Ah. In mijn geval niet, hij moet praktisch op mijn route liggen en dat was gisteravond toevallig het geval.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:27 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Niet door mij in elk geval. Ik bedoel eerder dat hij gisteren nog in Leeuwarden(Friesland) lag, en nu ligtie in Zundert(onder in Brabant).
Of verdwaalde Zuid-Hollandersquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:55 schreef gebrokenglas het volgende:
In elk geval kunnen nu de Brabanders hun jas aantrekken en op pad gaan, de stok zoeken.
Als die Brabo's niet opschieten is er een andere verdwaalde Zuid-Hollander er binnenkort weer mee vandoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Als die Brabo's niet opschieten is er een andere verdwaalde Zuid-Hollander er binnenkort weer mee vandoor.
Je hebt nog tot volgende week vrijdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
vinger opsteektquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Heeft er voor dit weekend iemand nog plannen de stok op te zoeken en te verplaatsen?
Top. Volgende week ben ik wat mobieler. Hoewel het onder Zwolle toch ook niet gaat lukken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:13 schreef t-i-m het volgende:
[..]
vinger opsteekt
*mits niemand me voor is*
Ik rij er volgend weekend ook langs, maar dat heeft weinig zin als ie er nog ligt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:45 schreef Nattekat het volgende:
Mijn plannen om er langs te komen zijn weer verschoven tot na volgend weekend
Ik hoop het.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:10 schreef gebrokenglas het volgende:
t-i-m is er nu mee bezig misschien?
haal hem over ongeveer 1 1/2 uur opquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:10 schreef gebrokenglas het volgende:
t-i-m is er nu mee bezig misschien?
Als je hem maar niet terug naar het boerenland neemtquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:15 schreef t-i-m het volgende:
[..]
haal hem over ongeveer 1 1/2 uur op
ben nog ff druk
Niet miepen maar zelf de stok ophalen voorkomt ditquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je hem maar niet terug naar het boerenland neemt
Niet dat ie daar al ligt of zo
Ja hoor, kom maar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ook gij komt uit den kleiquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
^^quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Niet miepen maar zelf de stok ophalen voorkomt dit
ligt eraan welke regio gij zitquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja hoor, kom maar.Wij boertjes zullen goed voor de stok zorgen.
Krijg je ook een kop koffie.
Groningen hè. Daar waar geen files zijn, de huizenprijzen laag, het uitzicht mooi, en waar inmiddels ook telefoon en internet is aangelegd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:37 schreef t-i-m het volgende:
ligt eraan welke regio gij zit
weet al waar ik hem wil hebben dus....
Na 20 jaarquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:42 schreef gebrokenglas het volgende:
inmiddels ook telefoon en internet is aangelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |