Je wilt me kwijt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Post anders even wat tetten hier.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb ooit een rondje gegeven in een hoerentent.
No way. Ik houd gewoon van tetten.quote:
Zelfde hoer of allemaal verschillende?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoe dom ben je danquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Flikker eens op Steven.quote:
Goeie tent wel hoor. Hebben ze een stukje wallen nagebootst in een hoerenkast. Allemaal dames van verschillend allooi achter de ramen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zelfde hoer of allemaal verschillende?
Ik heb eens een rondje gegeven voor Rosenborg-Ajax en dat heeft mij al meer gekost, wat een kut verhaal eigenlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Flikker eens op Steven.
8x een tientje en een geweldig verhaal. Da's heulemaal niet veel.
Ik geef geen rondjes, kost te veel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb eens een rondje gegeven voor Rosenborg-Ajax en dat heeft mij al meer gekost, wat een kut verhaal eigenlijk
Als je gaat stappen in steden als Praag of Boedapest moet je ook wel een flikker zijn om uiteindelijk niet onbetaald te neuken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
In Oostblok moet je gewoon even kijken. Heb nooit een hoertje gedaan nee.
toen kwam je uit de kast en nu ben je homo hi ha hoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je gaat stappen in steden als Praag of Boedapest moet je ook wel een flikker zijn om uiteindelijk niet onbetaald te neuken.
Maar het is mij wel eens voorgekomen dat ik op zo'n mannenweekendje in zo'n kast terecht kwam. Als je dan een bakkie op hebt zeg je toch moeilijk nee.
Je bent ook een Jood.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik geef geen rondjes, kost te veel.
Ik let wel op waar ik een rondje geef hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb eens een rondje gegeven voor Rosenborg-Ajax en dat heeft mij al meer gekost, wat een kut verhaal eigenlijk
10 lauwe halve liters en 1 pakkie marlboro en dat was dan 135 euroquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik let wel op waar ik een rondje geef hoor.Al had ik op dat moment verwacht niet meer dan een knaak kwijt te zijn voor een paar lauwe flessen Heineken.
Zijn die hoeren zo lekker ja?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je gaat stappen in steden als Praag of Boedapest moet je ook wel een flikker zijn om uiteindelijk niet onbetaald te neuken.
Maar het is mij wel eens voorgekomen dat ik op zo'n mannenweekendje in zo'n kast terecht kwam. Als je dan een bakkie op hebt zeg je toch moeilijk nee.
Dan moet je oppassen dat je in niet te vage kroegen terecht komt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je gaat stappen in steden als Praag of Boedapest
De dames zijn daar ook wat makkelijker hè. Hier in deze contreien moet je je best doen om een chica te hosselen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is mij dus overkomenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Die van mij was wel nog in het gulden tijdperk. En Scandinavië is tantoe duur.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
10 lauwe halve liters en 1 pakkie marlboro en dat was dan 135 euro
Nouja. Dat verhaal heb ik hier wel eens neergezet. Wat miscommunicatie in een taxi in Praag en uiteindelijk kwamen we bij een poepchique saunaclub terecht. Entree iets van 40 euro, maar het zag er zo mooi uit dat we toch maar een kijkje zijn gaan nemen.quote:
Noorwegen is wel de vetste vakantie die ik ooit heb gehad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die van mij was wel nog in het gulden tijdperk. En Scandinavië is tantoe duur.
Ja dat het daar duur was heb ik gemerkt.. Was meteen door mijn doekoes heen en moest wat goud verpandenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die van mij was wel nog in het gulden tijdperk. En Scandinavië is tantoe duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |