Die stripclubs wordt je wel voor gewaarschuwd hè.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
We hadden ze nog niks gegeven. Op een of andere manier mochten ze ons wel, hebben via hun altijd gratis taxi's kunnen regelen, en als er problemen waren hoefden we maar even te appen. Maatje was jarig op de laatste dag, dus hebben ook nog 2 flessen champagne en 3 treetjes stella artois gekregen om in te drinken die dag
Ik stuur alvast twee mafketels je kant op.quote:
Dat gaat zeker niet tegenvallenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Rijk aan ervaringen ja. Mijn broertje en ik nemen hem mee. Om hem te bedanken en zo.
Dus ik bel hem op met het nieuws dat we hem meenemen naar Boedapest. Dat we daar flink gaan zuipen en vreten, waarop mijn pa daaraan toevoegt: "En hopelijk wordt er flink geneukt. Ik heb namelijk gehoord dat er in Hongarije lekkere wijven rondlopen"
Nee man. Je had toen ROC opleidingen die je moest volgen en daarnaast moest je ook soort bijbaan hebben om de taal te leren. Dus eigenlijk precies hetzelfde als wat bij jou gebeurt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gebeurde dat echt
Nou ja als je met Nederlandse mensen werkt dan pik je wel sneller de taal op. Hij gaat ook naar Nederlandse les geloof ik
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben zo Nederlands geleerd toen ze 35 jaar geleden naar Nederland kwamen
Baasje hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Rijk aan ervaringen ja. Mijn broertje en ik nemen hem mee. Om hem te bedanken en zo.
Dus ik bel hem op met het nieuws dat we hem meenemen naar Boedapest. Dat we daar flink gaan zuipen en vreten, waarop mijn pa daaraan toevoegt: "En hopelijk wordt er flink geneukt. Ik heb namelijk gehoord dat er in Hongarije lekkere wijven rondlopen"
Zullen ze wat dikkere kleren aan hebben waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat gaat zeker niet tegenvallenAl weet ik niet hoe ze er in de winter uit zullen zien
Nee denk het niet, misschien wel een rad van fortuinquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmm hebben ze ook Spaanse lingo
ik ben goedgelovigquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee man. Je had toen ROC opleidingen die je moest volgen en daarnaast moest je ook soort bijbaan hebben om de taal te leren. Dus eigenlijk precies hetzelfde als wat bij jou gebeurt.
De vallen staan klaar, laat ze maar komenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik stuur alvast twee mafketels je kant op.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee man. Je had toen ROC opleidingen die je moest volgen en daarnaast moest je ook soort bijbaan hebben om de taal te leren. Dus eigenlijk precies hetzelfde als wat bij jou gebeurt.
Ja, we wisten het ook wel eigenlijk. We hadden die club zelfs van tevoren nog opgezocht en daar werd er al voor gewaarschuwd. Maar we waren weer eens eigenwijs en overmoedig en wilden gewoon tieten zien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die stripclubs wordt je wel voor gewaarschuwd hè.
Stelletje hoeren ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zullen ze wat dikkere kleren aan hebben waarschijnlijk.
je was toch niet serieus hequote:
Zo was het bij mijn ouders wel.quote:
Je wordt nooit niet opgelicht in een striptent maar je moet de meest doorzichtige trucs wel kennen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja, we wisten het ook wel eigenlijk. We hadden die club zelfs van tevoren nog opgezocht en daar werd er al voor gewaarschuwd. Maar we waren weer eens eigenwijs en overmoedig en wilden gewoon tieten zien.
Maar het klopt, beter geen striptenten meer de volgende keer, of ongure taxi's. Al hebben we daar ook nooit problemen mee gehad.
Wat zijn de doorzichtige trucs?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Je wordt nooit niet opgelicht in een striptent maar je moet de meest doorzichtige trucs wel kennen.
In Hamburg ooit 300 euro kwijt geweest in 3 minuten. Geen tiet gezien. Nou, dan leer je het wel.
Ik dacht dat je een grap maakte johquote:
Trucs die je heel makkelijk kan herkennen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |