Dat percentage.quote:
10% die niet aan sociale tiet zit is niet zo veel nee.quote:
Nee.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:36 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ontvang ook geen enkele vorm van steun. Ben ik nu cool?
Je bent juist hot koos. Euribob wil je temperatuur wel opmetenquote:Op maandag 29 juli 2013 21:36 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ontvang ook geen enkele vorm van steun. Ben ik nu cool?
Met zo'n rectaal ding, net zoals vroeger.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bent juist hot koos. Euribob wil je temperatuur wel opmeten
Tegenwoordig gaat dat via het oor, daarom zijn al die kutkinderen om de haverklap 'ziek'.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met zo'n rectaal ding, net zoals vroeger.
Was altijd de reden om nooit ziek te zijn.
Aparte opvoeding moet die jongen hebben genoten.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:51 schreef KoosVogels het volgende:
Zo deden ze het vroeger bij Tem thuis.
Toen hadden we geen geld voor luxe artikelen zoals thermometers.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:51 schreef KoosVogels het volgende:
Maar wat nou als er sprake is van buikgriep?quote:Op maandag 29 juli 2013 21:51 schreef KoosVogels het volgende:
En jullie kregen elk een blok steenkool voor Kerst, uiteraard.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Toen hadden we geen geld voor luxe artikelen zoals thermometers.
Met mijn verjaardag kreeg ik een stuk baksteen om mee te spelen, dat was het wel.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En jullie kregen elk een blok steenkool voor Kerst, uiteraard.
Plank met een spijker voor je verjaardagquote:Op maandag 29 juli 2013 21:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Met mijn verjaardag kreeg ik een stuk baksteen om mee te spelen, dat was het wel.
Kon je je buurjochies mee in elkaar rammen en hun lunchgeld stelen.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Met mijn verjaardag kreeg ik een stuk baksteen om mee te spelen, dat was het wel.
Dat was VS. Jong geleerd....quote:Op maandag 29 juli 2013 21:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Plank met een spijker voor je verjaardag
Wegwezen opa.quote:
Hoax, dat is voor arbeiders.quote:
Nederland in een notendop.quote:
Met Henk Krol als boegbeeld, man man man.quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:26 schreef Friek_ het volgende:
http://youtu.be/gvcb5hJu
Ik moest er best om gniffelen.
quote:This video does not exist.
Ik heb het net even op mijn mobiel geprobeerd te kijken, werkt ook niet. "Validation error"quote:Op maandag 29 juli 2013 22:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vaag, hier doet 'ie het gewoon. Zit mobiel trouwens, anders had ik 'm even goed aangepast.
Ik heb toch geen wereldvraag gesteld?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kan je je wereldvragen niet gaan stellen in de NWS-SC?
Rutte zou zeggen: mooi!quote:Op maandag 29 juli 2013 22:40 schreef KoosVogels het volgende:
De Amerikanen sporen ook niet. Stampen 15 juten met machinegeweren een huis in omdat de bewoner een paar grammetjes wiet in bezit heeft.
Lekker boeiend, Iedereen Journalist gaat ons weer vermaken.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:40 schreef KoosVogels het volgende:
De Amerikanen sporen ook niet. Stampen 15 juten met machinegeweren een huis in omdat de bewoner een paar grammetjes wiet in bezit heeft.
Niet zo hè.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:41 schreef waht het volgende:
[..]
Lekker boeiend, Iedereen Journalist gaat ons weer vermaken.
Misschien was het wel een gevaarlijke verdachte, hier in Nederland noemt men dat een BTGV.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:40 schreef KoosVogels het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |