abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143519025
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 18:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die mensen zijn er ook, die er naartoe gaan en schooltjes stichten en dat soort dingen. Het zal vast een goed gevoel geven.
Dat is echt een minieme minderheid natuurlijk.

In feite doe ik ook "ontwikkelingswerk"; Westerse kennis en ervaring gebruiken om hier de boel te professionaliseren.

Ik doel met name op de vele FOK!kers die zogenaamd erg betrokken zijn bij wat er in de wereld gebeurt, maar dan alleen in commentaren en opmerkingen als "we zijn allemaal (niemand uitgezonderd dat is!) gelijkwaardig".

Het is met simpele voorbeelden aan te tonen dat dat niet zo is, zelfs al zou je het door een soort links-gedeformeerde opvoeding beweren.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143524102
Regels als het beperken van zorg zoals dure behandelingen tegen kanker, of hard, lever of nieraandoeningen van mensen over de 85 jaar (waar de grens moet liggen weet ik niet) ben ik op zich voor. Alleen is dat natuurlijk maar een druppel op de gloeiende plaat. Hetzelfde geld voor medicijnen/behandelingen tegen zeldzame ziektes die acht ton per jaar kosten.

De natuur zal zelf denk ik een balans maken. Door middel van ziektes waar de farmaceutische industrie geen medicijnen voor heeft of in korte tijd kunnen maken. Of door middel van het verminderen van de vruchtbaarheid van de mens. Ik noem maar wat.

Of we dat willen is een andere lastige vraag..
  Moderator zondag 17 augustus 2014 @ 20:17:08 #103
249559 crew  Lavenderr
pi_143524164
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 20:16 schreef Bozepiemel het volgende:
Regels als het beperken van zorg zoals dure behandelingen tegen kanker, of hard, lever of nieraandoeningen van mensen over de 85 jaar (waar de grens moet liggen weet ik niet) ben ik op zich voor. Alleen is dat natuurlijk maar een druppel op de gloeiende plaat. Hetzelfde geld voor medicijnen/behandelingen tegen zeldzame ziektes die acht ton per jaar kosten.

De natuur zal zelf denk ik een balans maken. Door middel van ziektes waar de farmaceutische industrie geen medicijnen voor heeft of in korte tijd kunnen maken. Of door middel van het verminderen van de vruchtbaarheid van de mens. Ik noem maar wat.

Of we dat willen is een andere complexe vraag..
Het is een F&L-vraag.
pi_143524375
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 20:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is een F&L-vraag.
We hebben er in F&L zelfs een topic over:

F&L / Overpopulatie

:)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_143534416
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 20:16 schreef Bozepiemel het volgende:

Of we dat willen is een andere lastige vraag..
Wellicht is het beter te kijken naar de levenskwaliteit en toekomstperspectief van iemand zonder dat daar een leeftijdsgrens aan gesteld is.
Er zijn mensen die gemakkelijk meer dan 100 jaar oud worden en nog lekker kwiek zijn, maar er zijn ook genoeg mensen die al op zijn als ze 70 jaar worden.
Verder is mijn mening dat van overbevolking geen sprake is, onze aarde is als een slecht opgeruimde kamer, grote lege stukken en hier en daar alles op een hoop geschopt.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  maandag 18 augustus 2014 @ 03:08:47 #106
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_143541368
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 12:18 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Zeg me eens wie er geregeerd wil worden door mensen die depopulatie op hun aganda staan hebben.
Mensen in kiev, die vinden het geen probleem om mensen in oost ukraine uit te morden het liefst een miljoen of 1,6

There is only one religion
pi_143541558
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 03:08 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Mensen in kiev, die vinden het geen probleem om mensen in oost ukraine uit te morden het liefst een miljoen of 1,6

Even googlen op de hele interview, dit is knip en plakwerk ;)
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  maandag 18 augustus 2014 @ 09:54:32 #108
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_143544337
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 12:48 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij denkt dat we dan door uitsterven maar ik denk dat de kans dat we onszelf voor een groot deel zullen uitroeien een stuk groter is dan dat er een meteoriet inslaat of er onleefbare klimaatsverandering komt.
Klopt maar volgens mij ging dit topic niet over een apocalyptische ramp maar om een geplande depopulatie. De kans dat een uitbarstende Yellowstone ons in een derde ijstijd slingert is groter dan er een gefabriceerd en gemanipuleerd virus stennis gaat schoppen, dat wel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_143549042
quote:
14s.gif Op zondag 17 augustus 2014 20:20 schreef Molurus het volgende:

[..]

We hebben er in F&L zelfs een topic over:

F&L / Overpopulatie

:)
Volgt!
pi_143918645
Gezocht naar het laatste nieuws over Agenda 21 en dit gevonden:

The plan is called America 2050 and the concept is based upon the creation of megacities. In order for the megacities concept, which is well underway, to come to fruition, American suburbs and rural areas must be completely depopulated. This process is underway and the Obama administration is accelerating the process.

This will come as a shock to many reading this article because they did not learn of these events from FOX or CNN. However, in actuality, the process of moving the United States towards a complete Agenda 21 style of total urbanization has already commenced and it began nearly 20 years ago. In the case of total urbanization, the United States is in the process of dividing the country into 11 large densely populated urban centers. The concept, which will be the subject of a future investigation, will explore this “end-game” strategy of the globalists which will depopulate the America’s suburbs and and rural areas. The concept is called megacities and the framework was laid in 1994, when the United States became official participants in the North American Free Trade Agreement (NAFTA), which was a ‘liberalized’ trade agreement between Canada, the U.S. and Mexico. Under NAFTA, farmers’ income in all three countries has plummeted and millions of small farmers have lost their land, while agribusiness corporations (i.e. large government subsidized corporate farms) have reaped huge profits. Subsequently, NAFTA has had three dramatic effects on farmers in North America and all three effects further the cause dense urbanization as outlined in Agenda 21

http://www.thecommonsense(...)e-control-over-food/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')