Dat staat er toch indirect joh. Huilebalk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou jullie in de toekomst sieren om als mod niet meer dusdanig op de voorgrond te willen treden. Ok bedankt.
Kreeg je wel je geld terug?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja gek. Was mooi8 dagen van de kaart. Weet niet of je er veel barren hebt opgezocht, maar Szimpla, Instant, Trafiq, poolparties helemaal gek.
Hebben de eerste dag wat Australische schones weten te regelen maar die moesten de volgende dag al heel vroeg wegDaarna nog wat hier en daar, en uiteindelijk ik en een maat Amerikaanse weten te scoren. Maar die waren te kenkarpreuts voor woorden
Waren we bezig op zo'n bankje daar, ging ik drankies halen voor ons allemaal, was ze opeens naar huis.. zum kotsen. En die van mn maat wilde niet neuken..
Nog bijna gevochten met een junk, maar sisser ditdat. En opgelicht in een stripbar, maar dat werden uiteindelijk onze matties van de vakantie![]()
Weinig geneuktMaar godverdomme mooie avonden meegemaakt. Denk niet dat ik ooit vóór 9u 's ochtends in mn bed heb gelegen.
Waren trouwens al na dag 1 onze borg kwijt, maar dat terzijde![]()
We hebben ons iniedergeval gedragen
Beknopte samenvatting dit
ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
[..]
Waar komt hij vandaan?
[..]
Waren mijn broers. Moest voor ze opkomen.
Goed verhaal. Wij gaan in november pas.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja gek. Was mooi8 dagen van de kaart. Weet niet of je er veel barren hebt opgezocht, maar Szimpla, Instant, Trafiq, poolparties helemaal gek.
Hebben de eerste dag wat Australische schones weten te regelen maar die moesten de volgende dag al heel vroeg wegDaarna nog wat hier en daar, en uiteindelijk ik en een maat Amerikaanse weten te scoren. Maar die waren te kenkarpreuts voor woorden
Waren we bezig op zo'n bankje daar, ging ik drankies halen voor ons allemaal, was ze opeens naar huis.. zum kotsen. En die van mn maat wilde niet neuken..
Nog bijna gevochten met een junk, maar sisser ditdat. En opgelicht in een stripbar, maar dat werden uiteindelijk onze matties van de vakantie![]()
Weinig geneuktMaar godverdomme mooie avonden meegemaakt. Denk niet dat ik ooit vóór 9u 's ochtends in mn bed heb gelegen.
Waren trouwens al na dag 1 onze borg kwijt, maar dat terzijde![]()
We hebben ons iniedergeval gedragen
Beknopte samenvatting dit
Kunnen ze niet net als vroeger gewoon lingo kijken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb geen idee.
Maar zit in een uitkering en werkt bij ons om onder de mensen te zijn en de Nederlandse taal beter te leren.
Goede zaak vind ik dat overigens
Ik huil helemaal niet. Ik geef slechts een tip voor in de toekomst. Ik snap best dat zo'n blauw kleurtje weer even gekke dingen met mensen doet. Of eigenlijk niet trouwens. Maar toch.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat staat er toch indirect joh. Huilebalk.
Ja eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb geen idee.
Maar zit in een uitkering en werkt bij ons om onder de mensen te zijn en de Nederlandse taal beter te leren.
Goede zaak vind ik dat overigens
Heb je rijke vader ja?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goed verhaal. Wij gaan in november pas.
Mijn pa is erbij en dat is een chickmagnat. Er wordt dus zeker geneukt.
Was je trouwens nog op DV afgelopen zaterdag?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik huil helemaal niet. Ik geef slechts een tip voor in de toekomst. Ik snap best dat zo'n blauw kleurtje weer even gekke dingen met mensen doet. Of eigenlijk niet trouwens. Maar toch.
Ik lag op DV, ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was je trouwens nog op DV afgelopen zaterdag?
We hadden ze nog niks gegeven. Op een of andere manier mochten ze ons wel, hebben via hun altijd gratis taxi's kunnen regelen, en als er problemen waren hoefden we maar even te appen. Maatje was jarig op de laatste dag, dus hebben ook nog 2 flessen champagne en 3 treetjes stella artois gekregen om in te drinken die dagquote:
Dancevalley heb ik het over en niet de sloerie van fok hequote:
Ja, terwijl er al stond dat het fout was, dus die tip was vrij overbodig.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik huil helemaal niet. Ik geef slechts een tip voor in de toekomst.
Nope. Zit even moeilijk qua geld en had een verjaardag. Ga alleen nog decibel waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was je trouwens nog op DV afgelopen zaterdag?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goed verhaal. Wij gaan in november pas.
Mijn pa is erbij en dat is een chickmagnat. Er wordt dus zeker geneukt.
Was wel een goede editie dit jaar van wat ik gehoord heb want was er ook nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Nope. Zit even moeilijk qua geld en had een verjaardag. Ga alleen nog decibel waarschijnlijk.
gebeurde dat echtquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kunnen ze niet net als vroeger gewoon lingo kijken?
Rijk aan ervaringen ja. Mijn broertje en ik nemen hem mee. Om hem te bedanken en zo.quote:
Mijn ouders hebben zo Nederlands geleerd toen ze 35 jaar geleden naar Nederland kwamenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gebeurde dat echt
Nou ja als je met Nederlandse mensen werkt dan pik je wel sneller de taal op. Hij gaat ook naar Nederlandse les geloof ik
Die stripclubs wordt je wel voor gewaarschuwd hè.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
We hadden ze nog niks gegeven. Op een of andere manier mochten ze ons wel, hebben via hun altijd gratis taxi's kunnen regelen, en als er problemen waren hoefden we maar even te appen. Maatje was jarig op de laatste dag, dus hebben ook nog 2 flessen champagne en 3 treetjes stella artois gekregen om in te drinken die dag
Ik stuur alvast twee mafketels je kant op.quote:
Dat gaat zeker niet tegenvallenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Rijk aan ervaringen ja. Mijn broertje en ik nemen hem mee. Om hem te bedanken en zo.
Dus ik bel hem op met het nieuws dat we hem meenemen naar Boedapest. Dat we daar flink gaan zuipen en vreten, waarop mijn pa daaraan toevoegt: "En hopelijk wordt er flink geneukt. Ik heb namelijk gehoord dat er in Hongarije lekkere wijven rondlopen"
Nee man. Je had toen ROC opleidingen die je moest volgen en daarnaast moest je ook soort bijbaan hebben om de taal te leren. Dus eigenlijk precies hetzelfde als wat bij jou gebeurt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gebeurde dat echt
Nou ja als je met Nederlandse mensen werkt dan pik je wel sneller de taal op. Hij gaat ook naar Nederlandse les geloof ik
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben zo Nederlands geleerd toen ze 35 jaar geleden naar Nederland kwamen
Baasje hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Rijk aan ervaringen ja. Mijn broertje en ik nemen hem mee. Om hem te bedanken en zo.
Dus ik bel hem op met het nieuws dat we hem meenemen naar Boedapest. Dat we daar flink gaan zuipen en vreten, waarop mijn pa daaraan toevoegt: "En hopelijk wordt er flink geneukt. Ik heb namelijk gehoord dat er in Hongarije lekkere wijven rondlopen"
Zullen ze wat dikkere kleren aan hebben waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat gaat zeker niet tegenvallenAl weet ik niet hoe ze er in de winter uit zullen zien
Nee denk het niet, misschien wel een rad van fortuinquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmm hebben ze ook Spaanse lingo
ik ben goedgelovigquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee man. Je had toen ROC opleidingen die je moest volgen en daarnaast moest je ook soort bijbaan hebben om de taal te leren. Dus eigenlijk precies hetzelfde als wat bij jou gebeurt.
De vallen staan klaar, laat ze maar komenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik stuur alvast twee mafketels je kant op.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee man. Je had toen ROC opleidingen die je moest volgen en daarnaast moest je ook soort bijbaan hebben om de taal te leren. Dus eigenlijk precies hetzelfde als wat bij jou gebeurt.
Ja, we wisten het ook wel eigenlijk. We hadden die club zelfs van tevoren nog opgezocht en daar werd er al voor gewaarschuwd. Maar we waren weer eens eigenwijs en overmoedig en wilden gewoon tieten zien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die stripclubs wordt je wel voor gewaarschuwd hè.
Stelletje hoeren ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zullen ze wat dikkere kleren aan hebben waarschijnlijk.
je was toch niet serieus hequote:
Zo was het bij mijn ouders wel.quote:
Je wordt nooit niet opgelicht in een striptent maar je moet de meest doorzichtige trucs wel kennen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja, we wisten het ook wel eigenlijk. We hadden die club zelfs van tevoren nog opgezocht en daar werd er al voor gewaarschuwd. Maar we waren weer eens eigenwijs en overmoedig en wilden gewoon tieten zien.
Maar het klopt, beter geen striptenten meer de volgende keer, of ongure taxi's. Al hebben we daar ook nooit problemen mee gehad.
Wat zijn de doorzichtige trucs?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Je wordt nooit niet opgelicht in een striptent maar je moet de meest doorzichtige trucs wel kennen.
In Hamburg ooit 300 euro kwijt geweest in 3 minuten. Geen tiet gezien. Nou, dan leer je het wel.
Ik dacht dat je een grap maakte johquote:
Trucs die je heel makkelijk kan herkennen.quote:
Ik ben denk ik in dezelfde tent opgelicht. Is dat die toko waar ze echt niet uit de kleren gaan maar alleen beetje geil op de bar dansen? Dollshouse ofzoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Je wordt nooit niet opgelicht in een striptent maar je moet de meest doorzichtige trucs wel kennen.
In Hamburg ooit 300 euro kwijt geweest in 3 minuten. Geen tiet gezien. Nou, dan leer je het wel.
Zoals jij je voordoet als inwoner van Amersfoort.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Trucs die je heel makkelijk kan herkennen.
Over het algemeen wijven die bij je komen zitten en vragen of ze iets te drinken mogen. Bestellen ze zo een drankje dat opeens 80 euro kost.quote:
Leuk, verhuizen naar een 2e wereld land.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eens
Eindelijk een reden om naar Spanje te verhuizen
Een fles nep champagne?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze lingo speelde daar, maar zo was het 10 jaar geleden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grap maakte johMijn ouders hebben het echt via lingo gedaan
Ach dat overleven we wel weer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Leuk, verhuizen naar een 2e wereld land.
1000¤ voor 8 biertjes vond ik toch wel oplichterij. Terwijl we om de hoek 12¤ voor 4L kwijt warenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Aight. Nu val ik daar niet in.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Over het algemeen wijven die bij je komen zitten en vragen of ze iets te drinken mogen. Bestellen ze zo een drankje dat opeens 80 euro kost.
Weet het echt niet meer. Zat naast zo'n laufhaus. Hele gure tent. Uiteindelijk flink stennis lopen schoppen en toen was 150 ook okay.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben denk ik in dezelfde tent opgelicht. Is dat die toko waar ze echt niet uit de kleren gaan maar alleen beetje geil op de bar dansen? Dollshouse ofzo
Was dezelfde tent dat moet welquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet het echt niet meer. Zat naast zo'n laufhaus. Hele gure tent. Uiteindelijk flink stennis lopen schoppen en toen was 150 ook okay.
Had ik alsnog 3 keer van kunnen neuken bij de buren maar toch
Kan jij serieus 2uur over je biertje doen jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:17 schreef Happel het volgende:
Geld uitgeven in stripclubs.
Gewoon 1 biertje bestellen en daar 2 uur over doen. Beetje kijken, dit dat.
Post anders even wat tetten hier.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:15 schreef Buitendam het volgende:
23:15. Mooie tijd om richting de pottenSC te gaan.
Jij dwingt gewondie moslima'squote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:18 schreef mrstylo het volgende:
Doen jullie echt met hoertjes enzo?
Zou ik nooit kunnen.
Daar welquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan jij serieus 2uur over je biertje doen ja
Ik vond het echt een onwijze pauperstad maar ach die reeperbahn is wel te doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was dezelfde tent dat moet wel
Hamburg is verder wel een toffe stad
Ik heb ooit een rondje gegeven in een hoerentent.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Over het algemeen wijven die bij je komen zitten en vragen of ze iets te drinken mogen. Bestellen ze zo een drankje dat opeens 80 euro kost.
In Oostblok moet je gewoon even kijken. Heb nooit een hoertje gedaan nee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:18 schreef mrstylo het volgende:
Zou ik nooit kunnen.
Nee, man. Vind ik ook niks. Zou ik ook nooit voor betalen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:18 schreef mrstylo het volgende:
Zou ik nooit kunnen.
Ik ben niet echt buiten de reeperbahn geweest want zelfs het hotel zat erquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het echt een onwijze pauperstad maar ach die reeperbahn is wel te doen.
netjesquote:
Zeker. Echte Hollander dit dat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:17 schreef Happel het volgende:
Geld uitgeven in stripclubs.
Gewoon 1 biertje bestellen en daar 2 uur over doen. Beetje kijken, dit dat.
Je wilt me kwijt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Post anders even wat tetten hier.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb ooit een rondje gegeven in een hoerentent.
No way. Ik houd gewoon van tetten.quote:
Zelfde hoer of allemaal verschillende?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoe dom ben je danquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Flikker eens op Steven.quote:
Goeie tent wel hoor. Hebben ze een stukje wallen nagebootst in een hoerenkast. Allemaal dames van verschillend allooi achter de ramen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zelfde hoer of allemaal verschillende?
Ik heb eens een rondje gegeven voor Rosenborg-Ajax en dat heeft mij al meer gekost, wat een kut verhaal eigenlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Flikker eens op Steven.
8x een tientje en een geweldig verhaal. Da's heulemaal niet veel.
Ik geef geen rondjes, kost te veel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb eens een rondje gegeven voor Rosenborg-Ajax en dat heeft mij al meer gekost, wat een kut verhaal eigenlijk
Als je gaat stappen in steden als Praag of Boedapest moet je ook wel een flikker zijn om uiteindelijk niet onbetaald te neuken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
In Oostblok moet je gewoon even kijken. Heb nooit een hoertje gedaan nee.
toen kwam je uit de kast en nu ben je homo hi ha hoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je gaat stappen in steden als Praag of Boedapest moet je ook wel een flikker zijn om uiteindelijk niet onbetaald te neuken.
Maar het is mij wel eens voorgekomen dat ik op zo'n mannenweekendje in zo'n kast terecht kwam. Als je dan een bakkie op hebt zeg je toch moeilijk nee.
Je bent ook een Jood.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik geef geen rondjes, kost te veel.
Ik let wel op waar ik een rondje geef hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb eens een rondje gegeven voor Rosenborg-Ajax en dat heeft mij al meer gekost, wat een kut verhaal eigenlijk
10 lauwe halve liters en 1 pakkie marlboro en dat was dan 135 euroquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik let wel op waar ik een rondje geef hoor.Al had ik op dat moment verwacht niet meer dan een knaak kwijt te zijn voor een paar lauwe flessen Heineken.
Zijn die hoeren zo lekker ja?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je gaat stappen in steden als Praag of Boedapest moet je ook wel een flikker zijn om uiteindelijk niet onbetaald te neuken.
Maar het is mij wel eens voorgekomen dat ik op zo'n mannenweekendje in zo'n kast terecht kwam. Als je dan een bakkie op hebt zeg je toch moeilijk nee.
Dan moet je oppassen dat je in niet te vage kroegen terecht komt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je gaat stappen in steden als Praag of Boedapest
De dames zijn daar ook wat makkelijker hè. Hier in deze contreien moet je je best doen om een chica te hosselen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is mij dus overkomenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Die van mij was wel nog in het gulden tijdperk. En Scandinavië is tantoe duur.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
10 lauwe halve liters en 1 pakkie marlboro en dat was dan 135 euro
Nouja. Dat verhaal heb ik hier wel eens neergezet. Wat miscommunicatie in een taxi in Praag en uiteindelijk kwamen we bij een poepchique saunaclub terecht. Entree iets van 40 euro, maar het zag er zo mooi uit dat we toch maar een kijkje zijn gaan nemen.quote:
Noorwegen is wel de vetste vakantie die ik ooit heb gehad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die van mij was wel nog in het gulden tijdperk. En Scandinavië is tantoe duur.
Ja dat het daar duur was heb ik gemerkt.. Was meteen door mijn doekoes heen en moest wat goud verpandenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die van mij was wel nog in het gulden tijdperk. En Scandinavië is tantoe duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |