Ik heb juist als het kut gaat wil ik echt alles gaan. En als het allemaal wel loopt boeit het mij wat minder. Vreemde vorm van zelfkastijding ofzo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
PreciesAl heb ik de afgelopen 5 jaar wel een paar momenten gehad dat het me allemaal even totaal niet meer kon boeien. En momenten van precies het tegenovergestelde. Het werd bijna een soort verplichting om weer te gaan.
Hoe controleren ze dat dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeker omdat skyboxen een soort van eigendommen zijn van particulieren
Door die shit over te nemen. Was ook destijds met de CL finale zoquote:
Ja en er was een tijdje wel een prima sfeertje. Vreemde gewaarwording. Had het opeens toch wat weg van een voetbalstadion.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Door die shit over te nemen. Was ook destijds met de CL finale zoMaar ze nemen als bedrijf gewoon het stadion over want er was ook helemaal niks meer zichtbaar van Ajax
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en er was een tijdje wel een prima sfeertje. Vreemde gewaarwording. Had het opeens toch wat weg van een voetbalstadion.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Ben er vandoor trouwens. Morgen weer arbeiten en mag weer met de trein waarvan zelfs de joden uit 40-45 zouden gruwelen
Ik verdenk Stijn er vanquote:
JRquote:
Dat is hij niet. Hij is best specifiek met zijn smaak voor meisjes.quote:
Mooie eigenschap ja. Kan ik me ook wel in vinden, maar bij PSV was de binding met spelers een tijdje helemaal weg. Dat slaat gewoon op je over, of je wil of niet. Dan wil je dat het seizoen maar zo snel mogelijk voorbij is ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb juist als het kut gaat wil ik echt alles gaan. En als het allemaal wel loopt boeit het mij wat minder. Vreemde vorm van zelfkastijding ofzo.
Te specifiek. Typisch homoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is hij niet. Hij is best specifiek met zijn smaak voor meisjes.
Ga je nou trouwens vertellen dat jij homo bent?quote:
Meisjes die op jongens lijken ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is hij niet. Hij is best specifiek met zijn smaak voor meisjes.
Ik kijk Frasier nu.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Trouwens, Nederland 2. Kijktip
Ook mooi jaquote:
Was gibt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik neuk gewoon alles.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ga je nou trouwens vertellen dat jij homo bent?
Al een keer of 40-45 gezien. Blijft wel mooiquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |