quote:“Alhoewel wij via onze bronnen bij het Kremlin exact weten welke informatie Edward Snowden heeft over de gebeurtenissen van 9/11 (de aanslagen op de Twin Towers in New York) en de rol van de Bush en Obama regeringen en de vreselijke gebeurtenis die binnenkort zal plaatsvinden, kunnen wij onder de beperkingen van de DA-Notices (Defence Advisory Notices) (nog) niet de details hiervan bekendmaken. (Redactie: DA-Notices zijn in principe vrijwillige beperkingen voor de pers, waarbij over sommige dingen alleen wordt gepubliceerd met toestemming van de overheid. Dat kan bijvoorbeeld het geval zijn voor zaken als oorlog, nucleaire wapens of nationale veiligheid).
Ook geeft diezelfde website aan dat de moord op Michael Hastings in hetzelfde licht moet worden gezien en dat het niet voor niets is dat vele miljardairs wereldwijd in hoog tempo hun aandelen dumpen.
De grote vraag is en blijft dan nog natuurlijk wat “die ramp” of “speciale gebeurtenis” dan is met betrekking tot Region III en de komende maanden. Zou het misschien te maken kunnen hebben met Martial Law (militaire handhaving/staat van beleg), iets waarvan velen verwachten dat deze binnenkort (openlijk) zal worden uitgevoerd in Amerika.
En als dit gebeurt, dan zal Region III een focus gebied zijn omdat alle belangrijke centra zoals het Witte huis in Washington zich hier bevinden. Wanneer we dan verder kijken, dan is het opavallend hoeveel informatie vrijkomt over buitenlandse troepen die zich op Amerikaans grondgebied bevinden.
De volgende video ontvingen wij via klokkenluideronline:
Diegenen die de video goed hebben bekeken zijn ergens rond 8 minuten in de film Nederlands sprekende soldaten tegengekomen, met daarbij ondermeer het volgende beeld:
ml 1
Wat niet blijkt uit de video is hoe oud deze beelden zijn. Op zich is dat ook niet zo relevant omdat ze hoe dan ook aantonen dat er Nederlandse militairen zich in de VS bekwamen of bekwaamd hebben in het ontwapenen van Amerikaanse burgers.
Samenvattend zien we grote aantallen buitenlandse troepen in de Verenigde Staten, waarbij recentelijk een overeenkomst is gesloten met Rusland voor de levering van duizenden mensen militair personeel specifiek voor Region III.
Daarbij de alarmerende e-mail van de Senator die waarschuwt dat er iets staat te gebeuren in Region III en dat dat waarschijnlijk zal plaatsvinden ergens vrij kort na 1 oktober, de datum waarop FEMA klaar moet zijn met haar voorbereidingen.
Ook duikt de naam Snowden weer op en het gegeven dat hij op de hoogte is over wat er staat te gebeuren. Wellicht geldt hetzelfde voor Michael Hastings en moest hij daarom worden vermoord. Het zou ook verklaren waarom Amerika zo verbeten jacht maakt op Edward Snowden.
Gevoelsmatig ben je geneigd te denken dat ook al de verwikkelingen rond Syrië ergens in dit scenario passen, enerzijds vanwege de timing en anderzijds omdat die aanval op het land er hoe dan ook gaat komen, ongeacht het resultaat van een VN onderzoek.
In dat licht zie je dan ook dat klaarblijkelijk zowel Rusland als Amerika dezelfde hogere agenda dienen. Dat alles wat er gebeurt in en rond Syrië niets anders lijkt te zijn dan een soort verplicht toneelspel dat ze dienen op te voeren op het toneel van de wereld. Het zou ook de reden kunnen zijn dat Assad zo ontspannen overkomt; bijna alsof er geen vuiltje aan de lucht is.
Spannende tijden.
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:07 schreef Balthar het volgende:
Och,
Komt vanzelf. We zijn inmiddels met zoveel mensen dat het niet langer meer de vraag is of er een pandemie uitbreekt, maar wanneer.
Er komen steeds meer gevallen als Sars, Mers, Etc.
Op een bepaald moment landt een ziek persoon in een wereldstad.
En hop dan gaan we uitdunnen, een paar resistenten blijven over en we beginnen opnieuw.
Is geen vergezocht scenario inderdaad. Zoiets zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:07 schreef Balthar het volgende:
Och,
Komt vanzelf. We zijn inmiddels met zoveel mensen dat het niet langer meer de vraag is of er een pandemie uitbreekt, maar wanneer.
Er komen steeds meer gevallen als Sars, Mers, Etc.
Op een bepaald moment landt een ziek persoon in een wereldstad.
En hop dan gaan we uitdunnen, een paar resistenten blijven over en we beginnen opnieuw.
Ook dat, maar er ontstaan nog steeds nieuwe ziektes.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is geen vergezocht scenario inderdaad. Zoiets zou zomaar kunnen.
Zeker omdat mensen die vroeger hun hele leven op dezelfde plaats bleven wonen nu veel vaker over de hele wereld trekken. Dus niet zo vreemd als er dan ineens ziektes terugkomen waarvan we dachten dat die onder controle waren.
De resistentie tegen antibiotica is een groot probleem. Want als dat niet meer helpt is er niets meer.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:30 schreef Balthar het volgende:
[..]
Ook dat, maar er ontstaan nog steeds nieuwe ziektes.
Daar kun je nog bij optellen dat er steeds meer resistentie tegen antibiotica optreedt,
Mede door dat dit in sommige landen wel heel makkelijk wordt voorgeschreven.
Neem een ziekte als Ebola, snel dodelijk. Nu komt dit nog voor in afgelegen gebieden. Zodra we daar dichterbij gaan wonen krijgt dit de kans zich sneller te verspreiden.
Gewoon een kwestie van tijd.
Als je de geschiedenis bekijkt is dit al vaker gebeurd. De grote pest uitbraak in Europa in de middeleeuwen heeft de toenmalige bevolking behoorlijk uitgedund. een paar eeuwen later zijn weer op volledige sterkte.
Gaat nog lache worden als straks alle baby boomers met bosjes neervallen van ouderdom.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:48 schreef Balthar het volgende:
Er blijft altijd een groepje mensen over dat immuun is tegen een eventuele ziekte.
Daarmee beginnen we opnieuw.
Het kan nog jaren goed gaan maar uiteindelijk komt het er wel een keer van.
Overigens maken veel westerse landen nu een vergrijzing door. Dat lost zichzelf op natuurlijke wijze op.
Wat is daar lachen aan?quote:Op donderdag 5 september 2013 17:17 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Gaat nog lache worden als straks alle baby boomers met bosjes neervallen van ouderdom.
doet me beetje denken aan een stephen king's De beproeving.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:48 schreef Balthar het volgende:
Er blijft altijd een groepje mensen over dat immuun is tegen een eventuele ziekte.
Daarmee beginnen we opnieuw.
Het kan nog jaren goed gaan maar uiteindelijk komt het er wel een keer van.
Overigens maken veel westerse landen nu een vergrijzing door. Dat lost zichzelf op natuurlijke wijze op.
Daarom, de wereld bevolking zal altijd wel weer bij groeien.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:48 schreef Balthar het volgende:
Guyver, dat klinkt als een interessante film/serie. Ik zag pas een docu waarin men onderzocht in hoeverre een bioterrorist aannemelijk zou kunnen zijn.
In dat geval laat iemand zich bewust besmetten om mensen te doden middels een virus.
Lijkt erg op dit verhaal.
Conclusie was trouwens dat het zeer goed uit te voeren was.
De mens krabbelt altijd weer op.
Genetisch onderzoek heeft uitgewezen dat er in de vroegste tijden enkele honderduizend jaar geleden al een ramp moet zijn gebeurd. Daarna is de mensheid teruggebracht tot een minimum aantal en daar zijn wij allen nazaten van.
Kijk ook naar de middeleeuwse pest in Europa, of de Spaanse Griep begin 1900. Enorm aantal doden.
maar uiteindelijk gaan we weer verder.
En ach, er blijven ziektes bijkomen. En ook creëren we ze zelf. enige tijd geleden een Nederlandse wetenschapper die de dodelijkste variant van de griep heeft uitgevonden. En bedankt zullen we maar zeggen.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Depopulatie begint bij je zelf, ik wil geen kinderen (vanwege verschillende redenen, maar dat er al genoeg mensen op deze aardkloot zijn is er één)
dit topic, kickjequote:Op maandag 21 april 2014 11:26 schreef PontifexMaximus het volgende:
Wat is eigenlijk de streefdatum voor die 90 % populatiereduction?
Was toch al begonnen, pakte alleen beetje aferechts uit, mensen werden beter ipv zieker..quote:
http://martinvrijland.com/2013/02/11/nederlandse-fema-camps/quote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:12 schreef PontifexMaximus het volgende:
Tja ik ben gevaccineerd, rook veel, drink veel frisdrank met aspartaam, sta regelmatig onder een chemtrail, eet regelmatig fabrieksvoedsel, heb een mobiele telefoon met straling...toch ben ik nog zo gezond als een vis.
Ik lees hierboven van tribalwars dat de FEMA kampen rond 1 oktober klaar zijn...dan vraag ik me af, hebben wij in Europa een equivalent daarvan?
1 oktober 2013 he? Niets gebeurd.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:43 schreef TimeJumper het volgende:
Ohw spannend nu er een datum "bekend" is.![]()
Ben benieuwd of er echt wat gebeurd.
Bummerrrrrrrquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1 oktober 2013 he? Niets gebeurd.
Depopulatie is dan ook een veel te groot idee en daardoor onuitvoerbaar. Bovendien moreel volkomen verwerpelijk, hoewel er mensen zijn hier die er gewoon om staan te springen. Behalve als je hun familie uitroeit.
Bij "Boston" was het toch redelijk eng, een vette politiestaat waar miljoenen mensen last van hebben. Maar voor depopulatie (massamoord noemen we dat gewoon) is er veel meer nodig.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:54 schreef TimeJumper het volgende:
Maar ja hoe dan ook, toch blijf ik nieuwsgierig wat voor doel de zogenaamde "kampen" hebben of hebben gehad.
Inclusief die zogenaamde doodskisten die gefilmd zijn
Ik geloof ook niet zo in de totale uitroeiing. Dan moet er nog wel heel wat gebeuren voordat dat echt uitvoerbaar word.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij "Boston" was het toch redelijk eng, een vette politiestaat waar miljoenen mensen last van hebben. Maar voor depopulatie (massamoord noemen we dat gewoon) is er veel meer nodig.
Het kan zijn dat de "NWO" (de Elite zeg maar) dat wíl, maar of het echt gebeurt, lijkt me sterk.
Voedsel is ook het probleem niet, zelfs water niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:17 schreef PontifexMaximus het volgende:
Er is niet eens een reden voor populatiereductie: de aarde kan de huidige wereldbevolking makkelijk voeden, en de geproduceerde vervuiling verwerken. Daarnaast wordt de technologie steeds beter en schoner. Geboortebeperking is dus voldoende.
HPV vaccinatie.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:17 schreef PontifexMaximus het volgende:
Er is niet eens een reden voor populatiereductie: de aarde kan de huidige wereldbevolking makkelijk voeden, en de geproduceerde vervuiling verwerken. Daarnaast wordt de technologie steeds beter en schoner. Geboortebeperking is dus voldoende.
.. wel als we de planned obsolescence blijven accepteren.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voedsel is ook het probleem niet, zelfs water niet.
Het probleem is dat er veel teveel armen zijn die ook middenklasse willen worden, met alle luxe en benodigde grondstoffen vandien.
Daar is de Aarde toch echt te klein voor, vrees ik.
Tja iedereen gaat maar naar het ziekmaakhuis als er een scheet dwars zit.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De resistentie tegen antibiotica is een groot probleem. Want als dat niet meer helpt is er niets meer.
Gelukkig zijn de artsen wel een stuk terughoudender geworden met het voorschrijven daarvan, maar of dat nog op tijd is? Tijd zal het leren.
Daar heb je een punt, maar is een populatiereductie met 90% nodig? Nee, dat is duidelijk flauwekul. Bedenk, dat de enige concrete bron van die populatiereductie de Georgia Guidestones zijn...en die zijn opgesteld door een clubje idealisten a la de Club van Rome, in een tijdperk dat de milieubeweging net in opkomst was, en het lijkt me niet dat die een grote genocide in gedachten hadden...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het probleem is dat er veel teveel armen zijn die ook middenklasse willen worden, met alle luxe en benodigde grondstoffen vandien.
Zie je het tegenstrijdige in je zin Lambiekje?quote:Op zondag 4 mei 2014 00:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Tja iedereen gaat maar naar het ziekmaakhuis als er een scheet dwars zit.
heb je mooi voorbeeld?quote:Op zondag 4 mei 2014 07:26 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar is een populatiereductie met 90% nodig? Nee, dat is duidelijk flauwekul. Bedenk, dat de enige concrete bron van die populatiereductie de Georgia Guidestones zijn...en die zijn opgesteld door een clubje idealisten a la de Club van Rome, in een tijdperk dat de milieubeweging net in opkomst was, en het lijkt me niet dat die een grote genocide in gedachten hadden...
Flauwekul dus, net als bijna alles op BNW. Er zijn echter af en toe wel wat pareltjes te vinden...als je geduld hebt, en een kritische blik.
Sja, ik verwacht het ook niet, het zal vast de wens zijn van zo'n Maurice Strong, maar wij zijn met 99% en zij maar met 1%.quote:Op zondag 4 mei 2014 07:26 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar is een populatiereductie met 90% nodig? Nee, dat is duidelijk flauwekul. Bedenk, dat de enige concrete bron van die populatiereductie de Georgia Guidestones zijn...en die zijn opgesteld door een clubje idealisten a la de Club van Rome, in een tijdperk dat de milieubeweging net in opkomst was, en het lijkt me niet dat die een grote genocide in gedachten hadden...
Ben ik niet met je eens.quote:Flauwekul dus, net als bijna alles op BNW.
En zelfs al zou dat opgelost zijn is de vraag nog altijd: WIL je wel met zoveel mensen op deze aardbol leven. Het is nu al een hel om een dagje naar een dierentuin te gaan of om een gemiddelde stad per auto in te komen, overal en altijd herrie om je heen, mensen opgestapeld in legbatterij flats, weinig groen, amper nog natuur, overal maar in de rij, onpersoonlijk als nummer worden behandeld overal, grondprijzen die de pan uitrijzen en ga zo maar dopr.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat willen is massamoord willen. Dat wil ik niet.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
En zelfs al zou dat opgelost zijn is de vraag nog altijd: WIL je wel met zoveel mensen op deze aardbol leven. Het is nu al een hel om een dagje naar een dierentuin te gaan of om een gemiddelde stad per auto in te komen, overal en altijd herrie om je heen, mensen opgestapeld in legbatterij flats, weinig groen, amper nog natuur, overal maar in de rij, onpersoonlijk als nummer worden behandeld overal, grondprijzen die de pan uitrijzen en ga zo maar dopr.
Kijk eens wat een rust er al heerst als een deel van Nederland op vakantie is, in zomervakanties ed blijven er zo rond de 10 miljoen mensen over in dit land, dat is al een heel stuk aangenamer.
Van mij mag het wel een héél stuk minder. Terug naar 1 miljard als wereldbevolking lijkt me een mooi begin.
Hoe we terug kunnen naar 1 miljard laat ik buiten beschouwing, dat kan ook best met wat meer ethische oplossingen zoals geboortebeperking. Maar het kan ook gewoon natuurlijk gebeuren met een pandemie.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat willen is massamoord willen. Dat wil ik niet.
Weg uit Nederland lijkt me sowieso een goed plan. Hier in de stad wonen net zoveel mensen als in de hele Randstad, en toch is het niet zoals een koopzondag op een woonboulevard in Nederland.
Met geboortebeperking bereik je geen 6 miljard minder mensen.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hoe we terug kunnen naar 1 miljard laat ik buiten beschouwing, dat kan ook best met wat meer ethische oplossingen zoals geboortebeperking.
Dan ben jij dus voor niet ingrijpen als die plaatsvindt?quote:Maar het kan ook gewoon natuurlijk gebeuren met een pandemie.
Uiteindelijk wel, dat duurt alleen even.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met geboortebeperking bereik je geen 6 miljard minder mensen.
Inderdaad.quote:Dan ben jij dus voor niet ingrijpen als die plaatsvindt?
Niet mee eens.quote:Op zondag 4 mei 2014 07:26 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Flauwekul dus, net als bijna alles op BNW. Er zijn echter af en toe wel wat pareltjes te vinden...als je geduld hebt, en een kritische blik.
bijna niets is bullshit. Veel is nu inmiddels mainstream geworden.quote:Op zondag 4 mei 2014 07:26 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
doordat per ongeluk vrijgelaten wordt uit een lab. zoals Lymequote:Op zondag 4 mei 2014 11:21 schreef TimeJumper het volgende:
Ik denk dat "de natuur" het tegen die tijd zelf oplost met die overbevolking.
Het is blijkbaar nog niet vol genoeg en kan nog wat voller.![]()
En als echt vol genoeg is dan breekt er vast een onbekende zeer besmettelijke ziekte uit
Zelfs als dat betekent dat jouw geliefden en/of jij het loodje leggen??quote:
Ja. Een aantal dingen die hier voorspeld werden zijn bewaarheid geworden.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
bijna niets is bullshit. Veel is nu inmiddels mainstream geworden.
Mwah, ik vind dat een beetje te zwart-wit. Het is niet MSM = waarheid en BNW is gekkies (de MSMvolgers) of BNW = waarheid en MSM is gekkies (de doorgedraaide BNW'ers).quote:Op zondag 4 mei 2014 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Een aantal dingen die hier voorspeld werden zijn bewaarheid geworden.
Ook een heleboel-het meeste-niet, maar toch.
Vertel je me nou dat die ziekte is ontwikkeld in een lab?quote:Op zondag 4 mei 2014 18:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
doordat per ongeluk vrijgelaten wordt uit een lab. zoals Lyme
Dat zeg ik toch helemaal niet?quote:Op zondag 4 mei 2014 19:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mwah, ik vind dat een beetje te zwart-wit. Het is niet MSM = waarheid en BNW is gekkies (de MSMvolgers) of BNW = waarheid en MSM is gekkies (de doorgedraaide BNW'ers).
BNW lijkt me bij uitstek het subforum bedoeld om waarheidsvinding te plegen, zowel in MSM-berichtgeving als in BNW-hypotheses.
Het claimen van "de waarheid" vind ik gevaarlijk, door welke partij dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |