Voor een keer moet dat kunnen denk ik.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik hem bij een nieuwe gemeente wil droppen zit ik wel met een lichtelijk logistiek probleem en wordt hij waarschijnlijk pas woensdag geplaatst na ophalen op maandag.
Hij mag overal heen, hoor. De gemeentelijst in de OP is puur voor degene die het leuk vinden om dat weg te werken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als ik de lijst bekijk waar hij nog naartoe mag gaan, dan heb ik nog een flink aantal opties
quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor een keer moet dat kunnen denk ik.
Ben blij dat er zo flink tempo inzit en niet dat de stok een dikke maand onaangeroerd in een of andere boerenkoolmetworsterveen blijft liggen.
Je ziet aan de paal dat er een bord aan heeft gehangen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:41 schreef KaBuf het volgende:
[..]Je bent me net voor
Ik zat alleen te twijfelen omdat er een bord minder stond
Okequote:Op zondag 18 augustus 2013 00:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hij mag overal heen, hoor. De gemeentelijst in de OP is puur voor degene die het leuk vinden om dat weg te werken.
Altijd goed.quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Okenou dan ga ik de lijst iig wat korter maken
Prima, dan doe ik wel met je meequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Godverdomme wat is dit vetals ie nog eens in Limburg of Brabant komt ga ik op zoek
Ik zat er dus echt over te denken om hem in tiengemeten te leggen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wiki's weer bijgewerkt. Leuk dat hij weer eens snel rondgaat.
Welke kant gaat ie op? Korendijk? (Wie legt hem in Tiengemeten neer?)
Of richting Zwijndrecht/Alblasserdam/Hendrik I.A.? Of toch weer terug Brabant in?
Ik dacht, dat sinds het natuurgebied is, je er niet meer zomaar kon komen, maar er is blijkbaar museum, wat recreatiewoningen en de veerpont vaart ook nog steeds. Het is wel een stunt om hem daar neer te gooienquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:41 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zat er dus echt over te denken om hem in tiengemeten te leggen.Maar ik had geen tijd én tis eigenlijk een eiland..
Zelfde effect als een waddeneiland denk ik dan. Dan maar liever nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 09:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik dacht, dat sinds het natuurgebied is, je er niet meer zomaar kon komen, maar er is blijkbaar museum, wat recreatiewoningen en de veerpont vaart ook nog steeds. Het is wel een stunt om hem daar neer te gooien
Je kan ook in de herberg of op de camping slapen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik dacht, dat sinds het natuurgebied is, je er niet meer zomaar kon komen, maar er is blijkbaar museum, wat recreatiewoningen en de veerpont vaart ook nog steeds. Het is wel een stunt om hem daar neer te gooien
Denk ik niet. De veerpont van Nieuwendijk naar Tiengemeten gaat 14 keer op een dag terwijl degene naar Schiermonnikoog maar 3 keer per dag gaat. Plus dat de waddeneilanden in een uithoek liggen en Tiengemeten vlakbij Rotterdam.quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfde effect als een waddeneiland denk ik dan. Dan maar liever niet
Breng hem naar midden brabant of zuid limburgquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:47 schreef Cat22 het volgende:
Hij ligt nog in Numansdorp? Dan ga ik hem vanmiddag ophalen.
Ik denk dat ik hem morgen ergens precies tussen die twee gebieden drop.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Breng hem naar midden brabant of zuid limburg
Had dat gedaan voordat ik weer thuis kwam...quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem morgen ergens precies tussen die twee gebieden drop.
Gelderland, Gelderland, Gelderland (1:34)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |