Weet ikquote:
ja inderdaad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zielig dat hij over zo iets liegt.
Je kankermoeder.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vond kopbal en marknijmegen maar onwijze kutmongolen
Ja, dat is waar. Maar je wordt toch gewoon toegelaten hier. Dat account zou jeo verigens nog best terug kunnen krijgen als je mailt gok ik, je bent er toch weer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het originele account heeft nog wel een permban.
nounounouquote:
ik niet tbh.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar je wordt toch gewoon toegelaten hier. Dat account zou jeo verigens nog best terug kunnen krijgen als je mailt gok ik, je bent er toch weer.
Maar laten we eerlijk zijn; wie geeft er een fuck?
Nou dan.quote:
GEWOON EEN VRAAG JONGEN. HOEF JE NIET METEEN ZO PASSIEF AGRESSIEF TE REAGEREN.quote:
quote:
quote:
Na Kasta zijn klonenparade niemand meer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar je wordt toch gewoon toegelaten hier. Dat account zou jeo verigens nog best terug kunnen krijgen als je mailt gok ik, je bent er toch weer.
Maar laten we eerlijk zijn; wie geeft er een fuck?
Het zou jullie in de toekomst sieren om als mod niet meer dusdanig op de voorgrond te willen treden. Ok bedankt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogmaals; dat was m'n insteek niet. Steven was alleen zo onder de indruk van m'n diepzinnige mening dat hij de sc gelijk sloot, maar we kwamen er al snel achter dat dit een impulsieve rare actie was.
Het siert ons dat we deze fout toegeven, en ik denk dat het de juiste beslissing is als jullie ons daar voor prijzen.
Ja gek. Was mooiquote:
ohhh boehoequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou jullie in de toekomst sieren om als mod niet meer dusdanig op de voorgrond te willen treden. Ok bedankt.
quote:
Waar komt hij vandaan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja inderdaad.
Maar hij praat slecht Nederlands, dus kan ook dat hij mij niet begreep of ik hem niet
Het is echt gebarentaal soms
Waren mijn broers. Moest voor ze opkomen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
GEWOON EEN VRAAG JONGEN. HOEF JE NIET METEEN ZO PASSIEF AGRESSIEF TE REAGEREN.
Ooh toen wij nog buiten speelden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iets waar jij en zelfs ik nog niet bij was.
Jij was nog niet eens geborenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iets waar jij en zelfs ik nog niet bij was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |