Hier ook niet.quote:
Nee, maar hier is men daar niet hypocriet over. In POL is moslimnieuws per definitie irrelevant, gelukkig.quote:
Was het overal maar irrelevant.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, maar hier is men daar niet hypocriet over. In POL is moslimnieuws per definitie irrelevant, gelukkig.
Zwaar mee eens. Friek_ voor president.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:40 schreef Friek_ het volgende:
Onverdraagzaamheid jegens moslims is rechtvaardig, onverdraagzame moslims verdienen daarentegen de kogel.
Ik verwoordde even de communis opinio van NWS.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zwaar mee eens. Friek_ voor president.
Yep.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:10 schreef YokiKater het volgende:
Vs is terug en heeft op dit moment al 291 posts geplaatst vandaag.. OCD much?
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik niet, want hier staat rtl8 op.......................
Joris Linssen is een grotere baas.quote:
Ah chick flicks.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:19 schreef betyar het volgende:
[..]
ze schudt nee, hongerige ogen wel.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah chick flicks.
Is Time of my Life al voorbij gekomen?
Moet altijd een beetje huilen van die plaat.quote:
Je bent ontmaagd op dat nummer?quote:Op maandag 29 juli 2013 21:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet altijd een beetje huilen van die plaat.
Ik ook, maar niet van ontroering.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet altijd een beetje huilen van die plaat.
Mijn favo-zender.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, niet op die manier huilen.quote:
Ik wil best met je vrouw RTL8 kijken terwijl jij de kroeg induikt.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Ellen DeGeneres zal wel jouw type vrouw zijn inderdaad.
Ik drink meer bier per uur, je zult er flink wat bij moeten doen.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik wil best met je vrouw RTL8 kijken terwijl jij de kroeg induikt.
5,- p/u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |