Philips sponsorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:45 schreef pascalheister het volgende:
oja en vanmorgen een nieuwe lamp voor op de slaapkamer gekocht (spotjes)
klik blad 47, nummer 55123
Ik geloof dat het file rijden gaat worden, net zoals vorig jaarquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Geen ideevrouw en ik gaan met vrienden mee, zij hebben ons uitgenodigd om mee te komen
Vermoord met een deegrollerquote:
Ze zag er wel oud uit.quote:
Heel België in rep&roer, geen Flurry Speculaas maarquote:
Dan moeten ze maar kennis maken met de Rolo variant.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:36 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heel België in rep&roer, geen Flurry Speculaas maar
Solero is ook lekkerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar kennis maken met de Rolo variant.
Bluezz staat voor de deur met een deegroller. Niemand durft nog wat te zeggen.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bluezz staat voor de deur met een deegroller. Niemand durft nog wat te zeggen.
Er is al één iemand overleden
Vind je het gek met zo'n psycho voor de deurquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
Stelletje schijterds![]()
En Gianni niet te vergeten!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:29 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Hedwiges Maduro, zo in het elftal van het toernooi zeg.
Vergeet je de andere 3 niet... Zijn ze trouwens al in Suriname gesignaleerd?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:29 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Hedwiges Maduro, zo in het elftal van het toernooi zeg.
Ok, dan verdient hij wel een rondje.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:39 schreef methodmich het volgende:
Maduro Is trouwens geen Suri.
Al afgekickt van Fok!.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:45 schreef golfer het volgende:
Zo al de boodschappen weer gedaan.
Nieuw kostuum en 4 nieuwe overhemden en een nieuwe leesbril aangeschaft.
Ik ben er helemaal klaar voor, a.s. maandag.
moet er niet aan denken elke dag in een kostuumquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:45 schreef golfer het volgende:
Zo al de boodschappen weer gedaan.
Nieuw kostuum en 4 nieuwe overhemden en een nieuwe leesbril aangeschaft.
Ik ben er helemaal klaar voor, a.s. maandag.
Liever de hele dag in je pyjama en de ganze dag fokken..?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moet er niet aan denken elke dag in een kostuum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |