quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:43 schreef Broertie het volgende:
Ik weet niet wat maps heeft, maar kan niet knippen plakken, maar het is op de Balsedreef
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:43 schreef Broertie het volgende:
Ik weet niet wat maps heeft, maar kan niet knippen plakken, maar het is op de Balsedreef
Wist je dat voor of nadat de straatnaam en een link naar Google Streetview werden gepost?quote:
Voorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:41 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Wist je dat voor of nadat de straatnaam en een link naar Google Streetview werden gepost?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Voor
Ben je al onderweg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee eigenlijk. Heb het in ieder geval verwijderdquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:35 schreef KaBuf het volgende:
Is het niet de bedoeling dat andere users pinnen? Nu maak je het wel heel makkelijk
Jazeker!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:35 schreef KaBuf het volgende:
Is het niet de bedoeling dat andere users pinnen? Nu maak je het wel heel makkelijk
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:36 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Heb het in ieder geval verwijderd
Mooi! Gaat wel even duren denk ik voordat de stok in deze uithoek opgehaald gaat worden.quote:
Dat is geen uithoek.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:27 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Mooi! Gaat wel even duren denk ik voordat de stok in deze uithoek opgehaald gaat worden.
Denk je? 't is niet heel ver verplaatst. Dus de Bergen Op Zoomers of Roosendaalers kunnen de stok ook weer verplaatsen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:27 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Mooi! Gaat wel even duren denk ik voordat de stok in deze uithoek opgehaald gaat worden.
Ja, dat denk ik. Het is dat ik vanuit mijn werk langs BoZ kom, anders was ik niet om die stok geweest. Bij dit dorp kom je alleen in de buurt als je naar Tholen of Zierikzee o.i.d. moet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Denk je? 't is niet heel ver verplaatst. Dus de Bergen Op Zoomers of Roosendaalers kunnen de stok ook weer verplaatsen.
Of als je de toeristische route neemt van België naar Rozenburg.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:48 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik. Het is dat ik vanuit mijn werk langs BoZ kom, anders was ik niet om die stok geweest. Bij dit dorp kom je alleen in de buurt als je naar Tholen of Zierikzee o.i.d. moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |