Dit interesseert me verder niet zo; in mijn ogen bestaat seks primair voor voortplanting, en om de dagelijkse spanning van bijvoorbeeld het ontwerpen van een nieuw instrument van je af te doen. Voor het eerste is een vrouw noodzakelijk, en voor het tweede dient een vrouw net zo goed als een man. Mannen die geïnteresseerd zijn in andere mannen verdoen hun tijd, voor lager opgeleiden is dat nog wel acceptabel, maar bij hoger opgeleiden, en zeker bij ingenieurs, zou het ontmoedigd moeten worden.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Homoseksuelen waren vroeger dan ook veel geaccepteerder dan nu.
Toen was het alleen "not-done" om als man geneukt te worden; als man zelf een jonge jongen neuken was volkomen acceptabel.
Ik ga het werk van du_ke niet doen.quote:
Ha, een grefo. En dat in onze eigen SC, Wat koddig.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:44 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Dit interesseert me verder niet zo; in mijn ogen bestaat seks primair voor voortplanting, en om de dagelijkse spanning van bijvoorbeeld het ontwerpen van een nieuw instrument van je af te doen. Voor het eerste is een vrouw noodzakelijk, en voor het tweede dient een vrouw net zo goed als een man. Mannen die geïnteresseerd zijn in andere mannen verdoen hun tijd, voor lager opgeleiden is dat nog wel acceptabel, maar bij hoger opgeleiden, en zeker bij ingenieurs, zou het ontmoedigd moeten worden.
Die is wel mooi inderdaad.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:33 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder ingenieurs hadden we niets van dit moois.
quote:Op maandag 29 juli 2013 15:44 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Dit interesseert me verder niet zo; in mijn ogen bestaat seks primair voor voortplanting, en om de dagelijkse spanning van bijvoorbeeld het ontwerpen van een nieuw instrument van je af te doen. Voor het eerste is een vrouw noodzakelijk, en voor het tweede dient een vrouw net zo goed als een man. Mannen die geïnteresseerd zijn in andere mannen verdoen hun tijd, voor lager opgeleiden is dat nog wel acceptabel, maar bij hoger opgeleiden, en zeker bij ingenieurs, zou het ontmoedigd moeten worden.
Neen, hij is nog student, niet alle ingenieurs over 1 kam scheren.quote:
Nonsens, in mijn ogen heeft religie geen serieus nut.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ha, een grefo. En dat in onze eigen SC, Wat koddig.
Gods toorn zal op u neerslaan bij de Dag des Oordeels.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:47 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Nonsens, in mijn ogen heeft religie geen serieus nut.
Jij hebt zeker ook al geen serieuze studie gevolgd?quote:Op maandag 29 juli 2013 15:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gods toorn zal op u neerslaan bij de Dag des Oordeels.
Ik bedoel het laten afgaan van die dingen, daar wil nog wel eens een storing in optreden. Of bij het testalarm dat de centralist vergeet op het knopje te drukken. Nou is dat geen ramp, maar een storing wanneer zo'n ding echt nodig is lijkt mij niet gewenst.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:45 schreef Webschip het volgende:
Wat is lastig bij het aansluiten van een luchtalarm, Yoki?
Ik zal dit doorgeven aan mijn salafistische connecties.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:47 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Nonsens, in mijn ogen heeft religie geen serieus nut.
Speaking of which, heeft Guido zich alweer gemeld?quote:Op maandag 29 juli 2013 15:48 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zal dit doorgeven aan mijn salafistische connecties.
Sowieso moeten vrouwen dat niet willen.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:49 schreef Friek_ het volgende:
Paus: verbod vrouwelijke priesters definitief
Een wijze keuze van de paus.
Jammer dat het verder zo'n onzinnig instituut is, want die keuze respecteer ik wel.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:49 schreef Friek_ het volgende:
Paus: verbod vrouwelijke priesters definitief
Een wijze keuze van de paus.
Luidkeels.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Speaking of which, heeft Guido zich alweer gemeld?
Echt een naam die al niets goeds voorspelt.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Speaking of which, heeft Guido zich alweer gemeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |