Uitmuntend zelfs.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:18 schreef KoosVogels het volgende:
Is het weer begonnen? Kan die ruggentuffer zich weer niet gedragen?
We gaan het zo even hebben over Palestijnen, moslims en Chinezen.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:18 schreef KoosVogels het volgende:
Is het weer begonnen? Kan die ruggentuffer zich weer niet gedragen?
Nee, is niet een leuk onderwerp, dan moet ik weer een paar weken weg.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
We gaan het zo even hebben over Palestijnen, moslims en Chinezen.
En Nelson Mandela.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
We gaan het zo even hebben over Palestijnen, moslims en Chinezen.
Prachtwagen, als ze alle elektrische auto's nou zo ontwierpen bleven we lekker bij fossiele brandstof.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:26 schreef YokiKater het volgende:
Dames en heren, de BMW i3![]()
[ afbeelding ]
Na menig smeekbede van de users hier heb ik besloten die belofte maar te breken.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:32 schreef KoosVogels het volgende:
Dacht trouwens dat jij voortaan weg zou blijven uit POL.
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, is niet een leuk onderwerp, dan moet ik weer een paar weken weg.
Dat is enkel fair, ik heb het ook meermaals bij u gedaan.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:37 schreef KoosVogels het volgende:
Oke, ik sta het toe. Maar als je weer vervelend wordt, smeer ik je een ban aan.
Enkel in onze uiterst besloten Einsatzgruppe.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:48 schreef remlof het volgende:
Is die gekke Pruis ook alweer gesignaleerd?
Een uitspraak die onjuist is, als je me 5 minuten met een kussen bij z'n bed laat.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:49 schreef betyar het volgende:
Mandela, wat een held,gewoon niet kapot te krijgen!
Samen met Gorbatchov één van de grootste helden van de vorige eeuwquote:Op maandag 29 juli 2013 16:49 schreef betyar het volgende:
Mandela, wat een held,gewoon niet kapot te krijgen!
Doodsverwensing...quote:Op maandag 29 juli 2013 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een uitspraak die onjuist is, als je me 5 minuten met een kussen bij z'n bed laat.
Ik heb mij toch even verdiept in de persoon Mandela. Want om eerlijk gaf ik geen zak om hem en dat stinkland van em. Maar jouw vijandigheid intrigeerde mij en dus ben ik mij even gaan inlezen.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een uitspraak die onjuist is, als je me 5 minuten met een kussen bij z'n bed laat.
Niet bepaald, een mens is gewoon dood te krijgen, ergo is 'niet kapot te krijgen' niet van toepassing.quote:
Is dit niet het praatgroepje dan?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb mij toch even verdiept in de persoon Mandela. Want om eerlijk gaf ik geen zak om hem en dat stinkland van em. Maar jouw vijandigheid intrigeerde mij en dus ben ik mij even gaan inlezen.
Mijn vermoedens werden vervolgens bevestigd. Je bent een rare, racistische kwast. Zoek hulp.
Racist, in spelletjes moet je die altijd doodmaken om te winnen.quote:
In eerste instantie voerde hij een geweldloze strijd tegen raciale ongelijkheid. Lijkt mij een nobel streven. Dat je vervolgens de wapens oppakt wanneer jouw geweldloze houding keer op keer wordt beantwoord met knuppels, vuisten en kogels, lijkt mij niet meer dan logisch.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:57 schreef Voorschrift het volgende:
Maar waarom is het nou zo'n grote held dan?
Nee, gewoon overmacht erkennen en teruggaan naar zoals het was was beter geweest. Zie Egypte.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In eerste instantie voerde hij een geweldloze strijd tegen raciale ongelijkheid. Lijkt mij een nobel streven. Dat je vervolgens de wapens oppakt wanneer jouw geweldloze houding keer op keer wordt beantwoord met knuppels, vuisten en kogels, lijkt mij niet meer dan logisch.
Veel neoconservatieven (Thatcher, Reagan) zagen Mandela ook als terrorist. VS papegaait zijn voorbeelden na.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb mij toch even verdiept in de persoon Mandela. Want om eerlijk gaf ik geen zak om hem en dat stinkland van em. Maar jouw vijandigheid intrigeerde mij en dus ben ik mij even gaan inlezen.
Mijn vermoedens werden vervolgens bevestigd. Je bent een rare, racistische kwast. Zoek hulp.
Egypte vind ik een tamelijk raar voorbeeld. Maar dat komt waarschijnlijk doordat ik wat intelligenter ben dan jij.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, gewoon overmacht erkennen en teruggaan naar zoals het was was beter geweest. Zie Egypte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |