Da's de 40 pietermannen dubbel en dwars waard toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja. Dat verhaal heb ik hier wel eens neergezet. Wat miscommunicatie in een taxi in Praag en uiteindelijk kwamen we bij een poepchique saunaclub terecht. Entree iets van 40 euro, maar het zag er zo mooi uit dat we toch maar een kijkje zijn gaan nemen.
Wat ik daar binnen heb zien lopen heb ik daarna nooit meer meegemaakt. Alsof ze allemaal uit een hunkemoller catalogus kwamen wandelen. Onvoorstelbaar. Allemaal liepen ze daar allemaal naakt. Kon je gewoon rustig een praatje mee maken, beetje mee in het bubbelbad of sauna. En uiteindelijk kon je er een kamertje mee huren.
je vader kutpindaquote:
Je kunt het best gelijk via Finland naar St Petersburg reizen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat het daar duur was heb ik gemerkt.. Was meteen door mijn doekoes heen en moest wat goud verpanden
Mooi land ja. Dure koffie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Noorwegen is wel de vetste vakantie die ik ooit heb gehad.
Ja maar dan had je nog niet geneukt. Dat was echt puur voor de baden enzo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's de 40 pietermannen dubbel en dwars waard toch?
quote:
Ik betaal graag 40 euro om wat topmodellen naakt rond te zien paraderen. Geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar dan had je nog niet geneukt. Dat was echt puur voor de baden enzo.
Maar is er na elke nieuwe vrij partijtje nieuwe lakens op de matras enzo? Lijkt me niet echt hygiënisch.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja. Dat verhaal heb ik hier wel eens neergezet. Wat miscommunicatie in een taxi in Praag en uiteindelijk kwamen we bij een poepchique saunaclub terecht. Entree iets van 40 euro, maar het zag er zo mooi uit dat we toch maar een kijkje zijn gaan nemen.
Wat ik daar binnen heb zien lopen heb ik daarna nooit meer meegemaakt. Alsof ze allemaal uit een hunkemoller catalogus kwamen wandelen. Onvoorstelbaar. Allemaal liepen ze daar allemaal naakt. Kon je gewoon rustig een praatje mee maken, beetje mee in het bubbelbad of sauna. En uiteindelijk kon je er een kamertje mee huren.
Ik zou het tof vindenquote:
Guitarist ook heb ik gehoord.quote:
Nee. helaas niet.quote:
Als je het vergelijkt met stripclubs viel het nog wel mee, ja. Want de drank was er gratis.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik betaal graag 40 euro om wat topmodellen naakt rond te zien paraderen. Geen enkel probleem.
Boeie, ondanks dat kan je zo terugkomen.quote:
Lijkt me vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar is er na elke nieuwe vrij partijtje nieuwe lakens op de matras enzo? Lijkt me niet echt hygiënisch.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeie, ondanks dat kan je zo terugkomen.
Dat bewijst steven wel.
Welke film?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga een glaasje wijn nuttigen, een stukje film meepakken en lekker op bedje. Welterusten.
byequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga een glaasje wijn nuttigen, een stukje film meepakken en lekker op bedje. Welterusten.
Cumswapping sluts 4.quote:
Ik wil het einde niet helemaal verraden, maar er wordt op het einde iets geruild.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Lone Ranger, 4/10quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lone Ranger was vermakelijk. Wel even verstand op 0 zetten.
Groeten van Sjaak trouwens
GGMM kop hem maar erin.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lone Ranger was vermakelijk. Wel even verstand op 0 zetten.
Ik ben het met je eens Smoofie.quote:
Je bent weinig veranderd eigenlijkquote:
Hij is grof, maar niet echt verzuurd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Happel die denkt dat hij niet verzuurd is.
Maar betekent dat dan dat ik verzuurd ben? Ben gewoon een botte lul, meer ook niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent weinig veranderd eigenlijk
Echt jammer dat je geen mod bentquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Maar betekent dat dan dat ik verzuurd ben? Ben gewoon een botte lul, meer ook niet.
Ik zeg toch dat je weinig veranderd bent schele dakhaasquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Maar betekent dat dan dat ik verzuurd ben? Ben gewoon een botte lul, meer ook niet.
Heb geen reden om bij Happel te slijmen.quote:
Ik heb geen idee? Er was wel een subforum voor verzuurde ex mods maar dat is opgeheven.quote:
mijn*quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb geen reden om bij Happel te slijmen.
Al raakt me videokaart wel eens oververhit de laatste tijd.
Wie de fuck ben jij?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee? Er was wel een subforum voor verzuurde ex mods maar dat is opgeheven.
Kwam weinig constructiefs uit.
Bedankt dat je me gewoon helpt en niet uitlacht, zoals Stijn.quote:
Weet je hoe kut dat is...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb geen reden om bij Happel te slijmen.
Al raakt me videokaart wel eens oververhit de laatste tijd.
Ik quote te verkeerde, smous.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat je weinig veranderd bent schele dakhaas
Jo Steven, ben jij vorige keer met Ajax naar Lyon geweest? Wij zitten al beetje mogelijke reisjes te bekijken, alleen hebben geen zin om weer met de auto erheen te knallen. Welke maatschappijen vliegen daarheen? Of richting, dat je weet?quote:
Nog op vakantie geweest stylo?quote:
http://www.skyscanner.nl/(...)n-augustus-2013.htmlquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jo Steven, ben jij vorige keer met Ajax naar Lyon geweest? Wij zitten al beetje mogelijke reisjes te bekijken, alleen hebben geen zin om weer met de auto erheen te knallen. Welke maatschappijen vliegen daarheen? Of richting, dat je weet?
Air Francequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jo Steven, ben jij vorige keer met Ajax naar Lyon geweest? Wij zitten al beetje mogelijke reisjes te bekijken, alleen hebben geen zin om weer met de auto erheen te knallen. Welke maatschappijen vliegen daarheen? Of richting, dat je weet?
Ja, true. Maar hij zat vol met stofquote:
Thanksquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:40 schreef Happel het volgende:
[..]
http://www.skyscanner.nl/(...)n-augustus-2013.html
Had er ook last van dit weekend. Stof verwijderd inderdaad. Was echt kanjertje warm dat ding.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, true. Maar hij zat vol met stofDus heb dat er heel voorzichtig met een tandenstokertje utigehaald en nu lijkt hij het weer prima te doen.
Ja man. Weekje Parijs. Was best tof, alleen had je na 1 dag alles gezien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nog op vakantie geweest stylo?
Heb mijn PC nooit geopend. Zal die vol met stof zitten?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, true. Maar hij zat vol met stofDus heb dat er heel voorzichtig met een tandenstokertje utigehaald en nu lijkt hij het weer prima te doen.
Ben 2x met de bus geweestquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:43 schreef mrstylo het volgende:
Heb mijn PC nooit geopend. Zal die vol met stof zitten?
Kunnen we Genk ook nog loten?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:42 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat Feyenoord ook Zulte Waregem loot. Of Pasching.
Voor Zulte moet je makkelijk een kaart of 5000 kunnen krijgenAl zal PSV er wel een stuk minder meenemen.
1100 man, niet niks hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:42 schreef Caland het volgende:
Voor Zulte moet je makkelijk een kaart of 5000 kunnen krijgenAl zal PSV er wel een stuk minder meenemen.
Zulte zal wel een combi worden, joh... Ga ik geen moeite voor doen. Sowieso hopen dat ik vrij kan krijgen. Zit in mijn proeftijd nu.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:42 schreef Caland het volgende:
toch 2200 scapino schoenen die de lucht in gaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
1100 man, niet niks hoor
Voor Brussel? Echt heel weinig.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
1100 man, niet niks hoor
Ik hoop dat je WC overstroomt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:44 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop dat Feyenoord de groepsfase Europa League bereikt.
quote:
Als je het tot de eifeltoren, Notre Dame, sacre coeur en Arce de triomphe beperkt houdt misschienquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja man. Weekje Parijs. Was best tof, alleen had je na 1 dag alles gezien.
Nah. Als het in een stad als Brussel gespeeld wordt zal zo'n combi wel niet te handhaven zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Zulte zal wel een combi worden, joh... Ga ik geen moeite voor doen. Sowieso hopen dat ik vrij kan krijgen. Zit in mijn proeftijd nu.
Is toch goed voor het Nederlandse voetbal joh. Blaag.quote:
Ja het hield daarmee wel op ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als je het tot de eifeltoren, Notre Dame, sacre coeur en Arce de triomphe beperkt houdt misschien![]()
Beetje gezopen? Of met de ouders?
Als je Zulte loot dan zal feyenoord niet zo veel krijgen gezien de vriendschappelijke band dat anderlecht met Ajax heeft. De Belgen zijn niet gekquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah. Als het in een stad als Brussel gespeeld wordt zal zo'n combi wel niet te handhaven zijn.
Nou.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je Zulte loot dan zal feyenoord niet zo veel krijgen gezien de vriendschappelijke band dat anderlecht met Ajax heeft. De Belgen zijn niet gek
Ja maar geen kaart betekent niet dat je niet kan afreizen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je Zulte loot dan zal feyenoord niet zo veel krijgen gezien de vriendschappelijke band dat anderlecht met Ajax heeft. De Belgen zijn niet gek
Niet zo gekquote:
Sorry, er zit iets dwars in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is toch goed voor het Nederlandse voetbal joh. Blaag.
Klopt, maar wij gingen een keer naar Brugge en toen was ook alles hermetisch afgeslotenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar geen kaart betekent niet dat je niet kan afreizen.
Al een tijdje .quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, er zit iets dwars in mijn hoofd.
Oke, excuses geaccepteerd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, er zit iets dwars in mijn hoofd.
Ik weet het. Al ga ik zelf ook nietquote:
Gewoon met de trein gaan en je pak aandoen. Koffertje erbij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, maar wij gingen een keer naar Brugge en toen was ook alles hermetisch afgeslotenBen toen ook naar huis gestuurd omdat ik geen kaart had
De gemiddelde PSVer heeft geen pak.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon met de trein gaan en je pak aandoen. Koffertje erbij.
Waarom hebben jullie dat?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was met de treinquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon met de trein gaan en je pak aandoen. Koffertje erbij.
Tsja. Blijft PSV he. Ik had er eigenlijk niet meer dan 1000 verwacht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik weet het. Al ga ik zelf ook nietAl zijn de vv ook niet al te chill. Max aantal EV, en 2 bussen die of om 10, of om 1700 vertrekken.
Er is wel een Aftrapbus die gaat. Was dan wel weer redelijk coulant van de belgen.
Het clubvoetbal bedoel je dan neem ik aan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is toch goed voor het Nederlandse voetbal joh. Blaag.
Ja, de seeding enzo en de positie op de ranglijst voor de CL en EL-plaatsen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het clubvoetbal bedoel je dan neem ik aan.
Leukquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
De gemiddelde PSVer heeft geen pak.
Tenzij je een carnavalspak bedoelt.
Waarom niet? Of denken ze bij jullie echt dat jullie een No one likes us we don't care clubje zijn? Heel veel clubs hebben een vriendschappelijke band met een andere clubquote:
Thnxquote:
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
ThnxIk voel ons weer nader tot elkaar groeien sinds ik mod ben.
?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom niet? Of denken ze bij jullie echt dat jullie een No one likes us we don't care clubje zijn? Heel veel clubs hebben een vriendschappelijke band met een andere club
De tijd van Philips managers op de tribune is wel voorbij, er zitten nu nog wat wethouders.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
De gemiddelde PSVer heeft geen pak.
Tenzij je een carnavalspak bedoelt.
Is al iets van jaren terug iigquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
?
Wilde alleen reden erachter weten hoor.
Hé hé hé.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
toch 2200 scapino schoenen die de lucht in gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |