Nee, maar hoe leg je zo iets uit aan de donkere spelers?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Want alles gaat via persberichten?
De hele tijd doorzingen om het zingen slaat ook nergens op. Maakt het helemaal niet meer bijzonder.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Juist. Mensen die lopen te schreeuwen om je club te steunen, terwijl ik dan gewoon liever chagrijnig mijn bier op drink en wat lul en klaag met mn maten
Ook iets moois, tijdens de cl wedstrijden alleen maar alcoholvrij bierquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Juist. Mensen die lopen te schreeuwen om je club te steunen, terwijl ik dan gewoon liever chagrijnig mijn bier op drink en wat lul en klaag met mn maten
Niet op de hoofdtribune.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ook iets moois, tijdens de cl wedstrijden alleen maar alcoholvrij bier
Nouja het begon echt uit de hand te lopen bij Dresden uit en die staan bekend om hun neo nazi aanhang. Dan is het best grappig wanneer een 'joodse' club het juist gaat doenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, maar hoe leg je zo iets uit aan de donkere spelers?
'Ja uhh.. we gaan apen geluiden maken als jullie aan de bal zijn. Maar is niet racistisch ofzo'
'Maar we doe het alleen bij jullie negers.'
Vanaf dit jaar wel pik, uefa regelsquote:
Klopt. Lekker kankeren. Maar als er dan wat gebeurt wel met het hele stadion erop of erachter gaan staan. Dan krijg je een intimiderend sfeertje. Niet als je monotoon 90 minuten lang leuke liedjes zingt no matter wat er op het veld gaande is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Watquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vanaf dit jaar wel pik, uefa regels
Dresden nazistisch je zou toch denken dat die hun lesje wel geleerd hebben.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja het begon echt uit de hand te lopen bij Dresden uit en die staan bekend om hun neo nazi aanhang. Dan is het best grappig wanneer een 'joodse' club het juist gaat doen
europa league finale was ook helemaal drooggelegdquote:
De Aftrap is tegen die tijd gelukkig weer open.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ook iets moois, tijdens de cl wedstrijden alleen maar alcoholvrij bier
En toch staat hun aanhang er om bekendquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Dresden nazistisch je zou toch denken dat die hun lesje wel geleerd hebben.
De bobo's zuipen echt wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
europa league finale was ook helemaal drooggelegd
In de stad was gewoon bier te krijgen die Engelsen hebben hele hordes hoeren voor het leven verminkt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
europa league finale was ook helemaal drooggelegd
Ja dus iedereen gaat als een malle bier drinken van te voren en komt strontlazerus het stadion inquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
De Aftrap is tegen die tijd gelukkig weer open.
Heb toch over het stadionquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
In de stad was gewoon bier te krijgen die Engelsen hebben hele hordes hoeren voor het leven verminkt.
Zullen veel mensen de 2e ring niet redden dan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dus iedereen gaat als een malle bier drinken van te voren en komt strontlazerus het stadion in
Mijn pa zat in een skybox, was geen druppel te krijgenquote:
Preciesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Lekker kankeren. Maar als er dan wat gebeurt wel met het hele stadion erop of erachter gaan staan. Dan krijg je een intimiderend sfeertje. Niet als je monotoon 90 minuten lang leuke liedjes zingt no matter wat er op het veld gaande is.
Ja het is het zogenaamde culturele hart van Duitsland daarom werden ze ook met fosforbommen bestookt in de oorlog.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En toch staat hun aanhang er om bekend
In de AEGON zaal kun je normaal wel sterke drank enz halen, maarja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn pa zat in een skybox, was geen druppel te krijgen
Apart.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn pa zat in een skybox, was geen druppel te krijgen
Ja normaal jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In de AEGON zaal kun je normaal wel sterke drank enz halen, maarja.
Zeker omdat skyboxen een soort van eigendommen zijn van particulierenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |