Da's de 40 pietermannen dubbel en dwars waard toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja. Dat verhaal heb ik hier wel eens neergezet. Wat miscommunicatie in een taxi in Praag en uiteindelijk kwamen we bij een poepchique saunaclub terecht. Entree iets van 40 euro, maar het zag er zo mooi uit dat we toch maar een kijkje zijn gaan nemen.
Wat ik daar binnen heb zien lopen heb ik daarna nooit meer meegemaakt. Alsof ze allemaal uit een hunkemoller catalogus kwamen wandelen. Onvoorstelbaar. Allemaal liepen ze daar allemaal naakt. Kon je gewoon rustig een praatje mee maken, beetje mee in het bubbelbad of sauna. En uiteindelijk kon je er een kamertje mee huren.
je vader kutpindaquote:
Je kunt het best gelijk via Finland naar St Petersburg reizen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat het daar duur was heb ik gemerkt.. Was meteen door mijn doekoes heen en moest wat goud verpanden
Mooi land ja. Dure koffie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Noorwegen is wel de vetste vakantie die ik ooit heb gehad.
Ja maar dan had je nog niet geneukt. Dat was echt puur voor de baden enzo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's de 40 pietermannen dubbel en dwars waard toch?
quote:
Ik betaal graag 40 euro om wat topmodellen naakt rond te zien paraderen. Geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar dan had je nog niet geneukt. Dat was echt puur voor de baden enzo.
Maar is er na elke nieuwe vrij partijtje nieuwe lakens op de matras enzo? Lijkt me niet echt hygiėnisch.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja. Dat verhaal heb ik hier wel eens neergezet. Wat miscommunicatie in een taxi in Praag en uiteindelijk kwamen we bij een poepchique saunaclub terecht. Entree iets van 40 euro, maar het zag er zo mooi uit dat we toch maar een kijkje zijn gaan nemen.
Wat ik daar binnen heb zien lopen heb ik daarna nooit meer meegemaakt. Alsof ze allemaal uit een hunkemoller catalogus kwamen wandelen. Onvoorstelbaar. Allemaal liepen ze daar allemaal naakt. Kon je gewoon rustig een praatje mee maken, beetje mee in het bubbelbad of sauna. En uiteindelijk kon je er een kamertje mee huren.
Ik zou het tof vindenquote:
Guitarist ook heb ik gehoord.quote:
Nee. helaas niet.quote:
Als je het vergelijkt met stripclubs viel het nog wel mee, ja. Want de drank was er gratis.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik betaal graag 40 euro om wat topmodellen naakt rond te zien paraderen. Geen enkel probleem.
Boeie, ondanks dat kan je zo terugkomen.quote:
Lijkt me vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar is er na elke nieuwe vrij partijtje nieuwe lakens op de matras enzo? Lijkt me niet echt hygiėnisch.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeie, ondanks dat kan je zo terugkomen.
Dat bewijst steven wel.
Welke film?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga een glaasje wijn nuttigen, een stukje film meepakken en lekker op bedje. Welterusten.
byequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga een glaasje wijn nuttigen, een stukje film meepakken en lekker op bedje. Welterusten.
Cumswapping sluts 4.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |