Waar heb je dat allemaal voor nodig met 4 persoontjesquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:36 schreef DIGGER het volgende:
Ben je aardig party proof he, heb dan 12 kookpitten (5 + 5 plus nog een losse unit van 2), 3 wasbakken, 2 combi ovens, 1 magnetron, 2 koel-vries combi's, 1 vriezer, 1 koelkast, 1 wijnklimaatkast en heel veel vierkante meters werkblad/ruimte.
En dat is wiequote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:12 schreef borisz het volgende:
Gerrit Peijs staat in het haarlems dagblad en ijmuider courant![]()
![]()
oud voetballer haarlem maar ook mijn oud leraar Nederlands. Die gaat nu met pensioen.quote:
Dat zou ook zo maar een titel van ze kunnen zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Het wordt al wat donkerder...
Je zet 'm wel heel mooi voor, maar ik laat iemand anders 'm afmakenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:17 schreef borisz het volgende:
[..]
oud voetballer haarlem maar ook mijn oud leraar Nederlands. Die gaat nu met pensioen.
één van de beste leraren die ik heb gehad![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je zet 'm wel heel mooi voor, maar ik laat iemand anders 'm afmaken.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je zet 'm wel heel mooi voor, maar ik laat iemand anders 'm afmaken.
Alsjeblieftquote:
quote:
Ik stond al klaar iddquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:38 schreef borisz het volgende:
pas maar op EC anders had Bloes je achterna gezeten met de deegroller![]()
Ik ben toch snellerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:38 schreef borisz het volgende:
pas maar op EC anders had Bloes je achterna gezeten met de deegroller![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:17 schreef borisz het volgende:
[..]
oud voetballer haarlem maar ook mijn oud leraar Nederlands. Die gaat nu met pensioen.
één van de beste leraren die ik heb gehad![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |