Bij Almere? Iedereen heet anonymous bij mijquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:27 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Gewoon even zoeken naar de Fok!Stok Express op de A6
Bijrijder?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:48 schreef NoBody122 het volgende:
Sterker nog; nooit geweest. Maar de TT wordt desalniettemin toch bijgehouden
Viel te verwachtenquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:57 schreef NoBody122 het volgende:
Rond z'n eindbestemming volgt uiteraard radiostilte, anders wordt 't wel érg makkelijk
Heb je hem al gepinpoint, al dan niet in gedachten?quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:14 schreef picodealion het volgende:
Nee, ik werk in Zeist dus morgen ben ik in de buurt.
Jij mag hem ook wel ff pinpointen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:15 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Heb je hem al gepinpoint, al dan niet in gedachten?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:15 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Heb je hem al gepinpoint, al dan niet in gedachten?
quote:
quote:
Dat is geeneens een onaardig ideequote:Op maandag 5 augustus 2013 09:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ah, een tour langs de hoofdsteden?
Ik moet de wiki's nog bijwerken, doe ik ergens vandaag
Voor mij niet. Ik ben zelf te onbekend in Utrecht om deze te kunnen plaatsen, maar ik zou hem wel graag willen verplaatsenquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Is het hele spelelement niet weg als de exacte locatie gewoon gegeven wordt?
Voor de rest van FOK! misschien wel? Tis toch leuk als iemand het aan de hand van de foto's herkend? Kunnen we net zo goed die foto's afschaffen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Voor mij niet. Ik ben zelf te onbekend in Utrecht om deze te kunnen plaatsen, maar ik zou hem wel graag willen verplaatsen
Er worden al heel lang pinpoints gedaan, dus volgens mij heeft niemand er moeite mee. En anders klik je gewoon niet op het linkjequote:Op maandag 5 augustus 2013 11:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Voor de rest van FOK! misschien wel? Tis toch leuk als iemand het aan de hand van de foto's herkend? Kunnen we net zo goed die foto's afschaffen.
Morgenmiddag moet ik met jr. naar de Poolse winkel in de prof. Bavinckstraat als de stok er dan nog ligt, pakken we hem meequote:Op maandag 5 augustus 2013 12:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Is ook gewoon leuk, het speuren waar het kan zijn
Bij deze de pinpoint
Stickerquote:
Wat ben jij weinig gewend.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:07 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat een prettige manier van discussieren heb jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |