Dit interesseert me verder niet zo; in mijn ogen bestaat seks primair voor voortplanting, en om de dagelijkse spanning van bijvoorbeeld het ontwerpen van een nieuw instrument van je af te doen. Voor het eerste is een vrouw noodzakelijk, en voor het tweede dient een vrouw net zo goed als een man. Mannen die geïnteresseerd zijn in andere mannen verdoen hun tijd, voor lager opgeleiden is dat nog wel acceptabel, maar bij hoger opgeleiden, en zeker bij ingenieurs, zou het ontmoedigd moeten worden.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Homoseksuelen waren vroeger dan ook veel geaccepteerder dan nu.
Toen was het alleen "not-done" om als man geneukt te worden; als man zelf een jonge jongen neuken was volkomen acceptabel.
Ik ga het werk van du_ke niet doen.quote:
Ha, een grefo. En dat in onze eigen SC, Wat koddig.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:44 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Dit interesseert me verder niet zo; in mijn ogen bestaat seks primair voor voortplanting, en om de dagelijkse spanning van bijvoorbeeld het ontwerpen van een nieuw instrument van je af te doen. Voor het eerste is een vrouw noodzakelijk, en voor het tweede dient een vrouw net zo goed als een man. Mannen die geïnteresseerd zijn in andere mannen verdoen hun tijd, voor lager opgeleiden is dat nog wel acceptabel, maar bij hoger opgeleiden, en zeker bij ingenieurs, zou het ontmoedigd moeten worden.
Die is wel mooi inderdaad.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:33 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder ingenieurs hadden we niets van dit moois.
quote:Op maandag 29 juli 2013 15:44 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Dit interesseert me verder niet zo; in mijn ogen bestaat seks primair voor voortplanting, en om de dagelijkse spanning van bijvoorbeeld het ontwerpen van een nieuw instrument van je af te doen. Voor het eerste is een vrouw noodzakelijk, en voor het tweede dient een vrouw net zo goed als een man. Mannen die geïnteresseerd zijn in andere mannen verdoen hun tijd, voor lager opgeleiden is dat nog wel acceptabel, maar bij hoger opgeleiden, en zeker bij ingenieurs, zou het ontmoedigd moeten worden.
Neen, hij is nog student, niet alle ingenieurs over 1 kam scheren.quote:
Nonsens, in mijn ogen heeft religie geen serieus nut.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ha, een grefo. En dat in onze eigen SC, Wat koddig.
Gods toorn zal op u neerslaan bij de Dag des Oordeels.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:47 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Nonsens, in mijn ogen heeft religie geen serieus nut.
Jij hebt zeker ook al geen serieuze studie gevolgd?quote:Op maandag 29 juli 2013 15:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gods toorn zal op u neerslaan bij de Dag des Oordeels.
Ik bedoel het laten afgaan van die dingen, daar wil nog wel eens een storing in optreden. Of bij het testalarm dat de centralist vergeet op het knopje te drukken. Nou is dat geen ramp, maar een storing wanneer zo'n ding echt nodig is lijkt mij niet gewenst.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:45 schreef Webschip het volgende:
Wat is lastig bij het aansluiten van een luchtalarm, Yoki?
Ik zal dit doorgeven aan mijn salafistische connecties.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:47 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Nonsens, in mijn ogen heeft religie geen serieus nut.
Speaking of which, heeft Guido zich alweer gemeld?quote:Op maandag 29 juli 2013 15:48 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zal dit doorgeven aan mijn salafistische connecties.
Sowieso moeten vrouwen dat niet willen.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:49 schreef Friek_ het volgende:
Paus: verbod vrouwelijke priesters definitief
Een wijze keuze van de paus.
Jammer dat het verder zo'n onzinnig instituut is, want die keuze respecteer ik wel.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:49 schreef Friek_ het volgende:
Paus: verbod vrouwelijke priesters definitief
Een wijze keuze van de paus.
Luidkeels.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Speaking of which, heeft Guido zich alweer gemeld?
Echt een naam die al niets goeds voorspelt.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Speaking of which, heeft Guido zich alweer gemeld?
Ik denk dat dat wel meevalt, na jarenlang de toevlucht hebben moeten zoeken naar katten, en met priesters die wel een keer genoeg hebben van al die jonge jochies, hebben vrouwen binnen de kerk natuurlijk een uitermate goede positie voor keiharde seks dag en nacht.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Sowieso moeten vrouwen dat niet willen.
Correct.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:50 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Echt een naam die al niets goeds voorspelt.
Ik ben me aan het oriënteren op mijn loopbaan na mijn studie, wat zou jij me aanraden?quote:
Vrouwen hebben wel wat beters te doen dan vieze oude mannetjes plezieren.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt, na jarenlang de toevlucht hebben moeten zoeken naar katten, en met priesters die wel een keer genoeg hebben van al die jonge jochies, hebben vrouwen binnen de kerk natuurlijk een uitermate goede positie voor keiharde seks dag en nacht.
Vandaar dat ze allemaal golddiggers zijn als ze de kans krijgen, en de raampjes altijd mooi gevuld zijn met rondborstige dames die de ene na de andere verwerken.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Vrouwen hebben wel wat beters te doen dan vieze oude mannetjes plezieren.
Ah fijn, de generalisaties zijn weer begonnen.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vandaar dat ze allemaal golddiggers zijn als ze de kans krijgen.
Neem het hem niet kwalijk, het is sowieso een onnozele.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah fijn, de generalisaties zijn weer begonnen.
De Yolanthe's van deze wereld zijn toch echt vrouw hoor, kanikookniehelpen.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah fijn, de generalisaties zijn weer begonnen.
Moet je niet studeren ofzo?quote:Op maandag 29 juli 2013 15:54 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Neem het hem niet kwalijk, het is sowieso een onnozele.
De bijstand schijnt in Nederland riant te zijn.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:52 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Ik ben me aan het oriënteren op mijn loopbaan na mijn studie, wat zou jij me aanraden?
Generaliseren is niet netjes.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Vrouwen hebben wel wat beters te doen dan vieze oude mannetjes plezieren.
In de zomer neem ik altijd twee weken vakantie, ik richt me dan vooral op lichte literatuur (wiskunderaadsels, bijvoorbeeld).quote:
Alle gekheid op een stokje! Maar jij hebt vast wel een werkelijk goed idee.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
De bijstand schijnt in Nederland riant te zijn.
Ach, als je getroll er beter van wordt dan kan ik me er nog wel in vinden.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:55 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
In de zomer neem ik altijd twee weken vakantie, ik richt me dan vooral op lichte literatuur (wiskunderaadsels, bijvoorbeeld).
Generaliseren over priesters is ook niet netjes.quote:
Hoezo, 'getroll'? Betekent dat dat jij geen tegenargumenten meer hebt?quote:Op maandag 29 juli 2013 15:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, als je getroll er beter van wordt dan kan ik me er nog wel in vinden.
Wie begon er over seks onder priesters m/v?quote:Op maandag 29 juli 2013 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Generaliseren over priesters is ook niet netjes.
Jij nu.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie begon er over seks onder priesters m/v?
Ik zit vol met goede ideeën.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:56 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokje! Maar jij hebt vast wel een werkelijk goed idee.
Ja, vrouwen dus.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:00 schreef Disana het volgende:
[..]
POL / [POLCAFE #4313] Budweiser, Coors of Miller
Een typische analoge maandaanduidingquote:Op maandag 29 juli 2013 15:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wel in een wereld met maar zes maanden.
Die kunnen geen vrouw zijn, dus nee.quote:
Generalisaties over priesters die wel eens wat anders dan jongetjes willen, en over vrouwen die allemaal golddiggers zijn. VS in een notendop.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die kunnen geen vrouw zijn, dus nee.
Je vergeet negers en moslims.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Generalisaties over priesters die wel eens wat anders dan jongetjes willen, en over vrouwen die allemaal golddiggers zijn. VS in een notendop.
Uitmuntend zelfs.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:18 schreef KoosVogels het volgende:
Is het weer begonnen? Kan die ruggentuffer zich weer niet gedragen?
We gaan het zo even hebben over Palestijnen, moslims en Chinezen.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:18 schreef KoosVogels het volgende:
Is het weer begonnen? Kan die ruggentuffer zich weer niet gedragen?
Nee, is niet een leuk onderwerp, dan moet ik weer een paar weken weg.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
We gaan het zo even hebben over Palestijnen, moslims en Chinezen.
En Nelson Mandela.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
We gaan het zo even hebben over Palestijnen, moslims en Chinezen.
Prachtwagen, als ze alle elektrische auto's nou zo ontwierpen bleven we lekker bij fossiele brandstof.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:26 schreef YokiKater het volgende:
Dames en heren, de BMW i3![]()
[ afbeelding ]
Na menig smeekbede van de users hier heb ik besloten die belofte maar te breken.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:32 schreef KoosVogels het volgende:
Dacht trouwens dat jij voortaan weg zou blijven uit POL.
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, is niet een leuk onderwerp, dan moet ik weer een paar weken weg.
Dat is enkel fair, ik heb het ook meermaals bij u gedaan.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:37 schreef KoosVogels het volgende:
Oke, ik sta het toe. Maar als je weer vervelend wordt, smeer ik je een ban aan.
Enkel in onze uiterst besloten Einsatzgruppe.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:48 schreef remlof het volgende:
Is die gekke Pruis ook alweer gesignaleerd?
Een uitspraak die onjuist is, als je me 5 minuten met een kussen bij z'n bed laat.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:49 schreef betyar het volgende:
Mandela, wat een held,gewoon niet kapot te krijgen!
Samen met Gorbatchov één van de grootste helden van de vorige eeuwquote:Op maandag 29 juli 2013 16:49 schreef betyar het volgende:
Mandela, wat een held,gewoon niet kapot te krijgen!
Doodsverwensing...quote:Op maandag 29 juli 2013 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een uitspraak die onjuist is, als je me 5 minuten met een kussen bij z'n bed laat.
Ik heb mij toch even verdiept in de persoon Mandela. Want om eerlijk gaf ik geen zak om hem en dat stinkland van em. Maar jouw vijandigheid intrigeerde mij en dus ben ik mij even gaan inlezen.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een uitspraak die onjuist is, als je me 5 minuten met een kussen bij z'n bed laat.
Niet bepaald, een mens is gewoon dood te krijgen, ergo is 'niet kapot te krijgen' niet van toepassing.quote:
Is dit niet het praatgroepje dan?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb mij toch even verdiept in de persoon Mandela. Want om eerlijk gaf ik geen zak om hem en dat stinkland van em. Maar jouw vijandigheid intrigeerde mij en dus ben ik mij even gaan inlezen.
Mijn vermoedens werden vervolgens bevestigd. Je bent een rare, racistische kwast. Zoek hulp.
Racist, in spelletjes moet je die altijd doodmaken om te winnen.quote:
In eerste instantie voerde hij een geweldloze strijd tegen raciale ongelijkheid. Lijkt mij een nobel streven. Dat je vervolgens de wapens oppakt wanneer jouw geweldloze houding keer op keer wordt beantwoord met knuppels, vuisten en kogels, lijkt mij niet meer dan logisch.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:57 schreef Voorschrift het volgende:
Maar waarom is het nou zo'n grote held dan?
Nee, gewoon overmacht erkennen en teruggaan naar zoals het was was beter geweest. Zie Egypte.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In eerste instantie voerde hij een geweldloze strijd tegen raciale ongelijkheid. Lijkt mij een nobel streven. Dat je vervolgens de wapens oppakt wanneer jouw geweldloze houding keer op keer wordt beantwoord met knuppels, vuisten en kogels, lijkt mij niet meer dan logisch.
Veel neoconservatieven (Thatcher, Reagan) zagen Mandela ook als terrorist. VS papegaait zijn voorbeelden na.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb mij toch even verdiept in de persoon Mandela. Want om eerlijk gaf ik geen zak om hem en dat stinkland van em. Maar jouw vijandigheid intrigeerde mij en dus ben ik mij even gaan inlezen.
Mijn vermoedens werden vervolgens bevestigd. Je bent een rare, racistische kwast. Zoek hulp.
Egypte vind ik een tamelijk raar voorbeeld. Maar dat komt waarschijnlijk doordat ik wat intelligenter ben dan jij.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, gewoon overmacht erkennen en teruggaan naar zoals het was was beter geweest. Zie Egypte.
Niet bepaald, maar gelijk hadden ze wel.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Veel neoconservatieven (Thatcher, Reagan) zagen Mandela ook als terrorist. VS papegaait zijn voorbeelden na.
Dat pleit nou niet bepaald voor onze huisnicht, natuurlijk.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Veel neoconservatieven (Thatcher, Reagan) zagen Mandela ook als terrorist. VS papegaait zijn voorbeelden na.
Nee, die kunnen ook niet functioneren zonder dictatuur.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Egypte vind ik een tamelijk raar voorbeeld. Maar dat komt waarschijnlijk doordat ik wat intelligenter ben dan jij.
Laatst een interview gelezen met de enige blanke die deel uitmaakte van de top van de ANC. Boeiend stuk.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:03 schreef De_Guidance het volgende:
Tja, sommige mensen geloven nou eenmaal in 'White Supremacy' en dat soort ongijn. Gelukkig heeft Mandela geen wrok gekoesterd richting blanken en vochten er blanken zij aan zij met hem.
Had je niet even kunnen wachten met quoten voor ik die fout had aangepast?quote:Op maandag 29 juli 2013 17:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laatst een interview gelezen met de enige blanke die deel uitmaakte van de top van de ANC. Boeiend stuk.
Exact.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, die kunnen ook niet functioneren zonder dictatuur.
Ach ja, de neoconservatieve PVV'ers hebben altijd wel iets om te politiseren. Die zien politiek bedrijven ook als een soort apengedrag.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:03 schreef De_Guidance het volgende:
Tja, sommige mensen geloven nou eenmaal in 'White Supremacy' en dat soort ongein. Gelukkig heeft Mandela geen wrok gekoesterd richting blanken en vochten er blanken zij aan zij met hem.
Soms moet de Koning ook even van z'n troon.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Exact.
Ik vrees dat je toch beter op je plaatst bent in NWS. Daar word je open handen gedragen met je eenzijdige, racistische gelul.
NRC Next had jaren geleden een goed artikel over het succesvolle politiseergedrag van de PVV.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach ja, de neoconservatieve PVV'ers hebben altijd wel iets om te politiseren. Die zien politiek bedrijven ook als een soort apengedrag.
quote:Op maandag 29 juli 2013 17:09 schreef gelly het volgende:
Toch blijft het frapant dat voornamelijk limburgers en brabanders bovenmatig xenofoob, racistisch en wantrouwend tegenover de overheid zijn. Calimeroxomplexje denk ik.
Valt het je nooit op ? Ook hier op FOK! bestaat dom-rechts voornamelijk uit brabanders en limburgers.quote:
Zo werkt de totalitaire democratiequote:Op maandag 29 juli 2013 17:10 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
NRC Next had jaren geleden een goed artikel over het succesvolle politiseergedrag van de PVV.
En dan? Leg je het kussen onder zijn hoofd en ga je die vent pijpen?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Imre Nagy behoort ook tot dat rijtjequote:Op maandag 29 juli 2013 16:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Samen met Gorbatchov één van de grootste helden van de vorige eeuw
Thatcher, de hoer Reagan.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je maakt dan ook een vrij ongelukkige vergelijking.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:16 schreef Boldface het volgende:
[..]
Nee, dat hoef ik namelijk niet te doen. Want alles wat "het westen" doet, is niet persoonlijk aan mij gelinkt. Het is ten eerste al de vraag of Nederland überhaupt bij die bemoeienis is betrokken. Als dat al zo is, is dat het gevolg van democratische processen. En die zijn dan weer automatisch het resultaat van stemmingen waarbij er een bepaalde meerderheid en een bepaalde minderheid is.
Het is niet zo dat ik als inwoner van een democratisch land vijf keer per dag op een kleedje met mijn hoofd in de richting van Den Haag lig te bidden. Ook verenig ik mij niet wekelijks met andere democratie-genoten in een gebouw om daar onze premier en zijn kabinet te prijzen.
De staat is hier geen religie. Religieuze wetten zijn hier ondergeschikt aan onze grondwet; zo werkt het systeem hier. En dat botst nog wel eens met de islam, waar doorgaans niks belangrijker is dan Mohammed en naleving van religieuze voorschriften.
Dom-rechts bestaat hier voornamelijk uit Voorschrift.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:11 schreef gelly het volgende:
[..]
Valt het je nooit op ? Ook hier op FOK! bestaat dom-rechts voornamelijk uit brabanders en limburgers.
Alsof dat soort amoebes begrijpen wat je schrijft. Standaard pavlov reactie : "Praat het maar weer goed!"quote:Op maandag 29 juli 2013 17:14 schreef KoosVogels het volgende:
Sorry dat ik weer een NWS-post hierheen haal, maar hier moest ik gewoon even op reageren.
Wow, die vergelijking had ik nog niet gezien, maar hij is wel duidelijk, chapeau.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je maakt dan ook een vrij ongelukkige vergelijking.
Bekijk het als volgt: moet ik, als vredelievende Ajacied die af en toe een wedstrijd bezoekt en zich altijd netjes gedraagt, keer op keer het gedrag van Hooligans afkeuren? Volgens jouw logica ben ik dat wel degelijk verplicht. Immers, de Hooligans en ik geloven in dezelfde god (Ajax). Echter, terwijl ik mijn god op een geweldloze wijze support, vinden de Hooligans het noodzakelijk hun liefde te tonen door aanhangers van andere religies (clubs) de hersens in te slaan.
Ben ik verantwoordelijk voor dit gewelddadige gedrag? Lijkt me niet. Het enige wat ik namelijk doe is een keer per week een bezoek brengen aan de voetbaltempel (kerk of moskee) waar ik mijn god toezing. Waarom zou ik mij dan uit moeten spreken tegen die gewelddadige josties? Ik heb toch niets met die lui te schaften? Zij en ik hebben een compleet andere kijk op hoe onze club gesteund dient te worden. We houden van dezelfde club, maar zij brengen die gevoelens tot uiting middels geweld, en ik niet.
Dus waarom de fuck zou een doorsnee moslim zich godverdomme om de haverklap moeten uitspreken tegen het wangedrag van extremisten?
En lekker gezellig, natuurlijk.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:09 schreef gelly het volgende:
Toch blijft het frapant dat voornamelijk limburgers en brabanders bovenmatig xenofoob, racistisch en wantrouwend tegenover de overheid zijn. Calimeroxomplexje denk ik.
Guido vind ik juist een toffe Turk.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Laat Guido nou even, die jongen heeft het al zwaar genoeg in deze tijd van onthouding.
Ik discrimineer niet, ik haat gewoon alle limburgers.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Guido vind ik juist een toffe Turk.
Ik beoordeel mensen liever als individuen dan als groep.
En bedankt he, nu heb ik daar ook gepost.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:14 schreef KoosVogels het volgende:
Sorry dat ik weer een NWS-post hierheen haal, maar hier moest ik gewoon even op reageren.
U bent opmerkelijk coulant vandaag, heeft Brussel weer een fors stuk soevereiniteit opgegeten?quote:Op maandag 29 juli 2013 17:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Limburgers zijn de Fiat Panda's van de mensheid.
Dat, of de nieuwe dienswagens zijn Multipla's en Reya wil zichzelf niet voor schut zetten.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:25 schreef waht het volgende:
[..]
U bent opmerkelijk coulant vandaag, heeft Brussel weer een fors stuk soevereiniteit opgegeten?
Bullshit, het gaat hier om moslims en moslims zijn tuig.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bekijk het als volgt: moet ik, als vredelievende Ajacied die af en toe een wedstrijd bezoekt en zich altijd netjes gedraagt, keer op keer het gedrag van Hooligans afkeuren? Volgens jouw logica ben ik dat wel degelijk verplicht. Immers, de Hooligans en ik geloven in dezelfde god (Ajax). Echter, terwijl ik mijn god op een geweldloze wijze support, vinden de Hooligans het noodzakelijk hun liefde te tonen door aanhangers van andere religies (clubs) de hersens in te slaan.
Ben ik verantwoordelijk voor dit gewelddadige gedrag? Lijkt me niet. Het enige wat ik namelijk doe is een keer per week een bezoek brengen aan de voetbaltempel (kerk of moskee) waar ik mijn god toezing. Waarom zou ik mij dan uit moeten spreken tegen die gewelddadige josties? Ik heb toch niets met die lui te schaften? Zij en ik hebben een compleet andere kijk op hoe onze club gesteund dient te worden. We houden van dezelfde club, maar zij brengen die gevoelens tot uiting middels geweld, en ik niet.
Dus waarom de fuck zou een doorsnee moslim zich godverdomme om de haverklap moeten uitspreken tegen het wangedrag van extremisten?
Bij de rest van de Galeislaven.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:27 schreef De_Guidance het volgende:
Ik verkas naar Turkeye.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Turkeye
De gematigde Ajacied bestaat niet, verdomme.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bullshit, het gaat hier om moslims en moslims zijn tuig.
Wij komen nooit buiten Brussel, derhalve hebben we geen behoefte aan dienstwagens.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat, of de nieuwe dienswagens zijn Multipla's en Reya wil zichzelf niet voor schut zetten.
Dan word je de 20e Turkeyerquote:Op maandag 29 juli 2013 17:27 schreef De_Guidance het volgende:
Ik verkas naar Turkeye.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Turkeye
Videobeelden spreken u tegen.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Wij komen nooit buiten Brussel, derhalve hebben we geen behoefte aan dienstwagens.
Misschien kan ik Geert zo om de tuin leiden. Als hij mij een ton geeft, verkas ik naar Turkeye.quote:
Maar alles in Brussel is buitengewoon.quote:
Eerst je dienstplicht afkopen he.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Misschien kan ik Geert zo om de tuin leiden. Als hij mij een ton geeft, verkas ik naar Turkeye.
Het is er vast heel gezellig:quote:Op maandag 29 juli 2013 17:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Misschien kan ik Geert zo om de tuin leiden. Als hij mij een ton geeft, verkas ik naar Turkeye.
Een minaret is er zo aangebouwd.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is er vast heel gezellig:
[ afbeelding ]
Ja, vond em zelf ook wel goed gevonden.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Wow, die vergelijking had ik nog niet gezien, maar hij is wel duidelijk, chapeau.
Zou ik een NWS-ban krijgen als ik jou quote in NWS?quote:Op maandag 29 juli 2013 17:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, vond em zelf ook wel goed gevonden.
De kans dat Boldface schrijft 'verdomd, je hebt gelijk', acht ik echter bijzonder klein.
Waarschijnlijk wordt een of andere bullshit-reden gegeven waarom mijn vergelijking geen hout snijdt.
'Ja, maar hooligans dragen geen burqa'. Iets in die richting.
Met uw vergelijkingstalenten valt het me nog bar tegen dat u aanmoddert bij een regionaal roddelblad, in plaats van een topfunctie bij de Telegraaf.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, vond em zelf ook wel goed gevonden.
De kans dat Boldface schrijft 'verdomd, je hebt gelijk', acht ik echter bijzonder klein.
Waarschijnlijk wordt een of andere bullshit-reden gegeven waarom mijn vergelijking geen hout snijdt.
'Ja, maar hooligans dragen geen burqa'. Iets in die richting.
Hoax, u komt nooit verder dan de Antwerpse diamantbuurt.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:34 schreef waht het volgende:
Binnenkort maar eens Brussel bezoeken, het is mooi geweest.
Het wordt tijd om de Europese hoofdstad te verplaatsen naar Berlijn.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:34 schreef waht het volgende:
Binnenkort maar eens Brussel bezoeken, het is mooi geweest.
En iedereen weet dat Joden de wereld beheersen, dus pas maar op.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Hoax, u komt nooit verder dan de Antwerpse diamantbuurt.
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Zou ik een NWS-ban krijgen als ik jou quote in NWS?
Diamanten hebben aantrekkingskracht, maar macht des te meer.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Hoax, u komt nooit verder dan de Antwerpse diamantbuurt.
Ik wilde Friek_ inhuren als PR-man, maar hij blijft liever werkloos.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:36 schreef waht het volgende:
[..]
Diamanten hebben aantrekkingskracht, maar macht des te meer.
Hij is DJ van goede gouwe ouwe dansplaten, dus huur die maar in bij een volgend Brussels personeelsfeestje.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik wilde Friek_ inhuren als PR-man, maar hij blijft liever werkloos.
Dat begrijp ik, een van de drukste banen is het positief presenteren van de unie.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik wilde Friek_ inhuren als PR-man, maar hij blijft liever werkloos.
Dan had ik een vergelijking moeten maken tussen gorilla's en negers. Dan bekleedde ik nu de functie van Jul.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Met uw vergelijkingstalenten valt het me nog bar tegen dat u aanmoddert bij een regionaal roddelblad, in plaats van een topfunctie bij de Telegraaf.
Voordeel is dat hij in Tilburg woont, en dus geacht wordt zelfs met de meest simpele zielen te kunnen communiceren.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:39 schreef waht het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, een van de drukste banen is het positief presenteren van de unie.
Sterker nog, dan had je de grootste politieke achterban van het land als ik De Hond mag geloven.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan had ik een vergelijking moeten maken tussen gorilla's en negers. Dan bekleedde ik nu de functie van Jul.
Boze blanke burgersquote:Op maandag 29 juli 2013 17:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sterker nog, dan had je de grootste politieke achterban van het land als ik De Hond mag geloven.
Zonder te schofferen is dat uitermate lastig.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Voordeel is dat hij in Tilburg woont, en dus geacht wordt zelfs met de meest simpele zielen te kunnen communiceren.
Ach alles beter dan wat er nu zit, dus ik gun Wildersje wel z'n kansje.quote:
Helaas klopt dit behoorlijk.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Voordeel is dat hij in Tilburg woont, en dus geacht wordt zelfs met de meest simpele zielen te kunnen communiceren.
Heb je nog lekker gedraaid afgelopen maandag?quote:
quote:Staatssecretaris Sharon Dijksma (Economische Zaken) heeft deze maand een protocol voor de stranding van walvisachtigen naar de Tweede Kamer gestuurd.
Volgens mij gaat dat over de moeder van koos.quote:
Dit.quote:
Het lag er inderdaad wel wat dik bovenop.quote:
Toch is haar persoonlijke interesse in potvissen wel te verklaren.quote:
Klopt, maar wel weer te makkelijk.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch is haar persoonlijke interesse in potvissen wel te verklaren.
Makkelijk is goed, het is maandag.quote:
I am the 10%.quote:Ruim negentig procent van de huishoudens in Nederland maakt gebruik van een of meer sociale regelingen, zoals de zorgtoeslag of een bijstandsuitkering.
Slechts 674.335 van de 7.732.400 huishoudens maken geen gebruik van een sociale regeling. Dat blijkt uit berekeningen die het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) heeft gemaakt in opdracht van het ministerie van Sociale Zaken.
Ruim 1,6 miljoen huishoudens maken gebruik van een regeling; 1,7 miljoen van twee regelingen. De meest gebruikte regeling is de zorgtoeslag, waar 4,8 miljoen huishoudens een beroep op doen.
Er zijn twintig huishoudens die zestien regelingen hebben. In de meeste gevallen gaat het om een, twee of drie regelingen.
Inzicht
Het kabinet heeft om het databestand gevraagd om inzicht te krijgen in de gevolgen van de hervormingen van de langdurige zorg en sociale zekerheid. Die kunnen opeenstapelen bij bepaalde huishoudens, schreef minister van Sociale Zaken Lodewijk Asscher (PvdA) eerder aan de Kamer. Het parlement eiste eerder inzicht in deze stapeling.
Een woordvoerder van Asscher laat weten dat het kabinet de cijfers van het CBS gaat bestuderen. Over mogelijke gevolgen voor het beleid kon de zegsvrouw niets zeggen. De cijfers over de koopkracht voor 2014 worden tijdens Prinsjesdag bekendgemaakt.
http://www.nu.nl/geldzake(...)ociale-regeling.html
Ik zit mij alleen maar dikke rekeningen voor de inkomensafhankelijke toeslag.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:16 schreef Voorschrift het volgende:
Zorgtoeslag, altijd lekker die paar tientjes in de maand.
Leuk toch, socialisme.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zit mij alleen maar dikke rekeningen voor de inkomensafhankelijke toeslag.
Verdomd, je hebt gelijk.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het moet 100% zijn. Geld aannemen of in de gevangenis.quote:
Als jij je niet uitspreekt tegen het geweldadige gedrag of er actief iets aan probeert te doen mag jij straks ook die voetbaltempel niet meer in omdat er zonder publiek gespeeld wordt.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor uitwedstrijden. Bovendien kun je als normale supporter hoog of laag springen, maar dat boeit de hooligan niet. Het zijn net extremisten. Onzin dus.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als jij je niet uitspreekt tegen het geweldadige gedrag of er actief iets aan probeert te doen mag jij straks ook die voetbaltempel niet meer in omdat er zonder publiek gespeeld wordt.
Neuh. Met z'n allen hand in hand kumbaya gaan zingen heeft weinig nut. Alleen de overheid kan het extreme geweld van die lui aanpakken.quote:Je hoeft dat gedrag helemaal niet af te keuren van je geweldadige voetbalbroeders, maar er niets aan willen doen heeft voor jezelf consequenties.
Overheid.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alleen de overheid kan het extreme geweld van die lui aanpakken.
Nee, natuurlijk niet.quote:Voetbal is niet echt jouw ding, hè?
Jij mag ook op de vuist gaan met die lui. Mij om het even.quote:
Saai.quote:Nee, natuurlijk niet.
Nergens voor nodig inderdaad. Elke club heeft al zijn eigen private beveiligingsbedrijf.quote:
De Hooligans, bedoel je?quote:Op maandag 29 juli 2013 18:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nergens voor nodig inderdaad. Elke club heeft al zijn eigen private beveiligingsbedrijf.
Dat lijkt me een wat negatieve benaming voor de nobele lieden die hun eigen club beschermen.quote:
Sowieso Marokkanen.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:37 schreef Mutant01 het volgende:
Wie heeft verdomme weer de reeks stukgemaakt.
Wat een armoe dit.quote:
Ik mocht laatst nog een hele tirade aanhoren van een vriend van me die maar niet van zijn zorgtoeslag af kan komen. Ze ontvangen die nu aan drie jaar en moeten steeds alles terugbetalen maar hij krijgt het niet voor elkaar om deze op te zeggen.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:16 schreef Voorschrift het volgende:
Zorgtoeslag, altijd lekker die paar tientjes in de maand.
Ooit maakt 'ie en een foutje en dan springt het volledige veiligheidsapparaat op hem en z'n familie.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik mocht laatst nog een hele tirade aanhoren van een vriend van me die maar niet van zijn zorgtoeslag af kan komen. Ze ontvangen die nu aan drie jaar en moeten steeds alles terugbetalen maar hij krijgt het niet voor elkaar om deze op te zeggen.
quote:Op maandag 29 juli 2013 19:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik mocht laatst nog een hele tirade aanhoren van een vriend van me die maar niet van zijn zorgtoeslag af kan komen. Ze ontvangen die nu aan drie jaar en moeten steeds alles terugbetalen maar hij krijgt het niet voor elkaar om deze op te zeggen.
De fout was het opgeven van een toeslag partner. Dat leverde hem ongevraagd zorgtoeslag op.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:46 schreef waht het volgende:
[..]
Ooit maakt 'ie en een foutje en dan springt het volledige veiligheidsapparaat op hem en z'n familie.
Niet, want het is een dubbel topic.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:18 schreef Mutant01 het volgende:
Zo eens even kijken hoe hard dit topic gaat lopen.
NWS / Amerikaanse moslim 'aangevallen' om boek over Jezus
Ah ik zie het nu ook. En dat andere topic liep ook al zo hard zie ik. Was ook niet te verwachten.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet, want het is een dubbel topic.
Het boeit ook niemand.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah ik zie het nu ook. En dat andere topic liep ook al zo hard zie ik. Was ook niet te verwachten.
Hier ook niet.quote:
Nee, maar hier is men daar niet hypocriet over. In POL is moslimnieuws per definitie irrelevant, gelukkig.quote:
Was het overal maar irrelevant.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, maar hier is men daar niet hypocriet over. In POL is moslimnieuws per definitie irrelevant, gelukkig.
Zwaar mee eens. Friek_ voor president.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:40 schreef Friek_ het volgende:
Onverdraagzaamheid jegens moslims is rechtvaardig, onverdraagzame moslims verdienen daarentegen de kogel.
Ik verwoordde even de communis opinio van NWS.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zwaar mee eens. Friek_ voor president.
Yep.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:10 schreef YokiKater het volgende:
Vs is terug en heeft op dit moment al 291 posts geplaatst vandaag.. OCD much?
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik niet, want hier staat rtl8 op.......................
Joris Linssen is een grotere baas.quote:
Ah chick flicks.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:19 schreef betyar het volgende:
[..]
ze schudt nee, hongerige ogen wel.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah chick flicks.
Is Time of my Life al voorbij gekomen?
Moet altijd een beetje huilen van die plaat.quote:
Je bent ontmaagd op dat nummer?quote:Op maandag 29 juli 2013 21:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet altijd een beetje huilen van die plaat.
Ik ook, maar niet van ontroering.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet altijd een beetje huilen van die plaat.
Mijn favo-zender.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, niet op die manier huilen.quote:
Ik wil best met je vrouw RTL8 kijken terwijl jij de kroeg induikt.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Ellen DeGeneres zal wel jouw type vrouw zijn inderdaad.
Ik drink meer bier per uur, je zult er flink wat bij moeten doen.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik wil best met je vrouw RTL8 kijken terwijl jij de kroeg induikt.
5,- p/u.
Hebben jullie niet zes tv's in dat Ron Weasley huis?quote:Op maandag 29 juli 2013 21:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Of ik gezellig mee kom kijken..............
Graag of niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik drink meer bier per uur, je zult er flink wat bij moeten doen.
Slechts 3. In de speelkamer zit ik niet graag.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hebben jullie niet zes tv's in dat Ron Weasley huis?
Zuur.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:31 schreef betyar het volgende:
Maar als ik naar de kroeg ga, dan gaat mijn liefje altijd mee....![]()
Dat percentage.quote:
10% die niet aan sociale tiet zit is niet zo veel nee.quote:
Nee.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:36 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ontvang ook geen enkele vorm van steun. Ben ik nu cool?
Je bent juist hot koos. Euribob wil je temperatuur wel opmetenquote:Op maandag 29 juli 2013 21:36 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ontvang ook geen enkele vorm van steun. Ben ik nu cool?
Met zo'n rectaal ding, net zoals vroeger.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bent juist hot koos. Euribob wil je temperatuur wel opmeten
Tegenwoordig gaat dat via het oor, daarom zijn al die kutkinderen om de haverklap 'ziek'.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met zo'n rectaal ding, net zoals vroeger.
Was altijd de reden om nooit ziek te zijn.
Aparte opvoeding moet die jongen hebben genoten.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:51 schreef KoosVogels het volgende:
Zo deden ze het vroeger bij Tem thuis.
Toen hadden we geen geld voor luxe artikelen zoals thermometers.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:51 schreef KoosVogels het volgende:
Maar wat nou als er sprake is van buikgriep?quote:Op maandag 29 juli 2013 21:51 schreef KoosVogels het volgende:
En jullie kregen elk een blok steenkool voor Kerst, uiteraard.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Toen hadden we geen geld voor luxe artikelen zoals thermometers.
Met mijn verjaardag kreeg ik een stuk baksteen om mee te spelen, dat was het wel.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En jullie kregen elk een blok steenkool voor Kerst, uiteraard.
Plank met een spijker voor je verjaardagquote:Op maandag 29 juli 2013 21:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Met mijn verjaardag kreeg ik een stuk baksteen om mee te spelen, dat was het wel.
Kon je je buurjochies mee in elkaar rammen en hun lunchgeld stelen.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Met mijn verjaardag kreeg ik een stuk baksteen om mee te spelen, dat was het wel.
Dat was VS. Jong geleerd....quote:Op maandag 29 juli 2013 21:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Plank met een spijker voor je verjaardag
Wegwezen opa.quote:
Hoax, dat is voor arbeiders.quote:
Nederland in een notendop.quote:
Met Henk Krol als boegbeeld, man man man.quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:26 schreef Friek_ het volgende:
http://youtu.be/gvcb5hJu
Ik moest er best om gniffelen.
quote:This video does not exist.
Ik heb het net even op mijn mobiel geprobeerd te kijken, werkt ook niet. "Validation error"quote:Op maandag 29 juli 2013 22:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vaag, hier doet 'ie het gewoon. Zit mobiel trouwens, anders had ik 'm even goed aangepast.
Ik heb toch geen wereldvraag gesteld?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kan je je wereldvragen niet gaan stellen in de NWS-SC?
Rutte zou zeggen: mooi!quote:Op maandag 29 juli 2013 22:40 schreef KoosVogels het volgende:
De Amerikanen sporen ook niet. Stampen 15 juten met machinegeweren een huis in omdat de bewoner een paar grammetjes wiet in bezit heeft.
Lekker boeiend, Iedereen Journalist gaat ons weer vermaken.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:40 schreef KoosVogels het volgende:
De Amerikanen sporen ook niet. Stampen 15 juten met machinegeweren een huis in omdat de bewoner een paar grammetjes wiet in bezit heeft.
Niet zo hè.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:41 schreef waht het volgende:
[..]
Lekker boeiend, Iedereen Journalist gaat ons weer vermaken.
Misschien was het wel een gevaarlijke verdachte, hier in Nederland noemt men dat een BTGV.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:40 schreef KoosVogels het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |