SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!100.000 katjes
Fuck the EBU!
Dat is dus precies wat ik gedaan heb,quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dump hem dan in jouw woonplaats en probeer het volgende week nog eens. De stok leeft aardig in Friesland en je hoeft dus niet lang te wachten tot je aan de beurt bent.
Had ik even gemistquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ik gedaan heb,
Ja dat wilde ik wel doen vrijdag maar dat duurt anderen hier te lang.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:09 schreef appelen het volgende:
Gooi de stok even naar beneden (Brabant/Limburg)
Je had hem ook kunnen laten liggen en donderdag ophalen en dan naar het zuiden brengen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik wel doen vrijdag maar dat duurt anderen hier te lang.
Brabant is ie nog bijna niet geweestquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik wel doen vrijdag maar dat duurt anderen hier te lang.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:53 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Hou es op te janken.
De sleutel ligt in het bord aan de wegkant. Succes
Naja, hij ligt in Friesland en aangezien al die Friezen dat dialect met de paplepel ingegoten krijgen en zelfs op school leren weten ze vast wel dat het de frieze vertaling is voor hun hoofdstad.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:16 schreef Nattekat het volgende:
Nu vraag ik me af waarom ik de Frieze vertaling heb ge-TR'd... geen hond weet welke plaats dat is zonder het topic te checken
Waar staat Zwolle bekend om?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:38 schreef swollywood het volgende:
[..]
Naja, hij ligt in Friesland en aangezien al die Friezen dat dialect met de paplepel ingegoten krijgen en zelfs op school leren weten ze vast wel dat het de frieze vertaling is voor hun hoofdstad.
Daar heb je weer zo'n simpelequote:Op zondag 4 augustus 2013 18:38 schreef swollywood het volgende:
[..]
Naja, hij ligt in Friesland en aangezien al die Friezen dat dialect met de paplepel ingegoten krijgen en zelfs op school leren weten ze vast wel dat het de frieze vertaling is voor hun hoofdstad.
Is je Google kapot? http://bit.ly/14snDqsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:49 schreef swollywood het volgende:
[..]
Is je Google kapot? http://bit.ly/14snDqsIk ga het nog een keer vragen. Waar staat Zwolle bekend om?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo beter?quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:16 schreef Nattekat het volgende:
Nu vraag ik me af waarom ik de Frieze vertaling heb ge-TR'd... geen hond weet welke plaats dat is zonder het topic te checken
Ik wilde er eerst Sneek bij zetten oid.quote:
Ik denk niet dat mensen die niet weten wat Ljouwert betekent, ook de mensen zijn die speciaal de onwijs lange rit naar Frylan gaan ondernemen om die stok te halen.quote:
Ik heb de stok een keer opgehaald in Utrecht (een poging tot dan) en in Noord-Holland. Nog nooit in mijn eigen provincie.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen die niet weten wat Ljouwert betekent, ook de mensen zijn die speciaal de onwijs lange rit naar Frylan gaan ondernemen om die stok te halen.
Als het een ander bord wordt, waarom niet?!?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:57 schreef Dactylus het volgende:
Dit ga ik even volgen.. Wel even een vraagje: Ik heb gezien dat mijn woonplaats in een der vorige rondes al is geweest. Mag ik hem er dan nog een keer neerleggen, nu ronde 7 er is, of is dat uit den boze?
Weet ik het, ik zie er niks over bij de regels staan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als het een ander bord wordt, waarom niet?!?
Je mag hem plaatsen waar je wil. Ook als ie er al geweest is. Zo zijn Groningen en Delft al minstens vijf keer geweest.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:07 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Weet ik het, ik zie er niks over bij de regels staan.
Mooi, als ik het even kan doe ik het.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je mag hem plaatsen waar je wil. Ook als ie er al geweest is. Zo zijn Groningen en Delft al minstens vijf keer geweest.
Je vraagt maar een eind weg.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik ga het nog een keer vragen. Waar staat Zwolle bekend om?
Neem hem meteen mee richting het zuiden of westen!quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:35 schreef NoBody122 het volgende:
Toch eens even bij de Poptaweg gaan kijken, kom er toch langs. #nieuwsgierig
En nu over de afsluitdijk jij, dat ding lag op de enige locatie van Nederland waar ik gisteren niet langs kon rijden.quote:
Had dat 48 uur eerder gedaanquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:17 schreef NoBody122 het volgende:
Dan had je hem zelf op moeten pikken ouwe. Hij is nu op de lijn Liwwadden-Utrecht en zal -ergens- aan die route komen te liggen
Link?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:58 schreef NoBody122 het volgende:
De stok is trouwens live te volgen via GPS momenteel. Mede mogelijk gemaakt door Waze.
Naar die van jou slimmiequote:Op zondag 4 augustus 2013 23:15 schreef NoBody122 het volgende:
Waze.com. Of gewoon 't programma even op je slimme telefoon zetten
Bij Almere? Iedereen heet anonymous bij mijquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:27 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Gewoon even zoeken naar de Fok!Stok Express op de A6
Bijrijder?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:48 schreef NoBody122 het volgende:
Sterker nog; nooit geweest. Maar de TT wordt desalniettemin toch bijgehouden
Viel te verwachtenquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:57 schreef NoBody122 het volgende:
Rond z'n eindbestemming volgt uiteraard radiostilte, anders wordt 't wel érg makkelijk
Heb je hem al gepinpoint, al dan niet in gedachten?quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:14 schreef picodealion het volgende:
Nee, ik werk in Zeist dus morgen ben ik in de buurt.
Jij mag hem ook wel ff pinpointen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:15 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Heb je hem al gepinpoint, al dan niet in gedachten?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:15 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Heb je hem al gepinpoint, al dan niet in gedachten?
quote:
quote:
Dat is geeneens een onaardig ideequote:Op maandag 5 augustus 2013 09:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ah, een tour langs de hoofdsteden?
Ik moet de wiki's nog bijwerken, doe ik ergens vandaag
Voor mij niet. Ik ben zelf te onbekend in Utrecht om deze te kunnen plaatsen, maar ik zou hem wel graag willen verplaatsenquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Is het hele spelelement niet weg als de exacte locatie gewoon gegeven wordt?
Voor de rest van FOK! misschien wel? Tis toch leuk als iemand het aan de hand van de foto's herkend? Kunnen we net zo goed die foto's afschaffen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Voor mij niet. Ik ben zelf te onbekend in Utrecht om deze te kunnen plaatsen, maar ik zou hem wel graag willen verplaatsen
Er worden al heel lang pinpoints gedaan, dus volgens mij heeft niemand er moeite mee. En anders klik je gewoon niet op het linkjequote:Op maandag 5 augustus 2013 11:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Voor de rest van FOK! misschien wel? Tis toch leuk als iemand het aan de hand van de foto's herkend? Kunnen we net zo goed die foto's afschaffen.
Morgenmiddag moet ik met jr. naar de Poolse winkel in de prof. Bavinckstraat als de stok er dan nog ligt, pakken we hem meequote:Op maandag 5 augustus 2013 12:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Is ook gewoon leuk, het speuren waar het kan zijn
Bij deze de pinpoint
Stickerquote:
Wat ben jij weinig gewend.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:07 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat een prettige manier van discussieren heb jij.
Als je uren rond rijdt dan heb je dus geen enkele clue waar die ligt. Dan ga je toch ook niet zoeken? Als ik denk dat ik weet waar die ligt ga ik kijken, zo niet ga ik weer vogelen adhv de foto's waar het zou kunnen zijn. Met die pins is het een kwestie wie er zin in heeft en tijd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:20 schreef 2cv het volgende:
Persoonlijk vind ik de pinpoints wel fijn. Ik heb geen zin om urenlang door/rond een stad te crossen om de stok te vinden. Ik vind ook dat het verplaatsen zelf en de spanning in welke plaats de stok ligt leuker.
En het verbaast me hoe rap de stok door Nederland 'vliegt'.
Dat laatste is dus ook precies wat 2cv bedoelt. Het verplaatsen zelf is leuk. Als ik niet weet waar ie is, ga ik ook niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Als je uren rond rijdt dan heb je dus geen enkele clue waar die ligt. Dan ga je toch ook niet zoeken? Als ik denk dat ik weet waar die ligt ga ik kijken, zo niet ga ik weer vogelen adhv de foto's waar het zou kunnen zijn. Met die pins is het een kwestie wie er zin in heeft en tijd.
Binnen 24 uur van Leeuwarden naar zuidwest Brabant. Ver weg van de Frieze gemeenschap die het binnen de grenzen houdt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:20 schreef 2cv het volgende:
Persoonlijk vind ik de pinpoints wel fijn. Ik heb geen zin om urenlang door/rond een stad te crossen om de stok te vinden. Ik vind ook dat het verplaatsen zelf en de spanning in welke plaats de stok ligt leuker.
En het verbaast me hoe rap de stok door Nederland 'vliegt'.
Er van uitgaande dat de pinpoint correct is, waar het nog wel eens aan wil schorten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Met die pins is het een kwestie wie er zin in heeft en tijd.
Dat doet iemand met pinpoint ookquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:39 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mja ok ik vind er geen zak aan als ik precies weet waar ie ligt. Ik vind het leuker om aan de hand van de foto's uit te vogelen waar het is maar ok.
Als ik het niet zeker weet vermeld ik dat er altijd bij.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:35 schreef Thijz het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat de pinpoint correct is, waar het nog wel eens aan wil schorten.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat heb je best snel gedaan![]()
![]()
Eindelijk Brabant aan de beurt? Zundert geschrapt, wiki's bijgewerkt
Name of the game!quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:52 schreef Maringo het volgende:
En ik had trouwens weer fucking brandnetels. In Utrecht dan.. en ik had nu een korte broek aan..
Ziet er frisjes uit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Als ik het niet zeker weet vermeld ik dat er altijd bij.
In dit geval weet ik het wel zeker: pinpoint
Dat was in het begin ook veel meerquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Als je uren rond rijdt dan heb je dus geen enkele clue waar die ligt. Dan ga je toch ook niet zoeken? Als ik denk dat ik weet waar die ligt ga ik kijken, zo niet ga ik weer vogelen adhv de foto's waar het zou kunnen zijn. Met die pins is het een kwestie wie er zin in heeft en tijd.
Join the club.. Had het pas door toen ik weer uit de vangrail staptequote:Op maandag 5 augustus 2013 14:52 schreef Maringo het volgende:
En ik had trouwens weer fucking brandnetels. In Utrecht dan.. en ik had nu een korte broek aan..
Toevallig ben ik ook Frysk. Toch heb ik 'm bepaald niet binnen de provinciegrenzen gehoudenquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Binnen 24 uur van Leeuwarden naar zuidwest Brabant. Ver weg van de Frieze gemeenschap die het binnen de grenzen houdt.
Je moet wat overhebben voor die stok.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:01 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Join the club.. Had het pas door toen ik weer uit de vangrail stapte
Ja inderdaad. Ik heb steeds problemen met die streetview, die je niet meer direct kunt sturen. Vind het maar een gedoe.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:35 schreef Nattekat het volgende:
ps, wat is die nieuwe maps verschrikkelijk niet-gebruiksvriendelijk
Hoe moet het dan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik heb steeds problemen met die streetview, die je niet meer direct kunt sturen. Vind het maar een gedoe.
Als ik je boodschap goed ontcijfer, betekent het dat hij inmiddels weer is opgepikt. Is dat correct?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:23 schreef Dactylus het volgende:
Der heeft er een een klein reisje afgelegd voor den stok. Is die zo gewild ja? :p
Niet door mij in elk geval. Ik bedoel eerder dat hij gisteren nog in Leeuwarden(Friesland) lag, en nu ligtie in Zundert(onder in Brabant).quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:25 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Als ik je boodschap goed ontcijfer, betekent het dat hij inmiddels weer is opgepikt. Is dat correct?
Ah. In mijn geval niet, hij moet praktisch op mijn route liggen en dat was gisteravond toevallig het geval.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:27 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Niet door mij in elk geval. Ik bedoel eerder dat hij gisteren nog in Leeuwarden(Friesland) lag, en nu ligtie in Zundert(onder in Brabant).
Of verdwaalde Zuid-Hollandersquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:55 schreef gebrokenglas het volgende:
In elk geval kunnen nu de Brabanders hun jas aantrekken en op pad gaan, de stok zoeken.
Als die Brabo's niet opschieten is er een andere verdwaalde Zuid-Hollander er binnenkort weer mee vandoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Als die Brabo's niet opschieten is er een andere verdwaalde Zuid-Hollander er binnenkort weer mee vandoor.
Je hebt nog tot volgende week vrijdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
vinger opsteektquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Heeft er voor dit weekend iemand nog plannen de stok op te zoeken en te verplaatsen?
Top. Volgende week ben ik wat mobieler. Hoewel het onder Zwolle toch ook niet gaat lukken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:13 schreef t-i-m het volgende:
[..]
vinger opsteekt
*mits niemand me voor is*
Ik rij er volgend weekend ook langs, maar dat heeft weinig zin als ie er nog ligt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:45 schreef Nattekat het volgende:
Mijn plannen om er langs te komen zijn weer verschoven tot na volgend weekend
Ik hoop het.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:10 schreef gebrokenglas het volgende:
t-i-m is er nu mee bezig misschien?
haal hem over ongeveer 1 1/2 uur opquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:10 schreef gebrokenglas het volgende:
t-i-m is er nu mee bezig misschien?
Als je hem maar niet terug naar het boerenland neemtquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:15 schreef t-i-m het volgende:
[..]
haal hem over ongeveer 1 1/2 uur op
ben nog ff druk
Niet miepen maar zelf de stok ophalen voorkomt ditquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je hem maar niet terug naar het boerenland neemt
Niet dat ie daar al ligt of zo
Ja hoor, kom maar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ook gij komt uit den kleiquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
^^quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Niet miepen maar zelf de stok ophalen voorkomt dit
ligt eraan welke regio gij zitquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja hoor, kom maar.Wij boertjes zullen goed voor de stok zorgen.
Krijg je ook een kop koffie.
Groningen hè. Daar waar geen files zijn, de huizenprijzen laag, het uitzicht mooi, en waar inmiddels ook telefoon en internet is aangelegd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:37 schreef t-i-m het volgende:
ligt eraan welke regio gij zit
weet al waar ik hem wil hebben dus....
Na 20 jaarquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:42 schreef gebrokenglas het volgende:
inmiddels ook telefoon en internet is aangelegd.
Het duurde wel even ja. Mijn verbinding is net snel genoeg voor het streamen van low quality Youtube videos, veel meer is't niet. Maarja goed.quote:
Dus Groningen wordt het niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:58 schreef t-i-m het volgende:
[..]
daar istie in alle gemeentes al geweest
En waar de grond om de haverklap trilt als de malle. Of valt dat bij jou nog mee?quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Groningen hè. Daar waar geen files zijn, de huizenprijzen laag, het uitzicht mooi, en waar inmiddels ook telefoon en internet is aangelegd.
Heb 2 scheuren in de muur zitten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:30 schreef Dactylus het volgende:
[..]
En waar de grond om de haverklap trilt als de malle. Of valt dat bij jou nog mee?
Tijd voor een accounthernoeming ...quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb 2 scheuren in de muur zitten.
Ach, even sauzen en niemand ziet het.
Utrecht/Leeuwarden boerenland noemenquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Utrecht is geen boerenland, absoluut niet. En als je enkel naar Leeuwarden kijkt ipv heel het noorden kan je Zuid-Holland boerenland noemen door het groene hartquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:16 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Utrecht/Leeuwarden boerenland noemen
Jij hebt het over waar die vandaan komt; Utrecht, en kort daarvoor Leeuwarden, dus. Beide niet wat je noemt "boerenland"quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Utrecht is geen boerenland, absoluut niet. En als je enkel naar Leeuwarden kijkt ipv heel het noorden kan je Zuid-Holland boerenland noemen door het groene hart
Jammer.quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:04 schreef t-i-m het volgende:
sorry
door omstandigheden ( zit nu op werk, kan dus even niet te lang tikken ) niet op kunnen halen
Boerenland is voor ons alles wat buiten de randstad ligt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:22 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Jij hebt het over waar die vandaan komt; Utrecht, en kort daarvoor Leeuwarden, dus. Beide niet wat je noemt "boerenland"
Overigens snap ik die obsessie met "boerenland versus de stad" niet zo.. Met name stedelingen lijken daar last van te hebben.
Zundert is het laatste dorp voor Belgiëquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Boerenland is voor ons mij alles wat buiten de randstad ligt.
Ik ben nu op weg naar België, met een beetje geluk kom ik er langs en kan ik hem een dorpje verder leggen.
In dat geval wordt het moeilijk, lijkt er toch op dat de snelste route meer naar het oosten over de grens gaat.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zundert is het laatste dorp voor België
Oh, en fixed comment...
Als iemand hem nu weer zou verplaatsen naar het noorden, moet jij eens opletten hoe snel de eerste Brabo's zich melden, of hij niet weer eens naar het zuiden kanquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Hmm. Zijn er niet meer mensen in Brabant die dat ding wil verplaatsen?
280km vind ik wat ver voor enkel een stok.
Ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:10 schreef Woods het volgende:
Ligt hij ergens in de buurt van Enschede/ Amsterdam![]()
Hij ligt in Zundertquote:
Ja.. en?quote:
tuurlijkquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:33 schreef KaBuf het volgende:
Wellicht dat ik vanavond ff kijk of-tie er nog ligt!![]()
Nieuwelingen mogen gewoon meedoen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ennn de laatste foto:
Ben benieuwd
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:43 schreef Broertie het volgende:
Ik weet niet wat maps heeft, maar kan niet knippen plakken, maar het is op de Balsedreef
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:43 schreef Broertie het volgende:
Ik weet niet wat maps heeft, maar kan niet knippen plakken, maar het is op de Balsedreef
Wist je dat voor of nadat de straatnaam en een link naar Google Streetview werden gepost?quote:
Voorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:41 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Wist je dat voor of nadat de straatnaam en een link naar Google Streetview werden gepost?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Voor
Ben je al onderweg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee eigenlijk. Heb het in ieder geval verwijderdquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:35 schreef KaBuf het volgende:
Is het niet de bedoeling dat andere users pinnen? Nu maak je het wel heel makkelijk
Jazeker!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:35 schreef KaBuf het volgende:
Is het niet de bedoeling dat andere users pinnen? Nu maak je het wel heel makkelijk
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:36 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Heb het in ieder geval verwijderd
Mooi! Gaat wel even duren denk ik voordat de stok in deze uithoek opgehaald gaat worden.quote:
Dat is geen uithoek.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:27 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Mooi! Gaat wel even duren denk ik voordat de stok in deze uithoek opgehaald gaat worden.
Denk je? 't is niet heel ver verplaatst. Dus de Bergen Op Zoomers of Roosendaalers kunnen de stok ook weer verplaatsen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:27 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Mooi! Gaat wel even duren denk ik voordat de stok in deze uithoek opgehaald gaat worden.
Ja, dat denk ik. Het is dat ik vanuit mijn werk langs BoZ kom, anders was ik niet om die stok geweest. Bij dit dorp kom je alleen in de buurt als je naar Tholen of Zierikzee o.i.d. moet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Denk je? 't is niet heel ver verplaatst. Dus de Bergen Op Zoomers of Roosendaalers kunnen de stok ook weer verplaatsen.
Of als je de toeristische route neemt van België naar Rozenburg.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:48 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik. Het is dat ik vanuit mijn werk langs BoZ kom, anders was ik niet om die stok geweest. Bij dit dorp kom je alleen in de buurt als je naar Tholen of Zierikzee o.i.d. moet.
Maringo heeft 'm volgens mij al.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:08 schreef Nattekat het volgende:
De kans dat ik er langs kom op de terugweg vliegt omhoog
Daarom juistquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maringo heeft 'm volgens mij al.
Wel via de A29 gaan eh.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:08 schreef Nattekat het volgende:
De kans dat ik er langs kom op de terugweg vliegt omhoog
Ligt er een beetje aan hoe je rijdt. Als je Antwerpen vanaf de Tol/Liefkenshoektunnel via Bergen op Zoom en Steenbergen kom je op de A29 terecht .quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit nu op traag beperkt 3g in België, van wat ik kan begrijpen ligt het niet bepaald dicht bij de route?
quote:
Als hij nu tot maandag blijft liggen zit die kans erin.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Godverdomme wat is dit vetals ie nog eens in Limburg of Brabant komt ga ik op zoek
Als ik de lijst bekijk waar hij nog naartoe mag gaan, dan heb ik nog een flink aantal optiesquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als hij nu tot maandag blijft liggen zit die kans erin.
Als ik hem bij een nieuwe gemeente wil droppen zit ik wel met een lichtelijk logistiek probleem en wordt hij waarschijnlijk pas woensdag geplaatst na ophalen op maandag. Dus ik kijk wel even of er andere liefhebbers zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als ik de lijst bekijk waar hij nog naartoe mag gaan, dan heb ik nog een flink aantal opties
Voor een keer moet dat kunnen denk ik.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik hem bij een nieuwe gemeente wil droppen zit ik wel met een lichtelijk logistiek probleem en wordt hij waarschijnlijk pas woensdag geplaatst na ophalen op maandag.
Hij mag overal heen, hoor. De gemeentelijst in de OP is puur voor degene die het leuk vinden om dat weg te werken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als ik de lijst bekijk waar hij nog naartoe mag gaan, dan heb ik nog een flink aantal opties
quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor een keer moet dat kunnen denk ik.
Ben blij dat er zo flink tempo inzit en niet dat de stok een dikke maand onaangeroerd in een of andere boerenkoolmetworsterveen blijft liggen.
Je ziet aan de paal dat er een bord aan heeft gehangen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:41 schreef KaBuf het volgende:
[..]Je bent me net voor
Ik zat alleen te twijfelen omdat er een bord minder stond
Okequote:Op zondag 18 augustus 2013 00:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hij mag overal heen, hoor. De gemeentelijst in de OP is puur voor degene die het leuk vinden om dat weg te werken.
Altijd goed.quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Okenou dan ga ik de lijst iig wat korter maken
Prima, dan doe ik wel met je meequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Godverdomme wat is dit vetals ie nog eens in Limburg of Brabant komt ga ik op zoek
Ik zat er dus echt over te denken om hem in tiengemeten te leggen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wiki's weer bijgewerkt. Leuk dat hij weer eens snel rondgaat.
Welke kant gaat ie op? Korendijk? (Wie legt hem in Tiengemeten neer?)
Of richting Zwijndrecht/Alblasserdam/Hendrik I.A.? Of toch weer terug Brabant in?
Ik dacht, dat sinds het natuurgebied is, je er niet meer zomaar kon komen, maar er is blijkbaar museum, wat recreatiewoningen en de veerpont vaart ook nog steeds. Het is wel een stunt om hem daar neer te gooienquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:41 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zat er dus echt over te denken om hem in tiengemeten te leggen.Maar ik had geen tijd én tis eigenlijk een eiland..
Zelfde effect als een waddeneiland denk ik dan. Dan maar liever nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 09:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik dacht, dat sinds het natuurgebied is, je er niet meer zomaar kon komen, maar er is blijkbaar museum, wat recreatiewoningen en de veerpont vaart ook nog steeds. Het is wel een stunt om hem daar neer te gooien
Je kan ook in de herberg of op de camping slapen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik dacht, dat sinds het natuurgebied is, je er niet meer zomaar kon komen, maar er is blijkbaar museum, wat recreatiewoningen en de veerpont vaart ook nog steeds. Het is wel een stunt om hem daar neer te gooien
Denk ik niet. De veerpont van Nieuwendijk naar Tiengemeten gaat 14 keer op een dag terwijl degene naar Schiermonnikoog maar 3 keer per dag gaat. Plus dat de waddeneilanden in een uithoek liggen en Tiengemeten vlakbij Rotterdam.quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfde effect als een waddeneiland denk ik dan. Dan maar liever niet
Breng hem naar midden brabant of zuid limburgquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:47 schreef Cat22 het volgende:
Hij ligt nog in Numansdorp? Dan ga ik hem vanmiddag ophalen.
Ik denk dat ik hem morgen ergens precies tussen die twee gebieden drop.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Breng hem naar midden brabant of zuid limburg
Had dat gedaan voordat ik weer thuis kwam...quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem morgen ergens precies tussen die twee gebieden drop.
Gelderland, Gelderland, Gelderland (1:34)quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:04 schreef Cat22 het volgende:
De stok blijft een nachtje bij mij logeren alvorens weer een nieuwe reis te aanvaarden. In Numansdorp heb ik de waakkat gezien!![]()
Die kat kwam als een gek over dat hek heen, tussen het prikkeldraad door om vervolgens niet geaaid te willen worden.. Maar wel nieuwsgierig zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:04 schreef Cat22 het volgende:
De stok blijft een nachtje bij mij logeren alvorens weer een nieuwe reis te aanvaarden. In Numansdorp heb ik de waakkat gezien!![]()
Hij was gepast afwachtend bij mij, wandelde braaf over de stoep. Ik heb nog geprobeerd een foto te maken maar toen was hij al weg. Stoer beestje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 07:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die kat kwam als een gek over dat hek heen, tussen het prikkeldraad door om vervolgens niet geaaid te willen worden.. Maar wel nieuwsgierig zijn.
Ik ben benieuwd waar ie naartoe gaat.
Jij? Snel gedaan!quote:
Tegen over de Intratuin waar ooit kassen stonden en een groentenwinkeltje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:11 schreef Sinister-D- het volgende:
Was nog aan het proberen of ik via streetview erachter kon komen waar die zou liggen, maar kon het niet vinden![]()
Dan maar hopen dat ie nu niet al te ver weg gaat
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is wel heel laat... echt geen gaatje morgen?
Vroegah... Toen je via die weg ook nog het spoor over kon.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:49 schreef Popples het volgende:
[..]
Tegen over de Intratuin waar ooit kassen stonden en een groentenwinkeltje.
Klopt. Mijn opa woonde daarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vroegah... Toen je via die weg ook nog het spoor over kon.
En dat was nog de eerste locatie waar ik heb gekeken via streetviewquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:49 schreef Popples het volgende:
Ik ben een weertse dus ik weet alle plekken zo wat wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En dat was nog de eerste locatie waar ik heb gekeken via streetviewOmdat ik zo'n voorgevoel had dat op die 2de foto iets van een tuincentrum stond. Maar die foto komt nauwelijks overeen met streetview, en ik ben niet echt bekend in Weert dus had er ook niet uitgehaald
![]()
Nu ik 't zo opnieuw bekijk en dan ook nog eens vergelijk met de eerste foto valt idd m'n Frank
Tis je alleen vergeven als ie richting het westen gaat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:49 schreef Popples het volgende:
[..]
[..]donderdag gaan we een stukje rijden
Daar komt hij net vandaan manquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:08 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tis je alleen vergeven als ie richting het westen gaat.
Dit eigenlijk..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:18 schreef NoBody122 het volgende:
2 personen en dan nog steeds geen gelegenheid om hem binnen de gestelde 24u te plaatsen? Tss...
Sja, als ná het ophalen een reden ontstaat voor het verlate plaatsen en/of als de stok al een poosje ergens stil ligt, is het begrijpelijk..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dit eigenlijk..
Leg hem dan een dorp verder.
Hij begint in de buurt te komenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:06 schreef Cat22 het volgende:
Stokkie en ik hebben een fietstochtje gemaakt.Nadat ik zijn sleutelgat nog maar eens heb ingevet, zat gisteren te woestelen met de sleutel.
![]()
![]()
De eerste locatie faalde, sleutelbord zat op 2 meter hoogte.![]()
Dus op naar locatie 2:
[ afbeelding ]
(Sleutel in de punt van de driehoek)
Omgevingsfoto
[ afbeelding ]
Zou niet al te moeilijk moeten zijn.
Ja sorry ik kan helaas niet bewegen vandaagquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:18 schreef NoBody122 het volgende:
2 personen en dan nog steeds geen gelegenheid om hem binnen de gestelde 24u te plaatsen? Tss...
Ah echt? Wat jammer. Ik rij morgenochtend/begin middag daar in de buurt rond en dan zou ik hem wel een leuke slinger kunnen gevenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:05 schreef Prowl het volgende:
Morgenochtend nieuwe locatie al zullen de foto's pas in de middag komen
Dat hangt af van mijn werk. Dat kan half 3 zijn, dat kan 5 uur zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe laat ga je weer terug dan?
Dan had ie er al gelegen, daar wonen die twee.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:47 schreef Puala het volgende:
Maar als hij heel veel richting het zuiden is dan word het hem ook niet
Je weet het nooit hequote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan had ie er al gelegen, daar wonen die twee.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:53 schreef Puala het volgende:
Het was leuk om te wachten op de update, maar ik ga richting auto. Hopelijk kan ik hem een andere keer weer meenemen
Wat gaat er mis dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgende keer nieuwelingen maar wat meer op de regels wijzen, dit gaat nergens over zo.
Dat de stok al bijna 2 dagen nergens ligt, terwijl die binnen 24 uur geplaatst moet zijn.quote:
Ah zo lang alquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat de stok al bijna 2 dagen nergens ligt, terwijl die binnen 24 uur geplaatst moet zijn.
Relaxquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat de stok al bijna 2 dagen nergens ligt, terwijl die binnen 24 uur geplaatst moet zijn.
Wat ze ook konden doen is wachten tot ze weg konden, nu was de stok aardig in beweging en kon Puala de stok niet weer een grote slinger geven omdat ie nergens ligt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
RelaxProwl gaf al aan dat foto's aan het eind van de middag zouden volgen.
En ik heb weleens een stok geplaatst die vervolgens twee weken bleef liggen. Prima om de 24 uur als richtlijn te houden en idealiter de stok in die tijd te plaatsen, maar soms loopt dat effe anders.
Ze hadden hem ook 100 meter verderop kunnen leggen, maar wat is daar de lol van?
Hier ben ik het wel mee eens ja. 24 uur is 24 uur. Dat het door omstandigeheden enkele uren later wordt kan gebeuren, maar als je bewust weet dat je 2 dagen later gaat dan moet je hem gewoon laten liggen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat ze ook konden doen is wachten tot ze weg konden, nu was de stok aardig in beweging en kon Puala de stok niet weer een grote slinger geven omdat ie nergens ligt.
Het was van tevoren al bekend dat ze pas vandaag weg konden, dan hadden ze toch ook vandaag pas de stok kunnen ophalen?
Nieuwelingenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgende keer nieuwelingen maar wat meer op de regels wijzen, dit gaat nergens over zo.
De laatste is nog van voor mijn tijdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nieuwelingen
8. 27-07-2008 Helenaveen Noord-Brabant Prowl
Eerste van 8 verplaatsingen. Dit is nummer 9
Hij was waarschijnlijk wel in mijn omgeving terechtgekomen als de stok daar nog ergens lag.quote:En inderdaad, relax. Het is niet dat je hem zelf oppikt in die omgeving Nattekat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |