekt niet bezig is met deze postmijlpaal.
Vis een optie?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:23 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat de beste moge winnen
Dat was wel briljant inderdaad.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:23 schreef Arcee het volgende:
Het kan ook gewoon iemand worden die volstrekt niet bezig is met deze postmijlpaal.
Vis een optie?
Ja, dan is het eerst even speuren waar-ie gepost is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:25 schreef BBQSausage het volgende:
Dat was wel briljant inderdaad.En het is veel vaker voorgekomen, heb ik wel gezien in je OP.
Deze leeft idd.quote:
Ook leuk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dan is het eerst even speuren waar-ie gepost is.
Goeie oefeningquote:
Hij was kapot jaquote:
Ik ook niet denk ik, mijn internet is nog steeds traag.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik krijg hem toch niet
Hier niet eensquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook niet denk ik, mijn internet is nog steeds traag.
Dat denk ikquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom ga je het dan niet halen denk je?
Faal!quote:
Dat is de beste methode, want een accurate methode is er gewoon niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:53 schreef BBQSausage het volgende:
Ik denk ook dat ik 'm niet ga halen, mijn methode werkt niet accuraat genoeg.
Ja, die 8866 is wel baas.quote:
Klopt, dat is 't hem dus juist.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is de beste methode, want een accurate methode is er gewoon niet.
Zeker niet als er echt serieus op gejaagd wordt.
Vorige keer toen ik hem had ging het helemaal niet zo snel toen kon ik het best goed uitkienen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is de beste methode, want een accurate methode is er gewoon niet.
Zeker niet als er echt serieus op gejaagd wordt.
Spannend hequote:
Eerderquote:
Veel erderquote:
50 per minuutquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
Het is nu echt 1 per seconde of zo volgens mij.
Ja, maar het kan ook ineens snel gaan en dat je te laat bent.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
Vorige keer toen ik hem had ging het helemaal niet zo snel toen kon ik het best goed uitkienen.
quote:
Ja tuurlijk. En ik had 1x dat je teller even niet werkte en toen viel hij NET natuurlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, maar het kan ook ineens snel gaan en dat je te laat bent.
En straks gaan er veel ineens posten en ben je zo maar veel te laat.quote:
Dit kom niet goed hequote:
Ja want Knevel begint zo... dan gaan er weer meer posten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
En straks gaan er veel ineens posten en ben je zo maar veel te laat.
Dit denk ik ookquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
En straks gaan er veel ineens posten en ben je zo maar veel te laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |