Imo kan je dan beter zelf wat samenstellen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:34 schreef Arnold_fan het volgende:
Kan ik voor dit budget beter zelf een receiver en boxen samenstellen of is dat een prima set?
Voor dat geld ben je snel klaar met zelf wat samenstellen. Dan heb je naar mijn idee wel wat meer pegels nodig.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Imo kan je dan beter zelf wat samenstellen.
Maar zoals je boven mij al kunt zien; niets zo persoonlijks als geluid.
Zelf gaan luisteren dus.
Met een beetje slim shoppen zet je daar best wat leuks mee neer.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Voor dat geld ben je snel klaar met zelf wat samenstellen. Dan heb je naar mijn idee wel wat meer pegels nodig.
En de prijzen daarvan zijn? En je vergeet de bluerayspeler.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Met een beetje slim shoppen zet je daar best wat leuks mee neer.
Voor marginaal meer heb ik een BK XXLS400 sub, een setje Tannoy Revolution Signature DC4 en een Instap Onkyoreceivertje staan (508)
Dat klinkt beter dan die set uit de OP.
Nee voor twee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:26 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
295 ¤ voor 5 speakers? 2 voor en center en 2 achter?
545 alleen voor de basbox? Is die los duurder dan de receiver?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:21 schreef Geralt het volgende:
545 voor de BK, 295 voor de DC4's en iets van 300 voor de reciever.
Bluray/dvd zit al in de console, dus hier niet nodig.
Jep.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:26 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
545 alleen voor de basbox? Is die los duurder dan de receiver?
Yep, totaal niet vergelijkbaar.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:01 schreef SherlockHolmes het volgende:
Is zo'n set echt beter dan een set van 300 van Logitech?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |