Net zo kansloos jaquote:
CL is normaal gesproken meestal wel uitverkocht. Let op: ik zeg meestal. Vooral dit jaar verwacht ik dat wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja. Blijft PSV he. Ik had er eigenlijk niet meer dan 1000 verwacht.
Beetje tablet layout ja, maar is best tof.quote:
Megafoons ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:52 schreef GGMM het volgende:
Mensen die een trommel meenemen naar een stadion moeten dood.
Ja, die helemaal.quote:
Langzaam maar zeker is die aan het zakken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, de seeding enzo en de positie op de ranglijst voor de CL en EL-plaatsen.
Ik denk niet dat ze de mening van jou ernstig serieus nemen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:52 schreef GGMM het volgende:
Mensen die een trommel meenemen naar een stadion moeten dood.
en Koerden ookquote:
Je meent het? Goh bedankt!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze de mening van jou ernstig serieus nemen.
Zeg dan gewoon "jouw mening".quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze de mening van jou ernstig serieus nemen.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker sarcastisch [b]ouwe pik[/b]
Zou Rens daar aan mee doen?quote:
Terecht.quote:
de brandweer die maakt het uitquote:
Mooiquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Net zo kansloos ja
Doe ook niet mee met dat hele ultra gelul
Wat een tokkies.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
MooiKomt nu een gozer terug bij PSV die dat ook wil gaan doen. Heb het er al 10x met 'm over gehad, maar kan 't niet uit zn debiele kop praten
Ze willen de naam 'OOSTFRONT' daarmee ook weer terugbrengen
![]()
![]()
Het zingen van 'white boys' de afgelopen tijd is een mooie opmaat hiernaartoe, vond ik tenminste
Ik vind het best dat je een vak hebt dat sfeer wil maken maar laat het verdomme bij 1 vak en laat de rest lekker kankeren. En je ziet het telkens meer clubs doen, best sneu eigenlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
MooiKomt nu een gozer terug bij PSV die dat ook wil gaan doen. Heb het er al 10x met 'm over gehad, maar kan 't niet uit zn debiele kop praten
![]()
![]()
Het zingen van 'white boys' de afgelopen tijd is een mooie opmaat hiernaartoe, vond ik tenminste
Als ze maar niet nog 1 keer die 'oeh ah' shit gaan doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het zingen van 'white boys' de afgelopen tijd is een mooie opmaat hiernaartoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |