Als je uren rond rijdt dan heb je dus geen enkele clue waar die ligt. Dan ga je toch ook niet zoeken? Als ik denk dat ik weet waar die ligt ga ik kijken, zo niet ga ik weer vogelen adhv de foto's waar het zou kunnen zijn. Met die pins is het een kwestie wie er zin in heeft en tijd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:20 schreef 2cv het volgende:
Persoonlijk vind ik de pinpoints wel fijn. Ik heb geen zin om urenlang door/rond een stad te crossen om de stok te vinden. Ik vind ook dat het verplaatsen zelf en de spanning in welke plaats de stok ligt leuker.
En het verbaast me hoe rap de stok door Nederland 'vliegt'.
Dat laatste is dus ook precies wat 2cv bedoelt. Het verplaatsen zelf is leuk. Als ik niet weet waar ie is, ga ik ook niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Als je uren rond rijdt dan heb je dus geen enkele clue waar die ligt. Dan ga je toch ook niet zoeken? Als ik denk dat ik weet waar die ligt ga ik kijken, zo niet ga ik weer vogelen adhv de foto's waar het zou kunnen zijn. Met die pins is het een kwestie wie er zin in heeft en tijd.
Binnen 24 uur van Leeuwarden naar zuidwest Brabant. Ver weg van de Frieze gemeenschap die het binnen de grenzen houdt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:20 schreef 2cv het volgende:
Persoonlijk vind ik de pinpoints wel fijn. Ik heb geen zin om urenlang door/rond een stad te crossen om de stok te vinden. Ik vind ook dat het verplaatsen zelf en de spanning in welke plaats de stok ligt leuker.
En het verbaast me hoe rap de stok door Nederland 'vliegt'.
Er van uitgaande dat de pinpoint correct is, waar het nog wel eens aan wil schorten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Met die pins is het een kwestie wie er zin in heeft en tijd.
Dat doet iemand met pinpoint ookquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:39 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mja ok ik vind er geen zak aan als ik precies weet waar ie ligt. Ik vind het leuker om aan de hand van de foto's uit te vogelen waar het is maar ok.
Als ik het niet zeker weet vermeld ik dat er altijd bij.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:35 schreef Thijz het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat de pinpoint correct is, waar het nog wel eens aan wil schorten.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat heb je best snel gedaan![]()
![]()
Eindelijk Brabant aan de beurt? Zundert geschrapt, wiki's bijgewerkt
Name of the game!quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:52 schreef Maringo het volgende:
En ik had trouwens weer fucking brandnetels. In Utrecht dan.. en ik had nu een korte broek aan..
Ziet er frisjes uit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Als ik het niet zeker weet vermeld ik dat er altijd bij.
In dit geval weet ik het wel zeker: pinpoint
Dat was in het begin ook veel meerquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Als je uren rond rijdt dan heb je dus geen enkele clue waar die ligt. Dan ga je toch ook niet zoeken? Als ik denk dat ik weet waar die ligt ga ik kijken, zo niet ga ik weer vogelen adhv de foto's waar het zou kunnen zijn. Met die pins is het een kwestie wie er zin in heeft en tijd.
Join the club.. Had het pas door toen ik weer uit de vangrail staptequote:Op maandag 5 augustus 2013 14:52 schreef Maringo het volgende:
En ik had trouwens weer fucking brandnetels. In Utrecht dan.. en ik had nu een korte broek aan..
Toevallig ben ik ook Frysk. Toch heb ik 'm bepaald niet binnen de provinciegrenzen gehoudenquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Binnen 24 uur van Leeuwarden naar zuidwest Brabant. Ver weg van de Frieze gemeenschap die het binnen de grenzen houdt.
Je moet wat overhebben voor die stok.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:01 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Join the club.. Had het pas door toen ik weer uit de vangrail stapte
Ja inderdaad. Ik heb steeds problemen met die streetview, die je niet meer direct kunt sturen. Vind het maar een gedoe.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:35 schreef Nattekat het volgende:
ps, wat is die nieuwe maps verschrikkelijk niet-gebruiksvriendelijk
Hoe moet het dan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik heb steeds problemen met die streetview, die je niet meer direct kunt sturen. Vind het maar een gedoe.
Als ik je boodschap goed ontcijfer, betekent het dat hij inmiddels weer is opgepikt. Is dat correct?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:23 schreef Dactylus het volgende:
Der heeft er een een klein reisje afgelegd voor den stok. Is die zo gewild ja? :p
Niet door mij in elk geval. Ik bedoel eerder dat hij gisteren nog in Leeuwarden(Friesland) lag, en nu ligtie in Zundert(onder in Brabant).quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:25 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Als ik je boodschap goed ontcijfer, betekent het dat hij inmiddels weer is opgepikt. Is dat correct?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |