Dat staat er toch indirect joh. Huilebalk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou jullie in de toekomst sieren om als mod niet meer dusdanig op de voorgrond te willen treden. Ok bedankt.
Kreeg je wel je geld terug?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja gek. Was mooi8 dagen van de kaart. Weet niet of je er veel barren hebt opgezocht, maar Szimpla, Instant, Trafiq, poolparties helemaal gek.
Hebben de eerste dag wat Australische schones weten te regelen maar die moesten de volgende dag al heel vroeg wegDaarna nog wat hier en daar, en uiteindelijk ik en een maat Amerikaanse weten te scoren. Maar die waren te kenkarpreuts voor woorden
Waren we bezig op zo'n bankje daar, ging ik drankies halen voor ons allemaal, was ze opeens naar huis.. zum kotsen. En die van mn maat wilde niet neuken..
Nog bijna gevochten met een junk, maar sisser ditdat. En opgelicht in een stripbar, maar dat werden uiteindelijk onze matties van de vakantie![]()
Weinig geneuktMaar godverdomme mooie avonden meegemaakt. Denk niet dat ik ooit vóór 9u 's ochtends in mn bed heb gelegen.
Waren trouwens al na dag 1 onze borg kwijt, maar dat terzijde![]()
We hebben ons iniedergeval gedragen
Beknopte samenvatting dit
ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
[..]
Waar komt hij vandaan?
[..]
Waren mijn broers. Moest voor ze opkomen.
Goed verhaal. Wij gaan in november pas.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja gek. Was mooi8 dagen van de kaart. Weet niet of je er veel barren hebt opgezocht, maar Szimpla, Instant, Trafiq, poolparties helemaal gek.
Hebben de eerste dag wat Australische schones weten te regelen maar die moesten de volgende dag al heel vroeg wegDaarna nog wat hier en daar, en uiteindelijk ik en een maat Amerikaanse weten te scoren. Maar die waren te kenkarpreuts voor woorden
Waren we bezig op zo'n bankje daar, ging ik drankies halen voor ons allemaal, was ze opeens naar huis.. zum kotsen. En die van mn maat wilde niet neuken..
Nog bijna gevochten met een junk, maar sisser ditdat. En opgelicht in een stripbar, maar dat werden uiteindelijk onze matties van de vakantie![]()
Weinig geneuktMaar godverdomme mooie avonden meegemaakt. Denk niet dat ik ooit vóór 9u 's ochtends in mn bed heb gelegen.
Waren trouwens al na dag 1 onze borg kwijt, maar dat terzijde![]()
We hebben ons iniedergeval gedragen
Beknopte samenvatting dit
Kunnen ze niet net als vroeger gewoon lingo kijken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb geen idee.
Maar zit in een uitkering en werkt bij ons om onder de mensen te zijn en de Nederlandse taal beter te leren.
Goede zaak vind ik dat overigens
Ik huil helemaal niet. Ik geef slechts een tip voor in de toekomst. Ik snap best dat zo'n blauw kleurtje weer even gekke dingen met mensen doet. Of eigenlijk niet trouwens. Maar toch.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat staat er toch indirect joh. Huilebalk.
Ja eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb geen idee.
Maar zit in een uitkering en werkt bij ons om onder de mensen te zijn en de Nederlandse taal beter te leren.
Goede zaak vind ik dat overigens
Heb je rijke vader ja?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goed verhaal. Wij gaan in november pas.
Mijn pa is erbij en dat is een chickmagnat. Er wordt dus zeker geneukt.
Was je trouwens nog op DV afgelopen zaterdag?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik huil helemaal niet. Ik geef slechts een tip voor in de toekomst. Ik snap best dat zo'n blauw kleurtje weer even gekke dingen met mensen doet. Of eigenlijk niet trouwens. Maar toch.
Ik lag op DV, ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was je trouwens nog op DV afgelopen zaterdag?
We hadden ze nog niks gegeven. Op een of andere manier mochten ze ons wel, hebben via hun altijd gratis taxi's kunnen regelen, en als er problemen waren hoefden we maar even te appen. Maatje was jarig op de laatste dag, dus hebben ook nog 2 flessen champagne en 3 treetjes stella artois gekregen om in te drinken die dagquote:
Dancevalley heb ik het over en niet de sloerie van fok hequote:
Ja, terwijl er al stond dat het fout was, dus die tip was vrij overbodig.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik huil helemaal niet. Ik geef slechts een tip voor in de toekomst.
Nope. Zit even moeilijk qua geld en had een verjaardag. Ga alleen nog decibel waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was je trouwens nog op DV afgelopen zaterdag?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goed verhaal. Wij gaan in november pas.
Mijn pa is erbij en dat is een chickmagnat. Er wordt dus zeker geneukt.
Was wel een goede editie dit jaar van wat ik gehoord heb want was er ook nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Nope. Zit even moeilijk qua geld en had een verjaardag. Ga alleen nog decibel waarschijnlijk.
gebeurde dat echtquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kunnen ze niet net als vroeger gewoon lingo kijken?
Rijk aan ervaringen ja. Mijn broertje en ik nemen hem mee. Om hem te bedanken en zo.quote:
Mijn ouders hebben zo Nederlands geleerd toen ze 35 jaar geleden naar Nederland kwamenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gebeurde dat echt
Nou ja als je met Nederlandse mensen werkt dan pik je wel sneller de taal op. Hij gaat ook naar Nederlandse les geloof ik
Die stripclubs wordt je wel voor gewaarschuwd hè.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
We hadden ze nog niks gegeven. Op een of andere manier mochten ze ons wel, hebben via hun altijd gratis taxi's kunnen regelen, en als er problemen waren hoefden we maar even te appen. Maatje was jarig op de laatste dag, dus hebben ook nog 2 flessen champagne en 3 treetjes stella artois gekregen om in te drinken die dag
Ik stuur alvast twee mafketels je kant op.quote:
Dat gaat zeker niet tegenvallenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Rijk aan ervaringen ja. Mijn broertje en ik nemen hem mee. Om hem te bedanken en zo.
Dus ik bel hem op met het nieuws dat we hem meenemen naar Boedapest. Dat we daar flink gaan zuipen en vreten, waarop mijn pa daaraan toevoegt: "En hopelijk wordt er flink geneukt. Ik heb namelijk gehoord dat er in Hongarije lekkere wijven rondlopen"
Nee man. Je had toen ROC opleidingen die je moest volgen en daarnaast moest je ook soort bijbaan hebben om de taal te leren. Dus eigenlijk precies hetzelfde als wat bij jou gebeurt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gebeurde dat echt
Nou ja als je met Nederlandse mensen werkt dan pik je wel sneller de taal op. Hij gaat ook naar Nederlandse les geloof ik
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben zo Nederlands geleerd toen ze 35 jaar geleden naar Nederland kwamen
Baasje hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Rijk aan ervaringen ja. Mijn broertje en ik nemen hem mee. Om hem te bedanken en zo.
Dus ik bel hem op met het nieuws dat we hem meenemen naar Boedapest. Dat we daar flink gaan zuipen en vreten, waarop mijn pa daaraan toevoegt: "En hopelijk wordt er flink geneukt. Ik heb namelijk gehoord dat er in Hongarije lekkere wijven rondlopen"
Zullen ze wat dikkere kleren aan hebben waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat gaat zeker niet tegenvallenAl weet ik niet hoe ze er in de winter uit zullen zien
Nee denk het niet, misschien wel een rad van fortuinquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmm hebben ze ook Spaanse lingo
ik ben goedgelovigquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee man. Je had toen ROC opleidingen die je moest volgen en daarnaast moest je ook soort bijbaan hebben om de taal te leren. Dus eigenlijk precies hetzelfde als wat bij jou gebeurt.
De vallen staan klaar, laat ze maar komenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik stuur alvast twee mafketels je kant op.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee man. Je had toen ROC opleidingen die je moest volgen en daarnaast moest je ook soort bijbaan hebben om de taal te leren. Dus eigenlijk precies hetzelfde als wat bij jou gebeurt.
Ja, we wisten het ook wel eigenlijk. We hadden die club zelfs van tevoren nog opgezocht en daar werd er al voor gewaarschuwd. Maar we waren weer eens eigenwijs en overmoedig en wilden gewoon tieten zien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die stripclubs wordt je wel voor gewaarschuwd hè.
Stelletje hoeren ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zullen ze wat dikkere kleren aan hebben waarschijnlijk.
je was toch niet serieus hequote:
Zo was het bij mijn ouders wel.quote:
Je wordt nooit niet opgelicht in een striptent maar je moet de meest doorzichtige trucs wel kennen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja, we wisten het ook wel eigenlijk. We hadden die club zelfs van tevoren nog opgezocht en daar werd er al voor gewaarschuwd. Maar we waren weer eens eigenwijs en overmoedig en wilden gewoon tieten zien.
Maar het klopt, beter geen striptenten meer de volgende keer, of ongure taxi's. Al hebben we daar ook nooit problemen mee gehad.
Wat zijn de doorzichtige trucs?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Je wordt nooit niet opgelicht in een striptent maar je moet de meest doorzichtige trucs wel kennen.
In Hamburg ooit 300 euro kwijt geweest in 3 minuten. Geen tiet gezien. Nou, dan leer je het wel.
Ik dacht dat je een grap maakte johquote:
Trucs die je heel makkelijk kan herkennen.quote:
Ik ben denk ik in dezelfde tent opgelicht. Is dat die toko waar ze echt niet uit de kleren gaan maar alleen beetje geil op de bar dansen? Dollshouse ofzoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Je wordt nooit niet opgelicht in een striptent maar je moet de meest doorzichtige trucs wel kennen.
In Hamburg ooit 300 euro kwijt geweest in 3 minuten. Geen tiet gezien. Nou, dan leer je het wel.
Zoals jij je voordoet als inwoner van Amersfoort.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Trucs die je heel makkelijk kan herkennen.
Over het algemeen wijven die bij je komen zitten en vragen of ze iets te drinken mogen. Bestellen ze zo een drankje dat opeens 80 euro kost.quote:
Leuk, verhuizen naar een 2e wereld land.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eens
Eindelijk een reden om naar Spanje te verhuizen
Een fles nep champagne?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze lingo speelde daar, maar zo was het 10 jaar geleden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grap maakte johMijn ouders hebben het echt via lingo gedaan
Ach dat overleven we wel weer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Leuk, verhuizen naar een 2e wereld land.
1000¤ voor 8 biertjes vond ik toch wel oplichterij. Terwijl we om de hoek 12¤ voor 4L kwijt warenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Aight. Nu val ik daar niet in.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Over het algemeen wijven die bij je komen zitten en vragen of ze iets te drinken mogen. Bestellen ze zo een drankje dat opeens 80 euro kost.
Weet het echt niet meer. Zat naast zo'n laufhaus. Hele gure tent. Uiteindelijk flink stennis lopen schoppen en toen was 150 ook okay.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben denk ik in dezelfde tent opgelicht. Is dat die toko waar ze echt niet uit de kleren gaan maar alleen beetje geil op de bar dansen? Dollshouse ofzo
Was dezelfde tent dat moet welquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet het echt niet meer. Zat naast zo'n laufhaus. Hele gure tent. Uiteindelijk flink stennis lopen schoppen en toen was 150 ook okay.
Had ik alsnog 3 keer van kunnen neuken bij de buren maar toch
Kan jij serieus 2uur over je biertje doen jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:17 schreef Happel het volgende:
Geld uitgeven in stripclubs.
Gewoon 1 biertje bestellen en daar 2 uur over doen. Beetje kijken, dit dat.
Post anders even wat tetten hier.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:15 schreef Buitendam het volgende:
23:15. Mooie tijd om richting de pottenSC te gaan.
Jij dwingt gewondie moslima'squote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:18 schreef mrstylo het volgende:
Doen jullie echt met hoertjes enzo?
Zou ik nooit kunnen.
Daar welquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan jij serieus 2uur over je biertje doen ja
Ik vond het echt een onwijze pauperstad maar ach die reeperbahn is wel te doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was dezelfde tent dat moet wel
Hamburg is verder wel een toffe stad
Ik heb ooit een rondje gegeven in een hoerentent.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Over het algemeen wijven die bij je komen zitten en vragen of ze iets te drinken mogen. Bestellen ze zo een drankje dat opeens 80 euro kost.
In Oostblok moet je gewoon even kijken. Heb nooit een hoertje gedaan nee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:18 schreef mrstylo het volgende:
Zou ik nooit kunnen.
Nee, man. Vind ik ook niks. Zou ik ook nooit voor betalen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:18 schreef mrstylo het volgende:
Zou ik nooit kunnen.
Ik ben niet echt buiten de reeperbahn geweest want zelfs het hotel zat erquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het echt een onwijze pauperstad maar ach die reeperbahn is wel te doen.
netjesquote:
Zeker. Echte Hollander dit dat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:17 schreef Happel het volgende:
Geld uitgeven in stripclubs.
Gewoon 1 biertje bestellen en daar 2 uur over doen. Beetje kijken, dit dat.
Je wilt me kwijt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Post anders even wat tetten hier.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb ooit een rondje gegeven in een hoerentent.
No way. Ik houd gewoon van tetten.quote:
Zelfde hoer of allemaal verschillende?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoe dom ben je danquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Flikker eens op Steven.quote:
Goeie tent wel hoor. Hebben ze een stukje wallen nagebootst in een hoerenkast. Allemaal dames van verschillend allooi achter de ramen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zelfde hoer of allemaal verschillende?
Ik heb eens een rondje gegeven voor Rosenborg-Ajax en dat heeft mij al meer gekost, wat een kut verhaal eigenlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Flikker eens op Steven.
8x een tientje en een geweldig verhaal. Da's heulemaal niet veel.
Ik geef geen rondjes, kost te veel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb eens een rondje gegeven voor Rosenborg-Ajax en dat heeft mij al meer gekost, wat een kut verhaal eigenlijk
Als je gaat stappen in steden als Praag of Boedapest moet je ook wel een flikker zijn om uiteindelijk niet onbetaald te neuken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
In Oostblok moet je gewoon even kijken. Heb nooit een hoertje gedaan nee.
toen kwam je uit de kast en nu ben je homo hi ha hoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je gaat stappen in steden als Praag of Boedapest moet je ook wel een flikker zijn om uiteindelijk niet onbetaald te neuken.
Maar het is mij wel eens voorgekomen dat ik op zo'n mannenweekendje in zo'n kast terecht kwam. Als je dan een bakkie op hebt zeg je toch moeilijk nee.
Je bent ook een Jood.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik geef geen rondjes, kost te veel.
Ik let wel op waar ik een rondje geef hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb eens een rondje gegeven voor Rosenborg-Ajax en dat heeft mij al meer gekost, wat een kut verhaal eigenlijk
10 lauwe halve liters en 1 pakkie marlboro en dat was dan 135 euroquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik let wel op waar ik een rondje geef hoor.Al had ik op dat moment verwacht niet meer dan een knaak kwijt te zijn voor een paar lauwe flessen Heineken.
Zijn die hoeren zo lekker ja?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je gaat stappen in steden als Praag of Boedapest moet je ook wel een flikker zijn om uiteindelijk niet onbetaald te neuken.
Maar het is mij wel eens voorgekomen dat ik op zo'n mannenweekendje in zo'n kast terecht kwam. Als je dan een bakkie op hebt zeg je toch moeilijk nee.
Dan moet je oppassen dat je in niet te vage kroegen terecht komt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je gaat stappen in steden als Praag of Boedapest
De dames zijn daar ook wat makkelijker hè. Hier in deze contreien moet je je best doen om een chica te hosselen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is mij dus overkomenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Die van mij was wel nog in het gulden tijdperk. En Scandinavië is tantoe duur.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
10 lauwe halve liters en 1 pakkie marlboro en dat was dan 135 euro
Nouja. Dat verhaal heb ik hier wel eens neergezet. Wat miscommunicatie in een taxi in Praag en uiteindelijk kwamen we bij een poepchique saunaclub terecht. Entree iets van 40 euro, maar het zag er zo mooi uit dat we toch maar een kijkje zijn gaan nemen.quote:
Noorwegen is wel de vetste vakantie die ik ooit heb gehad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die van mij was wel nog in het gulden tijdperk. En Scandinavië is tantoe duur.
Ja dat het daar duur was heb ik gemerkt.. Was meteen door mijn doekoes heen en moest wat goud verpandenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die van mij was wel nog in het gulden tijdperk. En Scandinavië is tantoe duur.
Da's de 40 pietermannen dubbel en dwars waard toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja. Dat verhaal heb ik hier wel eens neergezet. Wat miscommunicatie in een taxi in Praag en uiteindelijk kwamen we bij een poepchique saunaclub terecht. Entree iets van 40 euro, maar het zag er zo mooi uit dat we toch maar een kijkje zijn gaan nemen.
Wat ik daar binnen heb zien lopen heb ik daarna nooit meer meegemaakt. Alsof ze allemaal uit een hunkemoller catalogus kwamen wandelen. Onvoorstelbaar. Allemaal liepen ze daar allemaal naakt. Kon je gewoon rustig een praatje mee maken, beetje mee in het bubbelbad of sauna. En uiteindelijk kon je er een kamertje mee huren.
je vader kutpindaquote:
Je kunt het best gelijk via Finland naar St Petersburg reizen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat het daar duur was heb ik gemerkt.. Was meteen door mijn doekoes heen en moest wat goud verpanden
Mooi land ja. Dure koffie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Noorwegen is wel de vetste vakantie die ik ooit heb gehad.
Ja maar dan had je nog niet geneukt. Dat was echt puur voor de baden enzo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's de 40 pietermannen dubbel en dwars waard toch?
quote:
Ik betaal graag 40 euro om wat topmodellen naakt rond te zien paraderen. Geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar dan had je nog niet geneukt. Dat was echt puur voor de baden enzo.
Maar is er na elke nieuwe vrij partijtje nieuwe lakens op de matras enzo? Lijkt me niet echt hygiënisch.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja. Dat verhaal heb ik hier wel eens neergezet. Wat miscommunicatie in een taxi in Praag en uiteindelijk kwamen we bij een poepchique saunaclub terecht. Entree iets van 40 euro, maar het zag er zo mooi uit dat we toch maar een kijkje zijn gaan nemen.
Wat ik daar binnen heb zien lopen heb ik daarna nooit meer meegemaakt. Alsof ze allemaal uit een hunkemoller catalogus kwamen wandelen. Onvoorstelbaar. Allemaal liepen ze daar allemaal naakt. Kon je gewoon rustig een praatje mee maken, beetje mee in het bubbelbad of sauna. En uiteindelijk kon je er een kamertje mee huren.
Ik zou het tof vindenquote:
Guitarist ook heb ik gehoord.quote:
Nee. helaas niet.quote:
Als je het vergelijkt met stripclubs viel het nog wel mee, ja. Want de drank was er gratis.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik betaal graag 40 euro om wat topmodellen naakt rond te zien paraderen. Geen enkel probleem.
Boeie, ondanks dat kan je zo terugkomen.quote:
Lijkt me vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar is er na elke nieuwe vrij partijtje nieuwe lakens op de matras enzo? Lijkt me niet echt hygiënisch.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeie, ondanks dat kan je zo terugkomen.
Dat bewijst steven wel.
Welke film?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga een glaasje wijn nuttigen, een stukje film meepakken en lekker op bedje. Welterusten.
byequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga een glaasje wijn nuttigen, een stukje film meepakken en lekker op bedje. Welterusten.
Cumswapping sluts 4.quote:
Ik wil het einde niet helemaal verraden, maar er wordt op het einde iets geruild.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Lone Ranger, 4/10quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lone Ranger was vermakelijk. Wel even verstand op 0 zetten.
Groeten van Sjaak trouwens
GGMM kop hem maar erin.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lone Ranger was vermakelijk. Wel even verstand op 0 zetten.
Ik ben het met je eens Smoofie.quote:
Je bent weinig veranderd eigenlijkquote:
Hij is grof, maar niet echt verzuurd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Happel die denkt dat hij niet verzuurd is.
Maar betekent dat dan dat ik verzuurd ben? Ben gewoon een botte lul, meer ook niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent weinig veranderd eigenlijk
Echt jammer dat je geen mod bentquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Maar betekent dat dan dat ik verzuurd ben? Ben gewoon een botte lul, meer ook niet.
Ik zeg toch dat je weinig veranderd bent schele dakhaasquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Maar betekent dat dan dat ik verzuurd ben? Ben gewoon een botte lul, meer ook niet.
Heb geen reden om bij Happel te slijmen.quote:
Ik heb geen idee? Er was wel een subforum voor verzuurde ex mods maar dat is opgeheven.quote:
mijn*quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb geen reden om bij Happel te slijmen.
Al raakt me videokaart wel eens oververhit de laatste tijd.
Wie de fuck ben jij?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee? Er was wel een subforum voor verzuurde ex mods maar dat is opgeheven.
Kwam weinig constructiefs uit.
Bedankt dat je me gewoon helpt en niet uitlacht, zoals Stijn.quote:
Weet je hoe kut dat is...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb geen reden om bij Happel te slijmen.
Al raakt me videokaart wel eens oververhit de laatste tijd.
Ik quote te verkeerde, smous.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat je weinig veranderd bent schele dakhaas
Jo Steven, ben jij vorige keer met Ajax naar Lyon geweest? Wij zitten al beetje mogelijke reisjes te bekijken, alleen hebben geen zin om weer met de auto erheen te knallen. Welke maatschappijen vliegen daarheen? Of richting, dat je weet?quote:
Nog op vakantie geweest stylo?quote:
http://www.skyscanner.nl/(...)n-augustus-2013.htmlquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jo Steven, ben jij vorige keer met Ajax naar Lyon geweest? Wij zitten al beetje mogelijke reisjes te bekijken, alleen hebben geen zin om weer met de auto erheen te knallen. Welke maatschappijen vliegen daarheen? Of richting, dat je weet?
Air Francequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jo Steven, ben jij vorige keer met Ajax naar Lyon geweest? Wij zitten al beetje mogelijke reisjes te bekijken, alleen hebben geen zin om weer met de auto erheen te knallen. Welke maatschappijen vliegen daarheen? Of richting, dat je weet?
Ja, true. Maar hij zat vol met stofquote:
Thanksquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:40 schreef Happel het volgende:
[..]
http://www.skyscanner.nl/(...)n-augustus-2013.html
Had er ook last van dit weekend. Stof verwijderd inderdaad. Was echt kanjertje warm dat ding.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, true. Maar hij zat vol met stofDus heb dat er heel voorzichtig met een tandenstokertje utigehaald en nu lijkt hij het weer prima te doen.
Ja man. Weekje Parijs. Was best tof, alleen had je na 1 dag alles gezien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nog op vakantie geweest stylo?
Heb mijn PC nooit geopend. Zal die vol met stof zitten?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, true. Maar hij zat vol met stofDus heb dat er heel voorzichtig met een tandenstokertje utigehaald en nu lijkt hij het weer prima te doen.
Ben 2x met de bus geweestquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:43 schreef mrstylo het volgende:
Heb mijn PC nooit geopend. Zal die vol met stof zitten?
Kunnen we Genk ook nog loten?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:42 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat Feyenoord ook Zulte Waregem loot. Of Pasching.
Voor Zulte moet je makkelijk een kaart of 5000 kunnen krijgenAl zal PSV er wel een stuk minder meenemen.
1100 man, niet niks hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:42 schreef Caland het volgende:
Voor Zulte moet je makkelijk een kaart of 5000 kunnen krijgenAl zal PSV er wel een stuk minder meenemen.
Zulte zal wel een combi worden, joh... Ga ik geen moeite voor doen. Sowieso hopen dat ik vrij kan krijgen. Zit in mijn proeftijd nu.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:42 schreef Caland het volgende:
toch 2200 scapino schoenen die de lucht in gaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
1100 man, niet niks hoor
Voor Brussel? Echt heel weinig.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
1100 man, niet niks hoor
Ik hoop dat je WC overstroomt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:44 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop dat Feyenoord de groepsfase Europa League bereikt.
quote:
Als je het tot de eifeltoren, Notre Dame, sacre coeur en Arce de triomphe beperkt houdt misschienquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja man. Weekje Parijs. Was best tof, alleen had je na 1 dag alles gezien.
Nah. Als het in een stad als Brussel gespeeld wordt zal zo'n combi wel niet te handhaven zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Zulte zal wel een combi worden, joh... Ga ik geen moeite voor doen. Sowieso hopen dat ik vrij kan krijgen. Zit in mijn proeftijd nu.
Is toch goed voor het Nederlandse voetbal joh. Blaag.quote:
Ja het hield daarmee wel op ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als je het tot de eifeltoren, Notre Dame, sacre coeur en Arce de triomphe beperkt houdt misschien![]()
Beetje gezopen? Of met de ouders?
Als je Zulte loot dan zal feyenoord niet zo veel krijgen gezien de vriendschappelijke band dat anderlecht met Ajax heeft. De Belgen zijn niet gekquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah. Als het in een stad als Brussel gespeeld wordt zal zo'n combi wel niet te handhaven zijn.
Nou.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je Zulte loot dan zal feyenoord niet zo veel krijgen gezien de vriendschappelijke band dat anderlecht met Ajax heeft. De Belgen zijn niet gek
Ja maar geen kaart betekent niet dat je niet kan afreizen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je Zulte loot dan zal feyenoord niet zo veel krijgen gezien de vriendschappelijke band dat anderlecht met Ajax heeft. De Belgen zijn niet gek
Niet zo gekquote:
Sorry, er zit iets dwars in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is toch goed voor het Nederlandse voetbal joh. Blaag.
Klopt, maar wij gingen een keer naar Brugge en toen was ook alles hermetisch afgeslotenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar geen kaart betekent niet dat je niet kan afreizen.
Al een tijdje .quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, er zit iets dwars in mijn hoofd.
Oke, excuses geaccepteerd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, er zit iets dwars in mijn hoofd.
Ik weet het. Al ga ik zelf ook nietquote:
Gewoon met de trein gaan en je pak aandoen. Koffertje erbij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, maar wij gingen een keer naar Brugge en toen was ook alles hermetisch afgeslotenBen toen ook naar huis gestuurd omdat ik geen kaart had
De gemiddelde PSVer heeft geen pak.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon met de trein gaan en je pak aandoen. Koffertje erbij.
Waarom hebben jullie dat?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was met de treinquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon met de trein gaan en je pak aandoen. Koffertje erbij.
Tsja. Blijft PSV he. Ik had er eigenlijk niet meer dan 1000 verwacht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik weet het. Al ga ik zelf ook nietAl zijn de vv ook niet al te chill. Max aantal EV, en 2 bussen die of om 10, of om 1700 vertrekken.
Er is wel een Aftrapbus die gaat. Was dan wel weer redelijk coulant van de belgen.
Het clubvoetbal bedoel je dan neem ik aan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is toch goed voor het Nederlandse voetbal joh. Blaag.
Ja, de seeding enzo en de positie op de ranglijst voor de CL en EL-plaatsen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het clubvoetbal bedoel je dan neem ik aan.
Leukquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
De gemiddelde PSVer heeft geen pak.
Tenzij je een carnavalspak bedoelt.
Waarom niet? Of denken ze bij jullie echt dat jullie een No one likes us we don't care clubje zijn? Heel veel clubs hebben een vriendschappelijke band met een andere clubquote:
Thnxquote:
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
ThnxIk voel ons weer nader tot elkaar groeien sinds ik mod ben.
?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom niet? Of denken ze bij jullie echt dat jullie een No one likes us we don't care clubje zijn? Heel veel clubs hebben een vriendschappelijke band met een andere club
De tijd van Philips managers op de tribune is wel voorbij, er zitten nu nog wat wethouders.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
De gemiddelde PSVer heeft geen pak.
Tenzij je een carnavalspak bedoelt.
Is al iets van jaren terug iigquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
?
Wilde alleen reden erachter weten hoor.
Hé hé hé.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
toch 2200 scapino schoenen die de lucht in gaan
Net zo kansloos jaquote:
CL is normaal gesproken meestal wel uitverkocht. Let op: ik zeg meestal. Vooral dit jaar verwacht ik dat wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja. Blijft PSV he. Ik had er eigenlijk niet meer dan 1000 verwacht.
Beetje tablet layout ja, maar is best tof.quote:
Megafoons ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:52 schreef GGMM het volgende:
Mensen die een trommel meenemen naar een stadion moeten dood.
Ja, die helemaal.quote:
Langzaam maar zeker is die aan het zakken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, de seeding enzo en de positie op de ranglijst voor de CL en EL-plaatsen.
Ik denk niet dat ze de mening van jou ernstig serieus nemen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:52 schreef GGMM het volgende:
Mensen die een trommel meenemen naar een stadion moeten dood.
en Koerden ookquote:
Je meent het? Goh bedankt!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze de mening van jou ernstig serieus nemen.
Zeg dan gewoon "jouw mening".quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze de mening van jou ernstig serieus nemen.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker sarcastisch [b]ouwe pik[/b]
Zou Rens daar aan mee doen?quote:
Terecht.quote:
de brandweer die maakt het uitquote:
Mooiquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Net zo kansloos ja
Doe ook niet mee met dat hele ultra gelul
Wat een tokkies.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
MooiKomt nu een gozer terug bij PSV die dat ook wil gaan doen. Heb het er al 10x met 'm over gehad, maar kan 't niet uit zn debiele kop praten
Ze willen de naam 'OOSTFRONT' daarmee ook weer terugbrengen
![]()
![]()
Het zingen van 'white boys' de afgelopen tijd is een mooie opmaat hiernaartoe, vond ik tenminste
Ik vind het best dat je een vak hebt dat sfeer wil maken maar laat het verdomme bij 1 vak en laat de rest lekker kankeren. En je ziet het telkens meer clubs doen, best sneu eigenlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
MooiKomt nu een gozer terug bij PSV die dat ook wil gaan doen. Heb het er al 10x met 'm over gehad, maar kan 't niet uit zn debiele kop praten
![]()
![]()
Het zingen van 'white boys' de afgelopen tijd is een mooie opmaat hiernaartoe, vond ik tenminste
Als ze maar niet nog 1 keer die 'oeh ah' shit gaan doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het zingen van 'white boys' de afgelopen tijd is een mooie opmaat hiernaartoe
Nee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
gewoon heel psv opdoeken, weg er mee.
Ik vind het juist tof als de sfeer vanuit elk vak kan komen. Een vak dat alles bepaalt is zo treurigquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind het best dat je een vak hebt dat sfeer wil maken maar laat het verdomme bij 1 vak en laat de rest lekker kankeren. En je ziet het telkens meer clubs doen, best sneu eigenlijk
Nieuwe hype bij Ajax uitwedstrijden nu is om massaal de hitler groet te doen en oerwoud geluiden te maken wanneer er een donkere speler aan de bal isquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als ze maar niet nog 1 keer die 'oeh ah' shit gaan doen.
Wtf?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nieuwe hype bij Ajax uitwedstrijden nu is om massaal de hitler groet te doen en oerwoud geluiden te maken wanneer er een donkere speler aan de bal isvooral in de oefenwedstrijden tegen Dresden en Bremen leverde dit verbaasde blikken op bij de moffen
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nieuwe hype bij Ajax uitwedstrijden nu is om massaal de hitler groet te doen en oerwoud geluiden te maken wanneer er een donkere speler aan de bal isvooral in de oefenwedstrijden tegen Dresden en Bremen leverde dit verbaasde blikken op bij de moffen
Weet je wat, gewoon de hele eredivisie opdoeken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
gewoon heel psv opdoeken, weg er mee.
Ach als zij dat willen doen lekker boeiend, lig er niet wakker van maar ga niet andere vakken verplichten mee te doen neequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het juist tof als de sfeer vanuit elk vak kan komen. Een vak dat alles bepaalt is zo treurig
Ik snap deze grap niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het was best grappig om te zienquote:
Vak410 is sowieso treurig.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het juist tof als de sfeer vanuit elk vak kan komen. Een vak dat alles bepaalt is zo treurig
Ik vind het helemaal niks. Mn omdat je bij PSV er alleen maar puisterige kleuters hebt rondlopen. Ik ben meer van de Engelse sfeer, die nu op Noord waait eigenlijk. Dat past sowieso beter bij PSV. Heb het niet zo met die neppe, gemaakte zooi.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind het best dat je een vak hebt dat sfeer wil maken maar laat het verdomme bij 1 vak en laat de rest lekker kankeren. En je ziet het telkens meer clubs doen, best sneu eigenlijk
Sfeer plannen is gewoon dom.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dit een grap?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Apart, gezien Ajax best wel veel negerts heeft.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het was best grappig om te zien
Ach het begon ergens eens als grap en nu zie je meer mensen het doen. Vooral de molukse gedeelte van de supportersquote:
Molukkers zijn sowieso sneu.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach het begon ergens eens als grap en nu zie je meer mensen het doen. Vooral de molukse gedeelte van de supporters
Achja nogmaals ik stoor mij er niet echt aan verder zolang ze maar niet verwachten dat ik mee doequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niks. Mn omdat je bij PSV er alleen maar puisterige kleuters hebt rondlopen. Ik ben meer van de Engelse sfeer, die nu op Noord waait eigenlijk. Dat past sowieso beter bij PSV. Heb het niet zo met die neppe, gemaakte zooi.
Die gozers staan ook alleen maar voor lul, ook bij eigen supporters.
Gohquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Apart, gezien Ajax best wel veel negerts heeft.
Njah. Elk intiatief tot een sfeervak of zulk soort gedwongen onzin. Alsof het een schande is als het een keer stil is. Als er op het veld geen kanker gebeurt tegen een RKC dan hoort het ook gewoon rustig te zijn.quote:
En dat weten die bijlmer negers ook?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
GohHet is niet serieus bedoeld he wanneer ze het doen
Ga er wel van uit jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dat weten die bijlmer negers ook?
Hier kan ik mij wel in vinden jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah. Elk intiatief tot een sfeervak of zulk soort gedwongen onzin. Alsof het een schande is als het een keer stil is. Als er op het veld geen kanker gebeurt tegen een RKC dan hoort het ook gewoon rustig te zijn.
Was er een persbericht uit ofzo?quote:
Want alles gaat via persberichten?quote:
Juist. Mensen die lopen te schreeuwen om je club te steunen, terwijl ik dan gewoon liever chagrijnig mijn bier op drink en wat lul en klaag met mn matenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah. Elk intiatief tot een sfeervak of zulk soort gedwongen onzin. Alsof het een schande is als het een keer stil is. Als er op het veld geen kanker gebeurt tegen een RKC dan hoort het ook gewoon rustig te zijn.
Nee, maar hoe leg je zo iets uit aan de donkere spelers?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Want alles gaat via persberichten?
De hele tijd doorzingen om het zingen slaat ook nergens op. Maakt het helemaal niet meer bijzonder.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Juist. Mensen die lopen te schreeuwen om je club te steunen, terwijl ik dan gewoon liever chagrijnig mijn bier op drink en wat lul en klaag met mn maten
Ook iets moois, tijdens de cl wedstrijden alleen maar alcoholvrij bierquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Juist. Mensen die lopen te schreeuwen om je club te steunen, terwijl ik dan gewoon liever chagrijnig mijn bier op drink en wat lul en klaag met mn maten
Niet op de hoofdtribune.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ook iets moois, tijdens de cl wedstrijden alleen maar alcoholvrij bier
Nouja het begon echt uit de hand te lopen bij Dresden uit en die staan bekend om hun neo nazi aanhang. Dan is het best grappig wanneer een 'joodse' club het juist gaat doenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, maar hoe leg je zo iets uit aan de donkere spelers?
'Ja uhh.. we gaan apen geluiden maken als jullie aan de bal zijn. Maar is niet racistisch ofzo'
'Maar we doe het alleen bij jullie negers.'
Vanaf dit jaar wel pik, uefa regelsquote:
Klopt. Lekker kankeren. Maar als er dan wat gebeurt wel met het hele stadion erop of erachter gaan staan. Dan krijg je een intimiderend sfeertje. Niet als je monotoon 90 minuten lang leuke liedjes zingt no matter wat er op het veld gaande is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Watquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vanaf dit jaar wel pik, uefa regels
Dresden nazistisch je zou toch denken dat die hun lesje wel geleerd hebben.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja het begon echt uit de hand te lopen bij Dresden uit en die staan bekend om hun neo nazi aanhang. Dan is het best grappig wanneer een 'joodse' club het juist gaat doen
europa league finale was ook helemaal drooggelegdquote:
De Aftrap is tegen die tijd gelukkig weer open.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ook iets moois, tijdens de cl wedstrijden alleen maar alcoholvrij bier
En toch staat hun aanhang er om bekendquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Dresden nazistisch je zou toch denken dat die hun lesje wel geleerd hebben.
De bobo's zuipen echt wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
europa league finale was ook helemaal drooggelegd
In de stad was gewoon bier te krijgen die Engelsen hebben hele hordes hoeren voor het leven verminkt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
europa league finale was ook helemaal drooggelegd
Ja dus iedereen gaat als een malle bier drinken van te voren en komt strontlazerus het stadion inquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
De Aftrap is tegen die tijd gelukkig weer open.
Heb toch over het stadionquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
In de stad was gewoon bier te krijgen die Engelsen hebben hele hordes hoeren voor het leven verminkt.
Zullen veel mensen de 2e ring niet redden dan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dus iedereen gaat als een malle bier drinken van te voren en komt strontlazerus het stadion in
Mijn pa zat in een skybox, was geen druppel te krijgenquote:
Preciesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Lekker kankeren. Maar als er dan wat gebeurt wel met het hele stadion erop of erachter gaan staan. Dan krijg je een intimiderend sfeertje. Niet als je monotoon 90 minuten lang leuke liedjes zingt no matter wat er op het veld gaande is.
Ja het is het zogenaamde culturele hart van Duitsland daarom werden ze ook met fosforbommen bestookt in de oorlog.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En toch staat hun aanhang er om bekend
In de AEGON zaal kun je normaal wel sterke drank enz halen, maarja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn pa zat in een skybox, was geen druppel te krijgen
Apart.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn pa zat in een skybox, was geen druppel te krijgen
Ja normaal jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In de AEGON zaal kun je normaal wel sterke drank enz halen, maarja.
Zeker omdat skyboxen een soort van eigendommen zijn van particulierenquote:
Ik heb juist als het kut gaat wil ik echt alles gaan. En als het allemaal wel loopt boeit het mij wat minder. Vreemde vorm van zelfkastijding ofzo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
PreciesAl heb ik de afgelopen 5 jaar wel een paar momenten gehad dat het me allemaal even totaal niet meer kon boeien. En momenten van precies het tegenovergestelde. Het werd bijna een soort verplichting om weer te gaan.
Hoe controleren ze dat dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeker omdat skyboxen een soort van eigendommen zijn van particulieren
Door die shit over te nemen. Was ook destijds met de CL finale zoquote:
Ja en er was een tijdje wel een prima sfeertje. Vreemde gewaarwording. Had het opeens toch wat weg van een voetbalstadion.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Door die shit over te nemen. Was ook destijds met de CL finale zoMaar ze nemen als bedrijf gewoon het stadion over want er was ook helemaal niks meer zichtbaar van Ajax
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en er was een tijdje wel een prima sfeertje. Vreemde gewaarwording. Had het opeens toch wat weg van een voetbalstadion.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Ben er vandoor trouwens. Morgen weer arbeiten en mag weer met de trein waarvan zelfs de joden uit 40-45 zouden gruwelen
Ik verdenk Stijn er vanquote:
JRquote:
Dat is hij niet. Hij is best specifiek met zijn smaak voor meisjes.quote:
Mooie eigenschap ja. Kan ik me ook wel in vinden, maar bij PSV was de binding met spelers een tijdje helemaal weg. Dat slaat gewoon op je over, of je wil of niet. Dan wil je dat het seizoen maar zo snel mogelijk voorbij is ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb juist als het kut gaat wil ik echt alles gaan. En als het allemaal wel loopt boeit het mij wat minder. Vreemde vorm van zelfkastijding ofzo.
Te specifiek. Typisch homoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is hij niet. Hij is best specifiek met zijn smaak voor meisjes.
Ga je nou trouwens vertellen dat jij homo bent?quote:
Meisjes die op jongens lijken ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is hij niet. Hij is best specifiek met zijn smaak voor meisjes.
Ik kijk Frasier nu.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Trouwens, Nederland 2. Kijktip
Ook mooi jaquote:
Was gibt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Trouwens, Nederland 2. Kijktip
Ik neuk gewoon alles.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ga je nou trouwens vertellen dat jij homo bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |