Leer lezenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar jij wilt dus gewoon een gedeelte van de wereldpopulatie doden?
Het is toch humaner om met geboortebeperking te beginnen?
Dat vermoeden heb ik ook.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:04 schreef Osiris024 het volgende:
TS heeft Inferno gelezen van Dan Brown
Vond het een heel goed boek.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:25 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Geen slecht boek trouwens , vond jij ervan ?
Het was geen normale vraag, stokende insinueerder.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:48 schreef NickGrouwen het volgende:
Mod motorbloempje ik ben niet bepaald blij met de verwijdering van mijn post
Het was gewoon een normale vraag
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het was geen normale vraag, stokende insinueerder.
Maar ik heb niets verwijderd. Dat heeft de BNW-mod Lavenderr gedaan, als je goed kijkt.
Onzin, als je in een bos loopt in nederland is er altijd wel een ander mens op 200 meter afstand, in Belgie en Duitsland heb je dat nietquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat een onzin! Fiets eens is door de achterhoek, Drenthe, Groningen, Friesland, delen van Brabant, Limburg etc. Daar zit echt nog wel meer groen aan een stuk dan waar ik doorheen wil fietsen
Jammer dan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:29 schreef NickGrouwen het volgende:
Oh oeps sorry
Nou Lavenderr dan
Dat stel ik niet op prijs hoor
waarom ga je niet gewoon in tel aviv wonen?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:34 schreef NickGrouwen het volgende:
Jammer dan dat jij niet eens weet wat racisme inhoudt
Dat zal ik doenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:54 schreef motorbloempje het volgende:
Wij vonden jouw insinuaties niet kunnen. Klachten over moderatie kunnen in het BNW feedback topic bovenaan het BNW forum, of hier
BNW / [FEEDBACK] voor al uw vragen, meningen en opmerkingen
WW3quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:08 schreef Osiris024 het volgende:
Zo nou lekker weer ontopic hoe we van 5 miljard mensen afkomen !
Suggesties ?
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:04 schreef Osiris024 het volgende:
TS heeft Inferno gelezen van Dan Brown
Zei ik dus ook al. Erg obvious van TSquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:28 schreef _NZT_ het volgende:
TS heeft ook eens een keer een boek gelezen.... Leuk boek hé, Dan Brown's Inferno
Maar wel hoe hoger de bevolkingsdichtheid. En het probleem zit hem niet zozeer in het aantal mensen, maar meer in de slechte verdeling van de mens over de aardkloot.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:04 schreef pokkerdepok het volgende:
de beste manier is juist ontwikkeling. hoe hoger de ontwikkeling van een land, hoe lager het geboortecijfer.
uiteindelijk eindigd de aarde toch wel als een grote stad. het is ook raar om bevolkingsgroei tegen te houden door de ontwikkeling tegen te houden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:09 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Maar wel hoe hoger de bevolkingsdichtheid. En het probleem zit hem niet zozeer in het aantal mensen, maar meer in de slechte verdeling van de mens over de aardkloot.
Simpel gezegd zijn er niet genoeg gebieden die goed genoeg bewoonbaar zijn om het aantal mensen wat er nu is op een ecologisch verantwoorde wijze te verdelen.
Nee. Het eindigt niet als een grote stad. We hebben de aarde al lang naar de klote voordat het zo ver is. Ik vind dat we heel veel researchtijd die we nu verspillen aan het proberen te genezen van ziektes, in zouden moeten gaan zetten om manieren te vinden om beter met onze planeet om te gaan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:14 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
uiteindelijk eindigd de aarde toch wel als een grote stad. het is ook raar om bevolkingsgroei tegen te houden door de ontwikkeling tegen te houden.
maar ik bedoel maar dat het zich op gegeven moment wel gaat stabiliseren, maar dan moeten we wel ons best doen om de gehele aarde modern en ontwikkeld te maken. gelijkheid tussen mannen en vrouwen is al een hele goeie stap, bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |