SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!100.000 katjes
Fuck the EBU!
Dat is dus precies wat ik gedaan heb,quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dump hem dan in jouw woonplaats en probeer het volgende week nog eens. De stok leeft aardig in Friesland en je hoeft dus niet lang te wachten tot je aan de beurt bent.
Had ik even gemistquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ik gedaan heb,
Ja dat wilde ik wel doen vrijdag maar dat duurt anderen hier te lang.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:09 schreef appelen het volgende:
Gooi de stok even naar beneden (Brabant/Limburg)
Je had hem ook kunnen laten liggen en donderdag ophalen en dan naar het zuiden brengen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik wel doen vrijdag maar dat duurt anderen hier te lang.
Brabant is ie nog bijna niet geweestquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik wel doen vrijdag maar dat duurt anderen hier te lang.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:53 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Hou es op te janken.
De sleutel ligt in het bord aan de wegkant. Succes
Naja, hij ligt in Friesland en aangezien al die Friezen dat dialect met de paplepel ingegoten krijgen en zelfs op school leren weten ze vast wel dat het de frieze vertaling is voor hun hoofdstad.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:16 schreef Nattekat het volgende:
Nu vraag ik me af waarom ik de Frieze vertaling heb ge-TR'd... geen hond weet welke plaats dat is zonder het topic te checken
Waar staat Zwolle bekend om?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:38 schreef swollywood het volgende:
[..]
Naja, hij ligt in Friesland en aangezien al die Friezen dat dialect met de paplepel ingegoten krijgen en zelfs op school leren weten ze vast wel dat het de frieze vertaling is voor hun hoofdstad.
Daar heb je weer zo'n simpelequote:Op zondag 4 augustus 2013 18:38 schreef swollywood het volgende:
[..]
Naja, hij ligt in Friesland en aangezien al die Friezen dat dialect met de paplepel ingegoten krijgen en zelfs op school leren weten ze vast wel dat het de frieze vertaling is voor hun hoofdstad.
Is je Google kapot? http://bit.ly/14snDqsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:49 schreef swollywood het volgende:
[..]
Is je Google kapot? http://bit.ly/14snDqsIk ga het nog een keer vragen. Waar staat Zwolle bekend om?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo beter?quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:16 schreef Nattekat het volgende:
Nu vraag ik me af waarom ik de Frieze vertaling heb ge-TR'd... geen hond weet welke plaats dat is zonder het topic te checken
Ik wilde er eerst Sneek bij zetten oid.quote:
Ik denk niet dat mensen die niet weten wat Ljouwert betekent, ook de mensen zijn die speciaal de onwijs lange rit naar Frylan gaan ondernemen om die stok te halen.quote:
Ik heb de stok een keer opgehaald in Utrecht (een poging tot dan) en in Noord-Holland. Nog nooit in mijn eigen provincie.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen die niet weten wat Ljouwert betekent, ook de mensen zijn die speciaal de onwijs lange rit naar Frylan gaan ondernemen om die stok te halen.
Als het een ander bord wordt, waarom niet?!?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:57 schreef Dactylus het volgende:
Dit ga ik even volgen.. Wel even een vraagje: Ik heb gezien dat mijn woonplaats in een der vorige rondes al is geweest. Mag ik hem er dan nog een keer neerleggen, nu ronde 7 er is, of is dat uit den boze?
Weet ik het, ik zie er niks over bij de regels staan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als het een ander bord wordt, waarom niet?!?
Je mag hem plaatsen waar je wil. Ook als ie er al geweest is. Zo zijn Groningen en Delft al minstens vijf keer geweest.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:07 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Weet ik het, ik zie er niks over bij de regels staan.
Mooi, als ik het even kan doe ik het.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je mag hem plaatsen waar je wil. Ook als ie er al geweest is. Zo zijn Groningen en Delft al minstens vijf keer geweest.
Je vraagt maar een eind weg.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik ga het nog een keer vragen. Waar staat Zwolle bekend om?
Neem hem meteen mee richting het zuiden of westen!quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:35 schreef NoBody122 het volgende:
Toch eens even bij de Poptaweg gaan kijken, kom er toch langs. #nieuwsgierig
En nu over de afsluitdijk jij, dat ding lag op de enige locatie van Nederland waar ik gisteren niet langs kon rijden.quote:
Had dat 48 uur eerder gedaanquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:17 schreef NoBody122 het volgende:
Dan had je hem zelf op moeten pikken ouwe. Hij is nu op de lijn Liwwadden-Utrecht en zal -ergens- aan die route komen te liggen
Link?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:58 schreef NoBody122 het volgende:
De stok is trouwens live te volgen via GPS momenteel. Mede mogelijk gemaakt door Waze.
Naar die van jou slimmiequote:Op zondag 4 augustus 2013 23:15 schreef NoBody122 het volgende:
Waze.com. Of gewoon 't programma even op je slimme telefoon zetten
Bij Almere? Iedereen heet anonymous bij mijquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:27 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Gewoon even zoeken naar de Fok!Stok Express op de A6
Bijrijder?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:48 schreef NoBody122 het volgende:
Sterker nog; nooit geweest. Maar de TT wordt desalniettemin toch bijgehouden
Viel te verwachtenquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:57 schreef NoBody122 het volgende:
Rond z'n eindbestemming volgt uiteraard radiostilte, anders wordt 't wel érg makkelijk
Heb je hem al gepinpoint, al dan niet in gedachten?quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:14 schreef picodealion het volgende:
Nee, ik werk in Zeist dus morgen ben ik in de buurt.
Jij mag hem ook wel ff pinpointen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:15 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Heb je hem al gepinpoint, al dan niet in gedachten?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:15 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Heb je hem al gepinpoint, al dan niet in gedachten?
quote:
quote:
Dat is geeneens een onaardig ideequote:Op maandag 5 augustus 2013 09:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ah, een tour langs de hoofdsteden?
Ik moet de wiki's nog bijwerken, doe ik ergens vandaag
Voor mij niet. Ik ben zelf te onbekend in Utrecht om deze te kunnen plaatsen, maar ik zou hem wel graag willen verplaatsenquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Is het hele spelelement niet weg als de exacte locatie gewoon gegeven wordt?
Voor de rest van FOK! misschien wel? Tis toch leuk als iemand het aan de hand van de foto's herkend? Kunnen we net zo goed die foto's afschaffen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Voor mij niet. Ik ben zelf te onbekend in Utrecht om deze te kunnen plaatsen, maar ik zou hem wel graag willen verplaatsen
Er worden al heel lang pinpoints gedaan, dus volgens mij heeft niemand er moeite mee. En anders klik je gewoon niet op het linkjequote:Op maandag 5 augustus 2013 11:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Voor de rest van FOK! misschien wel? Tis toch leuk als iemand het aan de hand van de foto's herkend? Kunnen we net zo goed die foto's afschaffen.
Morgenmiddag moet ik met jr. naar de Poolse winkel in de prof. Bavinckstraat als de stok er dan nog ligt, pakken we hem meequote:Op maandag 5 augustus 2013 12:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Is ook gewoon leuk, het speuren waar het kan zijn
Bij deze de pinpoint
Stickerquote:
Wat ben jij weinig gewend.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:07 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat een prettige manier van discussieren heb jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |