Ik mocht laatst nog een hele tirade aanhoren van een vriend van me die maar niet van zijn zorgtoeslag af kan komen. Ze ontvangen die nu aan drie jaar en moeten steeds alles terugbetalen maar hij krijgt het niet voor elkaar om deze op te zeggen.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:16 schreef Voorschrift het volgende:
Zorgtoeslag, altijd lekker die paar tientjes in de maand.
Ooit maakt 'ie en een foutje en dan springt het volledige veiligheidsapparaat op hem en z'n familie.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik mocht laatst nog een hele tirade aanhoren van een vriend van me die maar niet van zijn zorgtoeslag af kan komen. Ze ontvangen die nu aan drie jaar en moeten steeds alles terugbetalen maar hij krijgt het niet voor elkaar om deze op te zeggen.
quote:Op maandag 29 juli 2013 19:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik mocht laatst nog een hele tirade aanhoren van een vriend van me die maar niet van zijn zorgtoeslag af kan komen. Ze ontvangen die nu aan drie jaar en moeten steeds alles terugbetalen maar hij krijgt het niet voor elkaar om deze op te zeggen.
De fout was het opgeven van een toeslag partner. Dat leverde hem ongevraagd zorgtoeslag op.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:46 schreef waht het volgende:
[..]
Ooit maakt 'ie en een foutje en dan springt het volledige veiligheidsapparaat op hem en z'n familie.
Niet, want het is een dubbel topic.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:18 schreef Mutant01 het volgende:
Zo eens even kijken hoe hard dit topic gaat lopen.
NWS / Amerikaanse moslim 'aangevallen' om boek over Jezus
Ah ik zie het nu ook. En dat andere topic liep ook al zo hard zie ik. Was ook niet te verwachten.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet, want het is een dubbel topic.
Het boeit ook niemand.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah ik zie het nu ook. En dat andere topic liep ook al zo hard zie ik. Was ook niet te verwachten.
Hier ook niet.quote:
Nee, maar hier is men daar niet hypocriet over. In POL is moslimnieuws per definitie irrelevant, gelukkig.quote:
Was het overal maar irrelevant.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, maar hier is men daar niet hypocriet over. In POL is moslimnieuws per definitie irrelevant, gelukkig.
Zwaar mee eens. Friek_ voor president.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:40 schreef Friek_ het volgende:
Onverdraagzaamheid jegens moslims is rechtvaardig, onverdraagzame moslims verdienen daarentegen de kogel.
Ik verwoordde even de communis opinio van NWS.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zwaar mee eens. Friek_ voor president.
Yep.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:10 schreef YokiKater het volgende:
Vs is terug en heeft op dit moment al 291 posts geplaatst vandaag.. OCD much?
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik niet, want hier staat rtl8 op.......................
Joris Linssen is een grotere baas.quote:
Ah chick flicks.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:19 schreef betyar het volgende:
[..]
ze schudt nee, hongerige ogen wel.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah chick flicks.
Is Time of my Life al voorbij gekomen?
Moet altijd een beetje huilen van die plaat.quote:
Je bent ontmaagd op dat nummer?quote:Op maandag 29 juli 2013 21:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet altijd een beetje huilen van die plaat.
Ik ook, maar niet van ontroering.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet altijd een beetje huilen van die plaat.
Mijn favo-zender.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, niet op die manier huilen.quote:
Ik wil best met je vrouw RTL8 kijken terwijl jij de kroeg induikt.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Ellen DeGeneres zal wel jouw type vrouw zijn inderdaad.
Ik drink meer bier per uur, je zult er flink wat bij moeten doen.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik wil best met je vrouw RTL8 kijken terwijl jij de kroeg induikt.
5,- p/u.
Hebben jullie niet zes tv's in dat Ron Weasley huis?quote:Op maandag 29 juli 2013 21:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Of ik gezellig mee kom kijken..............
Graag of niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik drink meer bier per uur, je zult er flink wat bij moeten doen.
Slechts 3. In de speelkamer zit ik niet graag.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hebben jullie niet zes tv's in dat Ron Weasley huis?
Zuur.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:31 schreef betyar het volgende:
Maar als ik naar de kroeg ga, dan gaat mijn liefje altijd mee....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |