Net zo kansloos jaquote:
CL is normaal gesproken meestal wel uitverkocht. Let op: ik zeg meestal. Vooral dit jaar verwacht ik dat wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja. Blijft PSV he. Ik had er eigenlijk niet meer dan 1000 verwacht.
Beetje tablet layout ja, maar is best tof.quote:
Megafoons ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:52 schreef GGMM het volgende:
Mensen die een trommel meenemen naar een stadion moeten dood.
Ja, die helemaal.quote:
Langzaam maar zeker is die aan het zakken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, de seeding enzo en de positie op de ranglijst voor de CL en EL-plaatsen.
Ik denk niet dat ze de mening van jou ernstig serieus nemen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:52 schreef GGMM het volgende:
Mensen die een trommel meenemen naar een stadion moeten dood.
en Koerden ookquote:
Je meent het? Goh bedankt!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze de mening van jou ernstig serieus nemen.
Zeg dan gewoon "jouw mening".quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze de mening van jou ernstig serieus nemen.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker sarcastisch [b]ouwe pik[/b]
Zou Rens daar aan mee doen?quote:
Terecht.quote:
de brandweer die maakt het uitquote:
Mooiquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Net zo kansloos ja
Doe ook niet mee met dat hele ultra gelul
Wat een tokkies.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
MooiKomt nu een gozer terug bij PSV die dat ook wil gaan doen. Heb het er al 10x met 'm over gehad, maar kan 't niet uit zn debiele kop praten
Ze willen de naam 'OOSTFRONT' daarmee ook weer terugbrengen
![]()
![]()
Het zingen van 'white boys' de afgelopen tijd is een mooie opmaat hiernaartoe, vond ik tenminste
Ik vind het best dat je een vak hebt dat sfeer wil maken maar laat het verdomme bij 1 vak en laat de rest lekker kankeren. En je ziet het telkens meer clubs doen, best sneu eigenlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
MooiKomt nu een gozer terug bij PSV die dat ook wil gaan doen. Heb het er al 10x met 'm over gehad, maar kan 't niet uit zn debiele kop praten
![]()
![]()
Het zingen van 'white boys' de afgelopen tijd is een mooie opmaat hiernaartoe, vond ik tenminste
Als ze maar niet nog 1 keer die 'oeh ah' shit gaan doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het zingen van 'white boys' de afgelopen tijd is een mooie opmaat hiernaartoe
Nee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
gewoon heel psv opdoeken, weg er mee.
Ik vind het juist tof als de sfeer vanuit elk vak kan komen. Een vak dat alles bepaalt is zo treurigquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind het best dat je een vak hebt dat sfeer wil maken maar laat het verdomme bij 1 vak en laat de rest lekker kankeren. En je ziet het telkens meer clubs doen, best sneu eigenlijk
Nieuwe hype bij Ajax uitwedstrijden nu is om massaal de hitler groet te doen en oerwoud geluiden te maken wanneer er een donkere speler aan de bal isquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als ze maar niet nog 1 keer die 'oeh ah' shit gaan doen.
Wtf?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nieuwe hype bij Ajax uitwedstrijden nu is om massaal de hitler groet te doen en oerwoud geluiden te maken wanneer er een donkere speler aan de bal isvooral in de oefenwedstrijden tegen Dresden en Bremen leverde dit verbaasde blikken op bij de moffen
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nieuwe hype bij Ajax uitwedstrijden nu is om massaal de hitler groet te doen en oerwoud geluiden te maken wanneer er een donkere speler aan de bal isvooral in de oefenwedstrijden tegen Dresden en Bremen leverde dit verbaasde blikken op bij de moffen
Weet je wat, gewoon de hele eredivisie opdoeken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
gewoon heel psv opdoeken, weg er mee.
Ach als zij dat willen doen lekker boeiend, lig er niet wakker van maar ga niet andere vakken verplichten mee te doen neequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het juist tof als de sfeer vanuit elk vak kan komen. Een vak dat alles bepaalt is zo treurig
Ik snap deze grap niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het was best grappig om te zienquote:
Vak410 is sowieso treurig.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het juist tof als de sfeer vanuit elk vak kan komen. Een vak dat alles bepaalt is zo treurig
Ik vind het helemaal niks. Mn omdat je bij PSV er alleen maar puisterige kleuters hebt rondlopen. Ik ben meer van de Engelse sfeer, die nu op Noord waait eigenlijk. Dat past sowieso beter bij PSV. Heb het niet zo met die neppe, gemaakte zooi.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind het best dat je een vak hebt dat sfeer wil maken maar laat het verdomme bij 1 vak en laat de rest lekker kankeren. En je ziet het telkens meer clubs doen, best sneu eigenlijk
Sfeer plannen is gewoon dom.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dit een grap?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Apart, gezien Ajax best wel veel negerts heeft.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het was best grappig om te zien
Ach het begon ergens eens als grap en nu zie je meer mensen het doen. Vooral de molukse gedeelte van de supportersquote:
Molukkers zijn sowieso sneu.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach het begon ergens eens als grap en nu zie je meer mensen het doen. Vooral de molukse gedeelte van de supporters
Achja nogmaals ik stoor mij er niet echt aan verder zolang ze maar niet verwachten dat ik mee doequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niks. Mn omdat je bij PSV er alleen maar puisterige kleuters hebt rondlopen. Ik ben meer van de Engelse sfeer, die nu op Noord waait eigenlijk. Dat past sowieso beter bij PSV. Heb het niet zo met die neppe, gemaakte zooi.
Die gozers staan ook alleen maar voor lul, ook bij eigen supporters.
Gohquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Apart, gezien Ajax best wel veel negerts heeft.
Njah. Elk intiatief tot een sfeervak of zulk soort gedwongen onzin. Alsof het een schande is als het een keer stil is. Als er op het veld geen kanker gebeurt tegen een RKC dan hoort het ook gewoon rustig te zijn.quote:
En dat weten die bijlmer negers ook?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
GohHet is niet serieus bedoeld he wanneer ze het doen
Ga er wel van uit jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dat weten die bijlmer negers ook?
Hier kan ik mij wel in vinden jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah. Elk intiatief tot een sfeervak of zulk soort gedwongen onzin. Alsof het een schande is als het een keer stil is. Als er op het veld geen kanker gebeurt tegen een RKC dan hoort het ook gewoon rustig te zijn.
Was er een persbericht uit ofzo?quote:
Want alles gaat via persberichten?quote:
Juist. Mensen die lopen te schreeuwen om je club te steunen, terwijl ik dan gewoon liever chagrijnig mijn bier op drink en wat lul en klaag met mn matenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah. Elk intiatief tot een sfeervak of zulk soort gedwongen onzin. Alsof het een schande is als het een keer stil is. Als er op het veld geen kanker gebeurt tegen een RKC dan hoort het ook gewoon rustig te zijn.
Nee, maar hoe leg je zo iets uit aan de donkere spelers?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Want alles gaat via persberichten?
De hele tijd doorzingen om het zingen slaat ook nergens op. Maakt het helemaal niet meer bijzonder.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Juist. Mensen die lopen te schreeuwen om je club te steunen, terwijl ik dan gewoon liever chagrijnig mijn bier op drink en wat lul en klaag met mn maten
Ook iets moois, tijdens de cl wedstrijden alleen maar alcoholvrij bierquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Juist. Mensen die lopen te schreeuwen om je club te steunen, terwijl ik dan gewoon liever chagrijnig mijn bier op drink en wat lul en klaag met mn maten
Niet op de hoofdtribune.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ook iets moois, tijdens de cl wedstrijden alleen maar alcoholvrij bier
Nouja het begon echt uit de hand te lopen bij Dresden uit en die staan bekend om hun neo nazi aanhang. Dan is het best grappig wanneer een 'joodse' club het juist gaat doenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, maar hoe leg je zo iets uit aan de donkere spelers?
'Ja uhh.. we gaan apen geluiden maken als jullie aan de bal zijn. Maar is niet racistisch ofzo'
'Maar we doe het alleen bij jullie negers.'
Vanaf dit jaar wel pik, uefa regelsquote:
Klopt. Lekker kankeren. Maar als er dan wat gebeurt wel met het hele stadion erop of erachter gaan staan. Dan krijg je een intimiderend sfeertje. Niet als je monotoon 90 minuten lang leuke liedjes zingt no matter wat er op het veld gaande is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Watquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vanaf dit jaar wel pik, uefa regels
Dresden nazistisch je zou toch denken dat die hun lesje wel geleerd hebben.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja het begon echt uit de hand te lopen bij Dresden uit en die staan bekend om hun neo nazi aanhang. Dan is het best grappig wanneer een 'joodse' club het juist gaat doen
europa league finale was ook helemaal drooggelegdquote:
De Aftrap is tegen die tijd gelukkig weer open.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ook iets moois, tijdens de cl wedstrijden alleen maar alcoholvrij bier
En toch staat hun aanhang er om bekendquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Dresden nazistisch je zou toch denken dat die hun lesje wel geleerd hebben.
De bobo's zuipen echt wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
europa league finale was ook helemaal drooggelegd
In de stad was gewoon bier te krijgen die Engelsen hebben hele hordes hoeren voor het leven verminkt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
europa league finale was ook helemaal drooggelegd
Ja dus iedereen gaat als een malle bier drinken van te voren en komt strontlazerus het stadion inquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
De Aftrap is tegen die tijd gelukkig weer open.
Heb toch over het stadionquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
In de stad was gewoon bier te krijgen die Engelsen hebben hele hordes hoeren voor het leven verminkt.
Zullen veel mensen de 2e ring niet redden dan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dus iedereen gaat als een malle bier drinken van te voren en komt strontlazerus het stadion in
Mijn pa zat in een skybox, was geen druppel te krijgenquote:
Preciesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Lekker kankeren. Maar als er dan wat gebeurt wel met het hele stadion erop of erachter gaan staan. Dan krijg je een intimiderend sfeertje. Niet als je monotoon 90 minuten lang leuke liedjes zingt no matter wat er op het veld gaande is.
Ja het is het zogenaamde culturele hart van Duitsland daarom werden ze ook met fosforbommen bestookt in de oorlog.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En toch staat hun aanhang er om bekend
In de AEGON zaal kun je normaal wel sterke drank enz halen, maarja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn pa zat in een skybox, was geen druppel te krijgen
Apart.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn pa zat in een skybox, was geen druppel te krijgen
Ja normaal jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In de AEGON zaal kun je normaal wel sterke drank enz halen, maarja.
Zeker omdat skyboxen een soort van eigendommen zijn van particulierenquote:
Ik heb juist als het kut gaat wil ik echt alles gaan. En als het allemaal wel loopt boeit het mij wat minder. Vreemde vorm van zelfkastijding ofzo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
PreciesAl heb ik de afgelopen 5 jaar wel een paar momenten gehad dat het me allemaal even totaal niet meer kon boeien. En momenten van precies het tegenovergestelde. Het werd bijna een soort verplichting om weer te gaan.
Hoe controleren ze dat dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeker omdat skyboxen een soort van eigendommen zijn van particulieren
Door die shit over te nemen. Was ook destijds met de CL finale zoquote:
Ja en er was een tijdje wel een prima sfeertje. Vreemde gewaarwording. Had het opeens toch wat weg van een voetbalstadion.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Door die shit over te nemen. Was ook destijds met de CL finale zoMaar ze nemen als bedrijf gewoon het stadion over want er was ook helemaal niks meer zichtbaar van Ajax
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en er was een tijdje wel een prima sfeertje. Vreemde gewaarwording. Had het opeens toch wat weg van een voetbalstadion.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Ben er vandoor trouwens. Morgen weer arbeiten en mag weer met de trein waarvan zelfs de joden uit 40-45 zouden gruwelen
Ik verdenk Stijn er vanquote:
JRquote:
Dat is hij niet. Hij is best specifiek met zijn smaak voor meisjes.quote:
Mooie eigenschap ja. Kan ik me ook wel in vinden, maar bij PSV was de binding met spelers een tijdje helemaal weg. Dat slaat gewoon op je over, of je wil of niet. Dan wil je dat het seizoen maar zo snel mogelijk voorbij is ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb juist als het kut gaat wil ik echt alles gaan. En als het allemaal wel loopt boeit het mij wat minder. Vreemde vorm van zelfkastijding ofzo.
Te specifiek. Typisch homoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is hij niet. Hij is best specifiek met zijn smaak voor meisjes.
Ga je nou trouwens vertellen dat jij homo bent?quote:
Meisjes die op jongens lijken ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is hij niet. Hij is best specifiek met zijn smaak voor meisjes.
Ik kijk Frasier nu.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Trouwens, Nederland 2. Kijktip
Ook mooi jaquote:
Was gibt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik neuk gewoon alles.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ga je nou trouwens vertellen dat jij homo bent?
Al een keer of 40-45 gezien. Blijft wel mooiquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |