Dat is geen uithoek.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:27 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Mooi! Gaat wel even duren denk ik voordat de stok in deze uithoek opgehaald gaat worden.
Denk je? 't is niet heel ver verplaatst. Dus de Bergen Op Zoomers of Roosendaalers kunnen de stok ook weer verplaatsen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:27 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Mooi! Gaat wel even duren denk ik voordat de stok in deze uithoek opgehaald gaat worden.
Ja, dat denk ik. Het is dat ik vanuit mijn werk langs BoZ kom, anders was ik niet om die stok geweest. Bij dit dorp kom je alleen in de buurt als je naar Tholen of Zierikzee o.i.d. moet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Denk je? 't is niet heel ver verplaatst. Dus de Bergen Op Zoomers of Roosendaalers kunnen de stok ook weer verplaatsen.
Of als je de toeristische route neemt van België naar Rozenburg.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:48 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik. Het is dat ik vanuit mijn werk langs BoZ kom, anders was ik niet om die stok geweest. Bij dit dorp kom je alleen in de buurt als je naar Tholen of Zierikzee o.i.d. moet.
Maringo heeft 'm volgens mij al.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:08 schreef Nattekat het volgende:
De kans dat ik er langs kom op de terugweg vliegt omhoog
Daarom juistquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maringo heeft 'm volgens mij al.
Wel via de A29 gaan eh.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:08 schreef Nattekat het volgende:
De kans dat ik er langs kom op de terugweg vliegt omhoog
Ligt er een beetje aan hoe je rijdt. Als je Antwerpen vanaf de Tol/Liefkenshoektunnel via Bergen op Zoom en Steenbergen kom je op de A29 terecht .quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit nu op traag beperkt 3g in België, van wat ik kan begrijpen ligt het niet bepaald dicht bij de route?
quote:
Als hij nu tot maandag blijft liggen zit die kans erin.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Godverdomme wat is dit vetals ie nog eens in Limburg of Brabant komt ga ik op zoek
Als ik de lijst bekijk waar hij nog naartoe mag gaan, dan heb ik nog een flink aantal optiesquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als hij nu tot maandag blijft liggen zit die kans erin.
Als ik hem bij een nieuwe gemeente wil droppen zit ik wel met een lichtelijk logistiek probleem en wordt hij waarschijnlijk pas woensdag geplaatst na ophalen op maandag. Dus ik kijk wel even of er andere liefhebbers zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als ik de lijst bekijk waar hij nog naartoe mag gaan, dan heb ik nog een flink aantal opties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |