Niet bepaald, maar gelijk hadden ze wel.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Veel neoconservatieven (Thatcher, Reagan) zagen Mandela ook als terrorist. VS papegaait zijn voorbeelden na.
Dat pleit nou niet bepaald voor onze huisnicht, natuurlijk.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Veel neoconservatieven (Thatcher, Reagan) zagen Mandela ook als terrorist. VS papegaait zijn voorbeelden na.
Nee, die kunnen ook niet functioneren zonder dictatuur.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Egypte vind ik een tamelijk raar voorbeeld. Maar dat komt waarschijnlijk doordat ik wat intelligenter ben dan jij.
Laatst een interview gelezen met de enige blanke die deel uitmaakte van de top van de ANC. Boeiend stuk.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:03 schreef De_Guidance het volgende:
Tja, sommige mensen geloven nou eenmaal in 'White Supremacy' en dat soort ongijn. Gelukkig heeft Mandela geen wrok gekoesterd richting blanken en vochten er blanken zij aan zij met hem.
Had je niet even kunnen wachten met quoten voor ik die fout had aangepast?quote:Op maandag 29 juli 2013 17:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laatst een interview gelezen met de enige blanke die deel uitmaakte van de top van de ANC. Boeiend stuk.
Exact.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, die kunnen ook niet functioneren zonder dictatuur.
Ach ja, de neoconservatieve PVV'ers hebben altijd wel iets om te politiseren. Die zien politiek bedrijven ook als een soort apengedrag.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:03 schreef De_Guidance het volgende:
Tja, sommige mensen geloven nou eenmaal in 'White Supremacy' en dat soort ongein. Gelukkig heeft Mandela geen wrok gekoesterd richting blanken en vochten er blanken zij aan zij met hem.
Soms moet de Koning ook even van z'n troon.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Exact.
Ik vrees dat je toch beter op je plaatst bent in NWS. Daar word je open handen gedragen met je eenzijdige, racistische gelul.
NRC Next had jaren geleden een goed artikel over het succesvolle politiseergedrag van de PVV.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach ja, de neoconservatieve PVV'ers hebben altijd wel iets om te politiseren. Die zien politiek bedrijven ook als een soort apengedrag.
quote:Op maandag 29 juli 2013 17:09 schreef gelly het volgende:
Toch blijft het frapant dat voornamelijk limburgers en brabanders bovenmatig xenofoob, racistisch en wantrouwend tegenover de overheid zijn. Calimeroxomplexje denk ik.
Valt het je nooit op ? Ook hier op FOK! bestaat dom-rechts voornamelijk uit brabanders en limburgers.quote:
Zo werkt de totalitaire democratiequote:Op maandag 29 juli 2013 17:10 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
NRC Next had jaren geleden een goed artikel over het succesvolle politiseergedrag van de PVV.
En dan? Leg je het kussen onder zijn hoofd en ga je die vent pijpen?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een uitspraak die onjuist is, als je me 5 minuten met een kussen bij z'n bed laat.
Imre Nagy behoort ook tot dat rijtjequote:Op maandag 29 juli 2013 16:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Samen met Gorbatchov één van de grootste helden van de vorige eeuw
Thatcher, de hoer Reagan.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je maakt dan ook een vrij ongelukkige vergelijking.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:16 schreef Boldface het volgende:
[..]
Nee, dat hoef ik namelijk niet te doen. Want alles wat "het westen" doet, is niet persoonlijk aan mij gelinkt. Het is ten eerste al de vraag of Nederland überhaupt bij die bemoeienis is betrokken. Als dat al zo is, is dat het gevolg van democratische processen. En die zijn dan weer automatisch het resultaat van stemmingen waarbij er een bepaalde meerderheid en een bepaalde minderheid is.
Het is niet zo dat ik als inwoner van een democratisch land vijf keer per dag op een kleedje met mijn hoofd in de richting van Den Haag lig te bidden. Ook verenig ik mij niet wekelijks met andere democratie-genoten in een gebouw om daar onze premier en zijn kabinet te prijzen.
De staat is hier geen religie. Religieuze wetten zijn hier ondergeschikt aan onze grondwet; zo werkt het systeem hier. En dat botst nog wel eens met de islam, waar doorgaans niks belangrijker is dan Mohammed en naleving van religieuze voorschriften.
Dom-rechts bestaat hier voornamelijk uit Voorschrift.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:11 schreef gelly het volgende:
[..]
Valt het je nooit op ? Ook hier op FOK! bestaat dom-rechts voornamelijk uit brabanders en limburgers.
Alsof dat soort amoebes begrijpen wat je schrijft. Standaard pavlov reactie : "Praat het maar weer goed!"quote:Op maandag 29 juli 2013 17:14 schreef KoosVogels het volgende:
Sorry dat ik weer een NWS-post hierheen haal, maar hier moest ik gewoon even op reageren.
Wow, die vergelijking had ik nog niet gezien, maar hij is wel duidelijk, chapeau.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je maakt dan ook een vrij ongelukkige vergelijking.
Bekijk het als volgt: moet ik, als vredelievende Ajacied die af en toe een wedstrijd bezoekt en zich altijd netjes gedraagt, keer op keer het gedrag van Hooligans afkeuren? Volgens jouw logica ben ik dat wel degelijk verplicht. Immers, de Hooligans en ik geloven in dezelfde god (Ajax). Echter, terwijl ik mijn god op een geweldloze wijze support, vinden de Hooligans het noodzakelijk hun liefde te tonen door aanhangers van andere religies (clubs) de hersens in te slaan.
Ben ik verantwoordelijk voor dit gewelddadige gedrag? Lijkt me niet. Het enige wat ik namelijk doe is een keer per week een bezoek brengen aan de voetbaltempel (kerk of moskee) waar ik mijn god toezing. Waarom zou ik mij dan uit moeten spreken tegen die gewelddadige josties? Ik heb toch niets met die lui te schaften? Zij en ik hebben een compleet andere kijk op hoe onze club gesteund dient te worden. We houden van dezelfde club, maar zij brengen die gevoelens tot uiting middels geweld, en ik niet.
Dus waarom de fuck zou een doorsnee moslim zich godverdomme om de haverklap moeten uitspreken tegen het wangedrag van extremisten?
En lekker gezellig, natuurlijk.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:09 schreef gelly het volgende:
Toch blijft het frapant dat voornamelijk limburgers en brabanders bovenmatig xenofoob, racistisch en wantrouwend tegenover de overheid zijn. Calimeroxomplexje denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |