Nee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
gewoon heel psv opdoeken, weg er mee.
Ik vind het juist tof als de sfeer vanuit elk vak kan komen. Een vak dat alles bepaalt is zo treurigquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind het best dat je een vak hebt dat sfeer wil maken maar laat het verdomme bij 1 vak en laat de rest lekker kankeren. En je ziet het telkens meer clubs doen, best sneu eigenlijk
Nieuwe hype bij Ajax uitwedstrijden nu is om massaal de hitler groet te doen en oerwoud geluiden te maken wanneer er een donkere speler aan de bal isquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als ze maar niet nog 1 keer die 'oeh ah' shit gaan doen.
Wtf?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nieuwe hype bij Ajax uitwedstrijden nu is om massaal de hitler groet te doen en oerwoud geluiden te maken wanneer er een donkere speler aan de bal isvooral in de oefenwedstrijden tegen Dresden en Bremen leverde dit verbaasde blikken op bij de moffen
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nieuwe hype bij Ajax uitwedstrijden nu is om massaal de hitler groet te doen en oerwoud geluiden te maken wanneer er een donkere speler aan de bal isvooral in de oefenwedstrijden tegen Dresden en Bremen leverde dit verbaasde blikken op bij de moffen
Weet je wat, gewoon de hele eredivisie opdoeken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
gewoon heel psv opdoeken, weg er mee.
Ach als zij dat willen doen lekker boeiend, lig er niet wakker van maar ga niet andere vakken verplichten mee te doen neequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het juist tof als de sfeer vanuit elk vak kan komen. Een vak dat alles bepaalt is zo treurig
Ik snap deze grap niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het was best grappig om te zienquote:
Vak410 is sowieso treurig.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het juist tof als de sfeer vanuit elk vak kan komen. Een vak dat alles bepaalt is zo treurig
Ik vind het helemaal niks. Mn omdat je bij PSV er alleen maar puisterige kleuters hebt rondlopen. Ik ben meer van de Engelse sfeer, die nu op Noord waait eigenlijk. Dat past sowieso beter bij PSV. Heb het niet zo met die neppe, gemaakte zooi.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind het best dat je een vak hebt dat sfeer wil maken maar laat het verdomme bij 1 vak en laat de rest lekker kankeren. En je ziet het telkens meer clubs doen, best sneu eigenlijk
Sfeer plannen is gewoon dom.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dit een grap?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Apart, gezien Ajax best wel veel negerts heeft.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het was best grappig om te zien
Ach het begon ergens eens als grap en nu zie je meer mensen het doen. Vooral de molukse gedeelte van de supportersquote:
Molukkers zijn sowieso sneu.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach het begon ergens eens als grap en nu zie je meer mensen het doen. Vooral de molukse gedeelte van de supporters
Achja nogmaals ik stoor mij er niet echt aan verder zolang ze maar niet verwachten dat ik mee doequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niks. Mn omdat je bij PSV er alleen maar puisterige kleuters hebt rondlopen. Ik ben meer van de Engelse sfeer, die nu op Noord waait eigenlijk. Dat past sowieso beter bij PSV. Heb het niet zo met die neppe, gemaakte zooi.
Die gozers staan ook alleen maar voor lul, ook bij eigen supporters.
Gohquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Apart, gezien Ajax best wel veel negerts heeft.
Njah. Elk intiatief tot een sfeervak of zulk soort gedwongen onzin. Alsof het een schande is als het een keer stil is. Als er op het veld geen kanker gebeurt tegen een RKC dan hoort het ook gewoon rustig te zijn.quote:
En dat weten die bijlmer negers ook?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
GohHet is niet serieus bedoeld he wanneer ze het doen
Ga er wel van uit jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dat weten die bijlmer negers ook?
Hier kan ik mij wel in vinden jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah. Elk intiatief tot een sfeervak of zulk soort gedwongen onzin. Alsof het een schande is als het een keer stil is. Als er op het veld geen kanker gebeurt tegen een RKC dan hoort het ook gewoon rustig te zijn.
Was er een persbericht uit ofzo?quote:
Want alles gaat via persberichten?quote:
Juist. Mensen die lopen te schreeuwen om je club te steunen, terwijl ik dan gewoon liever chagrijnig mijn bier op drink en wat lul en klaag met mn matenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah. Elk intiatief tot een sfeervak of zulk soort gedwongen onzin. Alsof het een schande is als het een keer stil is. Als er op het veld geen kanker gebeurt tegen een RKC dan hoort het ook gewoon rustig te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |