Ik denk dat dat wel meevalt, na jarenlang de toevlucht hebben moeten zoeken naar katten, en met priesters die wel een keer genoeg hebben van al die jonge jochies, hebben vrouwen binnen de kerk natuurlijk een uitermate goede positie voor keiharde seks dag en nacht.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Sowieso moeten vrouwen dat niet willen.
Correct.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:50 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Echt een naam die al niets goeds voorspelt.
Ik ben me aan het oriënteren op mijn loopbaan na mijn studie, wat zou jij me aanraden?quote:
Vrouwen hebben wel wat beters te doen dan vieze oude mannetjes plezieren.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt, na jarenlang de toevlucht hebben moeten zoeken naar katten, en met priesters die wel een keer genoeg hebben van al die jonge jochies, hebben vrouwen binnen de kerk natuurlijk een uitermate goede positie voor keiharde seks dag en nacht.
Vandaar dat ze allemaal golddiggers zijn als ze de kans krijgen, en de raampjes altijd mooi gevuld zijn met rondborstige dames die de ene na de andere verwerken.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Vrouwen hebben wel wat beters te doen dan vieze oude mannetjes plezieren.
Ah fijn, de generalisaties zijn weer begonnen.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vandaar dat ze allemaal golddiggers zijn als ze de kans krijgen.
Neem het hem niet kwalijk, het is sowieso een onnozele.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah fijn, de generalisaties zijn weer begonnen.
De Yolanthe's van deze wereld zijn toch echt vrouw hoor, kanikookniehelpen.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah fijn, de generalisaties zijn weer begonnen.
Moet je niet studeren ofzo?quote:Op maandag 29 juli 2013 15:54 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Neem het hem niet kwalijk, het is sowieso een onnozele.
De bijstand schijnt in Nederland riant te zijn.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:52 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Ik ben me aan het oriënteren op mijn loopbaan na mijn studie, wat zou jij me aanraden?
Generaliseren is niet netjes.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Vrouwen hebben wel wat beters te doen dan vieze oude mannetjes plezieren.
In de zomer neem ik altijd twee weken vakantie, ik richt me dan vooral op lichte literatuur (wiskunderaadsels, bijvoorbeeld).quote:
Alle gekheid op een stokje! Maar jij hebt vast wel een werkelijk goed idee.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
De bijstand schijnt in Nederland riant te zijn.
Ach, als je getroll er beter van wordt dan kan ik me er nog wel in vinden.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:55 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
In de zomer neem ik altijd twee weken vakantie, ik richt me dan vooral op lichte literatuur (wiskunderaadsels, bijvoorbeeld).
Generaliseren over priesters is ook niet netjes.quote:
Hoezo, 'getroll'? Betekent dat dat jij geen tegenargumenten meer hebt?quote:Op maandag 29 juli 2013 15:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, als je getroll er beter van wordt dan kan ik me er nog wel in vinden.
Wie begon er over seks onder priesters m/v?quote:Op maandag 29 juli 2013 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Generaliseren over priesters is ook niet netjes.
Jij nu.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie begon er over seks onder priesters m/v?
Ik zit vol met goede ideeën.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:56 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokje! Maar jij hebt vast wel een werkelijk goed idee.
Ja, vrouwen dus.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:00 schreef Disana het volgende:
[..]
POL / [POLCAFE #4313] Budweiser, Coors of Miller
Een typische analoge maandaanduidingquote:Op maandag 29 juli 2013 15:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wel in een wereld met maar zes maanden.
Die kunnen geen vrouw zijn, dus nee.quote:
Generalisaties over priesters die wel eens wat anders dan jongetjes willen, en over vrouwen die allemaal golddiggers zijn. VS in een notendop.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die kunnen geen vrouw zijn, dus nee.
Je vergeet negers en moslims.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Generalisaties over priesters die wel eens wat anders dan jongetjes willen, en over vrouwen die allemaal golddiggers zijn. VS in een notendop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |