Dat staat er toch indirect joh. Huilebalk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou jullie in de toekomst sieren om als mod niet meer dusdanig op de voorgrond te willen treden. Ok bedankt.
Kreeg je wel je geld terug?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja gek. Was mooi8 dagen van de kaart. Weet niet of je er veel barren hebt opgezocht, maar Szimpla, Instant, Trafiq, poolparties helemaal gek.
Hebben de eerste dag wat Australische schones weten te regelen maar die moesten de volgende dag al heel vroeg wegDaarna nog wat hier en daar, en uiteindelijk ik en een maat Amerikaanse weten te scoren. Maar die waren te kenkarpreuts voor woorden
Waren we bezig op zo'n bankje daar, ging ik drankies halen voor ons allemaal, was ze opeens naar huis.. zum kotsen. En die van mn maat wilde niet neuken..
Nog bijna gevochten met een junk, maar sisser ditdat. En opgelicht in een stripbar, maar dat werden uiteindelijk onze matties van de vakantie![]()
Weinig geneuktMaar godverdomme mooie avonden meegemaakt. Denk niet dat ik ooit vóór 9u 's ochtends in mn bed heb gelegen.
Waren trouwens al na dag 1 onze borg kwijt, maar dat terzijde![]()
We hebben ons iniedergeval gedragen
Beknopte samenvatting dit
ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
[..]
Waar komt hij vandaan?
[..]
Waren mijn broers. Moest voor ze opkomen.
Goed verhaal. Wij gaan in november pas.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja gek. Was mooi8 dagen van de kaart. Weet niet of je er veel barren hebt opgezocht, maar Szimpla, Instant, Trafiq, poolparties helemaal gek.
Hebben de eerste dag wat Australische schones weten te regelen maar die moesten de volgende dag al heel vroeg wegDaarna nog wat hier en daar, en uiteindelijk ik en een maat Amerikaanse weten te scoren. Maar die waren te kenkarpreuts voor woorden
Waren we bezig op zo'n bankje daar, ging ik drankies halen voor ons allemaal, was ze opeens naar huis.. zum kotsen. En die van mn maat wilde niet neuken..
Nog bijna gevochten met een junk, maar sisser ditdat. En opgelicht in een stripbar, maar dat werden uiteindelijk onze matties van de vakantie![]()
Weinig geneuktMaar godverdomme mooie avonden meegemaakt. Denk niet dat ik ooit vóór 9u 's ochtends in mn bed heb gelegen.
Waren trouwens al na dag 1 onze borg kwijt, maar dat terzijde![]()
We hebben ons iniedergeval gedragen
Beknopte samenvatting dit
Kunnen ze niet net als vroeger gewoon lingo kijken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb geen idee.
Maar zit in een uitkering en werkt bij ons om onder de mensen te zijn en de Nederlandse taal beter te leren.
Goede zaak vind ik dat overigens
Ik huil helemaal niet. Ik geef slechts een tip voor in de toekomst. Ik snap best dat zo'n blauw kleurtje weer even gekke dingen met mensen doet. Of eigenlijk niet trouwens. Maar toch.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat staat er toch indirect joh. Huilebalk.
Ja eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb geen idee.
Maar zit in een uitkering en werkt bij ons om onder de mensen te zijn en de Nederlandse taal beter te leren.
Goede zaak vind ik dat overigens
Heb je rijke vader ja?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goed verhaal. Wij gaan in november pas.
Mijn pa is erbij en dat is een chickmagnat. Er wordt dus zeker geneukt.
Was je trouwens nog op DV afgelopen zaterdag?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik huil helemaal niet. Ik geef slechts een tip voor in de toekomst. Ik snap best dat zo'n blauw kleurtje weer even gekke dingen met mensen doet. Of eigenlijk niet trouwens. Maar toch.
Ik lag op DV, ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was je trouwens nog op DV afgelopen zaterdag?
We hadden ze nog niks gegeven. Op een of andere manier mochten ze ons wel, hebben via hun altijd gratis taxi's kunnen regelen, en als er problemen waren hoefden we maar even te appen. Maatje was jarig op de laatste dag, dus hebben ook nog 2 flessen champagne en 3 treetjes stella artois gekregen om in te drinken die dagquote:
Dancevalley heb ik het over en niet de sloerie van fok hequote:
Ja, terwijl er al stond dat het fout was, dus die tip was vrij overbodig.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik huil helemaal niet. Ik geef slechts een tip voor in de toekomst.
Nope. Zit even moeilijk qua geld en had een verjaardag. Ga alleen nog decibel waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was je trouwens nog op DV afgelopen zaterdag?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goed verhaal. Wij gaan in november pas.
Mijn pa is erbij en dat is een chickmagnat. Er wordt dus zeker geneukt.
Was wel een goede editie dit jaar van wat ik gehoord heb want was er ook nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Nope. Zit even moeilijk qua geld en had een verjaardag. Ga alleen nog decibel waarschijnlijk.
gebeurde dat echtquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kunnen ze niet net als vroeger gewoon lingo kijken?
Rijk aan ervaringen ja. Mijn broertje en ik nemen hem mee. Om hem te bedanken en zo.quote:
Mijn ouders hebben zo Nederlands geleerd toen ze 35 jaar geleden naar Nederland kwamenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gebeurde dat echt
Nou ja als je met Nederlandse mensen werkt dan pik je wel sneller de taal op. Hij gaat ook naar Nederlandse les geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |