weet t.. ik stel me in gedachten voor dat mensen het echt gebruikenquote:
Ik dans niet. Als een echte fokbaas sta ik met mijn drankje in mijn hand geklemd tegen de muur.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Lemme see your booty shaking across the dancefloor.
Stel je je dan boerendiscotheken vol met karl kani, nickelson en lonsdale voor?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet t.. ik stel me in gedachten voor dat mensen het echt gebruiken
Ik probeer me dat niet voor te stellen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet t.. ik stel me in gedachten voor dat mensen het echt gebruiken
Schuivel op z'n minst heen en weer. Richting mij.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik dans niet. Als een echte fokbaas sta ik met mijn drankje in mijn hand geklemd tegen de muur.
de gemiddelde boer hier in de buurt is al genoegquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Stel je je dan boerendiscotheken vol met karl kani, nickelson en lonsdale voor?
Als ze humor heeft dan wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
- Naast een meisje gaan zitten en doen of je driftig op zoek bent naar iets (op grond, bar). ("Zoek je iets?") Reactie van jou, als puike dude: "... Mmmmja, mijn openingszin."
deze zou eigenlijk nog wel kunnen werken
Oei, dan zal ik eerst nog wat drank naar binnen moeten slaan hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Schuivel op z'n minst heen en weer. Richting mij.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de gemiddelde boer hier in de buurt is al genoegbier in zijn hand.. hangend aan de bar.. op zijn klompen natuurlijk
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik dans niet. Als een echte fokbaas sta ik met mijn drankje in mijn hand geklemd tegen de muur.
Ze hebben er nog belachelijk veel voor gekregen.quote:
lekkerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:28 schreef JApieman het volgende:
Hoi, ik ben er er weer. Ik heb het bier alvast koud gezet
Indrinken met petjes en bacardi's.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Oei, dan zal ik eerst nog wat drank naar binnen moeten slaan hoor.
ECKT? Met klompen enzo?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de gemiddelde boer hier in de buurt is al genoegbier in zijn hand.. hangend aan de bar.. op zijn klompen natuurlijk
BR33Zah!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zou bij mij kunnen werken. Als ik een paar bacardi breezer lemon vanje heb gehad.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |