Ja, daar ben ik het dus niet mee eens. Het wordt niet meer waarheid als het in BNW wordt besproken, het is waarheid of niet en die proberen we hier te ontrafelen.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet?
Ik zeg dat sommige dingen hier voorspeld bewaarheid zijn geworden.
Ohhh, dan weet ik eindelijk waar het over gaat hierquote:Op zondag 4 mei 2014 20:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het dus niet mee eens. Het wordt niet meer waarheid als het in BNW wordt besproken, het is waarheid of niet en die proberen we hier te ontrafelen.
Als je een aantal jaren geleden in NWS was begonnen over de afluisterstaat en spionagekastjes in huis of in de auto, was je lachend naar BNW verwezen met je aluhoedje.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het dus niet mee eens. Het wordt niet meer waarheid als het in BNW wordt besproken, het is waarheid of niet en die proberen we hier te ontrafelen.
Nederlandse synoniemen voor bewaarheid worden :quote:Op zondag 4 mei 2014 20:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed punt. Denk je dat het met de "depopulatieplannen" ook zo gaat?quote:Op zondag 4 mei 2014 20:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als je een aantal jaren geleden in NWS was begonnen over de afluisterstaat en spionagekastjes in huis of in de auto, was je lachend naar BNW verwezen met je aluhoedje.
Nu is het mainstream. Sommige ideeën die eerst nogal paranoide leken, stonden dichter bij de werkelijkheid dan werd aangenomen. Beklemmend idee vind ik dat.
Ik ga er heel egoistisch vanuit dat ik en geliefden het overleven natuurlijk.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zelfs als dat betekent dat jouw geliefden en/of jij het loodje leggen??
Dat lijkt me met een pandemie wat moeilijk, maar goed.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ga er heel egoistisch vanuit dat ik en geliefden het overleven natuurlijk.
Dat denk ik niet.. Hoewel overbevolking een flink probleem gaat worden, kan ik me niet voorstellen dat er plannen zijn voor een gigantische genocide.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed punt. Denk je dat het met de "depopulatieplannen" ook zo gaat?
Exact mijn probleem om het te geloven.quote:Op maandag 5 mei 2014 04:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dat zou een staaltje langetermijndenken zijn wat je in de politiek niet meer ziet.
.. daar is de beerput deksel nog niet vergenoeg van geopend. Maar onze hournalisten zijn nog al van de commercie en industrie. ook al stond in de krant dat onze journalisten het vrijst zijn. Vind ik dat ze maar bar weinig blootleggen. Zeg maar gerust niets. Geneuzel in de marge.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Een aantal dingen die hier voorspeld werden zijn bewaarheid geworden.
Ook een heleboel-het meeste-niet, maar toch.
maar wat is waarheid als je voorgelogen wordt uit commerciële belangen. Wat onderwijs inhoudt. Het journaa e.d. Alles wat je denkt te weten is onjuist.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het gaat velen malen verder dan dat er bevroed werd. ...quote:Op zondag 4 mei 2014 20:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als je een aantal jaren geleden in NWS was begonnen over de afluisterstaat en spionagekastjes in huis of in de auto, was je lachend naar BNW verwezen met je aluhoedje.
Nu is het mainstream. Sommige ideeën die eerst nogal paranoide leken, stonden dichter bij de werkelijkheid dan werd aangenomen. Beklemmend idee vind ik dat.
Het is een glijdende schaal.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed punt. Denk je dat het met de "depopulatieplannen" ook zo gaat?
Het heet agenda 21. "The planned Depopulation Project".quote:Op maandag 5 mei 2014 04:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.. Hoewel overbevolking een flink probleem gaat worden, kan ik me niet voorstellen dat er plannen zijn voor een gigantische genocide.
Dat zou een staaltje langetermijndenken zijn wat je in de politiek niet meer ziet.
Alles lijkt me onmogelijk. De BNW-filmpjes geven inzicht in de feiten die de MSM vermijden te tonen. Die Illuminati zijn er echt alleen bij de doorgeslagenen. Hun plannetjes ook; de verwezenlijking ervan komt er niet. Vergeet niet dat wij met 99% zijn.quote:Op maandag 5 mei 2014 07:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
maar wat is waarheid als je voorgelogen wordt uit commerciële belangen. Wat onderwijs inhoudt. Het journaa e.d. Alles wat je denkt te weten is onjuist.
En dat 5300 jaar geleden al.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Vertel je me nou dat die ziekte is ontwikkeld in een lab?
Alleen het weer!quote:Op maandag 5 mei 2014 07:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
maar wat is waarheid als je voorgelogen wordt uit commerciële belangen. Wat onderwijs inhoudt. Het journaa e.d. Alles wat je denkt te weten is onjuist.
Goed punt.quote:Op maandag 5 mei 2014 09:30 schreef PontifexMaximus het volgende:
Als een belangrijk nieuwsfeit echt niet waar is, zal er toch een behoorlijke tegenstroom ontstaan via alternatieve kanalen en uiteindelijk springen andere MSM daar dan wel weer op in.
Nee je moet meer denken aan waar legt de MSM de focus op...hoe kleuren ze het...en wat verwaarlozen ze...
met europa laten we ons toch ook platwalsen.quote:Op maandag 5 mei 2014 07:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alles lijkt me onmogelijk. De BNW-filmpjes geven inzicht in de feiten die de MSM vermijden te tonen. Die Illuminati zijn er echt alleen bij de doorgeslagenen. Hun plannetjes ook; de verwezenlijking ervan komt er niet. Vergeet niet dat wij met 99% zijn.![]()
Helaas .quote:Op maandag 5 mei 2014 09:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
met europa laten we ons toch ook platwalsen.
Lastig ethisch vraagstuk dit. Aan de ene kant heb je helemaal gelijk, veel geld besteden aan mensen die maanden in coma liggen, met (eventueel) veel hersenschade tot gevolg is niet erg nuttig voor de maatschappij...maar als de technologie er is, vind ik ook dat die gebruikt moet worden. Zoals velen vind ik ook dat geboortebeperking de eerste goede stap is. Maximaal 1 of 2 kinderen per gezin, in het westen hebben we geen groot gezin meer nodig om te overleven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:17 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nee. Het eindigt niet als een grote stad. We hebben de aarde al lang naar de klote voordat het zo ver is. Ik vind dat we heel veel researchtijd die we nu verspillen aan het proberen te genezen van ziektes, in zouden moeten gaan zetten om manieren te vinden om beter met onze planeet om te gaan.
Waarom miljarden per jaar investeren wereldwijd om oude mensen nog ouder te laten worden? Of om mensen met zwaar trauma in leven te houden? Het is voor het individu misschien fijn en voor zijn familie als die mogelijkheden er zijn, maar het algemeen belang wordt er niet mee gediend.
Ja dat doen ze wel heel erg stealth dan, ze laten het blijkbaar zo lijken dat er alleen maar meer mensen bijkomen.quote:Op maandag 5 mei 2014 07:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het heet agenda 21. "The planned Depopulation Project".
http://www.knowthelies.com/node/6265
Nee hoor, Lambiekje meent alles wat hij zegt.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:21 schreef PontifexMaximus het volgende:
Volgens mij is biekje gewoon een geniale troll
Het zou wel magistraal zijn een troll die het zolang vol kan houden.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, Lambiekje meent alles wat hij zegt.
Precies, dat is ook al een teken dat Biekje helemaal geen troll is.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het zou wel magistraal zijn een troll die het zolang vol kan houden.
TRU / 9/11...... de officiële versie!quote:Op maandag 5 mei 2014 11:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het zou wel magistraal zijn een troll die het zolang vol kan houden.
MED / Brave New World: een nieuw forum 27 mei 2007 alweerquote:Op maandag 5 mei 2014 11:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
TRU / 9/11...... de officiële versie!
vroeger toen BNW nog onderdeel was van Truth forum.. 2005
BTW lavje hoe lang bestaat BNW? kon mij nog herinneren dat ik hiervoor idd altijd op truth zat
Ha, gelijk jou aankondiging als Truth modquote:Op maandag 5 mei 2014 11:55 schreef jogy het volgende:
[..]
MED / Brave New World: een nieuw forum 27 mei 2007 alweer.
7 jaar alweerquote:Op maandag 5 mei 2014 11:55 schreef jogy het volgende:
[..]
MED / Brave New World: een nieuw forum 27 mei 2007 alweer.
Gut ja, ook dat nogquote:Op maandag 5 mei 2014 12:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ha, gelijk jou aankondiging als Truth mod![]()
Gaat hard he,
Een grote meteoor/asteroid wil ook wel eens helpenquote:Op maandag 5 mei 2014 12:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ik bedacht me net dat een depopulatieplan helemaal niet zo ingewikkeld is.. Gewoon zorgen dat de aarde blijft opwarmen. Op een gegeven moment ontdooien alle permanent bevroren gebieden.. Die veranderen dan in moerassen. Wat voor erg veel methaan in de atmosfeer zorgt.
Zo zie je maar weer.. De Illuminaten zijn helemaal niet nodig. Het gebeurt allemaal vanzelf.
jupquote:Op zondag 4 mei 2014 19:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Vertel je me nou dat die ziekte is ontwikkeld in een lab?
.. dan is het steevast te laat. En is iets al lang in werking getreden en is het kwaad al geschied of de geest al uit de fles.quote:Op maandag 5 mei 2014 09:30 schreef PontifexMaximus het volgende:
Als een belangrijk nieuwsfeit echt niet waar is, zal er toch een behoorlijke tegenstroom ontstaan via alternatieve kanalen en uiteindelijk springen andere MSM daar dan wel weer op in.
.. als Joran weer eens in het nieuws is of focus op iets achterklaps, dan moet je de alternatieve bronnen bijhouden. Dan kun je de klok op gelijk zetten dat er weer in of andere fascistische EU-wet is doorgevoerd.quote:Nee je moet meer denken aan waar legt de MSM de focus op...hoe kleuren ze het...en wat verwaarlozen ze...
..nog maals daar heeft vaccins niet toe bijgedragen.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:52 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja dat doen ze wel heel erg stealth dan, ze laten het blijkbaar zo lijken dat er alleen maar meer mensen bijkomen.
Waarom blijf je eigenlijk in zulke onzin geloven biekje? Je ziet het bewijs toch om je heen? Hetzelfde met vaccinaties (waar zeker niet 100% goed gaat), je hoeft niet eens zo ver terug in de geschiedenis om te zien dat vaccinaties wel degelijk levens redden en dat veel ziektes die vroeger voor hoge sterftecijfers zorgen praktisch verdwenen zijn.
.. je hebt nog niet best onderzoek gedaanquote:Heb je je zo vastgebeten in het waanidee dat er een organisatie is om ons tot slaaf te maken en ons uit te roeien dat je het niet meer los kunt laten?
De Aarde warmt niet op, de laatste jaren. Sowieso is die hele CO2-hoax onzin.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ik bedacht me net dat een depopulatieplan helemaal niet zo ingewikkeld is.. Gewoon zorgen dat de aarde blijft opwarmen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 01:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Aarde warmt niet op, de laatste jaren. Sowieso is die hele CO2-hoax onzin.
Zie voor een meer technische uitleg mijn fobo. Geloof er niet in, echt niet.quote:
Als je hierin gelijk had dan zou Afrika uitgestorven moeten zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 01:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Aarde warmt niet op, de laatste jaren. Sowieso is die hele CO2-hoax onzin.
Depopulatie op grote schaal bereik je door pandemieen, hongersnoden, watertekorten, een goeie zeebeving + tsunami, etc.
Vergis je niet, uiteindelijk is Gaia vele malen sterker en ouder dan wij. Precies de antropo-arrogante fout van die hele CO2-hoax:quote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:59 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Als je hierin gelijk had dan zou Afrika uitgestorven moeten zijn.
Zo simpel werkt het allemaal niet. In zulke extreme situaties waarin uitsterven daadwerkelijk op de loer gaan mensen zich nog harder voortplanten.
Carlin heeft een goed punt hoor, maar de mens blijft de mooie natuur verneuken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vergis je niet, uiteindelijk is Gaia vele malen sterker en ouder dan wij. Precies de antropo-arrogante fout van die hele CO2-hoax:
Oh maar dan kun je vast wel onderbouwen wat daar wel aan bijgedragen heeft en waarom het in gebieden waar niet of weinig aan inenting word gedaan deze ziektes meer voorkomen dan in gebieden waar wel veel ingeënt word, of is dat weer eens teveel gevraagd?quote:Op maandag 5 mei 2014 23:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
..nog maals daar heeft vaccins niet toe bijgedragen.
Wat jij doet is geen onderzoek te noemen, basale kennis ontbreekt en je bent totaal niet in staat om ook maar iets te onderbouwen. Onderzoeken is niet roeptoeteren zoals jij schijnt te denken en na een verplichte vakantie van Fok! weer exact hetzelfde riedeltje afdraaien.quote:.. je hebt nog niet best onderzoek gedaan
http://www.niburu.co/inde(...)gezondheid&Itemid=30quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Oh maar dan kun je vast wel onderbouwen wat daar wel aan bijgedragen heeft en waarom het in gebieden waar niet of weinig aan inenting word gedaan deze ziektes meer voorkomen dan in gebieden waar wel veel ingeënt word, of is dat weer eens teveel gevraagd?
Tot nu toe blijf je als een klein k*t kind maar roepen dat het allemaal niet zo is maar enige onderbouwing is ver te zoeken
[..]
... wat jij als basiskennis beschouwd is dus op leugens, bedrog en verzinsels gebaseerd.quote:[..]
Wat jij doet is geen onderzoek te noemen, basale kennis ontbreekt en je bent totaal niet in staat om ook maar iets te onderbouwen. Onderzoeken is niet roeptoeteren zoals jij schijnt te denken en na een verplichte vakantie van Fok! weer exact hetzelfde riedeltje afdraaien.
volgens het grote boek van Biek.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.niburu.co/inde(...)gezondheid&Itemid=30
en voorbeeld van Mazelen.
http://whale.to/vaccines/measles.html
dat bepaalde ziektes weer de kop op steken zoals nu in Syrie, pakistan is omdat er oorlog gevoerd wordt en dan is alles geoorloofd.
[..]
... wat jij als basiskennis beschouwd is dus op leugens, bedrog en verzinsels gebaseerd.
Mwah, valt wel mee hoor. Gaia is sterker.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Carlin heeft een goed punt hoor, maar de mens blijft de mooie natuur verneuken.
De planeet leeft wel voort, maar onze Invloed op deze aardkloot zal echt wel zijn sporen achter laten als we er niet meer zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |