Jij nu.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie begon er over seks onder priesters m/v?
Ik zit vol met goede ideeën.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:56 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokje! Maar jij hebt vast wel een werkelijk goed idee.
Ja, vrouwen dus.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:00 schreef Disana het volgende:
[..]
POL / [POLCAFE #4313] Budweiser, Coors of Miller
Een typische analoge maandaanduidingquote:Op maandag 29 juli 2013 15:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wel in een wereld met maar zes maanden.
Die kunnen geen vrouw zijn, dus nee.quote:
Generalisaties over priesters die wel eens wat anders dan jongetjes willen, en over vrouwen die allemaal golddiggers zijn. VS in een notendop.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die kunnen geen vrouw zijn, dus nee.
Je vergeet negers en moslims.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Generalisaties over priesters die wel eens wat anders dan jongetjes willen, en over vrouwen die allemaal golddiggers zijn. VS in een notendop.
Uitmuntend zelfs.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:18 schreef KoosVogels het volgende:
Is het weer begonnen? Kan die ruggentuffer zich weer niet gedragen?
We gaan het zo even hebben over Palestijnen, moslims en Chinezen.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:18 schreef KoosVogels het volgende:
Is het weer begonnen? Kan die ruggentuffer zich weer niet gedragen?
Nee, is niet een leuk onderwerp, dan moet ik weer een paar weken weg.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
We gaan het zo even hebben over Palestijnen, moslims en Chinezen.
En Nelson Mandela.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
We gaan het zo even hebben over Palestijnen, moslims en Chinezen.
Prachtwagen, als ze alle elektrische auto's nou zo ontwierpen bleven we lekker bij fossiele brandstof.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:26 schreef YokiKater het volgende:
Dames en heren, de BMW i3![]()
[ afbeelding ]
Na menig smeekbede van de users hier heb ik besloten die belofte maar te breken.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:32 schreef KoosVogels het volgende:
Dacht trouwens dat jij voortaan weg zou blijven uit POL.
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, is niet een leuk onderwerp, dan moet ik weer een paar weken weg.
Dat is enkel fair, ik heb het ook meermaals bij u gedaan.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:37 schreef KoosVogels het volgende:
Oke, ik sta het toe. Maar als je weer vervelend wordt, smeer ik je een ban aan.
Enkel in onze uiterst besloten Einsatzgruppe.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:48 schreef remlof het volgende:
Is die gekke Pruis ook alweer gesignaleerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |