Ik wilde er eerst Sneek bij zetten oid.quote:
Ik denk niet dat mensen die niet weten wat Ljouwert betekent, ook de mensen zijn die speciaal de onwijs lange rit naar Frylan gaan ondernemen om die stok te halen.quote:
Ik heb de stok een keer opgehaald in Utrecht (een poging tot dan) en in Noord-Holland. Nog nooit in mijn eigen provincie.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen die niet weten wat Ljouwert betekent, ook de mensen zijn die speciaal de onwijs lange rit naar Frylan gaan ondernemen om die stok te halen.
Als het een ander bord wordt, waarom niet?!?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:57 schreef Dactylus het volgende:
Dit ga ik even volgen.. Wel even een vraagje: Ik heb gezien dat mijn woonplaats in een der vorige rondes al is geweest. Mag ik hem er dan nog een keer neerleggen, nu ronde 7 er is, of is dat uit den boze?
Weet ik het, ik zie er niks over bij de regels staan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als het een ander bord wordt, waarom niet?!?
Je mag hem plaatsen waar je wil. Ook als ie er al geweest is. Zo zijn Groningen en Delft al minstens vijf keer geweest.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:07 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Weet ik het, ik zie er niks over bij de regels staan.
Mooi, als ik het even kan doe ik het.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je mag hem plaatsen waar je wil. Ook als ie er al geweest is. Zo zijn Groningen en Delft al minstens vijf keer geweest.
Je vraagt maar een eind weg.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik ga het nog een keer vragen. Waar staat Zwolle bekend om?
Neem hem meteen mee richting het zuiden of westen!quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:35 schreef NoBody122 het volgende:
Toch eens even bij de Poptaweg gaan kijken, kom er toch langs. #nieuwsgierig
En nu over de afsluitdijk jij, dat ding lag op de enige locatie van Nederland waar ik gisteren niet langs kon rijden.quote:
Had dat 48 uur eerder gedaanquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:17 schreef NoBody122 het volgende:
Dan had je hem zelf op moeten pikken ouwe. Hij is nu op de lijn Liwwadden-Utrecht en zal -ergens- aan die route komen te liggen
Link?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:58 schreef NoBody122 het volgende:
De stok is trouwens live te volgen via GPS momenteel. Mede mogelijk gemaakt door Waze.
Naar die van jou slimmiequote:Op zondag 4 augustus 2013 23:15 schreef NoBody122 het volgende:
Waze.com. Of gewoon 't programma even op je slimme telefoon zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |