Ik wil het einde niet helemaal verraden, maar er wordt op het einde iets geruild.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga een glaasje wijn nuttigen, een stukje film meepakken en lekker op bedje. Welterusten.
Lone Ranger, 4/10quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lone Ranger was vermakelijk. Wel even verstand op 0 zetten.
Groeten van Sjaak trouwens
GGMM kop hem maar erin.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lone Ranger was vermakelijk. Wel even verstand op 0 zetten.
Ik ben het met je eens Smoofie.quote:
Je bent weinig veranderd eigenlijkquote:
Hij is grof, maar niet echt verzuurd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Happel die denkt dat hij niet verzuurd is.
Maar betekent dat dan dat ik verzuurd ben? Ben gewoon een botte lul, meer ook niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent weinig veranderd eigenlijk
Echt jammer dat je geen mod bentquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Maar betekent dat dan dat ik verzuurd ben? Ben gewoon een botte lul, meer ook niet.
Ik zeg toch dat je weinig veranderd bent schele dakhaasquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Maar betekent dat dan dat ik verzuurd ben? Ben gewoon een botte lul, meer ook niet.
Heb geen reden om bij Happel te slijmen.quote:
Ik heb geen idee? Er was wel een subforum voor verzuurde ex mods maar dat is opgeheven.quote:
mijn*quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb geen reden om bij Happel te slijmen.
Al raakt me videokaart wel eens oververhit de laatste tijd.
Wie de fuck ben jij?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee? Er was wel een subforum voor verzuurde ex mods maar dat is opgeheven.
Kwam weinig constructiefs uit.
Bedankt dat je me gewoon helpt en niet uitlacht, zoals Stijn.quote:
Weet je hoe kut dat is...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb geen reden om bij Happel te slijmen.
Al raakt me videokaart wel eens oververhit de laatste tijd.
Ik quote te verkeerde, smous.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat je weinig veranderd bent schele dakhaas
Jo Steven, ben jij vorige keer met Ajax naar Lyon geweest? Wij zitten al beetje mogelijke reisjes te bekijken, alleen hebben geen zin om weer met de auto erheen te knallen. Welke maatschappijen vliegen daarheen? Of richting, dat je weet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |