Als je Zulte loot dan zal feyenoord niet zo veel krijgen gezien de vriendschappelijke band dat anderlecht met Ajax heeft. De Belgen zijn niet gekquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah. Als het in een stad als Brussel gespeeld wordt zal zo'n combi wel niet te handhaven zijn.
Nou.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je Zulte loot dan zal feyenoord niet zo veel krijgen gezien de vriendschappelijke band dat anderlecht met Ajax heeft. De Belgen zijn niet gek
Ja maar geen kaart betekent niet dat je niet kan afreizen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je Zulte loot dan zal feyenoord niet zo veel krijgen gezien de vriendschappelijke band dat anderlecht met Ajax heeft. De Belgen zijn niet gek
Niet zo gekquote:
Sorry, er zit iets dwars in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is toch goed voor het Nederlandse voetbal joh. Blaag.
Klopt, maar wij gingen een keer naar Brugge en toen was ook alles hermetisch afgeslotenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar geen kaart betekent niet dat je niet kan afreizen.
Al een tijdje .quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, er zit iets dwars in mijn hoofd.
Oke, excuses geaccepteerd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, er zit iets dwars in mijn hoofd.
Ik weet het. Al ga ik zelf ook nietquote:
Gewoon met de trein gaan en je pak aandoen. Koffertje erbij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, maar wij gingen een keer naar Brugge en toen was ook alles hermetisch afgeslotenBen toen ook naar huis gestuurd omdat ik geen kaart had
De gemiddelde PSVer heeft geen pak.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon met de trein gaan en je pak aandoen. Koffertje erbij.
Waarom hebben jullie dat?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was met de treinquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon met de trein gaan en je pak aandoen. Koffertje erbij.
Tsja. Blijft PSV he. Ik had er eigenlijk niet meer dan 1000 verwacht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik weet het. Al ga ik zelf ook nietAl zijn de vv ook niet al te chill. Max aantal EV, en 2 bussen die of om 10, of om 1700 vertrekken.
Er is wel een Aftrapbus die gaat. Was dan wel weer redelijk coulant van de belgen.
Het clubvoetbal bedoel je dan neem ik aan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is toch goed voor het Nederlandse voetbal joh. Blaag.
Ja, de seeding enzo en de positie op de ranglijst voor de CL en EL-plaatsen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het clubvoetbal bedoel je dan neem ik aan.
Leukquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
De gemiddelde PSVer heeft geen pak.
Tenzij je een carnavalspak bedoelt.
Waarom niet? Of denken ze bij jullie echt dat jullie een No one likes us we don't care clubje zijn? Heel veel clubs hebben een vriendschappelijke band met een andere clubquote:
Thnxquote:
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
ThnxIk voel ons weer nader tot elkaar groeien sinds ik mod ben.
?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom niet? Of denken ze bij jullie echt dat jullie een No one likes us we don't care clubje zijn? Heel veel clubs hebben een vriendschappelijke band met een andere club
De tijd van Philips managers op de tribune is wel voorbij, er zitten nu nog wat wethouders.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
De gemiddelde PSVer heeft geen pak.
Tenzij je een carnavalspak bedoelt.
Is al iets van jaren terug iigquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
?
Wilde alleen reden erachter weten hoor.
Hé hé hé.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
toch 2200 scapino schoenen die de lucht in gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |