Nee dat wist ik niet. Valt inderdaad reuze mee dan. Zie het wel voor, een mega metropool waar vrijwel de gehele wereldbevolking woont, omringt door ruige ongerepte natuur.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:59 schreef SicSicSics het volgende:
Wist je dat de hele wereldbevolking in Texas past en dan net zo ruim kan wonen als in New York
Zo druk is het dus nog lang niet
Probleem is natuurlijk wel de benodigde resources voor zoveel mensen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:02 schreef DroogDok het volgende:
Nee dat wist ik niet. Valt inderdaad reuze mee dan. Zie het wel voor, een mega metropool waar vrijwel de gehele wereldbevolking woont, omringt door ruige ongerepte natuur.
Dat zet de boel weer in perspectiefquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Probleem is natuurlijk wel de benodigde resources voor zoveel mensen.
Maar het is niet 'druk'. Hoewel ook dat relatief is. Ik hoorde mensen in de Outback van Australië klagen dat ze nog maar een half uur moesten rijden naar de buren en dat het toch wel druk begon te worden
Meh, als al die mensen dan ook gaan consumeren als New Yorkers wordt het probleem juist groter. Ik (en niet alleen ik) woon nu veel ruimer dan de gemiddelde New Yorker maar heb wel een veel kleinere ecologische voetafdruk.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:02 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet. Valt inderdaad reuze mee dan. Zie het wel voor, een mega metropool waar vrijwel de gehele wereldbevolking woont, omringt door ruige ongerepte natuur.
Of gewoon geen waarschuwingen meer geven bij produkten of bezigheden en het probleem zichzelf op laten lossen?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:13 schreef theguyver het volgende:
Niet meer vacineren ( volgens sommige BNW-ers juist wel)
China regel, 1 kind meer niet
Zwaardere straffen voor minste of geringste doodstraf.
Recht van de sterksten.
Rij de Randstad eens uit, of door het Groene Hart, zo vol is Nederland niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:13 schreef Lavenderr het volgende:
Btw, we zitten nu in Nederland gezellig opgehokt met 16,8 miljoen mensen
Het Groene Hartquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:19 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Rij de Randstad eens uit, of door het Groene Hart, zo vol is Nederland niet.
Nederland is één grote vinexwijk. Daar doet 1 hectare 'groen' in het 'groene hart' niets aan af.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het Groene Hart![]()
Hoop dat dat niet ook ten prooi valt aan Vinexwijken.
Weet ik. Daarom zeg ik ook dat ik hoop dat Het Groene Hart Het Groene Hart blijft.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nederland is één grote vinexwijk. Daar doet 1 hectare 'groen' in het 'groene hart' niets aan af.
Na de volgende verkiezingen gaat het eraan: POL / PVV: Groene Hart is overbemeste illusiequote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het Groene Hart![]()
Hoop dat dat niet ook ten prooi valt aan Vinexwijken.
Ga er maar niet van uit. Vroeg of laat verdwijnt dat ook. En dat zal eerder vroeg zijn dan laat denk ik.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet ik. Daarom zeg ik ook dat ik hoop dat Het Groene Hart Het Groene Hart blijft.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:25 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Na de volgende verkiezingen gaat het eraan: POL / PVV: Groene Hart is overbemeste illusie
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ga er maar niet van uit. Vroeg of laat verdwijnt dat ook. En dat zal eerder vroeg zijn dan laat denk ik.
Tenzij je zelf tot de slachtoffers behoort , dan valt er niets meer te rennen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:33 schreef fathank het volgende:
Het wordt tijd dat er weer een of andere epidemie komt. Gewoon 3 miljard doden in een paar maanden ofzo.
Dan ren ik gelijk naar de KvK om een begrafenisonderneming/ruimingsbedrijf op te zetten
Wat een onzin! Fiets eens is door de achterhoek, Drenthe, Groningen, Friesland, delen van Brabant, Limburg etc. Daar zit echt nog wel meer groen aan een stuk dan waar ik doorheen wil fietsenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Nederland is één grote vinexwijk. Daar doet 1 hectare 'groen' in het 'groene hart' niets aan af.
Ik heb alles van Doomsday Preppers gekeken, dus ik ben voorbereid.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tenzij je zelf tot de slachtoffers behoort , dan valt er niets meer te rennen.
Ik beleg aandelen in het farmeceutische bedrijf dat verantwoordelijk is voor de vaccinatie en inentingen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tenzij je zelf tot de slachtoffers behoort , dan valt er niets meer te rennen.
Allemaal aangelegd en door mensen aangeplant, niets natuurlijks aan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat een onzin! Fiets eens is door de achterhoek, Drenthe, Groningen, Friesland, delen van Brabant, Limburg etc. Daar zit echt nog wel meer groen aan een stuk dan waar ik doorheen wil fietsen
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb alles van Doomsday Preppers gekeken, dus ik ben voorbereid.
Ik werk ook niet, ik prep voor de dag des oordeels. Laat maar komen.
Goed bezig julliequote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik beleg aandelen in het farmeceutische bedrijf dat verantwoordelijk is voor de vaccinatie en inentingen.
Daar valt geen speld tussen te krijgen ,door die aandelen ben je inderdaad meteen immuun voor de ziekte in kwestie. Ik denk dat ik aandelen neem in Ikea, dan is meteen mijn huis ingericht.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik beleg aandelen in het farmeceutische bedrijf dat verantwoordelijk is voor de vaccinatie en inentingen.
Oh moest reactie zijn op 'fathank'.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Daar valt geen speld tussen te krijgen ,door die aandelen ben je inderdaad meteen immuun voor de ziekte in kwestie. Ik denk dat ik aandelen neem in Ikea, dan is meteen mijn huis ingericht.
Ah Oké. dat is al logischer jaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oh moest reactie zijn op 'fathank'.
Dat betekend toch niet dat er geen ruimte voor isquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Allemaal aangelegd en door mensen aangeplant, niets natuurlijks aan.
Dat zei ik toch ook niet. Ik zei alleen dat Nederland geen echte natuur kent, het wordt allemaal kunstmatig in stand gehouden en verzorgd.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat betekend toch niet dat er geen ruimte voor is
Volgens mij zei je dat er 'maar één hectare groen hart' is in Nederland en dat de rest 'Vinex-wijk' is.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Dat zei ik toch ook niet. Ik zei alleen dat Nederland geen echte natuur kent, het wordt allemaal kunstmatig in stand gehouden en verzorgd.
Ja zo zou je het kunnen opvatten inderdaad. Niet wat ik bedoelde overigens.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:47 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Volgens mij zei je dat er 'maar één hectare groen hart' is in Nederland en dat de rest 'Vinex-wijk' is.![]()
whehehehequote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Daar valt geen speld tussen te krijgen ,door die aandelen ben je inderdaad meteen immuun voor de ziekte in kwestie. Ik denk dat ik aandelen neem in Ikea, dan is meteen mijn huis ingericht.
Verwijt je hier de blanke mensen in westerse landen dat ze aan depopulatie doen?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:48 schreef NickGrouwen het volgende:
Vooral de blanke mensen in Westerse landen met hun lage geboortecijfers maar belachelijke consumptiecultuur
Ja, dat vond ik ook zo tegenstrijdig. Die zouden in de gedachtengang van TS juist goed bezig zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Verwijt je hier de blanke mensen in westerse landen dat ze aan depopulatie doen?
Ja dat lijkt mij ook en als beloning mogen we dan ook wat meer van moedertje natuur opeisen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook zo tegenstrijdig. Die zouden in de gedachtengang van TS juist goed bezig zijn.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:32 schreef NickGrouwen het volgende:
Blanke mensen sterven uit, geboortecijfers ver onder 2,1
Is echt zo, denk ik best vaak over na. Als iedereen het met iedereen doet, zijn de kinderen een mix van van alles en kun je ze eigenlijk niet discrimineren.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:42 schreef pokkerdepok het volgende:
mooi zo, allemaal met elkaar doen, dan zijn we tenminste een keertje van dat racistische gedoe af.
quote:Maintain humanity under 500,000,000
In perpetual balance with nature
Guide reproduction wisely —
Improving fitness and diversity
Unite humanity with a living
New language
Rule passion — faith — tradition
And all things
With tempered reason
Protect people and nations
With fair laws and just courts
Let all nations rule internally
Resolving external disputes
In a world court
Avoid petty laws and useless
officials
Balance personal rights with
Social duties.
Prize truth — beauty — love —
Seeking harmony with the
Infinite
Be not a cancer on the earth —
Leave room for nature —
Leave room for nature
?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]wat wil je nou bereiken met dat soort posts?
Enkele van die geboden ben ik het mee eensquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:02 schreef vosss het volgende:
Op zich natuurlijk wel wijze woorden op die georgia guidestones. Op zich dan.
[..]
Jij kunt duidelijk niet lezen. Ik heb het toch niet alleen over blanken? Ik zeg dat iedereen het met elkaar moet doen (dus niet alleen de blanken), want dan ontstaan er mixen van van alles en kun je iemand niet meer discrimineren. Ik kan jou toch niet uitschelden voor blanke, of zwarte, of chinees, of wat dan ook, als jouw achtergrond uit verschillende culturen komt? Daarnaast zou ik dan ook een achtergrond uit verschillende culturen hebben, dus discriminatie op huidskleur wordt dan erg bemoeilijkt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:01 schreef NickGrouwen het volgende:
Denken dat er geen racisme meer zal zijn als er geen blanken meer zijn
lol
Alleen anti-blanke Disneylanders denken zo
En 'diversiteit' dan?
Maar goed
Ben het over het algemeen niet eens met de NWO, maar depopulatie kan ik me wel in vinden
Soft kill is wel een beetje traag maar het is de beste methode op het moment
Discriminatie op basis van huidskleur hmmm, maar ja dat is maar één soort discriminatiequote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:37 schreef Baran09 het volgende:
[..]
Jij kunt duidelijk niet lezen. Ik heb het toch niet alleen over blanken? Ik zeg dat iedereen het met elkaar moet doen (dus niet alleen de blanken), want dan ontstaan er mixen van van alles en kun je iemand niet meer discrimineren. Ik kan jou toch niet uitschelden voor blanke, of zwarte, of chinees, of wat dan ook, als jouw achtergrond uit verschillende culturen komt? Daarnaast zou ik dan ook een achtergrond uit verschillende culturen hebben, dus discriminatie op huidskleur wordt dan erg bemoeilijkt.
Overbevolking heeft niet veel met ruimte te maken maar met eten, water, energie, het ecosysteem, biodiversiteit, etc.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:59 schreef SicSicSics het volgende:
Wist je dat de hele wereldbevolking in Texas past en dan net zo ruim kan wonen als in New York
Zo druk is het dus nog lang niet
Wanneer je kijkt naar de extreme vervuiling die mensen onverschillig enkel achter luxe en het eigen persona aanhollend veroorzaken kan ik je mening zeer begrijpen. Alleen is één probleem van het ombrengen van de meeste bevolking (wat overigens niet met geweren gebeurd maar allang aan de gang is door vervuiling van voedsel, vernietiging van voorzieningen, electrosmog en deeltjes en zo maar door) dat wat over blijft toch echt zelfvoorzienend moet gaan zijn, onze relatieve welvaart bestond namelijk uit het werk van aantallen, op zo'n schaal dat we uiteindelijk heel afrika begonnen te terravormen, daar leven we op het moment echt van, voor voeding en kleding afrika, voor technologie azië.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:48 schreef NickGrouwen het volgende:
Ik snap niet dat sommigen daar zo moeilijk over doen
Ik vind dat de wereldbevolking moet worden uitgedund
Kijk naar Egypte
Die gaat het niet meer redden
En waar denk je dat al die mensen naar toe zullen gaan...Europa, VS...
Ik heb respect voor Moeder Natuur
Water, eten, olie, dieren...wij zijn zelfzuchtige monsters
Vooral de blanke mensen in Westerse landen met hun lage geboortecijfers maar belachelijke consumptiecultuur
Ik vind dat wij de Aarde moeten teruggeven aan Moeder Natuur
Depopulatie is goed
En als dat niet lukt hebben we altijd de aankomende ijstijd nog
Tuurlijk niet joh =Pquote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:56 schreef Zapata het volgende:
maar niet de hand aan je zelf slaan zeker
Maar jij wilt dus gewoon een gedeelte van de wereldpopulatie doden?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:38 schreef NickGrouwen het volgende:
Geboortebeperking is niet hetzelfde als depopulatie
Leer lezenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar jij wilt dus gewoon een gedeelte van de wereldpopulatie doden?
Het is toch humaner om met geboortebeperking te beginnen?
Dat vermoeden heb ik ook.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:04 schreef Osiris024 het volgende:
TS heeft Inferno gelezen van Dan Brown
Vond het een heel goed boek.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:25 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Geen slecht boek trouwens , vond jij ervan ?
Het was geen normale vraag, stokende insinueerder.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:48 schreef NickGrouwen het volgende:
Mod motorbloempje ik ben niet bepaald blij met de verwijdering van mijn post
Het was gewoon een normale vraag
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het was geen normale vraag, stokende insinueerder.
Maar ik heb niets verwijderd. Dat heeft de BNW-mod Lavenderr gedaan, als je goed kijkt.
Onzin, als je in een bos loopt in nederland is er altijd wel een ander mens op 200 meter afstand, in Belgie en Duitsland heb je dat nietquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat een onzin! Fiets eens is door de achterhoek, Drenthe, Groningen, Friesland, delen van Brabant, Limburg etc. Daar zit echt nog wel meer groen aan een stuk dan waar ik doorheen wil fietsen
Jammer dan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:29 schreef NickGrouwen het volgende:
Oh oeps sorry
Nou Lavenderr dan
Dat stel ik niet op prijs hoor
waarom ga je niet gewoon in tel aviv wonen?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:34 schreef NickGrouwen het volgende:
Jammer dan dat jij niet eens weet wat racisme inhoudt
Dat zal ik doenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:54 schreef motorbloempje het volgende:
Wij vonden jouw insinuaties niet kunnen. Klachten over moderatie kunnen in het BNW feedback topic bovenaan het BNW forum, of hier
BNW / [FEEDBACK] voor al uw vragen, meningen en opmerkingen
WW3quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:08 schreef Osiris024 het volgende:
Zo nou lekker weer ontopic hoe we van 5 miljard mensen afkomen !
Suggesties ?
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:04 schreef Osiris024 het volgende:
TS heeft Inferno gelezen van Dan Brown
Zei ik dus ook al. Erg obvious van TSquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:28 schreef _NZT_ het volgende:
TS heeft ook eens een keer een boek gelezen.... Leuk boek hé, Dan Brown's Inferno
Maar wel hoe hoger de bevolkingsdichtheid. En het probleem zit hem niet zozeer in het aantal mensen, maar meer in de slechte verdeling van de mens over de aardkloot.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:04 schreef pokkerdepok het volgende:
de beste manier is juist ontwikkeling. hoe hoger de ontwikkeling van een land, hoe lager het geboortecijfer.
uiteindelijk eindigd de aarde toch wel als een grote stad. het is ook raar om bevolkingsgroei tegen te houden door de ontwikkeling tegen te houden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:09 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Maar wel hoe hoger de bevolkingsdichtheid. En het probleem zit hem niet zozeer in het aantal mensen, maar meer in de slechte verdeling van de mens over de aardkloot.
Simpel gezegd zijn er niet genoeg gebieden die goed genoeg bewoonbaar zijn om het aantal mensen wat er nu is op een ecologisch verantwoorde wijze te verdelen.
Nee. Het eindigt niet als een grote stad. We hebben de aarde al lang naar de klote voordat het zo ver is. Ik vind dat we heel veel researchtijd die we nu verspillen aan het proberen te genezen van ziektes, in zouden moeten gaan zetten om manieren te vinden om beter met onze planeet om te gaan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:14 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
uiteindelijk eindigd de aarde toch wel als een grote stad. het is ook raar om bevolkingsgroei tegen te houden door de ontwikkeling tegen te houden.
maar ik bedoel maar dat het zich op gegeven moment wel gaat stabiliseren, maar dan moeten we wel ons best doen om de gehele aarde modern en ontwikkeld te maken. gelijkheid tussen mannen en vrouwen is al een hele goeie stap, bijvoorbeeld.
Houzee!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:02 schreef jogy het volgende:
Ik ben voor betere efficiëntie in het produceren en verwerken van voedingsmiddelen en een verbod van het vernietigen van overproductie, dan kunnen we er zo nog 6 miljard bij zonder dat onze aardbol er problemen mee heeft. Die hele overbevolkingsmythe mag wat mij betreft de deur uit.
ik ben geen doemdenken, wij overleven alles. we zijn enorm vindingrijk, en als er echt een probleem is, lossen we dat in no time op. misschien gaat de echte natuur eraan onderdoor, maar dat betekend niet dat wij dna niet meer zullen bestaan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:17 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nee. Het eindigt niet als een grote stad. We hebben de aarde al lang naar de klote voordat het zo ver is. Ik vind dat we heel veel researchtijd die we nu verspillen aan het proberen te genezen van ziektes, in zouden moeten gaan zetten om manieren te vinden om beter met onze planeet om te gaan.
Waarom miljarden per jaar investeren wereldwijd om oude mensen nog ouder te laten worden? Of om mensen met zwaar trauma in leven te houden? Het is voor het individu misschien fijn en voor zijn familie als die mogelijkheden er zijn, maar het algemeen belang wordt er niet mee gediend.
Ik denk dat jij te veel sprookjes leest.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:24 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik ben geen doemdenken, wij overleven alles. we zijn enorm vindingrijk, en als er echt een probleem is, lossen we dat in no time op. misschien gaat de echte natuur eraan onderdoor, maar dat betekend niet dat wij dna niet meer zullen bestaan.
en overleven (als soort en van het individu) is onze grote drijfveer. die kan je niet achterwege laten. bovendien, hoe langer een individu leeft, hoe belangrijker het voor hem wordt dat we de aarde niet kapot maken.
leg uit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:25 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij te veel sprookjes leest.
Het draait de mensen als individu op dit moment niet om mensheid, maar om het eigen individu. Zeker, dat geldt niet voor iedereen, maar wel om de mensen die aan de knoppen draaien. Die gaat het maar om één ding, hun eigen rijkdom en die van (hooguit) hun kinderen.quote:
wat voor een doomsday bedoel je dan? het klimaat? of overbevolking? nucleair holocaust?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:33 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Het draait de mensen als individu op dit moment niet om mensheid, maar om het eigen individu. Zeker, dat geldt niet voor iedereen, maar wel om de mensen die aan de knoppen draaien. Die gaat het maar om één ding, hun eigen rijkdom en die van (hooguit) hun kinderen.
Als het probleem dat de mensheid aan het creëren is eenmaal zo groot is dat het alleen maar met een snelle inventieve oplossing te realiseren is, dan zullen die mensen nog alleen maar aan zichzelf denken en (hooguit wederom) hun kinderen. Je hebt dus, als het 1 voor 12 is, nog maximaal 1 generatie om het tij te keren.
Als je een stiofje in het drinkwater pleurt waardoor vrouwen onvruchtbaar worden ontstaat er ook vergrijzing.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:51 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
Geef iedereen een automatisch vuurwapen en depopulatie is een feit.
Je kunt ook stiekem een stofje door het drinkwater pleuren waardoor vrouwen onvruchtbaar worden.
1 of 2 kindpolitiek is niet echt een goede oplossing, aangezien er dan grote vergrijzing ontstaat wereldwijd naar enkele tientallen jaren. Vooral in de gebieden waar men normaal een stuk of 10 uitkraamt.
Je zou elke leeftijdcategorie netjes en gelijk kunnen aansnijden maar dat komt gewoon neer op een massamoord.
Ah joh, gooi er ook meteen een stofje in die ervoor zorgt dat mensen rond de 60 dood neerpleuren en dat is dan ook weer verholpen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:24 schreef 0112358 het volgende:
[..]
Als je een stiofje in het drinkwater pleurt waardoor vrouwen onvruchtbaar worden ontstaat er ook vergrijzing.
Maar op die manier komen we weer uit op massamoord.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah joh, gooi er ook meteen een stofje in die ervoor zorgt dat mensen rond de 60 dood neerpleuren en dat is dan ook weer verholpen.
Je moet toch wat als efficiëntie niet haalbaar/wenselijk is?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:31 schreef 0112358 het volgende:
[..]
Maar op die manier komen we weer uit op massamoord.
Ik ook niet verder.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:34 schreef 0112358 het volgende:
Ben zelf geen groot voorstander van die manier van denken.
Bij Naturalnews beginnen bij mij de alarmbellen te rinkelen. Zoals ik het gelezen heb is de nuance dat ze niet specifiek heeft gezegd dat het ook bij net geborenen nog geldt maar heeft ze er gewoon niet helemaal goed over nagedachtquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:56 schreef Lavenderr het volgende:
Ook een soort van depopulatie![]()
http://www.naturalnews.co(...)sa_Harris-Perry.html
Hoe verzin je zoiets krankzinnigs
Vooral in de puberteit zou ik me voor kunnen stellen dat die optie voor ouders soms heel aantrekkelijk isquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Bij Naturalnews beginnen bij mij de alarmbellen te rinkelen. Zoals ik het gelezen heb is de nuance dat ze niet specifiek heeft gezegd dat het ook bij net geborenen nog geldt maar heeft ze er gewoon niet helemaal goed over nagedacht. Anderen hebben het nu over de consequenties van haar uitspraak door het door te trekken naar extremen. In het allerextreemst zou je haar uitspraak door kunnen trekken tot het kind 18 is en daarvoor kan het alsnog geaborteerd worden, al dan niet postnataal
.
Zoals het nu is wel ja. Het is niet gericht om mensen onafhankelijk te maken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:10 schreef Tingo het volgende:
Ontwikkeling projecten zijn ook 'n vorm van controle en afhankelijkheid en 'n manier om mensen in z'n plek te houden....en in armoede te houden.
Dan is de naam misplaatst: ontwikkelingshulp.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Zoals het nu is wel ja. Het is niet gericht om mensen onafhankelijk te maken.
Een beetje hetzelfde als je kater 'laten helpen'quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan is de naam misplaatst: ontwikkelingshulp.
Goeie vergelijking. Die zit daar vast ook niet om te springenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde als je kater 'laten helpen'
Daar moeten we dan ook volledig mee stoppen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:10 schreef Tingo het volgende:
Ontwikkeling projecten zijn ook 'n vorm van controle en afhankelijkheid en 'n manier om mensen in z'n plek te houden....en in armoede te houden.
En westerse corporaties moet ook de werknemers beter betalen en stoppen met t verkrachten van die landen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Zoals het nu is wel ja. Het is niet gericht om mensen onafhankelijk te maken.
Vind het ook niet zo erg, aleen dmv kanker e.d lijkt me minder.quote:Twice as much contaminated water entering ocean from Fukushima as officials claim? Japan Gov’t: 600 tons of groundwater enters ocean each day at plant — NYTimes: Tepco’s figures assume ALL water entering ocean from plant is contaminated (VIDEO)
http://enenews.com/twice-(...)assume-all-water-ent
Dan hoef je dus niets te doen, na 2060 begint de grote daling.. misschien wel tot 500 miljoen in 2200 o.i.dquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:04 schreef pokkerdepok het volgende:
de beste manier is juist ontwikkeling. hoe hoger de ontwikkeling van een land, hoe lager het geboortecijfer.
precies. tegen die tijd zullen ze waarschijnlijk in paniek zijn over de bevolkingsafname..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:41 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Dan hoef je dus niets te doen, na 2060 begint de grote daling.. misschien wel tot 500 miljoen in 2200 o.i.d
Zegquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:50 schreef Bertolli het volgende:
Denk dat er juist meer mensen bij komen. Mensen worden in het algemeen ook ouder door betere medische technieken enz. Daarnaast onderschatten we hoeveel mensen er nog bij gaan komen en zijn huidige tellingen niet nauwkeurig.
Op de voedselproductie komt een steeds hogere druk te staan. Vruchtbaar land verdwijnt door klimaatveranderingen, urbanisatie en verwoestijning. Nu al leven zoveel mensen in honger. Nieuwe technieken enz. zullen wel helpen maar dan denk ik waarom de moeilijke weg kiezen?
In plaats van telkens de symptomen op te lossen met een bepaalde oplossing (die tegen de tijd dat die klaar is alweer nutteloos is door de hoeveel bijgekomen mensen) kun je ook denken misschien moeten we voorlopig effe kappen met fokken ()
maar dat gaat toch niet gebeuren.. kijk eens hoe dat in china gaat, wat een ellende dat opleverd. daar zijn ze het nu zelfs al weer langzaam aan het afschaffen/ versoepelen..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:50 schreef Bertolli het volgende:
Denk dat er juist meer mensen bij komen. Mensen worden in het algemeen ook ouder door betere medische technieken enz. Daarnaast onderschatten we hoeveel mensen er nog bij gaan komen en zijn huidige tellingen niet nauwkeurig.
Op de voedselproductie komt een steeds hogere druk te staan. Vruchtbaar land verdwijnt door klimaatveranderingen, urbanisatie en verwoestijning. Nu al leven zoveel mensen in honger. Nieuwe technieken enz. zullen wel helpen maar dan denk ik waarom de moeilijke weg kiezen?
In plaats van telkens de symptomen op te lossen met een bepaalde oplossing (die tegen de tijd dat die klaar is alweer nutteloos is door de hoeveel bijgekomen mensen) kun je ook denken misschien moeten we voorlopig effe kappen met fokken ()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:24 schreef 0112358 het volgende:
[..]
Als je een stiofje in het drinkwater pleurt waardoor vrouwen onvruchtbaar worden ontstaat er ook vergrijzing.
De film Waterworld gezien?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:16 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Inderdaad.
We moesten maar eens een manier vinden om onder het water te wonen en daar ook voedsel te verbouwen. ^^
jij hebt niet meegenomen dat hoe hoger het gemiddelde inkomen in een land is, hoe minder kinderen er geboren worden.. en laat het in china / inda nou juist flink stijgen, op termijn krijg je hetzelfde als in West-Europa Japan en America.. afnemende geboorte cijvers..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:50 schreef Bertolli het volgende:
Ja, die film komt mij wel bekent voor.quote:
Je zal toch altijd een verbinding moeten hebben met de 'bovenwereld'.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:59 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Ja, die film komt mij wel bekent voor.
Het is mogelijk om tunnels onder water aan te leggen, waarom dan geen leefomgeving?
Dat jij het het eens bent met TS is niet echt verrassend he?quote:Op maandag 19 augustus 2013 03:41 schreef Fanta-stick het volgende:
Eens met TS!
KLB / Natuurlijke selectie
quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:30 schreef kristalhelder het volgende:
Waarom roei je dan niet meteen half afrika uit, heb je meer aan dan hier de zwakkeren en ouderen uitroeien
Ja, maar AIDS wordt niet in die mensen geinjecteerdquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:34 schreef theguyver het volgende:
[..]doen ze al, ooit gehoord van AIDS?
+ de RK kerk helpt ze ook nog een handje
quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:36 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ja, maar AIDS wordt niet in die mensen geinjecteerd
we zitten hier op BNW he, is gevaarlijke uitspraak.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:36 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ja, maar AIDS wordt niet in die mensen geinjecteerd
zeg dat maar tegen het vaticaan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:10 schreef kristalhelder het volgende:
wat een ziek stel. Maar dat zijn een stel desperate homo's, is wel een verschil met regeringen die dat massaal bij afrikaanse burgers doen
Tegenwoordig mag het toch , condooms?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen het vaticaan.
ja nu wel, maar in begin waren ze vel tegen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag het toch , condooms?
Het tegenovergestelde eerder.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja nu wel, maar in begin waren ze vel tegen.
dat is iets wat ik ze heel erg kwalijk neem.
maar goed, het was uit geloofsuiting niet om expres bevolking te reduceren
Misschien....religie is niet te vertrouwen, alleen al omdat de mens die ( 'oorlog')machine heeft gemaakt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja nu wel, maar in begin waren ze vel tegen.
dat is iets wat ik ze heel erg kwalijk neem.
maar goed, het was uit geloofsuiting niet om expres bevolking te reduceren
klopt maar zoveel invloed heeft de kerk niet meer om een overheid er toe te dwingen om een oorlog te starten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:42 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Misschien....religie is niet te vertrouwen, alleen al omdat de mens die ( 'oorlog')machine heeft gemaakt.
Als men weer kruistochten gaat doen en elk dorp onderweg plundert dan gaat de bevolking ook wel naar bene.
Nee klopt, dat doen ze nu zelf wel. Kuch terrorisme kuch.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
klopt maar zoveel invloed heeft de kerk niet meer om een overheid er toe te dwingen om een oorlog te starten.
Eensch, gaan we op Mars weer verder.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:23 schreef BaajGuardian het volgende:
Waarom verwacht men toch wapengekletter of een duidelijke aanval terwijl we onszelf al aan het doden zijn met vervuiling en steeds groter wordende armoede. (een vicueuze circel)
Je komt al een heel eind met het lokaliseren van de voedselproductie, het klein houden van de bevolkingsclusters en eco vriendelijke energie productie. Zoals we nu bezig zijn zal olie onze langzame nekslag zijn inderdaad. geen vervoer, geen logistiek, geen kunstmest, geen kunststof, geen medicatie en ga nog maar ff door. dikke ellende iig.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:15 schreef DumDumDiDoDo het volgende:
depopulatie is geen keuze die wij afwegen maar iets wat er toch wel komt, er is misschien wel genoeg ruimte om te wonen, maar hoe krijgen we dan ons voedsel en grondstoffen. Zoals ik al zei is het onvermijdelijk. Als de goede weg niet gekozen wordt dan maken we elkaar gewoon af omdat we willen overleven. Zijn we allang aan begonnen. Olieoorlogen etc.
En dat schaliegas gaat ook voor problemen zorgen ben ik bang.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Je komt al een heel eind met het lokaliseren van de voedselproductie, het klein houden van de bevolkingsclusters en eco vriendelijke energie productie. Zoals we nu bezig zijn zal olie onze langzame nekslag zijn inderdaad. geen vervoer, geen logistiek, geen kunstmest, geen kunststof, geen medicatie en ga nog maar ff door. dikke ellende iig.
In Amerika kun je het kraanwater aansteken. Heb ik gezien.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat schaliegas gaat ook voor problemen zorgen ben ik bang.
Serieus?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:33 schreef tribalwars het volgende:
[..]
In Amerika kun je het kraanwater aansteken. Heb ik gezien.
Ooit gezien in een filmpje was bij een gasveld.quote:
Dat lijkt me een heel raar gezicht.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:46 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ooit gezien in een filmpje was bij een gasveld.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lijkt me een heel raar gezicht.
Twas uit 'n docu van 'n aantal jaren terug - Gasland.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:46 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ooit gezien in een filmpje was bij een gasveld.
Wie financierde die docu, toevallig een instelling uit het Midden - Oosten?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:34 schreef Tingo het volgende:
[..]
Twas uit 'n docu van 'n aantal jaren terug - Gasland.
Is heel goed trouwens.
Dat valt tegen. Ik heb het even opgezocht en het blijkt dat er tijdens de tweede wereldoorlog ongeveer tachtig miljoen mensen zijn omgekomen (hoge schatting). Nou, ga er vanuit dat we tegenwoordig nóg beter zijn in het mensen over de kling jagen en vermenigvuldig dat getal met tien; achthonderd miljoen mensen dood. Toegegeven, dat zijn een boel mensen maar eigenlijk is dat amper tien procent van de wereldbevolking. Nog steeds geen oplossing dus.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:45 schreef McNulty het volgende:
Daar zijn oorlogen toch voor. Een nieuwe wereld oorlog kan de teller erg omlaag brengen.
Nee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wie financierde die docu, toevallig een instelling uit het Midden - Oosten?
Er is trouwens ook een film uit waarin Matt Damon speelt over de gevaren van gaswinning.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee.
Production[edit source | editbeta]Gasland was conceived, directed, primarily filmed and narrated by Fox. This is his first documentary and second film; his first was a narrative feature entitled Memorial Day. The executive producers of Gasland are Debra Winger and Hunter Gray; producers are Trish Adlesic, Fox and Molly Gandour; co-produced by David Roma; cinematographers are Fox and Matthew Sanchez; editor is Matthew Sanchez; supervising sound editor is Brian Scibinico; animators are Juan Cardarelli and Alex Tyson; consultants are Morgan Jenness and Henry Chalfant and researchers are Molly Gandour, Barbara Arindell, Fox and Joe Levine.
The documentary was made in about eighteen months. Fox began the project as a one man crew, but was joined by three other cameras at different points.Matt Sanchez is credited with the structure of the film and together with Fox edited roughly 200 hours of footage to about 100 minutes.[
Interessant. Oorlogen vinden vrijwel altijd plaats op varierende schaal, misschien dat het meer een constante drukkend effect heeft op de populatiegroei met om de zoveel tijd een wat grotere wipe-out.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:54 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dat valt tegen. Ik heb het even opgezocht en het blijkt dat er tijdens de tweede wereldoorlog ongeveer tachtig miljoen mensen zijn omgekomen (hoge schatting). Nou, ga er vanuit dat we tegenwoordig nóg beter zijn in het mensen over de kling jagen en vermenigvuldig dat getal met tien; achthonderd miljoen mensen dood. Toegegeven, dat zijn een boel mensen maar eigenlijk is dat amper tien procent van de wereldbevolking. Nog steeds geen oplossing dus.
Weleens van de pil gehoord LB?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:03 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
In het westen zijn de machthebbers alvast goed bezig.
Daar zijn, dankzij het feminisme, vrouwen dermate zot in hun hoofd geworden, dat zij niet langer aantrekkelijk zijn voor het mannelijk geslacht, waardoor er nauwelijks nog enige sprake is van coïtus, als gevolg hebbende, een flinke afname van het aantal geboorten.
Homoseksualiteit wordt tegelijkertijd gepromoot en uit deze seksuele handelingen ontstaat nimmer nageslacht.
Het feminisme rukt overal ter wereld op, het is een kwestie van enkele decennia, alvorens ook op andere continenten het geboortecijfer sterk gereduceerd wordt.
We zijn inderdaad met teveel mensen, ik ben het eens met de Bilderbergjes en Rockefellers en andere criminelen dat een politiek van depopulatie wenselijk is, echter verschil ik van mening over de methode waarop een dergelijk doel te behalen is. Ik zie toch liever een meer humane wijze. Lief zijn voor elkaar, vrede, veel knuffelen, maar wel oppassen geen nageslacht te verwekken. En tezelfdertijd flink consuminderen, want minder is meer. En met minder ben je gelukkiger.
Educatie beschikbaar stellen voor jonge meisjes die daar moeilijk toegang tot hebben is ook een prachtig en effectief anticonceptiemiddel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:03 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
In het westen zijn de machthebbers alvast goed bezig.
Daar zijn, dankzij het feminisme, vrouwen dermate zot in hun hoofd geworden, dat zij niet langer aantrekkelijk zijn voor het mannelijk geslacht, waardoor er nauwelijks nog enige sprake is van coïtus, als gevolg hebbende, een flinke afname van het aantal geboorten.
Homoseksualiteit wordt tegelijkertijd gepromoot en uit deze seksuele handelingen ontstaat nimmer nageslacht.
Het feminisme rukt overal ter wereld op, het is een kwestie van enkele decennia, alvorens ook op andere continenten het geboortecijfer sterk gereduceerd wordt.
We zijn inderdaad met teveel mensen, ik ben het eens met de Bilderbergjes en Rockefellers en andere criminelen dat een politiek van depopulatie wenselijk is, echter verschil ik van mening over de methode waarop een dergelijk doel te behalen is. Ik zie toch liever een meer humane wijze. Lief zijn voor elkaar, vrede, veel knuffelen, maar wel oppassen geen nageslacht te verwekken. En tezelfdertijd flink consuminderen, want minder is meer. En met minder ben je gelukkiger.
En waarom is het dan geen echte natuur?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook niet. Ik zei alleen dat Nederland geen echte natuur kent, het wordt allemaal kunstmatig in stand gehouden en verzorgd.
Die derde wereldoorlog lijkt angstig nabij..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:24 schreef tribalwars het volgende:
wifi is een goede oplossingen en chemtrails. De mensen hoeven niet dood te gaan. Zorgen ervoor dat er zo min mogelijk baby's worden geboren. Dan neemt de wereld bevolking vanzelf wel af. Nog een wereldoorlog erbij en klaar is kees doelstelling gehaalt over 50 jaar zijn er geen 7 miljard meer mensen.
Inderdaad we zitten in de voor dagen. Vergelijk het maar met de jaren 1938 en 1939. Alleen is er nu niks met Duitsland. Zou wel de ultieme naai actie zijn als Angela Merkel de dochter van Hilter blijkt te zijn. Ik vraag mij af als een land Syrie gaat aanvallen of de derde wereld oorlog dan al begint. Als er land met Amerika gaan bemoeien hebben we een derde wereld oorlog te pakken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die derde wereldoorlog lijkt angstig nabij..
http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33quote:oor het oog van de wereld wordt een toneelstuk opgevoerd dat aannemelijk moet maken dat een aanval op Syrië volkomen gerechtvaardigd is.
Dat daarbij rebellen worden ondersteund die trouw hebben gezworen aan Al Quaida en Christenen onthoofden is niet van belang. Het gaat tenslotte om het grotere doel.
Dus wordt zoals we eerder schreven President Assad omschreven als een boef die zijn eigen bevolking uitmoordt met chemische wapens en schreeuwt het Westen onder aanvoering van trouwe Amerika vazal Engeland, moord en brand.
De redenen waarom de chemische aanval op burgers die de directe aanleiding vormt voor militair ingrijpen waarschijnlijk is uitgevoerd door de rebellen zijn uitgebreid beschreven in het eerder hiervoor gelinkte artikel.
Inmiddels zijn er in het conflict al zon 100.000 mensen omgekomen en dit aantal zal drastisch toenemen als Amerika en de NAVO zich in deze strijd zullen werpen. De Amerikaanse bevolking is volledig tegen nóg een oorlog en zo ook het Congres. Om nog maar te zwijgen over de Verenigde Naties die een militair ingrijpen niet zullen goedkeuren omdat dit geblokkeerd wordt door Rusland.
Normaal gesproken kun je dan concluderen dat er geen aanval op Syrië zal komen. Met bovengenoemde partijen allemaal tegen, mag je niet verwachten dat een president op eigen houtje dit alsnog gaat doen. Of toch wel?
Hier volgen 15 tekenen die erop wijzen dat de regering van Obama wel degelijk al heeft besloten om Syrië aan te vallen, zonder mandaat van de bevolking of goedkeuring van het Amerikaanse Congres en zonder instemming van de Verenigde Naties.
1) Syrië heeft erin toegestemd dat VN waarnemers de plaats van de chemische aanval mogen inspecteren. Echter, een hooggeplaatste Amerikaanse functionaris zegt dat een dergelijke inspectie te laat is om nog geloofwaardig te kunnen zijn.
2) Volgens diverse mainstream kanalen waaronder ABC News bestaat er bij het Witte Huis weinig geen twijfel over dat de troepen van Assad verantwoordelijk zijn voor de chemische aanval.
3) Vier Amerikaanse schepen met ballistische raketten aan boord worden in het oostelijk deel van de Middellandse Zee in gereedheid gebracht. Zodra ze het bevel krijgen zijn deze schepen binnen enkele minuten in staat om een regen van kruisraketten op Syrië te laten neerdalen.
4) CBS News maakt bekend dat het Pentagon bezig is met voorbereidingen voor een aanval met kruisraketten op Syrië.
5) Afgelopen zaterdag had Obama een vergadering met zijn nationaal veiligheidsteam om te bespreken welke acties er tegen Syrië zullen worden ondernomen.
6) De Amerikaanse Minister van Defensie, Chuck Hagel, laat weten dat Obama hem heeft gevraagd om alle mogelijke opties uit te werken voor wat betreft de situatie met Syrië.
7) Na een telefoongesprek met de Engelse Minister President David Cameron over de situatie in Syrië, kondigde het Witte Huis aan ernstig bezorgd te zijn over de aanval met chemische wapens vorige week.
8) Militaire opperbevelhebbers zijn vanaf zondag bijeen in Amman om de plannen voor een aanval op Syrië onderling te coördineren. Deze landen zijn Amerika, Engeland, Saoedi Arabië, Quatar, Turkije, Frankrijk, Italië en Canada.
9) Volgens de op één na grootste krant in Frankrijk zijn door de CIA getrainde rebellen al in grote aantallen Syrië binnengedrongen en bewegen richting Damascus.
10) De Amerikaanse luchtmacht heeft een aanzienlijk aantal F-16 vliegtuigen eerder dit jaar in gereedheid gebracht en overgevlogen naar Jordanië. Zogenaamd op verzoek van de Jordaanse regering.
11) Volgens een geheim overheidsdocument dat al in maart 2012 door Wikileaks werd vrijgegeven, blijkt dat er al sinds 2011 Amerikaans/NAVO personeel binnen de landsgrenzen van Syrië actief is om mee te helpen de regering van Assad pootje te lichten.
12) The Times of Israël maakt bekend dat een interne militaire evaluatie heeft geconcludeerd dat Washington een beperkte, doch zeer effectieve aanval op Syrië in overweging heeft genomen om daarmee het regime van Assad duidelijk te maken dat de internationale gemeenschap het gebruik van chemische wapens niet zal tolereren.
13) De Amerikaanse senator John McCain gaf al een voorzet door te zeggen dat als Amerika Syrië niet militair zal aanvallen, dit een vrijbrief betekent voor alle dictators wereldwijd om naar believen chemische wapens te gebruiken.
14) Volgens de New York Times bestudeerd men de NAVO luchtoorlog in Kosovo als een mogelijke blauwdruk voor het optreden zonder mandaat van de Verenigde Naties.
15) Het Witte Huis heeft een verklaring vrijgegeven waarin staat dat de regering van Obama geen plannen heeft om haar voeten op Syrische grond te plaatsen, maar dat het andere vormen van militaire actie niet zou uitsluiten.
Zoals gezegd, de Amerikaanse bevolking is tegen. Uit een recent onderzoek blijkt dat 60 procent van de bevolking tegen is en slechts 11 procent voor een militair ingrijpen in Syrië.
In het licht van bovenstaande vragen veel mensen zich dan ook af waarom de regering van Obama er zo op gebrand is om militair in te grijpen in Syrië. Dat klaarblijkelijk is besloten dat die aanval er hoe dan ook gaat komen, ongeacht wie daar tegen is.
Wat alleen maar weer eens aantoont dat een overheid niet meer hun volk vertegenwoordigt, maar handelt in opdracht van hun meesters. En die hebben een heel andere agenda.
Bron:
Infowars
Yahoo News
ABC News
SHTF Plan
Zero Hedge
Times of Israël
New York Times
Dan had ik het toch goed voorspelt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar de elite overleefd veel dingen wel daarvoor hebben ze ook bunkers gebouwd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:23 schreef SharQueDo het volgende:
En een complete uitroeiing van de mensheid?
Inslag van een grote asteroïde? Aardbeving van 12 á 13 op de schaal van Richter?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar de elite overleefd veel dingen wel daarvoor hebben ze ook bunkers gebouwd.
http://martinvrijland.com(...)og-verder-opdrijven/quote:U kunt er natuurlijk donder op zeggen dat de vlam in de pan gaat slaan bij Syrië. In meerdere artikelen heb ik dat al voorspeld. Het vermeende gebruik van gifgas zal het ideale alibi vormen om aan te kunnen vallen. Ook heb ik al uitgelegd dat de oorlog in Syrië het begin is van (het zichtbaar worden van) de Derde Wereldoorlog (die feitelijk al heel lang gaande is). Alleen zal Syrië waarschijnlijk leiden tot een oorlog die niet beperkt blijft tot ergens ver weg op tv.
Egypte speelt ook een rol. De onlusten in de verschillende landen en gebieden van de afgelopen jaren hebben eigenlijk allemaal met elkaar te maken. Maar die verbanden worden u niet glashelder uitgelegd in de Main Stream Media. Logisch. De Main Stream Media dienen het NWO-regiem. Het NWO-regiem heeft er baat bij dat u de grote verbanden niet ziet. Dan komt u niet in opstand en raakt niet te vroeg in paniek. Deze New World Order (NWO) heeft een deelstaat genaamd Europa. Nederland is nog slechts een stadsdeel binnen de NWO-deelstaat Europa. Nederland is het braafste jongetje in de klas dat de grote belangen dient. Overigens spelen Nederlanders wel een grote rol in deze NWO-kliek. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar de NAVO en het Europese leger (zit daar verschil in dan?). Ik doel dan vooral op de toplaag.
Wat gaat er dan allemaal gebeuren als de oorlog in Syrië losbarst? Nou, dat kunnen we met zijn allen wel bedenken. Syrië zal Israël gaan aanvallen; Rusland en Iran gaan zich er mee bemoeien. De Moslimbroederschap zal met commandos en raketten terreuraanslagen gaan plegen op belangrijke doelen in de Sinaï, zoals het Suezkanaal, de oliefaciliteiten in de stad Suez en de Sumed pijpleiding, die de Golf van Suez (Rode Zee) verbindt met de Middellandse Zee. En de Hamas zal vanuit de Palestijnse gebieden ook haar steentje bijdragen. En bij een dusdanige ontketening van een oorlog kun je niet uitsluiten dat er partijen zijn die de vijand (het Westen) op eigen grondgebied zullen gaan aanpakken. Dan wordt het pas echt leuk! Dan is het geen ver-van-mijn-bed show meer.
Deze oorlog zal natuurlijk ook meteen leiden tot een stijging van de olieprijzen. En stijgende olieprijzen betekenen stijgende productie- en transportkosten en dus stijgende prijzen in bijvoorbeeld de supermarkten. En daar zullen mensen dan echt heel snel last van gaan krijgen. Het is al afzien in landen als Griekenland, Protugal en Spanje. In Nederland gaat het ook steeds moeilijker worden, maar als naast de miljarden die bezuinigd (lees gestolen) gaan worden ook nog eens de voedselprijzen en andere prijzen (aan de pomp bijvoorbeeld) gaan stijgen, dan stijgt het water voor velen écht boven de lip. Ik zou u daarom willen adviseren om u voor te bereiden op moeilijke tijden de komende maanden. Wellicht is het verstandig om eens blikvoedsel in te gaan slaan. Deze oorlog brengt een hongersnood dichterbij dan u denkt. Lees hiervoor nogmaals dit artikel voor een uitgebreide toelichting.
Share this:
Press This
Twitter14
Facebook82
Nee joh.Ze willen gewoon wat wapens aflossen van de voorraad...en ze zijn 'n stapje dichterbij Iran.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik vind het geen echt natuur omdat we het niet volledig zijn gang laten gaan maar alles kunstmatig controleren. Dieren bijvoeren in de winter, zwijnen en konijnen afschieten omdat de populatie te groot wordt, extra beesten uitzetten omdat de vorige groep die uitgezet is helemaal verdwenen is enz enz.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En waarom is het dan geen echte natuur?
De mens is ook gewoon een natuurlijk wezen.
Mee eens hoor. Hier in Nederland staat nog net niet bij elke grasspriet een bordje van Natuurmonumenten. Geen enkel stukje wilde natuur meer. Niks noppes nada.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik vind het geen echt natuur omdat we het niet volledig zijn gang laten gaan maar alles kunstmatig controleren. Dieren bijvoeren in de winter, zwijnen en konijnen afschieten omdat de populatie te groot wordt, extra beesten uitzetten omdat de vorige groep die uitgezet is helemaal verdwenen is enz enz.
Ja natuur is natuur met rust laten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mee eens hoor. Hier in Nederland staat nog net niet bij elke grasspriet een bordje van Natuurmonumenten. Geen enkel stukje wilde natuur meer. Niks noppes nada.
Kan niet. We zijn met zoveel mensen in dit kleine landje. En al die mensen hebben een huis nodig.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:48 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja natuur is natuur met rust laten.
Ja maar de natuur in natuurgebieden kun je wel met rust laten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan niet. We zijn met zoveel mensen in dit kleine landje. En al die mensen hebben een huis nodig.
Dus wordt alles volgebouwd.
Ja, dat zou wel mooi zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:57 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja maar de natuur in natuurgebieden kun je wel met rust laten.
Die werden allemaal afgeschoten toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel mooi zijn.
Zoals het ging bij de Oostvaardersplassen met de dieren daar was een schande.
Uitgehongerd eerst.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:02 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Die werden allemaal afgeschoten toch?
Kwestie van maanden. Het duurt als we geluk hebben nog maximaal 2 jaar.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:18 schreef kristalhelder het volgende:
Hoe lang gaat het nog duren voordat de derde Wereldoorlog dan begint volgens jullie?
Maar hoe moet ik me dat voorstellen? Wordt die oorlog hier uitgevochten en dat we het dan net zo slecht als in de jaren 40 krijgen of dat het in arabie of amerika wordt uitgevochten?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:35 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Kwestie van maanden. Het duurt als we geluk hebben nog maximaal 2 jaar.
Eerst wordt het een arabie uitgevochten. Denk aan syrie of Iran daarna kan het gaan uitbreiden naar Europa of Azie.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:50 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik me dat voorstellen? Wordt die oorlog hier uitgevochten en dat we het dan net zo slecht als in de jaren 40 krijgen of dat het in arabie of amerika wordt uitgevochten?
Amerika is op oorlog uit lijkt het wel. Ze moet nu nog mooi toneelspellen maar in feite werken ze voor dezelfde opdracht gever.quote:Via bondgenoot Saoedi Arabië heeft Amerika een voorstel en een dreigement overgebracht aan de Russische President Poetin.
Bemoei je niet verder met Syrië want anders zullen Tsjetsjeense rebellen je Olympische Winterspelen totaal verzieken.
Het lijkt op het eerste gezicht alsof de Amerikaanse President Obama met een soort zelfmoordmissie bezig is. Alsof hij alles doet wat mogelijk is om de Russische Beer te tergen en te zorgen dat deze zijn geduld zal verliezen en zijn klauwen zal uitslaan.
Het is lang geleden dat de relatie tussen beide grootmachten op een dieptepunt stond zoals we dat vandaag de dag meemaken. We hebben natuurlijk onlangs de affaire gehad met Edward Snowden die in Rusland (tijdelijk en onder voorwaarden) asiel heeft gekregen. Prompt wordt de voorgenomen ontmoeting tussen Obama en Poetin door Obama afgeblazen.
Obama gaat verder met het tergen van Poetin en daarmee Rusland. Zo was Obama onlangs te gast in het nationale televisieprogramma van Jay Leno. Daarin werd Poetin door zowel Leno als Obama vergeleken met Hitler omdat Rusland homo's niet accepteert in hun samenleving. Ze beschuldigden Poetin ervan homo’s op te pakken net zoals Hitler dat deed met de Joden.
Eén ding lijkt duidelijk; Obama is er hoe dan ook op uit om de relatie met Rusland totaal te vernietigen. Want er is nog meer.
Iets dat nauwelijks of geen aandacht heeft gekregen is het feit dat Amerika hun bondgenoot Saoedi Arabië naar Rusland heeft gestuurd om Poetin te chanteren.
Begin augustus had Prins Bandar van Saoedi Arabië een ontmoeting met Poetin in diens dacha. Volgens een bericht in de Engelse Telegraph heeft hij Rusland in het geheim een oliedeal voorgesteld die zijn weerga niet kent, op voorwaarde dat de Grote Beer geen verdere bemoeienissen meer opzoekt in de kwestie met Syrië en dit land in feite overlaat aan Amerika en hun metgezellen..
Echter, het was niet alleen maar een deal die Rusland in het vooruitzicht werd gesteld, maar ook een niet mis te verstaan dreigement. Als er namelijk íets is wat de prestigieuze Olympische Winterspelen in Rusland kan verstoren dan zijn het wel de Tsjetsjeense rebellen (ook weer opgejut en betaald door belanghebbenden net zoals dat nu ook in Syrië gebeurt). Dat is nu precies het dreigement wat Prins Bandar van Saoedi Arabië heeft gebruikt tijdens zijn geheime bespreking met Poetin.
“Ik kan u een garantie geven de Olympische Winterspelen volgend jaar te zullen beschermen. De Tjetseense groeperingen die dreigen de Spelen te zullen verstoren staan volledig onder onze controle”. Met andere woorden: “I make you an offer you can’t refuse”. Oftewel, als je toch moeilijk gaat doen over Syrië dan kun je je Winterspelen vergeten.
Deze berichten zijn naar buiten gekomen volgens The Telegraph door gelekte verslagen van de besprekingen tussen Poetin en Prins Bandar. Dit zal ongetwijfeld bewust zijn gebeurd, want al heel snel waren ze in handen van de Russische media.
De bespreking tussen die twee werd omschreven als “stormachtig” en vol met bedekte bedreigingen van de kant van Prins Bandar. Het schijnt dat Poetin nogal onbewogen heeft gereageerd, maar dat hij kookte van woede. Zo schijnt hij gezegd te hebben, “Ons standpunt over Assad zal niet veranderen. Wij geloven dat het regime in Syrië de beste spreker is namens de Syrische bevolking en niet die levereters”. Hiermee refereerde Poetin aan een op internet geplaatste videoclip van een rebel die het hart en de lever eet van een Syrische soldaat.
Formeel is Poetin niet ingegaan op het aanbod/dreigement van Prins Bandar. Sterker nog, volgens niet bevestigde berichten uit het Kremlin schijnt Poetin gezegd te hebben dat hij Saoedi Arabië zal aanvallen in het geval Syrië wordt aangevallen.
Poetin kan het bloed van Obama zo langzamerhand wel drinken. Niet alleen wordt hij door Obama publiekelijk afgeschilderd als Hitler, hij wordt indirect ook nog eens gechanteerd door diezelfde Obama.
Of Poetin toch op het laatste moment eieren (olie) voor zijn geld zal kiezen en daarmee zijn “kindje”, de Olympische Winterspelen, zal veiligstellen is nu de grote vraag. Het zal er ook vanaf hangen wat de voordelen zijn die zijn bondgenootschap met Syrië zijn land op de lange termijn te bieden heeft.
Uiteindelijk weegt toch meestal het eigenbelang zwaarder dan het belang van een ander, maar dat er wel een hele belangrijke reden moet zijn voor de VS om Syrië in handen te krijgen, zoveel is wel duidelijk. Een zó groot belang dat Obama bereid is om zijn blufpoker tot het uiterste door te voeren.
Als hij verkeerd gokt dan heeft de wereld, wij allemaal, een probleem…
quote:“Alhoewel wij via onze bronnen bij het Kremlin exact weten welke informatie Edward Snowden heeft over de gebeurtenissen van 9/11 (de aanslagen op de Twin Towers in New York) en de rol van de Bush en Obama regeringen en de vreselijke gebeurtenis die binnenkort zal plaatsvinden, kunnen wij onder de beperkingen van de DA-Notices (Defence Advisory Notices) (nog) niet de details hiervan bekendmaken. (Redactie: DA-Notices zijn in principe vrijwillige beperkingen voor de pers, waarbij over sommige dingen alleen wordt gepubliceerd met toestemming van de overheid. Dat kan bijvoorbeeld het geval zijn voor zaken als oorlog, nucleaire wapens of nationale veiligheid).
Ook geeft diezelfde website aan dat de moord op Michael Hastings in hetzelfde licht moet worden gezien en dat het niet voor niets is dat vele miljardairs wereldwijd in hoog tempo hun aandelen dumpen.
De grote vraag is en blijft dan nog natuurlijk wat “die ramp” of “speciale gebeurtenis” dan is met betrekking tot Region III en de komende maanden. Zou het misschien te maken kunnen hebben met Martial Law (militaire handhaving/staat van beleg), iets waarvan velen verwachten dat deze binnenkort (openlijk) zal worden uitgevoerd in Amerika.
En als dit gebeurt, dan zal Region III een focus gebied zijn omdat alle belangrijke centra zoals het Witte huis in Washington zich hier bevinden. Wanneer we dan verder kijken, dan is het opavallend hoeveel informatie vrijkomt over buitenlandse troepen die zich op Amerikaans grondgebied bevinden.
De volgende video ontvingen wij via klokkenluideronline:
Diegenen die de video goed hebben bekeken zijn ergens rond 8 minuten in de film Nederlands sprekende soldaten tegengekomen, met daarbij ondermeer het volgende beeld:
ml 1
Wat niet blijkt uit de video is hoe oud deze beelden zijn. Op zich is dat ook niet zo relevant omdat ze hoe dan ook aantonen dat er Nederlandse militairen zich in de VS bekwamen of bekwaamd hebben in het ontwapenen van Amerikaanse burgers.
Samenvattend zien we grote aantallen buitenlandse troepen in de Verenigde Staten, waarbij recentelijk een overeenkomst is gesloten met Rusland voor de levering van duizenden mensen militair personeel specifiek voor Region III.
Daarbij de alarmerende e-mail van de Senator die waarschuwt dat er iets staat te gebeuren in Region III en dat dat waarschijnlijk zal plaatsvinden ergens vrij kort na 1 oktober, de datum waarop FEMA klaar moet zijn met haar voorbereidingen.
Ook duikt de naam Snowden weer op en het gegeven dat hij op de hoogte is over wat er staat te gebeuren. Wellicht geldt hetzelfde voor Michael Hastings en moest hij daarom worden vermoord. Het zou ook verklaren waarom Amerika zo verbeten jacht maakt op Edward Snowden.
Gevoelsmatig ben je geneigd te denken dat ook al de verwikkelingen rond Syrië ergens in dit scenario passen, enerzijds vanwege de timing en anderzijds omdat die aanval op het land er hoe dan ook gaat komen, ongeacht het resultaat van een VN onderzoek.
In dat licht zie je dan ook dat klaarblijkelijk zowel Rusland als Amerika dezelfde hogere agenda dienen. Dat alles wat er gebeurt in en rond Syrië niets anders lijkt te zijn dan een soort verplicht toneelspel dat ze dienen op te voeren op het toneel van de wereld. Het zou ook de reden kunnen zijn dat Assad zo ontspannen overkomt; bijna alsof er geen vuiltje aan de lucht is.
Spannende tijden.
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:07 schreef Balthar het volgende:
Och,
Komt vanzelf. We zijn inmiddels met zoveel mensen dat het niet langer meer de vraag is of er een pandemie uitbreekt, maar wanneer.
Er komen steeds meer gevallen als Sars, Mers, Etc.
Op een bepaald moment landt een ziek persoon in een wereldstad.
En hop dan gaan we uitdunnen, een paar resistenten blijven over en we beginnen opnieuw.
Is geen vergezocht scenario inderdaad. Zoiets zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:07 schreef Balthar het volgende:
Och,
Komt vanzelf. We zijn inmiddels met zoveel mensen dat het niet langer meer de vraag is of er een pandemie uitbreekt, maar wanneer.
Er komen steeds meer gevallen als Sars, Mers, Etc.
Op een bepaald moment landt een ziek persoon in een wereldstad.
En hop dan gaan we uitdunnen, een paar resistenten blijven over en we beginnen opnieuw.
Ook dat, maar er ontstaan nog steeds nieuwe ziektes.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is geen vergezocht scenario inderdaad. Zoiets zou zomaar kunnen.
Zeker omdat mensen die vroeger hun hele leven op dezelfde plaats bleven wonen nu veel vaker over de hele wereld trekken. Dus niet zo vreemd als er dan ineens ziektes terugkomen waarvan we dachten dat die onder controle waren.
De resistentie tegen antibiotica is een groot probleem. Want als dat niet meer helpt is er niets meer.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:30 schreef Balthar het volgende:
[..]
Ook dat, maar er ontstaan nog steeds nieuwe ziektes.
Daar kun je nog bij optellen dat er steeds meer resistentie tegen antibiotica optreedt,
Mede door dat dit in sommige landen wel heel makkelijk wordt voorgeschreven.
Neem een ziekte als Ebola, snel dodelijk. Nu komt dit nog voor in afgelegen gebieden. Zodra we daar dichterbij gaan wonen krijgt dit de kans zich sneller te verspreiden.
Gewoon een kwestie van tijd.
Als je de geschiedenis bekijkt is dit al vaker gebeurd. De grote pest uitbraak in Europa in de middeleeuwen heeft de toenmalige bevolking behoorlijk uitgedund. een paar eeuwen later zijn weer op volledige sterkte.
Gaat nog lache worden als straks alle baby boomers met bosjes neervallen van ouderdom.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:48 schreef Balthar het volgende:
Er blijft altijd een groepje mensen over dat immuun is tegen een eventuele ziekte.
Daarmee beginnen we opnieuw.
Het kan nog jaren goed gaan maar uiteindelijk komt het er wel een keer van.
Overigens maken veel westerse landen nu een vergrijzing door. Dat lost zichzelf op natuurlijke wijze op.
Wat is daar lachen aan?quote:Op donderdag 5 september 2013 17:17 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Gaat nog lache worden als straks alle baby boomers met bosjes neervallen van ouderdom.
doet me beetje denken aan een stephen king's De beproeving.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:48 schreef Balthar het volgende:
Er blijft altijd een groepje mensen over dat immuun is tegen een eventuele ziekte.
Daarmee beginnen we opnieuw.
Het kan nog jaren goed gaan maar uiteindelijk komt het er wel een keer van.
Overigens maken veel westerse landen nu een vergrijzing door. Dat lost zichzelf op natuurlijke wijze op.
Daarom, de wereld bevolking zal altijd wel weer bij groeien.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:48 schreef Balthar het volgende:
Guyver, dat klinkt als een interessante film/serie. Ik zag pas een docu waarin men onderzocht in hoeverre een bioterrorist aannemelijk zou kunnen zijn.
In dat geval laat iemand zich bewust besmetten om mensen te doden middels een virus.
Lijkt erg op dit verhaal.
Conclusie was trouwens dat het zeer goed uit te voeren was.
De mens krabbelt altijd weer op.
Genetisch onderzoek heeft uitgewezen dat er in de vroegste tijden enkele honderduizend jaar geleden al een ramp moet zijn gebeurd. Daarna is de mensheid teruggebracht tot een minimum aantal en daar zijn wij allen nazaten van.
Kijk ook naar de middeleeuwse pest in Europa, of de Spaanse Griep begin 1900. Enorm aantal doden.
maar uiteindelijk gaan we weer verder.
En ach, er blijven ziektes bijkomen. En ook creëren we ze zelf. enige tijd geleden een Nederlandse wetenschapper die de dodelijkste variant van de griep heeft uitgevonden. En bedankt zullen we maar zeggen.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Depopulatie begint bij je zelf, ik wil geen kinderen (vanwege verschillende redenen, maar dat er al genoeg mensen op deze aardkloot zijn is er één)
dit topic, kickjequote:Op maandag 21 april 2014 11:26 schreef PontifexMaximus het volgende:
Wat is eigenlijk de streefdatum voor die 90 % populatiereduction?
Was toch al begonnen, pakte alleen beetje aferechts uit, mensen werden beter ipv zieker..quote:
http://martinvrijland.com/2013/02/11/nederlandse-fema-camps/quote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:12 schreef PontifexMaximus het volgende:
Tja ik ben gevaccineerd, rook veel, drink veel frisdrank met aspartaam, sta regelmatig onder een chemtrail, eet regelmatig fabrieksvoedsel, heb een mobiele telefoon met straling...toch ben ik nog zo gezond als een vis.
Ik lees hierboven van tribalwars dat de FEMA kampen rond 1 oktober klaar zijn...dan vraag ik me af, hebben wij in Europa een equivalent daarvan?
1 oktober 2013 he? Niets gebeurd.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:43 schreef TimeJumper het volgende:
Ohw spannend nu er een datum "bekend" is.![]()
Ben benieuwd of er echt wat gebeurd.
Bummerrrrrrrquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1 oktober 2013 he? Niets gebeurd.
Depopulatie is dan ook een veel te groot idee en daardoor onuitvoerbaar. Bovendien moreel volkomen verwerpelijk, hoewel er mensen zijn hier die er gewoon om staan te springen. Behalve als je hun familie uitroeit.
Bij "Boston" was het toch redelijk eng, een vette politiestaat waar miljoenen mensen last van hebben. Maar voor depopulatie (massamoord noemen we dat gewoon) is er veel meer nodig.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:54 schreef TimeJumper het volgende:
Maar ja hoe dan ook, toch blijf ik nieuwsgierig wat voor doel de zogenaamde "kampen" hebben of hebben gehad.
Inclusief die zogenaamde doodskisten die gefilmd zijn
Ik geloof ook niet zo in de totale uitroeiing. Dan moet er nog wel heel wat gebeuren voordat dat echt uitvoerbaar word.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij "Boston" was het toch redelijk eng, een vette politiestaat waar miljoenen mensen last van hebben. Maar voor depopulatie (massamoord noemen we dat gewoon) is er veel meer nodig.
Het kan zijn dat de "NWO" (de Elite zeg maar) dat wíl, maar of het echt gebeurt, lijkt me sterk.
Voedsel is ook het probleem niet, zelfs water niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:17 schreef PontifexMaximus het volgende:
Er is niet eens een reden voor populatiereductie: de aarde kan de huidige wereldbevolking makkelijk voeden, en de geproduceerde vervuiling verwerken. Daarnaast wordt de technologie steeds beter en schoner. Geboortebeperking is dus voldoende.
HPV vaccinatie.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:17 schreef PontifexMaximus het volgende:
Er is niet eens een reden voor populatiereductie: de aarde kan de huidige wereldbevolking makkelijk voeden, en de geproduceerde vervuiling verwerken. Daarnaast wordt de technologie steeds beter en schoner. Geboortebeperking is dus voldoende.
.. wel als we de planned obsolescence blijven accepteren.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voedsel is ook het probleem niet, zelfs water niet.
Het probleem is dat er veel teveel armen zijn die ook middenklasse willen worden, met alle luxe en benodigde grondstoffen vandien.
Daar is de Aarde toch echt te klein voor, vrees ik.
Tja iedereen gaat maar naar het ziekmaakhuis als er een scheet dwars zit.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De resistentie tegen antibiotica is een groot probleem. Want als dat niet meer helpt is er niets meer.
Gelukkig zijn de artsen wel een stuk terughoudender geworden met het voorschrijven daarvan, maar of dat nog op tijd is? Tijd zal het leren.
Daar heb je een punt, maar is een populatiereductie met 90% nodig? Nee, dat is duidelijk flauwekul. Bedenk, dat de enige concrete bron van die populatiereductie de Georgia Guidestones zijn...en die zijn opgesteld door een clubje idealisten a la de Club van Rome, in een tijdperk dat de milieubeweging net in opkomst was, en het lijkt me niet dat die een grote genocide in gedachten hadden...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het probleem is dat er veel teveel armen zijn die ook middenklasse willen worden, met alle luxe en benodigde grondstoffen vandien.
Zie je het tegenstrijdige in je zin Lambiekje?quote:Op zondag 4 mei 2014 00:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Tja iedereen gaat maar naar het ziekmaakhuis als er een scheet dwars zit.
heb je mooi voorbeeld?quote:Op zondag 4 mei 2014 07:26 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar is een populatiereductie met 90% nodig? Nee, dat is duidelijk flauwekul. Bedenk, dat de enige concrete bron van die populatiereductie de Georgia Guidestones zijn...en die zijn opgesteld door een clubje idealisten a la de Club van Rome, in een tijdperk dat de milieubeweging net in opkomst was, en het lijkt me niet dat die een grote genocide in gedachten hadden...
Flauwekul dus, net als bijna alles op BNW. Er zijn echter af en toe wel wat pareltjes te vinden...als je geduld hebt, en een kritische blik.
Sja, ik verwacht het ook niet, het zal vast de wens zijn van zo'n Maurice Strong, maar wij zijn met 99% en zij maar met 1%.quote:Op zondag 4 mei 2014 07:26 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar is een populatiereductie met 90% nodig? Nee, dat is duidelijk flauwekul. Bedenk, dat de enige concrete bron van die populatiereductie de Georgia Guidestones zijn...en die zijn opgesteld door een clubje idealisten a la de Club van Rome, in een tijdperk dat de milieubeweging net in opkomst was, en het lijkt me niet dat die een grote genocide in gedachten hadden...
Ben ik niet met je eens.quote:Flauwekul dus, net als bijna alles op BNW.
En zelfs al zou dat opgelost zijn is de vraag nog altijd: WIL je wel met zoveel mensen op deze aardbol leven. Het is nu al een hel om een dagje naar een dierentuin te gaan of om een gemiddelde stad per auto in te komen, overal en altijd herrie om je heen, mensen opgestapeld in legbatterij flats, weinig groen, amper nog natuur, overal maar in de rij, onpersoonlijk als nummer worden behandeld overal, grondprijzen die de pan uitrijzen en ga zo maar dopr.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat willen is massamoord willen. Dat wil ik niet.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
En zelfs al zou dat opgelost zijn is de vraag nog altijd: WIL je wel met zoveel mensen op deze aardbol leven. Het is nu al een hel om een dagje naar een dierentuin te gaan of om een gemiddelde stad per auto in te komen, overal en altijd herrie om je heen, mensen opgestapeld in legbatterij flats, weinig groen, amper nog natuur, overal maar in de rij, onpersoonlijk als nummer worden behandeld overal, grondprijzen die de pan uitrijzen en ga zo maar dopr.
Kijk eens wat een rust er al heerst als een deel van Nederland op vakantie is, in zomervakanties ed blijven er zo rond de 10 miljoen mensen over in dit land, dat is al een heel stuk aangenamer.
Van mij mag het wel een héél stuk minder. Terug naar 1 miljard als wereldbevolking lijkt me een mooi begin.
Hoe we terug kunnen naar 1 miljard laat ik buiten beschouwing, dat kan ook best met wat meer ethische oplossingen zoals geboortebeperking. Maar het kan ook gewoon natuurlijk gebeuren met een pandemie.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat willen is massamoord willen. Dat wil ik niet.
Weg uit Nederland lijkt me sowieso een goed plan. Hier in de stad wonen net zoveel mensen als in de hele Randstad, en toch is het niet zoals een koopzondag op een woonboulevard in Nederland.
Met geboortebeperking bereik je geen 6 miljard minder mensen.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hoe we terug kunnen naar 1 miljard laat ik buiten beschouwing, dat kan ook best met wat meer ethische oplossingen zoals geboortebeperking.
Dan ben jij dus voor niet ingrijpen als die plaatsvindt?quote:Maar het kan ook gewoon natuurlijk gebeuren met een pandemie.
Uiteindelijk wel, dat duurt alleen even.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met geboortebeperking bereik je geen 6 miljard minder mensen.
Inderdaad.quote:Dan ben jij dus voor niet ingrijpen als die plaatsvindt?
Niet mee eens.quote:Op zondag 4 mei 2014 07:26 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Flauwekul dus, net als bijna alles op BNW. Er zijn echter af en toe wel wat pareltjes te vinden...als je geduld hebt, en een kritische blik.
bijna niets is bullshit. Veel is nu inmiddels mainstream geworden.quote:Op zondag 4 mei 2014 07:26 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
doordat per ongeluk vrijgelaten wordt uit een lab. zoals Lymequote:Op zondag 4 mei 2014 11:21 schreef TimeJumper het volgende:
Ik denk dat "de natuur" het tegen die tijd zelf oplost met die overbevolking.
Het is blijkbaar nog niet vol genoeg en kan nog wat voller.![]()
En als echt vol genoeg is dan breekt er vast een onbekende zeer besmettelijke ziekte uit
Zelfs als dat betekent dat jouw geliefden en/of jij het loodje leggen??quote:
Ja. Een aantal dingen die hier voorspeld werden zijn bewaarheid geworden.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
bijna niets is bullshit. Veel is nu inmiddels mainstream geworden.
Mwah, ik vind dat een beetje te zwart-wit. Het is niet MSM = waarheid en BNW is gekkies (de MSMvolgers) of BNW = waarheid en MSM is gekkies (de doorgedraaide BNW'ers).quote:Op zondag 4 mei 2014 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Een aantal dingen die hier voorspeld werden zijn bewaarheid geworden.
Ook een heleboel-het meeste-niet, maar toch.
Vertel je me nou dat die ziekte is ontwikkeld in een lab?quote:Op zondag 4 mei 2014 18:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
doordat per ongeluk vrijgelaten wordt uit een lab. zoals Lyme
Dat zeg ik toch helemaal niet?quote:Op zondag 4 mei 2014 19:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mwah, ik vind dat een beetje te zwart-wit. Het is niet MSM = waarheid en BNW is gekkies (de MSMvolgers) of BNW = waarheid en MSM is gekkies (de doorgedraaide BNW'ers).
BNW lijkt me bij uitstek het subforum bedoeld om waarheidsvinding te plegen, zowel in MSM-berichtgeving als in BNW-hypotheses.
Het claimen van "de waarheid" vind ik gevaarlijk, door welke partij dan ook.
Ja, daar ben ik het dus niet mee eens. Het wordt niet meer waarheid als het in BNW wordt besproken, het is waarheid of niet en die proberen we hier te ontrafelen.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet?
Ik zeg dat sommige dingen hier voorspeld bewaarheid zijn geworden.
Ohhh, dan weet ik eindelijk waar het over gaat hierquote:Op zondag 4 mei 2014 20:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het dus niet mee eens. Het wordt niet meer waarheid als het in BNW wordt besproken, het is waarheid of niet en die proberen we hier te ontrafelen.
Als je een aantal jaren geleden in NWS was begonnen over de afluisterstaat en spionagekastjes in huis of in de auto, was je lachend naar BNW verwezen met je aluhoedje.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het dus niet mee eens. Het wordt niet meer waarheid als het in BNW wordt besproken, het is waarheid of niet en die proberen we hier te ontrafelen.
Nederlandse synoniemen voor bewaarheid worden :quote:Op zondag 4 mei 2014 20:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed punt. Denk je dat het met de "depopulatieplannen" ook zo gaat?quote:Op zondag 4 mei 2014 20:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als je een aantal jaren geleden in NWS was begonnen over de afluisterstaat en spionagekastjes in huis of in de auto, was je lachend naar BNW verwezen met je aluhoedje.
Nu is het mainstream. Sommige ideeën die eerst nogal paranoide leken, stonden dichter bij de werkelijkheid dan werd aangenomen. Beklemmend idee vind ik dat.
Ik ga er heel egoistisch vanuit dat ik en geliefden het overleven natuurlijk.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zelfs als dat betekent dat jouw geliefden en/of jij het loodje leggen??
Dat lijkt me met een pandemie wat moeilijk, maar goed.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ga er heel egoistisch vanuit dat ik en geliefden het overleven natuurlijk.
Dat denk ik niet.. Hoewel overbevolking een flink probleem gaat worden, kan ik me niet voorstellen dat er plannen zijn voor een gigantische genocide.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed punt. Denk je dat het met de "depopulatieplannen" ook zo gaat?
Exact mijn probleem om het te geloven.quote:Op maandag 5 mei 2014 04:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dat zou een staaltje langetermijndenken zijn wat je in de politiek niet meer ziet.
.. daar is de beerput deksel nog niet vergenoeg van geopend. Maar onze hournalisten zijn nog al van de commercie en industrie. ook al stond in de krant dat onze journalisten het vrijst zijn. Vind ik dat ze maar bar weinig blootleggen. Zeg maar gerust niets. Geneuzel in de marge.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Een aantal dingen die hier voorspeld werden zijn bewaarheid geworden.
Ook een heleboel-het meeste-niet, maar toch.
maar wat is waarheid als je voorgelogen wordt uit commerciële belangen. Wat onderwijs inhoudt. Het journaa e.d. Alles wat je denkt te weten is onjuist.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het gaat velen malen verder dan dat er bevroed werd. ...quote:Op zondag 4 mei 2014 20:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als je een aantal jaren geleden in NWS was begonnen over de afluisterstaat en spionagekastjes in huis of in de auto, was je lachend naar BNW verwezen met je aluhoedje.
Nu is het mainstream. Sommige ideeën die eerst nogal paranoide leken, stonden dichter bij de werkelijkheid dan werd aangenomen. Beklemmend idee vind ik dat.
Het is een glijdende schaal.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed punt. Denk je dat het met de "depopulatieplannen" ook zo gaat?
Het heet agenda 21. "The planned Depopulation Project".quote:Op maandag 5 mei 2014 04:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.. Hoewel overbevolking een flink probleem gaat worden, kan ik me niet voorstellen dat er plannen zijn voor een gigantische genocide.
Dat zou een staaltje langetermijndenken zijn wat je in de politiek niet meer ziet.
Alles lijkt me onmogelijk. De BNW-filmpjes geven inzicht in de feiten die de MSM vermijden te tonen. Die Illuminati zijn er echt alleen bij de doorgeslagenen. Hun plannetjes ook; de verwezenlijking ervan komt er niet. Vergeet niet dat wij met 99% zijn.quote:Op maandag 5 mei 2014 07:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
maar wat is waarheid als je voorgelogen wordt uit commerciële belangen. Wat onderwijs inhoudt. Het journaa e.d. Alles wat je denkt te weten is onjuist.
En dat 5300 jaar geleden al.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Vertel je me nou dat die ziekte is ontwikkeld in een lab?
Alleen het weer!quote:Op maandag 5 mei 2014 07:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
maar wat is waarheid als je voorgelogen wordt uit commerciële belangen. Wat onderwijs inhoudt. Het journaa e.d. Alles wat je denkt te weten is onjuist.
Goed punt.quote:Op maandag 5 mei 2014 09:30 schreef PontifexMaximus het volgende:
Als een belangrijk nieuwsfeit echt niet waar is, zal er toch een behoorlijke tegenstroom ontstaan via alternatieve kanalen en uiteindelijk springen andere MSM daar dan wel weer op in.
Nee je moet meer denken aan waar legt de MSM de focus op...hoe kleuren ze het...en wat verwaarlozen ze...
met europa laten we ons toch ook platwalsen.quote:Op maandag 5 mei 2014 07:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alles lijkt me onmogelijk. De BNW-filmpjes geven inzicht in de feiten die de MSM vermijden te tonen. Die Illuminati zijn er echt alleen bij de doorgeslagenen. Hun plannetjes ook; de verwezenlijking ervan komt er niet. Vergeet niet dat wij met 99% zijn.![]()
Helaas .quote:Op maandag 5 mei 2014 09:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
met europa laten we ons toch ook platwalsen.
Lastig ethisch vraagstuk dit. Aan de ene kant heb je helemaal gelijk, veel geld besteden aan mensen die maanden in coma liggen, met (eventueel) veel hersenschade tot gevolg is niet erg nuttig voor de maatschappij...maar als de technologie er is, vind ik ook dat die gebruikt moet worden. Zoals velen vind ik ook dat geboortebeperking de eerste goede stap is. Maximaal 1 of 2 kinderen per gezin, in het westen hebben we geen groot gezin meer nodig om te overleven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:17 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nee. Het eindigt niet als een grote stad. We hebben de aarde al lang naar de klote voordat het zo ver is. Ik vind dat we heel veel researchtijd die we nu verspillen aan het proberen te genezen van ziektes, in zouden moeten gaan zetten om manieren te vinden om beter met onze planeet om te gaan.
Waarom miljarden per jaar investeren wereldwijd om oude mensen nog ouder te laten worden? Of om mensen met zwaar trauma in leven te houden? Het is voor het individu misschien fijn en voor zijn familie als die mogelijkheden er zijn, maar het algemeen belang wordt er niet mee gediend.
Ja dat doen ze wel heel erg stealth dan, ze laten het blijkbaar zo lijken dat er alleen maar meer mensen bijkomen.quote:Op maandag 5 mei 2014 07:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het heet agenda 21. "The planned Depopulation Project".
http://www.knowthelies.com/node/6265
Nee hoor, Lambiekje meent alles wat hij zegt.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:21 schreef PontifexMaximus het volgende:
Volgens mij is biekje gewoon een geniale troll
Het zou wel magistraal zijn een troll die het zolang vol kan houden.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, Lambiekje meent alles wat hij zegt.
Precies, dat is ook al een teken dat Biekje helemaal geen troll is.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het zou wel magistraal zijn een troll die het zolang vol kan houden.
TRU / 9/11...... de officiële versie!quote:Op maandag 5 mei 2014 11:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het zou wel magistraal zijn een troll die het zolang vol kan houden.
MED / Brave New World: een nieuw forum 27 mei 2007 alweerquote:Op maandag 5 mei 2014 11:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
TRU / 9/11...... de officiële versie!
vroeger toen BNW nog onderdeel was van Truth forum.. 2005
BTW lavje hoe lang bestaat BNW? kon mij nog herinneren dat ik hiervoor idd altijd op truth zat
Ha, gelijk jou aankondiging als Truth modquote:Op maandag 5 mei 2014 11:55 schreef jogy het volgende:
[..]
MED / Brave New World: een nieuw forum 27 mei 2007 alweer.
7 jaar alweerquote:Op maandag 5 mei 2014 11:55 schreef jogy het volgende:
[..]
MED / Brave New World: een nieuw forum 27 mei 2007 alweer.
Gut ja, ook dat nogquote:Op maandag 5 mei 2014 12:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ha, gelijk jou aankondiging als Truth mod![]()
Gaat hard he,
Een grote meteoor/asteroid wil ook wel eens helpenquote:Op maandag 5 mei 2014 12:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ik bedacht me net dat een depopulatieplan helemaal niet zo ingewikkeld is.. Gewoon zorgen dat de aarde blijft opwarmen. Op een gegeven moment ontdooien alle permanent bevroren gebieden.. Die veranderen dan in moerassen. Wat voor erg veel methaan in de atmosfeer zorgt.
Zo zie je maar weer.. De Illuminaten zijn helemaal niet nodig. Het gebeurt allemaal vanzelf.
jupquote:Op zondag 4 mei 2014 19:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Vertel je me nou dat die ziekte is ontwikkeld in een lab?
.. dan is het steevast te laat. En is iets al lang in werking getreden en is het kwaad al geschied of de geest al uit de fles.quote:Op maandag 5 mei 2014 09:30 schreef PontifexMaximus het volgende:
Als een belangrijk nieuwsfeit echt niet waar is, zal er toch een behoorlijke tegenstroom ontstaan via alternatieve kanalen en uiteindelijk springen andere MSM daar dan wel weer op in.
.. als Joran weer eens in het nieuws is of focus op iets achterklaps, dan moet je de alternatieve bronnen bijhouden. Dan kun je de klok op gelijk zetten dat er weer in of andere fascistische EU-wet is doorgevoerd.quote:Nee je moet meer denken aan waar legt de MSM de focus op...hoe kleuren ze het...en wat verwaarlozen ze...
..nog maals daar heeft vaccins niet toe bijgedragen.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:52 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja dat doen ze wel heel erg stealth dan, ze laten het blijkbaar zo lijken dat er alleen maar meer mensen bijkomen.
Waarom blijf je eigenlijk in zulke onzin geloven biekje? Je ziet het bewijs toch om je heen? Hetzelfde met vaccinaties (waar zeker niet 100% goed gaat), je hoeft niet eens zo ver terug in de geschiedenis om te zien dat vaccinaties wel degelijk levens redden en dat veel ziektes die vroeger voor hoge sterftecijfers zorgen praktisch verdwenen zijn.
.. je hebt nog niet best onderzoek gedaanquote:Heb je je zo vastgebeten in het waanidee dat er een organisatie is om ons tot slaaf te maken en ons uit te roeien dat je het niet meer los kunt laten?
De Aarde warmt niet op, de laatste jaren. Sowieso is die hele CO2-hoax onzin.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ik bedacht me net dat een depopulatieplan helemaal niet zo ingewikkeld is.. Gewoon zorgen dat de aarde blijft opwarmen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 01:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Aarde warmt niet op, de laatste jaren. Sowieso is die hele CO2-hoax onzin.
Zie voor een meer technische uitleg mijn fobo. Geloof er niet in, echt niet.quote:
Als je hierin gelijk had dan zou Afrika uitgestorven moeten zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 01:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Aarde warmt niet op, de laatste jaren. Sowieso is die hele CO2-hoax onzin.
Depopulatie op grote schaal bereik je door pandemieen, hongersnoden, watertekorten, een goeie zeebeving + tsunami, etc.
Vergis je niet, uiteindelijk is Gaia vele malen sterker en ouder dan wij. Precies de antropo-arrogante fout van die hele CO2-hoax:quote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:59 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Als je hierin gelijk had dan zou Afrika uitgestorven moeten zijn.
Zo simpel werkt het allemaal niet. In zulke extreme situaties waarin uitsterven daadwerkelijk op de loer gaan mensen zich nog harder voortplanten.
Carlin heeft een goed punt hoor, maar de mens blijft de mooie natuur verneuken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vergis je niet, uiteindelijk is Gaia vele malen sterker en ouder dan wij. Precies de antropo-arrogante fout van die hele CO2-hoax:
Oh maar dan kun je vast wel onderbouwen wat daar wel aan bijgedragen heeft en waarom het in gebieden waar niet of weinig aan inenting word gedaan deze ziektes meer voorkomen dan in gebieden waar wel veel ingeënt word, of is dat weer eens teveel gevraagd?quote:Op maandag 5 mei 2014 23:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
..nog maals daar heeft vaccins niet toe bijgedragen.
Wat jij doet is geen onderzoek te noemen, basale kennis ontbreekt en je bent totaal niet in staat om ook maar iets te onderbouwen. Onderzoeken is niet roeptoeteren zoals jij schijnt te denken en na een verplichte vakantie van Fok! weer exact hetzelfde riedeltje afdraaien.quote:.. je hebt nog niet best onderzoek gedaan
http://www.niburu.co/inde(...)gezondheid&Itemid=30quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Oh maar dan kun je vast wel onderbouwen wat daar wel aan bijgedragen heeft en waarom het in gebieden waar niet of weinig aan inenting word gedaan deze ziektes meer voorkomen dan in gebieden waar wel veel ingeënt word, of is dat weer eens teveel gevraagd?
Tot nu toe blijf je als een klein k*t kind maar roepen dat het allemaal niet zo is maar enige onderbouwing is ver te zoeken
[..]
... wat jij als basiskennis beschouwd is dus op leugens, bedrog en verzinsels gebaseerd.quote:[..]
Wat jij doet is geen onderzoek te noemen, basale kennis ontbreekt en je bent totaal niet in staat om ook maar iets te onderbouwen. Onderzoeken is niet roeptoeteren zoals jij schijnt te denken en na een verplichte vakantie van Fok! weer exact hetzelfde riedeltje afdraaien.
volgens het grote boek van Biek.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.niburu.co/inde(...)gezondheid&Itemid=30
en voorbeeld van Mazelen.
http://whale.to/vaccines/measles.html
dat bepaalde ziektes weer de kop op steken zoals nu in Syrie, pakistan is omdat er oorlog gevoerd wordt en dan is alles geoorloofd.
[..]
... wat jij als basiskennis beschouwd is dus op leugens, bedrog en verzinsels gebaseerd.
Mwah, valt wel mee hoor. Gaia is sterker.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Carlin heeft een goed punt hoor, maar de mens blijft de mooie natuur verneuken.
De planeet leeft wel voort, maar onze Invloed op deze aardkloot zal echt wel zijn sporen achter laten als we er niet meer zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |