Hij begint in de buurt te komenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:06 schreef Cat22 het volgende:
Stokkie en ik hebben een fietstochtje gemaakt.Nadat ik zijn sleutelgat nog maar eens heb ingevet, zat gisteren te woestelen met de sleutel.
![]()
![]()
De eerste locatie faalde, sleutelbord zat op 2 meter hoogte.![]()
Dus op naar locatie 2:
[ afbeelding ]
(Sleutel in de punt van de driehoek)
Omgevingsfoto
[ afbeelding ]
Zou niet al te moeilijk moeten zijn.
Ja sorry ik kan helaas niet bewegen vandaagquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:18 schreef NoBody122 het volgende:
2 personen en dan nog steeds geen gelegenheid om hem binnen de gestelde 24u te plaatsen? Tss...
Ah echt? Wat jammer. Ik rij morgenochtend/begin middag daar in de buurt rond en dan zou ik hem wel een leuke slinger kunnen gevenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:05 schreef Prowl het volgende:
Morgenochtend nieuwe locatie al zullen de foto's pas in de middag komen
Dat hangt af van mijn werk. Dat kan half 3 zijn, dat kan 5 uur zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe laat ga je weer terug dan?
Dan had ie er al gelegen, daar wonen die twee.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:47 schreef Puala het volgende:
Maar als hij heel veel richting het zuiden is dan word het hem ook niet
Je weet het nooit hequote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan had ie er al gelegen, daar wonen die twee.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:53 schreef Puala het volgende:
Het was leuk om te wachten op de update, maar ik ga richting auto. Hopelijk kan ik hem een andere keer weer meenemen
Wat gaat er mis dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgende keer nieuwelingen maar wat meer op de regels wijzen, dit gaat nergens over zo.
Dat de stok al bijna 2 dagen nergens ligt, terwijl die binnen 24 uur geplaatst moet zijn.quote:
Ah zo lang alquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat de stok al bijna 2 dagen nergens ligt, terwijl die binnen 24 uur geplaatst moet zijn.
Relaxquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat de stok al bijna 2 dagen nergens ligt, terwijl die binnen 24 uur geplaatst moet zijn.
Wat ze ook konden doen is wachten tot ze weg konden, nu was de stok aardig in beweging en kon Puala de stok niet weer een grote slinger geven omdat ie nergens ligt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
RelaxProwl gaf al aan dat foto's aan het eind van de middag zouden volgen.
En ik heb weleens een stok geplaatst die vervolgens twee weken bleef liggen. Prima om de 24 uur als richtlijn te houden en idealiter de stok in die tijd te plaatsen, maar soms loopt dat effe anders.
Ze hadden hem ook 100 meter verderop kunnen leggen, maar wat is daar de lol van?
Hier ben ik het wel mee eens ja. 24 uur is 24 uur. Dat het door omstandigeheden enkele uren later wordt kan gebeuren, maar als je bewust weet dat je 2 dagen later gaat dan moet je hem gewoon laten liggen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat ze ook konden doen is wachten tot ze weg konden, nu was de stok aardig in beweging en kon Puala de stok niet weer een grote slinger geven omdat ie nergens ligt.
Het was van tevoren al bekend dat ze pas vandaag weg konden, dan hadden ze toch ook vandaag pas de stok kunnen ophalen?
Nieuwelingenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgende keer nieuwelingen maar wat meer op de regels wijzen, dit gaat nergens over zo.
De laatste is nog van voor mijn tijdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nieuwelingen
8. 27-07-2008 Helenaveen Noord-Brabant Prowl
Eerste van 8 verplaatsingen. Dit is nummer 9
Hij was waarschijnlijk wel in mijn omgeving terechtgekomen als de stok daar nog ergens lag.quote:En inderdaad, relax. Het is niet dat je hem zelf oppikt in die omgeving Nattekat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |