Een uitspraak die onjuist is, als je me 5 minuten met een kussen bij z'n bed laat.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:49 schreef betyar het volgende:
Mandela, wat een held,gewoon niet kapot te krijgen!
Samen met Gorbatchov één van de grootste helden van de vorige eeuwquote:Op maandag 29 juli 2013 16:49 schreef betyar het volgende:
Mandela, wat een held,gewoon niet kapot te krijgen!
Doodsverwensing...quote:Op maandag 29 juli 2013 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een uitspraak die onjuist is, als je me 5 minuten met een kussen bij z'n bed laat.
Ik heb mij toch even verdiept in de persoon Mandela. Want om eerlijk gaf ik geen zak om hem en dat stinkland van em. Maar jouw vijandigheid intrigeerde mij en dus ben ik mij even gaan inlezen.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een uitspraak die onjuist is, als je me 5 minuten met een kussen bij z'n bed laat.
Niet bepaald, een mens is gewoon dood te krijgen, ergo is 'niet kapot te krijgen' niet van toepassing.quote:
Is dit niet het praatgroepje dan?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb mij toch even verdiept in de persoon Mandela. Want om eerlijk gaf ik geen zak om hem en dat stinkland van em. Maar jouw vijandigheid intrigeerde mij en dus ben ik mij even gaan inlezen.
Mijn vermoedens werden vervolgens bevestigd. Je bent een rare, racistische kwast. Zoek hulp.
Racist, in spelletjes moet je die altijd doodmaken om te winnen.quote:
In eerste instantie voerde hij een geweldloze strijd tegen raciale ongelijkheid. Lijkt mij een nobel streven. Dat je vervolgens de wapens oppakt wanneer jouw geweldloze houding keer op keer wordt beantwoord met knuppels, vuisten en kogels, lijkt mij niet meer dan logisch.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:57 schreef Voorschrift het volgende:
Maar waarom is het nou zo'n grote held dan?
Nee, gewoon overmacht erkennen en teruggaan naar zoals het was was beter geweest. Zie Egypte.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In eerste instantie voerde hij een geweldloze strijd tegen raciale ongelijkheid. Lijkt mij een nobel streven. Dat je vervolgens de wapens oppakt wanneer jouw geweldloze houding keer op keer wordt beantwoord met knuppels, vuisten en kogels, lijkt mij niet meer dan logisch.
Veel neoconservatieven (Thatcher, Reagan) zagen Mandela ook als terrorist. VS papegaait zijn voorbeelden na.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb mij toch even verdiept in de persoon Mandela. Want om eerlijk gaf ik geen zak om hem en dat stinkland van em. Maar jouw vijandigheid intrigeerde mij en dus ben ik mij even gaan inlezen.
Mijn vermoedens werden vervolgens bevestigd. Je bent een rare, racistische kwast. Zoek hulp.
Egypte vind ik een tamelijk raar voorbeeld. Maar dat komt waarschijnlijk doordat ik wat intelligenter ben dan jij.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, gewoon overmacht erkennen en teruggaan naar zoals het was was beter geweest. Zie Egypte.
Niet bepaald, maar gelijk hadden ze wel.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Veel neoconservatieven (Thatcher, Reagan) zagen Mandela ook als terrorist. VS papegaait zijn voorbeelden na.
Dat pleit nou niet bepaald voor onze huisnicht, natuurlijk.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Veel neoconservatieven (Thatcher, Reagan) zagen Mandela ook als terrorist. VS papegaait zijn voorbeelden na.
Nee, die kunnen ook niet functioneren zonder dictatuur.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Egypte vind ik een tamelijk raar voorbeeld. Maar dat komt waarschijnlijk doordat ik wat intelligenter ben dan jij.
Laatst een interview gelezen met de enige blanke die deel uitmaakte van de top van de ANC. Boeiend stuk.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:03 schreef De_Guidance het volgende:
Tja, sommige mensen geloven nou eenmaal in 'White Supremacy' en dat soort ongijn. Gelukkig heeft Mandela geen wrok gekoesterd richting blanken en vochten er blanken zij aan zij met hem.
Had je niet even kunnen wachten met quoten voor ik die fout had aangepast?quote:Op maandag 29 juli 2013 17:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laatst een interview gelezen met de enige blanke die deel uitmaakte van de top van de ANC. Boeiend stuk.
Exact.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, die kunnen ook niet functioneren zonder dictatuur.
Ach ja, de neoconservatieve PVV'ers hebben altijd wel iets om te politiseren. Die zien politiek bedrijven ook als een soort apengedrag.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:03 schreef De_Guidance het volgende:
Tja, sommige mensen geloven nou eenmaal in 'White Supremacy' en dat soort ongein. Gelukkig heeft Mandela geen wrok gekoesterd richting blanken en vochten er blanken zij aan zij met hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |