Dat zou ook zo maar een titel van ze kunnen zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Het wordt al wat donkerder...
Je zet 'm wel heel mooi voor, maar ik laat iemand anders 'm afmakenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:17 schreef borisz het volgende:
[..]
oud voetballer haarlem maar ook mijn oud leraar Nederlands. Die gaat nu met pensioen.
één van de beste leraren die ik heb gehad![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je zet 'm wel heel mooi voor, maar ik laat iemand anders 'm afmaken.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je zet 'm wel heel mooi voor, maar ik laat iemand anders 'm afmaken.
Alsjeblieftquote:
quote:
Ik stond al klaar iddquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:38 schreef borisz het volgende:
pas maar op EC anders had Bloes je achterna gezeten met de deegroller![]()
Ik ben toch snellerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:38 schreef borisz het volgende:
pas maar op EC anders had Bloes je achterna gezeten met de deegroller![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:17 schreef borisz het volgende:
[..]
oud voetballer haarlem maar ook mijn oud leraar Nederlands. Die gaat nu met pensioen.
één van de beste leraren die ik heb gehad![]()
Philips sponsorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:45 schreef pascalheister het volgende:
oja en vanmorgen een nieuwe lamp voor op de slaapkamer gekocht (spotjes)
klik blad 47, nummer 55123
Ik geloof dat het file rijden gaat worden, net zoals vorig jaarquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Geen ideevrouw en ik gaan met vrienden mee, zij hebben ons uitgenodigd om mee te komen
Vermoord met een deegrollerquote:
Ze zag er wel oud uit.quote:
Heel België in rep&roer, geen Flurry Speculaas maarquote:
Dan moeten ze maar kennis maken met de Rolo variant.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:36 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heel België in rep&roer, geen Flurry Speculaas maar
Solero is ook lekkerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar kennis maken met de Rolo variant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |