Verschilt per keer, vorige keer kwam het pas in de avond maar andere keren gewoon in het begin van de middag... Gewoon afwachten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:32 schreef MrBaas het volgende:
Hoe laat komt het salaris aan bij de ING meestal?
als een errorquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:00 schreef MrBaas het volgende:
Hoe ziet zo'n salarisstrook eruit op AH Plaza?
Staat er het aantal uren op en wat je krijgt aan toeslagen omdat je op de zondag werkt?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:01 schreef einschtein het volgende:
[..]
Gewoon zoals een salarisstrook eruit ziet? Ja, beetje lastig uit te leggen.
Het staat er niet zo simpel op als jij waarschijnlijk denkt. Er staan verschillende uren, waaronder onder andere 'gewerkte uren' en 'toeslag uren'.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:02 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Staat er het aantal uren op en wat je krijgt aan toeslagen omdat je op de zondag werkt?
Loon wat je vandaag krijgt/hebt gekregen is van 9 september tot en met 7 oktober.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:11 schreef MrBaas het volgende:
Het loon wat we nu gekregen hebben, van welke periode tot welke periode is dat?
Zit daar ook het salaris bij van wat ik gisteren verdiend heb?
Ook bij mij klopt er iets niet, geloof ik...quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:02 schreef houwert het volgende:
ING binnen ja. heb alleen geen MvP ontvangen..... of ze falen weer eens in uren tellen.
en nog steeds de blauwe error
hoorde net van een vulploegleider dat MvP pas weer in december is... vaagquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:34 schreef Microfoon het volgende:
[..]
Ook bij mij klopt er iets niet, geloof ik...
Slaan ze het voor de gein een keertje over...?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:33 schreef houwert het volgende:
[..]
hoorde net van een vulploegleider dat MvP pas weer in december is... vaag
hoop het niet, kan het geld wel goed gebruiken...quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:51 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Slaan ze het voor de gein een keertje over...?
Plazafunctie heeft helaas geen invloed op salarisquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:16 schreef houwert het volgende:
en dan staat er op je Plaza opeens dat je een SM bent
Ben benieuwd of dit nog invloed gaat hebben op mijn salaris
Ligt eraan waar in de stadcentrums is het wel AH. op de stations is het servexquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |